Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravím,

 

tak minulý týden jsem navštívil servis a při té příležitosti reklamoval drnčení/rezonování/pazvuk plastů, které se projevuje jen v úzkém rozsahu otáček (1800-2100 - motor 1.6 77kw) Po dvou dnech mi volal technik s tím, že zvuk nemá původ v interiéru a že je to od motoru. No každopádně tento týden to budou řešit a doufám, že to vyřeší. Pak napíšu výsledek.  

Vloženo

Tak teď jsem mluvil s technikem, svolávací akce se na to nevztahuje. Jinak jsou z toho docela v pasti, protože neví co to může být. Podle popisu příznaků to odpovídá uvolněné trubce klimatizace (dle popisu závady v nějakých interních dokumentech ŠA), ale po kontrole u mého vozu je vše OK, takže jsou na začátku svého snažení...Každopádně prosím majitele O3 s jiným motorem než 1.6 77kw, aby napsali, zda jim něco v interiéru rezonuje či nikoliv, aby se potvrdila/vyvrátila spojitost s konkrétní motorizací. děkuji

Vloženo (editace)

samll_01 > Jo rezonuje:

 

Standartně kaslík  , potom občas něco v palubce (nedá se identifikovat)  , dále se něco ozývá v B-sloupku u řidiče občas i u spolujezdce . Dále občas něco zachrastí ve vývodu topení-chlazení.  . Pak mi skřípalo vzadu brzdový světlo co je na zadním okně, Někdy mám taky pocit že slyším ty dekorační lišty na dveřích jako kdyby vydávaly zvuky.

A nejlepší je  když najedu na kostky nebo nerovnosti.a spustí se všechno naráz !  to je teprve koncert :kol-31:

Ale upřímně není to vždy a dost to ovlivňuje počasí (teplo-chlad) jsou to prostě plasty.

Editováno: , autor: memory2
Vloženo (editace)

U mě je to asi takhle. Když jedu po rovný pěkný cestě bez nerovností je v autě absolutní ticho. Problém je když najedu na kostky nebo větší nerovnosti a je to třeba po ránu když jsou ztuhlý plasty . Tak to prostě zvuky vydává na více místech, Jak se zahřeje vnitřek plasty povolí většinou už vím jen o kaslíku. Ten se nezapře nikdy.

Jo a taky to začlo tak kolem 10 tis najetých  kilometrů. Do tý doby bylo ticho

Editováno: , autor: memory2
Vloženo

samll_01 > Jo rezonuje:

 

Standartně kaslík  , potom občas něco v palubce (nedá se identifikovat)  , dále se něco ozývá v B-sloupku u řidiče občas i u spolujezdce . Dále občas něco zachrastí ve vývodu topení-chlazení.  . Pak mi skřípalo vzadu brzdový světlo co je na zadním okně, Někdy mám taky pocit že slyším ty dekorační lišty na dveřích jako kdyby vydávaly zvuky.

A nejlepší je  když najedu na kostky nebo nerovnosti.a spustí se všechno naráz !  to je teprve koncert :kol-31:

Ale upřímně není to vždy a dost to ovlivňuje počasí (teplo-chlad) jsou to prostě plasty.

Ještě dotaz a ozývá se ti to drnčení v celém spektru otáček? V mém případě je to pouze rozpětí cca 300 otáček (zhruba od 1800 do 2100) nad ani pod těmito otáčkami nevydá žádný plast ani prd....

Vloženo (editace)

Ne u mě je to čistě drnčení jak se klepou plasty když jedu po nerovnostech. To co popisuješ ty jsem měl u předchozího auta. taky to dělalo v určitym spektru otáček . Byla to taky nafta . Nakonec to byl nějakej plíšek v horní části kufru skoro pod předním oknem uvnitř motorový části. Jen ho ohnuli od kastle aby se nedotýkal a byl klid.. Jestli ti to dělá i když stojíš na volnoběh zkusil bych otevřít předek a přidávat plyn a poslouchat ale chápu že to asi bude blbě slyšet takhle

Editováno: , autor: memory2
Vloženo

Ještě dotaz a ozývá se ti to drnčení v celém spektru otáček? V mém případě je to pouze rozpětí cca 300 otáček (zhruba od 1800 do 2100) nad ani pod těmito otáčkami nevydá žádný plast ani prd....

 

Mě takhle kdysi opravovali v OI, drčení od těch plechů co jsou kolem výfuku (kvůli teplotě).. rezonovalo to vpředu od motoru, jakoby od noh a přesně mezi 1800 a 2100 ot... ale nevím zda ti tato informace k něčemu bude, může to být bohužel cokoliv.... :kol-32:

Vloženo

Tak včera volali ze servisu s tím, že je to opravené. Po telefonu mi bylo sděleno, že to bylo naftové potrubí, ale přesnější info napíšu ve středu až si auto vyzvednu.

Vloženo

Tak spraveno, dle technika to bylo potrubí s naftou co vede pod autem, které v určitém spektru otáček rezonovalo, ale dílenská/servisní/svolávací (přesně nevím co je správně) se na to nevztahovala - to bylo údajně první co kontrolovali. Nakonec to prý dopadlo tak, že nastartovali auto, zvedli ho i s mechanikem na zvedáku, ten pak přidával plyn do drnčícího spektra otáček (1800-2100) a další postupně chytal a stláčel jednotlivé komponenty pod autem až prý došli na to potrubí, které podlepili nějakou páskou. Každopádně mám klid a doufám, že klid vydrží...bohužel na toto jsem prostě ale háklivý, u žádnýho auta co jsem kdy měl, jsem nestrpěl nějaké pazvuky a o to horší bylo, že Octávia drnčela a předchozí auta Favorit, Fóbia I, Fóbia II nikoliv.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Pridam taky trosku do mlejna s OIII sedanem 1.2tsi MR 5/13 22tis km a to konkretne cim dal vetsi nas**ní na jizdu po silnici, ktera neni jako zavodni draha. Mluvim o vrzani nejspis obvodovych gum na dverich jak jde kastle do strihu a naklapi se. Kdyz to srovnam s kolegovo dvojkovou Octavii 1.8 sedan facelift asi 3 roky stara a najeto cca 100tis, tak on ma zvukovy projev pri jizde skoro nulovy (rekl bych proste ticho). Chystam se koupit podle rad na jinych vlaknech neco na zmekceni gum,ale moc tomu neverim. Kazdopadne OIII vypada pouze zvenku pekne,ale uvnitr zpracovanim absolutne krok zpatky at si rika kdo chce co chce. A to jsem presel z jednickovy combi 4x4 a doufal,ze to bude prechod kulervouci...skoda,nebyl.

Vloženo (editace)

hoši, podle otáček motoru se mi ozívá takové nepatrné houkání od větráku klímy? Má to někdo taky? Je pravda že přes hudbu to fakt neslyším, ale až půjdu na olej v 15tis tak to asi nechám zkontrolovat..

Editováno: , autor: Hurikan88
Vloženo

Pridam taky trosku do mlejna s OIII sedanem 1.2tsi MR 5/13 22tis km a to konkretne cim dal vetsi nas**ní na jizdu po silnici, ktera neni jako zavodni draha. Mluvim o vrzani nejspis obvodovych gum na dverich jak jde kastle do strihu a naklapi se. Kdyz to srovnam s kolegovo dvojkovou Octavii 1.8 sedan facelift asi 3 roky stara a najeto cca 100tis, tak on ma zvukovy projev pri jizde skoro nulovy (rekl bych proste ticho). Chystam se koupit podle rad na jinych vlaknech neco na zmekceni gum,ale moc tomu neverim. Kazdopadne OIII vypada pouze zvenku pekne,ale uvnitr zpracovanim absolutne krok zpatky at si rika kdo chce co chce. A to jsem presel z jednickovy combi 4x4 a doufal,ze to bude prechod kulervouci...skoda,nebyl.

 

Sonax dělá takovou pastu na ty dveřní gumy, to docela pomáhá. Jinak to vrže u sedanu tim, jak se kroutí karoserie díky velkým zadním dveřím. Letošní auta už mají prý jinou gumu na kufrových dveřích, která by měla trochu to kroucení mírnit. 

Vloženo

hoši, podle otáček motoru se mi ozívá takové nepatrné houkání od větráku klímy? Má to někdo taky? Je pravda že přes hudbu to fakt neslyším, ale až půjdu na olej v 15tis tak to asi nechám zkontrolovat..

Jj tohle přesně mám taky. Je to skoro jak servo, ale dělá to klima.

Vloženo

tak mě po 15tis. začal v interiéru drnčet ten rámeček u středového reproduktoru, při aktivním soundgeneratoru v režimu Sport. Sice je to jen v rozmezí asi 1000 otáček, ale je to vopruz. Teď co s  tím, servis nebo přes vcds ztlumit ten vibrátor ... :) 

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Nixberg: Vyřešil jsi to nějak? Mě se taky ozívá drnčení od toho středového reproduktoru v palubní desce.... ale je to i při přejíždění nerovností apod. takže to se soundgenerátorem nesouvisí.... je tam asi něco uvolněného, ten zvuk je nepřijemně vysoký, takže se dobře nese interiérem a je slyšet i při vyšší rychlosti nebo při puštěné muzice....

 

Už jsem volal do servisu, zavezu jim to tam na reklamaci....myslel jsem, že počkám do první garanční prohlídky, ale otravuje mě to... :kol-14:  

Vloženo

Mně spíš štve různé povrzávání těsnících gum, hvízdání od okna řidiče a občasné drnčení střešního okna.

 

Ale proč sem píšu - než budete reklamovat jakékoliv drnčení plastů, buďte si naprosto jistí, že je to v autě. Kdykoliv jsem si v předchozím GTI myslel, že mi něco drnčí v autě, bylo to něco jiného - žhavým kandidátem je vždycky spodní část víčka od litr a půl velké lahve (ta objímka pod vlastním víčkem, která tam zůstane po prvním otevření. Nebo nějaké blbosti ve schránce. Tj. pro jistotu doporučuju všechno z auta vyndat, než budete reklamovat.

Vloženo

Elxel: Ano ten pojistný kroužek od víčka PET lavhe je tutovka (to je přesně ten vysoký drnčivý zvuk), někteří výrobci balené vody už na to přišli a kvůli nám řidičům změnili typ uzávěru (asi ten důvod bude ale jiný)...  

 

Jinak já jsem typ člověka co slyší i trávu růst a ruší ho to, takže se mnou je to těžké  :angry:, už jsem za ta léta tak vycvičený, že mám vše v autě zabaleno v hadře nebo na gumové podložce apod., abych to neslyšel. Naštěstí např. kapsy ve dveřích jsou už v OIII vyřešené perfektně.... tím pádem můj případ je na reklamaci, je to někde uvnitř v palubní desce... 

Vloženo

Mně bohužel drnčí palubní deska kolem 1500 otáček. To je slyšet ze všech výdechů ventilace drnčení, že se mi chce brečet. A potom když jedu po nerovném povrchu (při jízdě na kostkách je to nejznatelnější) tak drnčí pravá strana palubky a nejspíš i dveře spolujezdce. A věci z kaslíku jsem už vyndaval. :) Tak až bude příležitost a nebo první prohlídka, tak to zkusím reklamovat.

Vloženo

Zvuky, které se linou z výdechů klimatizace, nebo prostě z "přístrojovky" můžou mít často původ i v motoru. Mě jednou drnčela palubka v Golfu a nakonec jsem přišel na to, že je  uvolněný box na vzduchový filtr (v motorovém prostoru). 

Vloženo

Někdo to tu někde psal, že mu drnčela takhle nějak palubka a nakonec v servisu vypodložili palivové vedení a byl klid. Já myslím, že u mě to bude něco podobného. Dělá to když je motor v záběru. V těch 1500 bude prostě něco rozklepávat.

Vloženo

Nixberg: Vyřešil jsi to nějak? Mě se taky ozívá drnčení od toho středového reproduktoru v palubní desce.... ale je to i při přejíždění nerovností apod. takže to se soundgenerátorem nesouvisí.... je tam asi něco uvolněného, ten zvuk je nepřijemně vysoký, takže se dobře nese interiérem a je slyšet i při vyšší rychlosti nebo při puštěné muzice....

 

Už jsem volal do servisu, zavezu jim to tam na reklamaci....myslel jsem, že počkám do první garanční prohlídky, ale otravuje mě to... :kol-14:  

 

tak jsem zjistil, že to není od středového reproduktoru v palubce, ale od "nepřilepené" části palubní desky před výdechem ventilace na přední sklo (před kapličkou na budíky). Když na tu část zmáčknu, tak zaklapne zpět do správné polohy, ale hned se zase vrátí zpět. Tím že je to uvolněné, tak to drnčí. Upřímně si ale neumím představit jak to budou v servise lepit, aniž by rozebírali přístrojovku...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...