Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

to myslíte vážně s tím, že když je aktivní klima tak má 63kw - 77kw mínus kompresor klimy?

 

Tohle se říkalo dřív o Fabii, podle mého laického názoru to je blbost - mě auto po zapnutí klimy jede nepatrně hůř.

Upraveno od Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!

foto pro motorpower.. viz. sz..

post-17308-0-86784600-1401280068_thumb.j

To je 77kw 6ti kvalt...

jj, je.. šlo o jednotku jaká v tom je.. jestli už jde upravit..

Jde upravit, klidně přijeď. Dle dohody.

  • 1 měsíc později...

to myslíte vážně s tím, že když je aktivní klima tak má 63kw - 77kw mínus kompresor klimy?

S Fabii II 1.2 Tsi 63kw jsem najezdil asi tak 110 tis km a po zapnutí klimy se znatelně snížil výkon, nejvíc je to znát, když je potřeba rychlý rozjezd - zátah motoru se protáhl až na 2000 ot., přičemž normálně nastupoval cca 1700 ot.

To je můj přesný odhad, ale nedokážu posoudit, jak se na tom podepsala výměna dvou motorů za 180 000km.....

  • 4 týdny později...

Nevíte kdo dělá kvalitní chiptuning v Libereckém kraji ? Nejlépe za rozumnou cenu. 1.2 TSI

 

Tak aspoň nějaké doporučení okolo Prahy když už bych se tam odhodlal.

Upraveno od Kucis

  • 1 měsíc později...

Ta slabá čára je před úpravou, a jedná se o reálnou hodnotu, od 1500ot fungují biturba, což toto není, navíc neměřím od 1000. Výkon u tohoto vozu /77kw/ byl v reálu 111PS což je o 6 více než výrobce uvádí.

Úprava je výhodnější pro 63kw verzi, protože výsledek je prakticky totožný.

To  Petrrrr ..záruka se dá řešit.

 

Jak se dá řešit ta záruka?

Mám také telefon...

Vykon po uprave v tabulce vypada skutecne lakave 89kw u TSI. Dneska jsem se vezl v Octavii III s powerboxem, vykon cca 100kw z puvodnich 77kw a musim rict, z nizsich otacek se sbirala vyrazne lepe. I tech 107 kw u nafty vypada sakra lakave, jen jsem si zatim neobhajil v hlave vyssi cenu u Motorpowera a nevyresil zarucni servis.

U té 1,2 tsi 77kw není nárust nijak šílený. Jede líp, ale nikdy z toho nebude žádné dělo. Spíš ta 1,6 tdi by mohla po čipu jezdit obstojně, krouťák je dobrá věc.. Až teda na pětikvalt -krok o 10let zpět. Za sebe krouťák a krouťák, jinak je to jalové. Nebo ono krouťák ve vztahu k otáčkám je výkon, ale samozřejmě nejlíp když se dosahuje od nižších otáček. Včera jsem jel po delší době ve fábce 1,9 tdi 74kW od máti a nechápu jaké to má pružné zrychlení. Ten malý sráč 1,2 tsi se k tomu nemůže postavit i když to mám načipované.. Jako ujel bych jí "asi" na sprint, ale za cenu že bych to točil furt jak blbec. U fábky se předjíždí většinou normál na pětku, dupnu podlahu a valím. V Rapidu naládovat ze šestky pětku - nic. Pak čtverku, ta ještě nic moc, takže mě zachrání na 3vteřiny trojka, pak zas hned čtverka a pak už zpět šestka, protože pětka nemá velkého významu.. Je to boj..

A jel jsi někdy alespoň v 1,8TSI v O2? Dáš za 6 a jedeš hlava nehlava a a když přidáš, seš hned v sedačce. Diesel i 2,0 než se rozkouká pak trochu zatlačí a pak zase nic. To u 1,8TSI to táhne od 1500- do 5tis nebo jak to má.

A ted si predstavte jaka to musi byt krasa mit 1.8TSI v Polu:-D

No 100kW pěkných ale asi už moc extrém (ale třeba ne)...já bych bral 90+ kW

Spíš teď jsem četl ve světě motoru článek kde 1.2 TSi 77kW  měla záhadně naměřeno myslím 89kW.

 

 

Mám také telefon...

 

 

Na telefon nebyl pracovně nějak čas.

Upraveno od Kucis

Tak on Motorpower se jen chlubil, že už má taky mobilní teleon, svůj první.  :kol-98:

Kucis - zeptej se Motorpowera kolik mají průměrně série 1,2 tsi. Vikyviky měl 84kW a 197Nm! Co tam chceš v tomto případě velice ladit, polepšíš si max o 10kW a 20Nm, možná použitelnější pásmo. Jak říkám, ten rozdíl není nijak závratný. Poznat to je, ale....

Upraveno od mx6

Proto jsem chtěl někoho kdo dělá měření výkonu na severu Čech ale asi nikdo.

Většina je kolem Prahy ale když už bych tam jel tak zas už bych si to nechal chipnout.

Upraveno od Kucis

Pokud jsi byl zvyklý na starou felinu 40kW nebo kolik měly, tak toto jede diametrálně líp a nemá cenu se zabývat čipováním. Pokud si přesedl z 2,5L tak to ani čip nenapraví.. Asi tolik - viz já..

Já měl spíš jiný exempláře...   :kol-28:

Ale většinou znám 1.9 TDI Octávii  nebo 2.3l atmosféru z Forda.

 

Nejsem si jist jestli zrovna můj Rapid patří do skupiny kteří mají 80+ kW ale pár koníků navíc se hodí  :kol-47:

Samozřejmě 2,5L z toho neočekávám.

U té 1,2 tsi 77kw není nárust nijak šílený. Jede líp, ale nikdy z toho nebude žádné dělo. Spíš ta 1,6 tdi by mohla po čipu jezdit obstojně, krouťák je dobrá věc.. Až teda na pětikvalt -krok o 10let zpět. Za sebe krouťák a krouťák, jinak je to jalové. Nebo ono krouťák ve vztahu k otáčkám je výkon, ale samozřejmě nejlíp když se dosahuje od nižších otáček. Včera jsem jel po delší době ve fábce 1,9 tdi 74kW od máti a nechápu jaké to má pružné zrychlení. Ten malý sráč 1,2 tsi se k tomu nemůže postavit i když to mám načipované.. Jako ujel bych jí "asi" na sprint, ale za cenu že bych to točil furt jak blbec. U fábky se předjíždí většinou normál na pětku, dupnu podlahu a valím. V Rapidu naládovat ze šestky pětku - nic. Pak čtverku, ta ještě nic moc, takže mě zachrání na 3vteřiny trojka, pak zas hned čtverka a pak už zpět šestka, protože pětka nemá velkého významu.. Je to boj..

není to trochu slabomyslné porovnávat o 0,7 litrů obsahově menší motor ??? + s jiným palivem pro který je typický velký krouťák ??? jak tu bylo psáno, porovnej to s 1.8TSI nebo 2.0TSI a pak budeš psát opak...

Upraveno od Rypicong

Dnes už ani nejde jen o krouťák, hodně totiž udělá zpřevodování. Maverick má tady zajímavou tabulku, kde 1.4 TSI dává částečně na frak i 2.0 TDI CR OIII RS v pružnosti. O zbylých motorizacích ani nemluvě.

tak jasný, to s tím krouťákem byla hlavně reakce na nutnost podřadit u 1.2TSI...

 

prostě nesmyslný příspěvek a nesmyslné porovnání dvou úplně odlišných motorů.

 

Hlavně ten jeden koupíš v Rapidu za cca 310tis, kolik stála Fabka s tou naftou :)

 

Pokud dnes budeme porovnávat stejný objemy, tak diesel nemá šanci...

To je jasny, nafta patri do kamen a do sluzebaku ;) Turbobenzin nesmysl, kdyz jsem chvili jezdil 1.6T o vykonu 180 koni, nesrovnatelny s tim co mam ted..... Jinak pristi tyden, pokud vse klapne dle planu, bude hotovy chip.

Tak pak napis postrehy.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.