Duben 1, 201411 r jj to vím, ale šlo mi o to, jestli nejde u O III zapnout i to opravdové, elektronické hlídání tlaku v pneu, když to mají starší VW v autě žádná chyba není a přes VCDS jsem se nedíval.... podívám se....
Duben 2, 201411 r Jinak k tomu odkazu na problém co se Ti stal nemáš náhodou uloženou chybu i v ABSu o pravém zadním čidle?? tak jsem napojil a byla tam tato chyba: Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 5Q0-907-379.clb Part No SW: 5Q0 907 379 A HW: 5Q0 907 379 A Component: ESC H75 0333 Revision: 00000000 Serial number: Coding: 1A07629120200A72007A060101CA245846045000608024F0004BF022C0 Shop #: WSC 73430 031 00000 ASAM Dataset: EV_Brake1UDSContiMK100ESP 008020 ROD: EV_Brake1UDSContiMK100ESP_SK37.rod VCID: 3A7BD46ABDFF94CE9A7-806F 1 Fault Found: 016401 - Oxygen (Lambda) Sensor Signals Swapped P0040 11 [008] - B1-S1 / B2-S1 Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 2 Reset counter: 96 Mileage: 20296 km Date: 2014.03.30 Time: 17:53:28
Duben 2, 201411 r Ať žije VAG...ve skutečnosti je to tahle chyba: DTC_16401 = RKA+: Tire pressure warning Tím pádem jen díky nerovnostem vozovky to vyhodnotilo opravdu ušlé kolo a tady to jen zapsalo.
Srpen 26, 201411 r Tak mi to dnes poprvé zahlásilo, že je pokles tlaku a oranžová kontrolka natrvalo rozsvícená. Samozřejmě že jsem se nejdřív zaradoval, jak to krásně funguje, pak zaklel. Zastavil jsem, obcházím auto a na první pohled nic nevidím. Tak si na displeji Bolera vyvolám, které kolo? - a údajně obě levá. Tak to už jsem si říkal, že to asi není možné. Kontrolu jsem vyresetoval (zkalibroval) a jedu dál. Kdyby něco ucházelo, tak by to zase muselo za pár km ukázat. Ale následujících asi 80km už vše OK. Takže dle mě falešný poplach. Bylo mokro, že by mi trochu ujela jenom celá levá strana proti pravé? Nějaké zkušenosti nebo nápady, hlavně vysvětlení, co se asi stalo? Nejel jsem nijak sportovně, ba naopak, obec, rychlost asi 40.
Srpen 26, 201411 r To ověření jsi dělal měřením tlaku pneumatik?? Bez měření to je o ničem, nízko profilové kolo musíš hodně velkou silou palci mačkat abys poznal, že trochu ušlo...Systém po kalibraci, tj. po smazání naučených hodnot, by snad vyhodnotil problém jedině, že by došlo k úplnému protržení pláště. Systém se po provedení kalibrace následně učí a porovnává zda je odchylka v pořádku s uloženými hodnotami. Mokré počasí a dlažba nebo bláto na kole je problém.
Srpen 26, 201411 r Ne tlak jsem neměřil, jenom jsem na kola koukl v tom momentě, pak asi po 30 km a teď po 80 doma. Na pohled všechna symetricky pořád stejná a v pořádku. Auto je teď v garáži, zítra změřím tlak všech pneu. Když na něco přijdu dám vědět.
Srpen 26, 201411 r tak to by mě ta ky zajímalo, nevím, jak je to řešené u OIII, ale u mé u mé O II je to "jak kdy"
Srpen 26, 201411 r Stalo se mi to taky, uz 2x. Poprve jsem zastavil, skouknul, vyresetoval a dal neresil. Podruhe to bylo na dalnici, zase jsem zastavil, tentokrat i zmeril a vsechny tlaky stejne. Jenze to neslo vyresetovat, hlasilo to nejakou chybu, musel jsem vypnout klicek, znovu zapnout a pak uz to slo. Od te doby je pokoj, uz cca 10tis km. Mam za to, ze to je holt software, ten tvori clovek a to je tvor omylny.
Srpen 26, 201411 r už jsem tu o tom psal, ale protože nezakládám hned kvůli každé prkotině vlákno dal jsem to k sobě, pravda, je to dvojsečné, neb hledači nehledají a píšou... ZDE to je... Upraveno Srpen 26, 201411 r od Hravec
Srpen 26, 201411 r Aha, moc díky za odkaz. Něco takového mi to namalovalo. U tebe jsem to opravdu nehledal, ale možná by toto vlákno stálo za sloučení s TPMS - Bezdrátová .... - rozhodnutí Pawouka. Dnes to napojím na VCDS a když bude ta chyba u ABS co s tím? Mám ji jednoduše vyresetovat? Upraveno Srpen 26, 201411 r od boban1108
Srpen 26, 201411 r určitě... vymazat... už se mi to znovu neprojevilo ani v chybách tím pádem neobjevilo...
Srpen 27, 201411 r Tak přesně jak předpověděl hravec i ferda25. Auto asi najelo na díru. Pneu jsem změřil, všechna jsou v pořádku. Ve VCDS byla chyba v ABS, tu jsem jednoduše vyresetoval a je klid.
Duben 29, 201510 r Ako funguje kontrola tlaku v pneu? Ohlási pokles tlaku iba pri defekte, resp. pri náhlom poklese tlaku alebo aj pri poklese tlaku napr. časom keď klesne tlak o nejakú tú desatinku ........... dúfam, že sa to tu nikde neriešilo, ak áno tak sorry nikde som to nenašiel
Květen 2, 201510 r Autor No každopádně to pozná změnu zimních pneu za letní (nahuštěných na stejný tlak). Šlo o přehození pneu pořád na stejných AL kolech... a po cca 15km po dálnici to zahlásilo... takže citlivost bude dobrá...
Květen 2, 201510 r Je to zas "jak vytáhnout z lidí peníze" U škodovky,kde to jde přes ABS to beru,náklady jsou minimální U spec.ventilků je to průser.Vidím to u nás v pneuservisu.Lidé si kupují plecháče nebo i Alu na zimu.Aby ji nesvítila kontrolka,kupují ventily,cena od 300 po 1200 ,-Kč.Životnost od 3 do 5 max 6-ti let.Lidé jsou nasraní,že to budou muset měnit,protože podle nové legislativy se to bude kontrolovat i na STK. podle mě docela hovadina.Když jsem dělal autoškolu,učili nás,že před jízdou je řidič povinnen zkontrolovat si mimo jiné i pneumatiky. Pokud chytne rychlý defekt,není co řešit,pokud pomalý,je trouba,že to nepozná. prostě EU už neví,jak tahat z lidí peníze a takových blbostí ještě bude
Květen 3, 201510 r Systém s přímým monitorováním je na "baterky" a to bohužel znamená, že čidla v kolech nejpozději do 6 let odejdou a baterie nelze vyměnit(tj. nutná výměna celého čidla). Jsem rád, že existuje nepřímý systém a ten má vlastně stejné nároky jako funkční ESP. Na pár autech jsem jej už vyřazoval a nastavoval nepřímý. Upraveno Květen 3, 201510 r od ferda25
Prosinec 31, 20159 r Odpovědět si budeš umět sám, pokud víš, jestli umí SIII zobrazit konkrétní hodnotu tlaku v pneu. Jelikož neumí, tak je to TPM, stejně tak, jako u všech ostatních škodovek.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.