Petersak Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Ahoj všem, může někdo z diskutujících na základě vlastní zkušenosti odhadnout servisní náklady na pět let staré 1.9 TDI PD 77kW, najeto 90 000km, převážně po dálnici? Krátké servisní intervaly. Očekávám: - turbo (v kolika km?) - dvouhmotový setrvačník (km?) - spojka - rozvody Díky předem za cenové nástřely! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 To nebude tak jednoduchý. Těch 90tkm je skutečných, kdo s tím a jak jezdil, co se tam lilo za olej, jaká nafta, jak se měnili veškeré filtry? Pokud s tím nejezdil trotl, jezdilo to na pevnej interval, prostě rozumný zacházení tak bych teď udělal rozvody + filtry a olej cca 9tkč. Ostatní může být ještě hodně dlouho OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petersak Vloženo 5. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Jsem první majitel, takže těch 90tis je opravdu skutečných. Můžu vědět, kde mi udělají rozvody s filtry za 9 tisíc? Jen za olej s filtry dávám kolem pěti tisíc.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 jestli si z prahy, tak navštiv Garnyho.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Filtry - olejový, vzduchový a palivový (palivový neměním po každých 15tkm) + olej si kupuju sám a měním sám, posledně i s palivákem rovných 2017kč, rozvody + pumpu + chladící kap. mi dělá po 90tkm bývalý zaměstnanec autorizáku (udělal si svůj servis) za 7200kč. Pokud sis těch 90tkm najel sám a staráš se o to tak podle mě jak sem psal výš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petersak Vloženo 5. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 na rozvody ?? Ty se delaj bud pri 120 a nebo pri 150 podle roku vyroby. A mel by se delat jen remen, osobne to delam komplet.Turbo setrvak spojka jeste najezdi more km pokud nevykazujou nejaky vady.Olej 1200,- vsechny filtry 2000,- rozvody vc. pumpy 6000,- vse bez prace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 na rozvody ?? Ty se delaj bud pri 120 a nebo pri 150 podle roku vyroby. A mel by se delat jen remen, osobne to delam komplet. S komplet výměnou souhlasím, taky si to nechávám dělat vždy komplet. Škodovka udává to co píšeš, u mojeho auta je to co 120tkm řemen a co 240tkm i napínací kladka, o pumpě ani zmínka, u spousty věcí se ale toho co píše škodovka nedržím. Např. rozvody dělám co 90tkm nebo 5let (km jsou u mě vždy dřív ). Padla tu zmínka o turbu, koukni kdy škodovka doporučuje měnit třeba vzduchový filtr, on sice může vypadat čistě (záleží kde se jezdí) ale u nás je velmi slušná prašnost a je prosekanej takže propouští, měním ho vždy s olejem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wejgll Vloženo 7. leden 2014 Sdílet Vloženo 7. leden 2014 Rozvody mi dělal kamarád co u něj pravidelně servisuju ve 120 000km. Chtěl 7000 včetně práce (výměna byla komplet). Olej měním každých 15000 + vzducháč cca 2000kč. A každý září měním palivový filtr. Těh pár korun mě už nezabije. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 Palivový každý září? Nespletl jsi to s kabinovým? Pokud nespletl tak kolik km najezdíš od září do září. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.