ŠEBLEF Vloženo 8. Duben 2007 Sdílet Vloženo 8. Duben 2007 Dobrý. Koupil jsem Octavku z dovozu a nevím co tam byl za olej. Na VAGU jsem zjistil že je nastaven normální interval, takže vylučuju 0W. Dal bych tam asi radši 5W-40. Nevim. Jedná se o Octavii 1.9Tdi 66kW, r.v. 2000. Co by jste mi doporučili? 5w-40 nebo 10w-40? NA co jezdíte vy? Samozdřejmě bych si tam dal značku Castrol nebo Shell. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 8. Duben 2007 Sdílet Vloženo 8. Duben 2007 (editace) Info zde: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=14166&hl a zde: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=16282&hl http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=20959 Editováno: 8. Duben 2007, autor: Peterer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 11. Duben 2007 Sdílet Vloženo 11. Duben 2007 Osobně mám ze systetických olejů trochu strach. U motorů, který už něco pamatujou ti pak tyhle oleje rozpustí úsady, i takové, který vytěsnují i mírné vůle a olej ti začne chcát všema možnejma netěsnostma ven. Vyzkoušel sem si to na Fordu Orion, dokud sem jezdil na 10W-40 tak to bylo OK, když sem přešel na 5W-40 tak to začalo všemožně sáknout. Nakonec mi to pak ještě potvrdil jeden známej v servise, že to právě udělal ten přechod z polosyntetickýho oleje na syntetickej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 11. Duben 2007 Sdílet Vloženo 11. Duben 2007 Osobně mám ze systetických olejů trochu strach. U motorů, který už něco pamatujou ti pak tyhle oleje rozpustí úsady, i takové, který vytěsnují i mírné vůle a olej ti začne chcát všema možnejma netěsnostma ven. Vyzkoušel sem si to na Fordu Orion, dokud sem jezdil na 10W-40 tak to bylo OK, když sem přešel na 5W-40 tak to začalo všemožně sáknout. Nakonec mi to pak ještě potvrdil jeden známej v servise, že to právě udělal ten přechod z polosyntetickýho oleje na syntetickej. Mám úplně stejnbou zkušebnost u O1. Ale SEBLEF musíš taky uvést kolik to má najeto km. I když u dovozu nikdy nevíš zda je to pravda. Kámoš přivezl z pražského bazaru Passata r.v. 2000, dovoz z D Pěkný, zachovalý. Na tacho 106 000 Ve skutečnosti jsem VAGem vyčetl 390 000z Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 11. Duben 2007 Sdílet Vloženo 11. Duben 2007 já tam liji Valvoline Durablend Diesel, 5W-40 a motor vypadá spokojeně.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 11. Duben 2007 Sdílet Vloženo 11. Duben 2007 Ano jde o to jak moc ma motor nalitano a na cem byl provozovanej pred tim. Pokud se tamleje 5W-40 od začátku, tak pak s tím skutečně problém byt nemusí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ŠEBLEF Vloženo 11. Duben 2007 Sdílet Vloženo 11. Duben 2007 Ano jde o to jak moc ma motor nalitano a na cem byl provozovanej pred tim. Pokud se tamleje 5W-40 od začátku, tak pak s tím skutečně problém byt nemusí. No právě. Já nevím co tam bylo předtím když je to z dovozu. Myslím že 10W-40 nic nezkazím, protože i kdyby tam byl předtím 5w-40 tak by se nic stát nemělo ne? Horší je přechod s 15 na 10 nebo z 10 na 5, ptotože to pak pouští právě ty usazeniny. Z lepšího na horší se přejít může, horší je to naopak. A má to podle tachoše nalítáno 146 000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicouncz Vloženo 11. Duben 2007 Sdílet Vloženo 11. Duben 2007 Ano jde o to jak moc ma motor nalitano a na cem byl provozovanej pred tim. Pokud se tamleje 5W-40 od začátku, tak pak s tím skutečně problém byt nemusí. No právě. Já nevím co tam bylo předtím když je to z dovozu. Myslím že 10W-40 nic nezkazím, protože i kdyby tam byl předtím 5w-40 tak by se nic stát nemělo ne? Horší je přechod s 15 na 10 nebo z 10 na 5, ptotože to pak pouští právě ty usazeniny. Z lepšího na horší se přejít může, horší je to naopak. A má to podle tachoše nalítáno 146 000 Nalej tam cokoliv,co splnuje specifikaci wv 506.00.Ja davam 5W40(v zime lepe startuje,protoze je olej ridci nez 10W40) ten nejlevnejsi,co sezenu a bez problemu.Usad se neboj.Je to pohadka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 11. Duben 2007 Sdílet Vloženo 11. Duben 2007 Ano jde o to jak moc ma motor nalitano a na cem byl provozovanej pred tim. Pokud se tamleje 5W-40 od začátku, tak pak s tím skutečně problém byt nemusí. No právě. Já nevím co tam bylo předtím když je to z dovozu. Myslím že 10W-40 nic nezkazím, protože i kdyby tam byl předtím 5w-40 tak by se nic stát nemělo ne? Horší je přechod s 15 na 10 nebo z 10 na 5, ptotože to pak pouští právě ty usazeniny. Z lepšího na horší se přejít může, horší je to naopak. A má to podle tachoše nalítáno 146 000 není to zas taková alchymie jak se z toho někdy dělá, nalej tam klidně 10W-40 co splňuje spefikaci, měň ho do 15 tis a budeš v pohodě, nelámej si s tím hlavu a klidně spi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomlpg Vloženo 13. Duben 2007 Sdílet Vloženo 13. Duben 2007 nikdo nic? Kurfa, za chvílu už nutně musím měnit, tak nedělejte, že nic já si myslím že ted oleje jsou skoro stejně kvalitní spíš bych hleděl na interval výměny, ale používám plnou syntetiku, značku nevím, ale používá to tatík v práci, lijou to do nákladáku- sypače soly, popeláří atd, a měním ho po 10tis a v poho a v -20 stuních mrazu v poho točí a žádná kapka nazmar a cena- pakatel. suma sumárum, minerál bych teda už nedal ani do fildy ale od polo-do plné syntetiky bych se ničeho nebál.Mám skušenost i s shell helix a dobrý až ta cena a ted jsem viděl jaký si olej Q8 tak uvidím. čus tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
topi Vloženo 14. Duben 2007 Sdílet Vloženo 14. Duben 2007 nikdo nic? Kurfa, za chvílu už nutně musím měnit, tak nedělejte, že nic já si myslím že ted oleje jsou skoro stejně kvalitní spíš bych hleděl na interval výměny, ale používám plnou syntetiku, značku nevím, ale používá to tatík v práci, lijou to do nákladáku- sypače soly, popeláří atd, a měním ho po 10tis a v poho a v -20 stuních mrazu v poho točí a žádná kapka nazmar a cena- pakatel. suma sumárum, minerál bych teda už nedal ani do fildy ale od polo-do plné syntetiky bych se ničeho nebál.Mám skušenost i s shell helix a dobrý až ta cena a ted jsem viděl jaký si olej Q8 tak uvidím. čus tom Tak nejako. Teraz už asi nie sú špatné oleje. Ja osobne dávam do ropáka Shell Helix Ultra diesel 5W-30. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohuš75 Vloženo 21. Duben 2007 Sdílet Vloženo 21. Duben 2007 (editace) nikdo nic? Kurfa, za chvílu už nutně musím měnit, tak nedělejte, že nic já si myslím že ted oleje jsou skoro stejně kvalitní spíš bych hleděl na interval výměny, ale používám plnou syntetiku, značku nevím, ale používá to tatík v práci, lijou to do nákladáku- sypače soly, popeláří atd, a měním ho po 10tis a v poho a v -20 stuních mrazu v poho točí a žádná kapka nazmar a cena- pakatel. suma sumárum, minerál bych teda už nedal ani do fildy ale od polo-do plné syntetiky bych se ničeho nebál.Mám skušenost i s shell helix a dobrý až ta cena a ted jsem viděl jaký si olej Q8 tak uvidím. čus tom Tak nejako. Teraz už asi nie sú špatné oleje. Ja osobne dávam do ropáka Shell Helix Ultra diesel 5W-30. a já koupil v pardubicích v podnikové prodejně parama mogul racing 5w-40 ..kanystr za 598 kč..příjemná změna, než když jsem dolíval do původní náplně litr castrolu magnatec za 330 kč jistě, asi maže líp, to jo..ale mogul to umaže taky, o to strach vůbec nemám....hlavní je dodržet specifikaci výrobce, v mém případě 502.00 .. i když požadavek je jen 500.00, což splní i polosyntetika... Editováno: 21. Duben 2007, autor: bohuš75 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 21. Duben 2007 Sdílet Vloženo 21. Duben 2007 nikdo nic? Kurfa, za chvílu už nutně musím měnit, tak nedělejte, že nic já si myslím že ted oleje jsou skoro stejně kvalitní spíš bych hleděl na interval výměny, ale používám plnou syntetiku, značku nevím, ale používá to tatík v práci, lijou to do nákladáku- sypače soly, popeláří atd, a měním ho po 10tis a v poho a v -20 stuních mrazu v poho točí a žádná kapka nazmar a cena- pakatel. suma sumárum, minerál bych teda už nedal ani do fildy ale od polo-do plné syntetiky bych se ničeho nebál.Mám skušenost i s shell helix a dobrý až ta cena a ted jsem viděl jaký si olej Q8 tak uvidím. čus tom Tak nejako. Teraz už asi nie sú špatné oleje. Ja osobne dávam do ropáka Shell Helix Ultra diesel 5W-30. a já koupil v pardubicích v podnikové prodejně parama mogul racing 5w-40 ..kanystr za 598 kč..příjemná změna, než když jsem dolíval do původní náplně litr castrolu magnatec za 330 kč jistě, asi maže líp, to jo..ale mogul to umaže taky, o to strach vůbec nemám....hlavní je dodržet specifikaci výrobce, v mém případě 502.00 .. i když požadavek je jen 500.00, což splní i polosyntetika... Jestli myslíš kanystřík 4 litry, tak tedy fakt suprová cena, tak za 500,- kupuji polosyntetiku 10W-40 Mogul Forte GX-FE Pro. Já dávám výhradně všude Mogul a jsem s ním spokojen. Jen tam leji tu polosyntetiku, kdybych tam nalil plnou třeba 5W-40 jako ty, mám motor 2.0, takže bych možná nestíhal dolévat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohuš75 Vloženo 23. Duben 2007 Sdílet Vloženo 23. Duben 2007 nikdo nic? Kurfa, za chvílu už nutně musím měnit, tak nedělejte, že nic já si myslím že ted oleje jsou skoro stejně kvalitní spíš bych hleděl na interval výměny, ale používám plnou syntetiku, značku nevím, ale používá to tatík v práci, lijou to do nákladáku- sypače soly, popeláří atd, a měním ho po 10tis a v poho a v -20 stuních mrazu v poho točí a žádná kapka nazmar a cena- pakatel. suma sumárum, minerál bych teda už nedal ani do fildy ale od polo-do plné syntetiky bych se ničeho nebál.Mám skušenost i s shell helix a dobrý až ta cena a ted jsem viděl jaký si olej Q8 tak uvidím. čus tom Tak nejako. Teraz už asi nie sú špatné oleje. Ja osobne dávam do ropáka Shell Helix Ultra diesel 5W-30. a já koupil v pardubicích v podnikové prodejně parama mogul racing 5w-40 ..kanystr za 598 kč..příjemná změna, než když jsem dolíval do původní náplně litr castrolu magnatec za 330 kč jistě, asi maže líp, to jo..ale mogul to umaže taky, o to strach vůbec nemám....hlavní je dodržet specifikaci výrobce, v mém případě 502.00 .. i když požadavek je jen 500.00, což splní i polosyntetika... Jestli myslíš kanystřík 4 litry, tak tedy fakt suprová cena, tak za 500,- kupuji polosyntetiku 10W-40 Mogul Forte GX-FE Pro. Já dávám výhradně všude Mogul a jsem s ním spokojen. Jen tam leji tu polosyntetiku, kdybych tam nalil plnou třeba 5W-40 jako ty, mám motor 2.0, takže bych možná nestíhal dolévat. no taky se mi škytlo, když jsem tam kuknul po 5000km najetých...a na měrce nebyl olej..nakonec tam skončil skoro litr na to jsem u favorita s polosyntetikou nebyl zvyklý.....a taky se mi protočily panenky, když jsem kupoval ten magnatec a uviděl cenovku.....jo, je to kanystřík 4 litry..a k tomu litrovku, mám náplň 4,7 litru...a myslím, že se dá za podobný peníze koupit různě, kde koupíš mogula..je to mogul racing 5w-40..specifikace 502.00 stačí v pohodě....ale polosyntetika by měla taky bez problému stačit, výrobce požaduje specifikaci 500.00..teda u 1,8 20v, u dvoulitru nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smolda Vloženo 2. Květen 2007 Sdílet Vloženo 2. Květen 2007 mám 66kw a koupil jsem to ve 100 tis leju tam furt 5w40 a vše v poho už mám 275tis jen tam dodávám jednou za dvě výměny militec bylo mi to doporučeno co vy na přísady do olejů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 je opravdu jedno co tam nalejes, staci dana specifikace. Urcite bych nesel ale do castrol, nevim jak se teto spolecnosti dari v lidech budit dojem ze jejich olej je lepsi. Marketingu asi nikdy neporozumim.... Doporucuju taky s kazdou vy,emou oleje vymenit vzduchovej filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 jo k tem prisadam do oleju: taky peknej blabol a dalsi penizky od zakazniku... Oleje jsou dnes tak aditivovane, ze neni potreba zadnych dalsich prisad. Mnohdy je to i na skodu. Dalsi aditiva narusej puvodni vyvazenost aditiv v oleji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 Já používám 5W40 Shell protože nejvíce jezdím po městě na krátké vzdálenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 jo k tem prisadam do oleju: taky peknej blabol a dalsi penizky od zakazniku... Oleje jsou dnes tak aditivovane, ze neni potreba zadnych dalsich prisad. Mnohdy je to i na skodu. Dalsi aditiva narusej puvodni vyvazenost aditiv v oleji. Souhalsím. Přísady si nemusejí vždy rozumět a adiitvy v oleji. Pokud olej vyhovuje specifikaci (stejně by tam snad nikdo jiný nedál) tak žádná aditiva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 No nevím proč je tu haněn olej Castrol. Myslím, že do toho nikdo z nás nevidí, jakej olej je dobrej, jakej špatnej. Osobně tam mám prodloužený interval a nalejvám Longlife II. Jelikož už teď nejezdím tolik, tak přejdu na pevný interval a s klidným svědomím budu dávat 5w40 od Castrolu. Co vím, tak jediné dvě firmy, které spolupracují se Škoda Auto jsou Shell a Castrol. Tím neříkám, že ostatní jsou kšunt, to ani náhodou, ale třeba vyznavači amerických bouráků, by vživotě nenalili do auta Castrol, nebo Mogul, každej tam dá Valvoline Jinak tohle je přesně ta diskuze, kde co člověk, to názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavka19tdi Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 (editace) http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=11245 Tak zde se muzete mrknout co dokaze Super olej Castrol . Urcite to umi i jinej olej ,no lepsi je se v tom moc nerejpat. Jinak tam taky leju syntetiku 5W40. Editováno: 6. Květen 2007, autor: octavka19tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 Ja jezdil do ted na 5w40 ale ted po upgrade motoru jezdim na 10w 60 Castrol RS Formule.Zatom ok.Motor 1.9 TDI 193000km najeto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=11245Tak zde se muzete mrknout co dokaze Super olej Castrol . Urcite to umi i jinej olej ,no lepsi je se v tom moc nerejpat. Jinak tam taky leju syntetiku 5W40. Pokud jsem to dobře přečetl, tak to vůbec tím olejem být nemusí..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PURE Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 Urcite tam dej SHELL DIESEL ULTRA 5W-30,jezdim na to uz skoro tri roky a naprosta spokojenost(mam 66kw r.v.99) tatik jezdi na stejny olej uz cca rok (81kw a taky naprosta spokojenost).Je sice malinko drazsi cca 360Kc/l ale zase jezdis od vymeny k vymene:-) Dobrý. Koupil jsem Octavku z dovozu a nevím co tam byl za olej. Na VAGU jsem zjistil že je nastaven normální interval, takže vylučuju 0W. Dal bych tam asi radši 5W-40. Nevim. Jedná se o Octavii 1.9Tdi 66kW, r.v. 2000. Co by jste mi doporučili? 5w-40 nebo 10w-40? NA co jezdíte vy? Samozdřejmě bych si tam dal značku Castrol nebo Shell. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 10. Květen 2007 Sdílet Vloženo 10. Květen 2007 V AHF mám Castrol 5W-40 od nového auta a dávám ho tam pořád, naprosto bez problémů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.