Přejít na obsah

CHIP Tuning


rudko25

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

to myslíte vážně s tím, že když je aktivní klima tak má 63kw - 77kw mínus kompresor klimy?

S Fabii II 1.2 Tsi 63kw jsem najezdil asi tak 110 tis km a po zapnutí klimy se znatelně snížil výkon, nejvíc je to znát, když je potřeba rychlý rozjezd - zátah motoru se protáhl až na 2000 ot., přičemž normálně nastupoval cca 1700 ot.

To je můj přesný odhad, ale nedokážu posoudit, jak se na tom podepsala výměna dvou motorů za 180 000km.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Ta slabá čára je před úpravou, a jedná se o reálnou hodnotu, od 1500ot fungují biturba, což toto není, navíc neměřím od 1000. Výkon u tohoto vozu /77kw/ byl v reálu 111PS což je o 6 více než výrobce uvádí.

Úprava je výhodnější pro 63kw verzi, protože výsledek je prakticky totožný.

To  Petrrrr ..záruka se dá řešit.

 

Jak se dá řešit ta záruka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vykon po uprave v tabulce vypada skutecne lakave 89kw u TSI. Dneska jsem se vezl v Octavii III s powerboxem, vykon cca 100kw z puvodnich 77kw a musim rict, z nizsich otacek se sbirala vyrazne lepe. I tech 107 kw u nafty vypada sakra lakave, jen jsem si zatim neobhajil v hlave vyssi cenu u Motorpowera a nevyresil zarucni servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U té 1,2 tsi 77kw není nárust nijak šílený. Jede líp, ale nikdy z toho nebude žádné dělo. Spíš ta 1,6 tdi by mohla po čipu jezdit obstojně, krouťák je dobrá věc.. Až teda na pětikvalt -krok o 10let zpět. Za sebe krouťák a krouťák, jinak je to jalové. Nebo ono krouťák ve vztahu k otáčkám je výkon, ale samozřejmě nejlíp když se dosahuje od nižších otáček. Včera jsem jel po delší době ve fábce 1,9 tdi 74kW od máti a nechápu jaké to má pružné zrychlení. Ten malý sráč 1,2 tsi se k tomu nemůže postavit i když to mám načipované.. Jako ujel bych jí "asi" na sprint, ale za cenu že bych to točil furt jak blbec. U fábky se předjíždí většinou normál na pětku, dupnu podlahu a valím. V Rapidu naládovat ze šestky pětku - nic. Pak čtverku, ta ještě nic moc, takže mě zachrání na 3vteřiny trojka, pak zas hned čtverka a pak už zpět šestka, protože pětka nemá velkého významu.. Je to boj..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No 100kW pěkných ale asi už moc extrém (ale třeba ne)...já bych bral 90+ kW

Spíš teď jsem četl ve světě motoru článek kde 1.2 TSi 77kW  měla záhadně naměřeno myslím 89kW.

 

 

Mám také telefon...

 

 

Na telefon nebyl pracovně nějak čas.

Editováno: , autor: Kucis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kucis - zeptej se Motorpowera kolik mají průměrně série 1,2 tsi. Vikyviky měl 84kW a 197Nm! Co tam chceš v tomto případě velice ladit, polepšíš si max o 10kW a 20Nm, možná použitelnější pásmo. Jak říkám, ten rozdíl není nijak závratný. Poznat to je, ale....

Editováno: , autor: mx6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl spíš jiný exempláře...   :kol-28:

Ale většinou znám 1.9 TDI Octávii  nebo 2.3l atmosféru z Forda.

 

Nejsem si jist jestli zrovna můj Rapid patří do skupiny kteří mají 80+ kW ale pár koníků navíc se hodí  :kol-47:

Samozřejmě 2,5L z toho neočekávám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U té 1,2 tsi 77kw není nárust nijak šílený. Jede líp, ale nikdy z toho nebude žádné dělo. Spíš ta 1,6 tdi by mohla po čipu jezdit obstojně, krouťák je dobrá věc.. Až teda na pětikvalt -krok o 10let zpět. Za sebe krouťák a krouťák, jinak je to jalové. Nebo ono krouťák ve vztahu k otáčkám je výkon, ale samozřejmě nejlíp když se dosahuje od nižších otáček. Včera jsem jel po delší době ve fábce 1,9 tdi 74kW od máti a nechápu jaké to má pružné zrychlení. Ten malý sráč 1,2 tsi se k tomu nemůže postavit i když to mám načipované.. Jako ujel bych jí "asi" na sprint, ale za cenu že bych to točil furt jak blbec. U fábky se předjíždí většinou normál na pětku, dupnu podlahu a valím. V Rapidu naládovat ze šestky pětku - nic. Pak čtverku, ta ještě nic moc, takže mě zachrání na 3vteřiny trojka, pak zas hned čtverka a pak už zpět šestka, protože pětka nemá velkého významu.. Je to boj..

není to trochu slabomyslné porovnávat o 0,7 litrů obsahově menší motor ??? + s jiným palivem pro který je typický velký krouťák ??? jak tu bylo psáno, porovnej to s 1.8TSI nebo 2.0TSI a pak budeš psát opak...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jasný, to s tím krouťákem byla hlavně reakce na nutnost podřadit u 1.2TSI...

 

prostě nesmyslný příspěvek a nesmyslné porovnání dvou úplně odlišných motorů.

 

Hlavně ten jeden koupíš v Rapidu za cca 310tis, kolik stála Fabka s tou naftou :)

 

Pokud dnes budeme porovnávat stejný objemy, tak diesel nemá šanci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...