Únor 5, 20169 r Ďakujem všetkým za rady, mal som tiež problém s termostatom 1K0121113A, ani po 170KM jazdy nebola teplota chladiacej kvapaliny na 90 °C , pri miernej jazde max. 60-70 °C , pri 150 KM/hod na diaľnici to už stúplo ako tak na 90 °C. V servise som ich nasmeroval, povedal, kde majú čo vymeniť, oni že takú opravu tu ešte nemali. Po výmene všetko vporiadku, teplota skočí na 90 °C po 5-10 KM.Cena aj s výmenou 40 E. Upraveno Únor 5, 20169 r od oroboss
Březen 16, 20169 r Zdravím všechny, moc děkuji tomuto fóru, kde jsem našel odpověď na klesání teploty chladící kapaliny. Jen škoda, že jsem se sem nepodíval dříve, mohl jsem ušetřit 2 300,. korun za výměnu hlavního termostatu. Navíc mi v autorizovaném servisu a dokonce i technik přímo u výrobce sdělili, že se jedná po normální jev, kterého si nemám všímat. Dnes jsem nechal vyměnit termoregulátor před chladičem oleje DSG a vše je v naprostém pořádku, motor se rychle ohřeje a hlavně se už neochlazuje.
Duben 17, 20169 r Moze sa to stavat aj ked je vonku uz teplejsie? cca 15°C? Ci moze byt problem aj inde? Upraveno Duben 18, 20169 r od boriso11
Září 22, 20168 r tak nizke teploty sa nam vracaju a mne sa pri cca 11 stupnoch motor ohrieva 20km (kludna jazda) ak chvilku spomalym alebo idem na zotrvacnost teplota pada. Nechcem vediet co to bude robit ked bude -10. Pytam sa. Bude zly len ten termoregulator? alebo aj hlavny termostat ked su tie teploty neni az tak nizko a uz ma auto s teplotou problem? alebo staci vymenit ten termo? inak pri vymene toho termoregulatoru treba aj vypustat vodu zo systemu?
Září 22, 20168 r Těžko radit, mě se ohřeje auto ale určitě dřív - klidná jízda 10-15 km a teploměr ukazuje "90"..... a to jedu první 3 km z kopce dolů a brzdím jen motorem. Když jsme měnili termoregulátor, tak jsme vodu nevypouštěli. Jen jsem s autem zajel do dílny (motor nebyl ještě ohřátý - jinak hrozí že se spálíš), rozpojili hadici - tu jsme hned ucpali připravenou benzínovou zapalovací svíčkou obalenou v hadru :-D .... tak nám vody uteklo jen trochu. Samozřejmě si připrav kapalinu na případné dolití
Září 22, 20168 r No mam nabehane 203tis.km. Tak som to chcel spravyt tak ze dam hned vymenit rozvody a s nimi sa vypusti voda a vymeni sa aj ten regulator. no chcel som len vediet ci mam podobne priznaky ako aj iny pri zlom tom termoreg.aby som zasa nezistil ze sa problem nevyriesil a musel by som menit aj hlavny termostat a zas vypustit vodu. Ale to zistim az ked to bude nahodene Ale ked to ide aj s vodou vymenit tak to mozno skusim. to by bolo super. Ten betar je pod baterkou vsak? Upraveno Září 22, 20168 r od boriso11
Září 23, 20168 r Je to spíš pod sáním ( filtr-box dej ven ). Přístup je tam fajn, práce celé 20 min. Investice pár korun (667,- Kč) Na fotce vidíš, že nám z toho zase tolik nevyteklo :-D
Říjen 17, 20168 r Tak dnes meneny... Zmena okamzita! na 3 km sa mi auto ohrialo na 90. Pred tym nestacilo ani 20... takze dakujem vsetkym!
Říjen 27, 20168 r Nazdar kamaráti. Superb 2.0CR DSG 103kw, 240 000km Mam superba ešte len chvíľku ale zaznamenavam teraz v tychto chladnejších dňoch že sa auto nechce zahrievat.. Včera som si to odsledoval . prejdenych 160km, teplota vody nepresiahla 60st. a teplota oleja bola maximalne 73st. ....... Vďaka tomuto super foru som sa dočítal že stačí vymeniť termoregulator. Teraz otazka na vas co ste ho menili... Lepšie kúpiť original diel (30€) Alebo prvovyrobu nemecko (20€) Ďakujem za odpoveď Upraveno Říjen 27, 20168 r od stenly
Listopad 11, 20168 r Ahoj zdravím mám passat b7 kód motoru cffb, mám stejný problém auto se zahřeje na 90 stupňů a teplota padá,když objednám termoregulator u dsg zvládnu vyměnit sám?když to rozpojím výtečné chladivo?nemáte prosím stručný návod? Moc děkuji za odpovědi
Listopad 12, 20168 r za tú chvíľku čo to rozpojíš a vymeníš toho veľa nevytečie ...já používam plastové svorky
Prosinec 4, 20168 r Čaute po přečtení zdejšího vlákna jsem se i já pustil do výměny. Děkuji všem co se tady toho zúčastnili a přišli na problém. I mě se auto nezahřálo více jak 80stupňu a když jsem jel okresky tak dokonce se motor ochlazoval až třeba na 50 stupňů. Chtěl jsem termostat také očistit, ale nepomohlo. Raději radím, aby každý koupil termostat nový. Stál mě po známosti se slevou 480kč. Výměna opravdu 20min. Na fotkách vidíte jak má vypadat originál jak by měl vypadat zastrčený. A na druhé je tyčinka více venku tím pádem termostat nedovíral a stále propouštěl vodu. Tom Upraveno Prosinec 7, 20168 r od Golfino
Leden 2, 20178 r Ahoj, zdravím vás všechny v novém roce a chci se zeptat jestli jste někdo dodělával termoregulátor do CBBB. Já ho tam nemám a auto se ohřívá dost dlouho, chci se zeptat jestli by tato součástka pomohla lepšímu ohřívání.Díky za odpovědi.
Leden 2, 20178 r Taky mám DSG a nemám ten regulátor, jak jsem zde již zmínil, kód CBAB, což je v podstatě stejná řada motorů. Mělo by smysl regulátor mezi hadici vložit?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.