M_ike Vloženo 11. Září 2018 Vloženo 11. Září 2018 @omicron Ja to resil cca pul roku od nakupu tj. nekdy koncem 2016, pak jsem na to uz kaslal a resil jen vrzani tunelu a A sloupku - coz vyresil servis. Citovat
PatrikU Vloženo 11. Září 2018 Vloženo 11. Září 2018 Jen pro některé, kteří mají stejný problém. Vzadu něco neustále cvakalo. Dnes jsem zjistil že je to prostřední pás. Něco jako dělá pás u spolujezdce ale 3x intenzivnější. 1 Citovat
PatrikU Vloženo 22. Září 2018 Vloženo 22. Září 2018 Možná jsem to našel... AE18D66F-2CD5-43C8-AF4E-DA33A92B2E54.MOV Citovat
Kukiak Vloženo 2. Říjen 2018 Vloženo 2. Říjen 2018 Mne zas vibruje oplastovanie podvozku -> rovno pod B stlpikom.. Robilo to pls niekomu? Robi to len pri cca 1900otackach.. (cng) Samozrejme sa to prenasa do celej kabiny. Citovat
Dablas2 Vloženo 2. Říjen 2018 Vloženo 2. Říjen 2018 6 hours ago, Kukiak said: Mne zas vibruje oplastovanie podvozku -> rovno pod B stlpikom.. Robilo to pls niekomu? Robi to len pri cca 1900otackach.. (cng) Samozrejme sa to prenasa do celej kabiny. Přesně jak píšeš, mám taky cng a při cca 1800-1900 otáčkách jako by něco vrčelo od spolujezdcovy strany. Někdo psal, že to je palivové vedení a je ho třeba vypodložit nebo vyměnit za novější verzi. Nemáte někdo s tím zkušenost ? Díky Citovat
Kukiak Vloženo 10. Říjen 2018 Vloženo 10. Říjen 2018 Akurat dnes rano som to mal v sevise na reklamacii - opravene este v ten den a je to palivove vedenie. Citovat
Filipes. Vloženo 16. Říjen 2018 Vloženo 16. Říjen 2018 (editace) Zdravim panove, jsem cerstvym majitele Octavie RS TSI. Vsechno super, ale strasne me rozciluje “vibrovani, vrceni, klepani” odnekud asi z kastliku pred spolujezdcem nebo tam nekde. Zkousel jsem ho otevrit za jizdy, pomackat, poklepat, samozrejme bez uspechu. Projevuje se mezi 2000-3000ot. a to pri plynu max do poloviny. Vyraznejsi je ti na nizsi rychlostni stupne a za studena. Po par kilometrech je to trosku lepsi, ale stale dost slysitelne. Nevi nekdo, cim by to mohlo byt, jak to vyresit? Auto bohuzel uz neni v zaruce. Pripadne se pokusim nahrat video, jak moc otravne to je, je to totiz slyset i pres radio. ? Muze to byt to palivove vedeni i u 2.0TSI? Popripade vime, co tam “upravit”? Editováno: 16. Říjen 2018, autor: Filipes. Citovat
Clint Vloženo 17. Říjen 2018 Vloženo 17. Říjen 2018 Mně to dělá ten kastlik. Taky mi za jízdy popraskává ten plast u řadící páky, jak je ten kastlik šoupací. Opírám se pravou nohou právě za jízdy o ten tunel a jak s ním hejbu , ten plast se ozývá. Pomůže mi vždy na chvíli zatlačit ze shora mezi řadící pákou a tím šoupacím kastlikem. Chvíli to dá klid. Nevíte co s tím? [emoji6] Citovat
omicron Vloženo 17. Říjen 2018 Vloženo 17. Říjen 2018 Nemáš sluneční brýle v kastlíku na brýle ? To je starý problém snad už od O2, a někdy je to slyšet jakoby odevšad... 1 Citovat
ZbyšekSU Vloženo 17. Říjen 2018 Vloženo 17. Říjen 2018 @omicron má pravdu, takhle mě vyškolila na O3 ta blbá horní přihrádka na brýle. Já do přihrádek obecně nic nedávám, ale syn si tam dal brýle a já pak tři dny nervní jezdil a hledal kde co drnčí a tohle mě fakt nenapadlo. Když jsem to pak už ze zoufalosti otevřel a vypadly na mě jeho plastové sluneční brýle, bylo mi hned jasno. Taky to bylo pořád jak kdyby to bylo od spolujezdcových nohou, nebo přihrádky u spolujezdce. Když jsem nechal řídit manželku a seděl na místě spolujezdce, tak se to naopak ozývalo od nohou řidiče, či od volantu. Tedy opravdu se cokoli v horním kastlíku na brýle cokoli blbě rozléhá divně po prostoru auta. Od té doby mi tam už nesmí nikdo nic dát. Citovat
PistaTT Vloženo 17. Říjen 2018 Vloženo 17. Říjen 2018 Slnečné brýle nosím v schránke zabalené do handričky. Citovat
Filipes. Vloženo 17. Říjen 2018 Vloženo 17. Říjen 2018 U me kastlik, jakoze mechanismu, ci otevirani, to neni, ani nedre plast o plast. Jezdil jsem s otevrenym. Tipuju to na ty palivovy hadice. Nejaky navod jak na to? :( Citovat
ZbyšekSU Vloženo 18. Říjen 2018 Vloženo 18. Říjen 2018 Ještě mě tak napadá toto rezonance topení.pdf Citovat
nixberg Vloženo 18. Říjen 2018 Vloženo 18. Říjen 2018 Taky se mi na 2.0tsi pri nizsich teplotach objevuje drnceni od spolujezdce v otackach kolem 1900. Jsem si jistej ze to neni interier, protoze ten uz mam vypodlozenej vsude dvakrat :D Bylo tady zminovano drnceni palivove vedeni v nosniku, neni na to od SA podobne opatreni jako to topeni? Potreboval bych vedet jak se k tomu dostat a vypodlozit ho. Diky Citovat
Clerfayt Vloženo 18. Říjen 2018 Vloženo 18. Říjen 2018 Kluci, jezdíme Škodovkama. Nemá cenu řešit drnčení. Ta auta nejsou projektována jako nedrnčící. Občas mám čest jezdit s Audi. A tam nic nikdy nedrnčí. Takže nedrnčící auta postavit jde, ale Škodovky to nejsou. Tak nemá cenu se nějakým drnčením zbytečně znervotzňovat. 1 Citovat
LiveBomb Vloženo 18. Říjen 2018 Vloženo 18. Říjen 2018 Pokud za tu škodovku dám skoro 1,1 mega tak očekávám že to drnčet nebude. Právo drnčet má občas leda tak fabka.... 1 Citovat
Martin Bednář Vloženo 18. Říjen 2018 Vloženo 18. Říjen 2018 V práci občas jedu s A6 a když to vezmu na kostky, tak to je pane taky orchestr.... Citovat
beuticek Vloženo 18. Říjen 2018 Vloženo 18. Říjen 2018 Přesně, dneska už drnčí skoro všechno. I bavorák. Je to problém i kvůli tomu, že se všechno odlehčuje a tak je to tenčí a to logicky rezonuje. Citovat
PistaTT Vloženo 18. Říjen 2018 Vloženo 18. Říjen 2018 S O3 RS combi TDI som nemal v podstate žiadny problém s pazvukmi interiéru. V SIII mi celkom hodne vŕzga stredový tunel okolo drziaka nápojov. 7-ročný passat variant, čo máme doma, nevŕzga v interiéri vôbec, ešte aj stiahnutie okien je tichučké a je aj lepšie odhlučnený ako ten nový Superb... s RSou som mal asi hodne veľké šťastie. Citovat
Clerfayt Vloženo 18. Říjen 2018 Vloženo 18. Říjen 2018 před 8 hodinami, LiveBomb napsal: Pokud za tu škodovku dám skoro 1,1 mega tak očekávám že to drnčet nebude. Právo drnčet má občas leda tak fabka.... On se nikdo ze tvych 1.1 MKč u ŠA neposere. Zkus se svezt ve Fabii. Zrovna Fabia není na drnčení tolik náchylná. Se supem srovnatelná. Citovat
LiveBomb Vloženo 19. Říjen 2018 Vloženo 19. Říjen 2018 (editace) před 8 hodinami, Clerfayt napsal: On se nikdo ze tvych 1.1 MKč u ŠA neposere. Nejen u ŠA. Prostě mám user experinece s výrobkem a u mě třeba to drčení, lupkání, praskání a povrzávání v kombinaci s neochotou cokoli řešit je důvod proč příště už škodovku nekoupim. Jak si spal, oni se neposerou = je jim to jedno. Editováno: 19. Říjen 2018, autor: LiveBomb 1 Citovat
PatrikU Vloženo 23. Říjen 2018 Vloženo 23. Říjen 2018 Včera jsem jel v kolegovém Passatu 2011 a naprosté ticho. Najeto 190tis. Tapec dveří o 3cm silnější než v O3... masivní a velice slušně slícované. Táta u 3C 2009 260tis najeto to samé. Prostě ticho. VW je v tom stále lepší. Nedá se svítit. Každopádně hodně vše zlepší podlepení odhlučňovacím materiálem. Až konečně najdu problém s cvakáním ve dveřích řidiče tak to chci minimalně na ty dveře udělat. Hodně to prý utichne. Citovat
LiveBomb Vloženo 24. Říjen 2018 Vloženo 24. Říjen 2018 Tak tos asi nejel v současném Golfu. Je to stejná tragedie jako Octavie, takže VW na tom lépe není. Prostě se šetří už až moc a odráží se to na kvalitě. Dvojkové Octaive, tj. roky výroby podobně jako tebou zmiňované VW, jsou na tom také o dost lépe. Citovat
omicron Vloženo 24. Říjen 2018 Vloženo 24. Říjen 2018 To mohu potvrdit, před rokem jsem pri nákupu O3FL prodával O2FL (obojí LK), rozdíl v kvalitě interiéru a použitých materiálech je obrovský ve prospěch O2FL (MR 2010). V té vrzala i po 8 letech pouze velmi kvalitní Royalty kůže. Takovou degradaci použitých materiálů směrem k lacinosti jsem opravdu nečekal :-(. Po tom roce mě sice zatím v O3FL nic zásadně nevrže, klepou pouze občas brýle ve stropní přihrádce, ale dveře jsou opravdu otřesné a vážně uvažuji o jejich vytlumení. Citovat
Martin Bednář Vloženo 24. Říjen 2018 Vloženo 24. Říjen 2018 Nutno mit na zreteli, ze O2, S2 vznikaly v dobe rustu ekonomiky. O3, S3 v dobe krize, kdy se setrilo, kde se dalo... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.