Přejít na obsah

záruční oprava


karlkox

Doporučené příspěvky

ahoj, chtěl bych poradit ohledně reklamace vozu v záruce. Koupil jsem před třemi lety vůz Škoda Fabia, najeto 22000 km. První rok se na voze rozsvítila kontrolka airbagu. V servise se závadu podařilo odstranit až na počtvrté. Měl jsem tehdy nárok na odstoupení od smlouvy když se stejná závada projevila několik krát??  V posledních měsících se začala objevovat kontrolka EPC, v servise měnili různá těsnění kolem sání. Závadu vyřešili až po druhé návštěvě, výměnou svazku kabelu. Vozidlo je v záruce, ale ta brzy skončí a já mám přirozeně obavy z dalších závad. Navíc mě zaráží že autorizovaný servis nabídl náhradní vozidlo za denní poplatek, v rámci záruky mobility přece by zákazník měl mít nárok na vozidlo zdarma. Je možnost vozidlo reklamovat u výrobce? Vím že ze zákona při 3x stejné závadě má kupující nárok na odstoupení od smlouvy. Poraďte prosím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, podle toho co píšeš máš vozidlo v prodloužené záruce. V tomto případě můžeš závadu pouze reklamovat  u autorizováného servisního opravce.

Na vrácení vozidla jsi měl myslet dříve a to v zákonné záruční hlůtě vozidla. S tím co teď operuješ je prodloužená záruka vozidla a jedná se o nadstandartní záruku, ale ta jistě nezahrnuje možnost vrácení vozidla.

K záruce mobility pokud vozidlo dojede vlastní silou do servisu nemáš nárok na zapůjčení náhradního vozidla zdarma .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...