Přejít na obsah

Drnčení plastů a pazvuky v interiéru


Lucasse

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
6 hours ago, Kukiak said:

Mne zas vibruje oplastovanie podvozku -> rovno pod B stlpikom.. Robilo to pls niekomu? Robi to len pri cca 1900otackach.. (cng) Samozrejme sa to prenasa do celej kabiny.

Přesně jak píšeš, mám taky cng a při cca 1800-1900 otáčkách jako by něco vrčelo od spolujezdcovy strany. Někdo psal, že to je palivové vedení a je ho třeba vypodložit nebo vyměnit za novější verzi. Nemáte někdo s tím zkušenost ? Díky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim panove, jsem cerstvym majitele Octavie RS TSI. Vsechno super, ale strasne me rozciluje “vibrovani, vrceni, klepani” odnekud asi z kastliku pred spolujezdcem nebo tam nekde. Zkousel jsem ho otevrit za jizdy, pomackat, poklepat, samozrejme bez uspechu. Projevuje se mezi 2000-3000ot. a to pri plynu max do poloviny. Vyraznejsi je ti na nizsi rychlostni stupne a za studena. Po par kilometrech je to trosku lepsi, ale stale dost slysitelne. Nevi nekdo, cim by to mohlo byt, jak to vyresit? Auto bohuzel uz neni v zaruce. Pripadne se pokusim nahrat video, jak moc otravne to je, je to totiz slyset i pres radio. ?

Muze to byt to palivove vedeni i u 2.0TSI? Popripade vime, co tam “upravit”?

Editováno: , autor: Filipes.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně to dělá ten kastlik. Taky mi za jízdy popraskává ten plast u řadící páky, jak je ten kastlik šoupací. Opírám se pravou nohou právě za jízdy o ten tunel a jak s ním hejbu , ten plast se ozývá. Pomůže mi vždy na chvíli zatlačit ze shora mezi řadící pákou a tím šoupacím kastlikem. Chvíli to dá klid. Nevíte co s tím? [emoji6]

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@omicron má pravdu, takhle mě vyškolila na O3 ta blbá horní přihrádka na brýle. Já do přihrádek obecně nic nedávám, ale syn si tam dal brýle a já pak tři dny nervní jezdil a hledal kde co drnčí a tohle mě fakt nenapadlo. Když jsem to pak už ze zoufalosti otevřel a vypadly na mě jeho plastové sluneční brýle, bylo mi hned jasno.

Taky to bylo pořád jak kdyby to bylo od spolujezdcových nohou, nebo přihrádky u spolujezdce. Když jsem nechal řídit manželku a seděl na místě spolujezdce, tak se to naopak ozývalo od nohou řidiče, či od volantu.

Tedy opravdu se cokoli v horním kastlíku na brýle cokoli blbě rozléhá divně po prostoru auta. Od té doby mi tam už nesmí nikdo nic dát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se mi na 2.0tsi pri nizsich teplotach objevuje drnceni od spolujezdce v otackach kolem 1900. Jsem si jistej ze to neni interier, protoze ten uz mam vypodlozenej vsude dvakrat :D Bylo tady zminovano drnceni palivove vedeni v nosniku, neni na to od SA podobne opatreni jako to topeni? Potreboval bych vedet jak se k tomu dostat a vypodlozit ho. Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, jezdíme Škodovkama. Nemá cenu řešit drnčení. Ta auta nejsou projektována jako nedrnčící. Občas mám čest jezdit s Audi. A tam nic nikdy nedrnčí. Takže nedrnčící auta postavit jde, ale Škodovky to nejsou. Tak nemá cenu se nějakým drnčením zbytečně znervotzňovat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S O3 RS combi TDI som nemal v podstate žiadny problém s pazvukmi interiéru.

V SIII mi celkom hodne vŕzga stredový tunel okolo drziaka nápojov.

7-ročný passat variant, čo máme doma, nevŕzga v interiéri vôbec, ešte aj stiahnutie okien je tichučké a je aj lepšie odhlučnený ako ten nový Superb... s RSou som mal asi hodne veľké šťastie.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, LiveBomb napsal:

Pokud za tu škodovku dám skoro 1,1 mega tak očekávám že to drnčet nebude. Právo drnčet má občas leda tak fabka....

On se nikdo ze tvych 1.1 MKč u ŠA neposere. Zkus se svezt ve Fabii. Zrovna Fabia není  na drnčení tolik náchylná. Se supem srovnatelná. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, Clerfayt napsal:

On se nikdo ze tvych 1.1 MKč u ŠA neposere.

Nejen u ŠA. Prostě mám user experinece s výrobkem a u mě třeba to drčení, lupkání, praskání a povrzávání v kombinaci s neochotou cokoli řešit je důvod proč příště už škodovku nekoupim.

Jak si spal, oni se neposerou = je jim to jedno.

Editováno: , autor: LiveBomb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem jel v kolegovém Passatu 2011 a naprosté ticho. Najeto 190tis. Tapec dveří o 3cm silnější než v O3... masivní a velice slušně slícované. Táta u 3C 2009 260tis najeto to samé. Prostě ticho. VW je v tom stále lepší. Nedá se svítit. Každopádně hodně vše zlepší podlepení odhlučňovacím materiálem. Až konečně najdu problém s cvakáním ve dveřích řidiče tak to chci minimalně na ty dveře udělat. Hodně to prý utichne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mohu potvrdit, před rokem jsem pri nákupu O3FL prodával O2FL (obojí LK), rozdíl v kvalitě interiéru a použitých materiálech je obrovský ve prospěch O2FL (MR 2010). V té vrzala i po 8 letech pouze velmi kvalitní Royalty kůže.

 

Takovou degradaci použitých materiálů směrem k lacinosti jsem opravdu nečekal :-(.

 

Po tom roce mě sice zatím v O3FL nic zásadně nevrže, klepou pouze občas brýle ve stropní přihrádce, ale dveře jsou opravdu otřesné a vážně uvažuji o jejich vytlumení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...