Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Je to spíš tak na soudního znalce a zda by to opravdu vydrželo, nebo ne. Prokazatelně říct, zda jsou tlumiče, nebo světla v nevhodném stavu jde v zásadě pouze v laboratoři, resp. na speciálních zařízeních. U kotoučů pak stačí jen správný měřící přístroj a tam se dá toleranci taky lehce pomoct...... 

Vloženo

Jestli jsou tlumiče a světla ve špatným stavu ti řeknou na každým STKáčku.  Na kotouče posuvka nebo spíš mikrometr.

To je pěkný nesmysl, na STK ověří jestli neosvětluješ, jestli světlo svítí jak má ověří třeba v Mohelnici, kde je Hella vyrábí, určitě ne na STK, tam se kontrolují jiné parametry, uchycení, atd.

 

A tlumiče na autě se měří také jen orientačně, vliv tam mají další parametry jako uložení nápravu atd. Měl jsem pár zákazníku, kteří si mysleli že jim tester tlumičů pomůže v prodejích a byli velmi nemile překvapeni jak je to měření neprůkazné. 

 

Jinak posuvka, resp. mikrometr ano. ;-)

Vloženo

Se servisem firemních vozidel budou vždycky problémy a jediný, kdo je může řešit jsou samotné firmy. Zaměstnanci jezdí s firemním autem jako s tankem a nic to nezmění. Pak s tím zajedou do autorizáku, nechají všechno vyměnit, protože to neplatí. Vlastně ani neexistuje vhodný způsob jak to řešit. Najímat si firmu, která by se o servis starala a zabránila by výměnám funkčních kusů by totiž zase stále peníze. 

Spíše by se mohlo o servisech, kde se vyměňují díly "protože to firma zaplatí" mluvit, aby se vědělo, kde funguje servis jako servis a nebo jako točka peněz. 

Neautorizované servisy, kam jezdí 70% místních vydělávají na poctivosti, které si časem vybudují. Systém funguje tak, že jednou něco odrbeš a ví to celé tvé okolí. Škoda jenom, že si to stále drtivá většina servisů neuvědomuje. Škubou, odrbávají aneb snaží se vydělat pár drobných za ten fakt, že za nimi nikdo vracet nebude.

:))

Vloženo

otázka je koľko poznáte firiem ktoré servis reálne platia , dnes je to všetko na operatívny leasing a podobné veci sa nerobia , fotia si aj blbé brzdy , naposledy tečúci duferák kde nebol žiadny olej nechceli ani schváliť , reálnych firiem ktoré majú písané autá na seba je pramálo ... toto sú také staršie zaužívané zvyky

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj,

mám trochu jiný dotaz. Máte někdo zkušenosti s prohlídkama mimo autorizák v rámcí záruky? Zajímé mě konretně, jak to funguje s blokovou vyjímkou. Plánuji do konce roku O3 Scout (roční nebo novou), ale nechci s tím do autorizáku. Zatím jsem našel, že by to mělo být bez problémů jen u partnerů Elit.

Vloženo

V zásadě kdekoliv, kde si servis zaplatí přístup do Ervina a provede vše tak jak je požadováno. Bacha, nevím, jak je to s prodlouženou zárukou, tam si myslím, že je nezbytné navštěvovat autorizovaný servis.

Vloženo

To bych si raději nechal písemně potvrdit od ŠA. Jen dotaz, má tady někdo zkušenost ze servisováním vozu v záruce mimo síť autorizovaných servisů a pak nějakou reklamací vůči ŠA? Ono jde asi hlavně o to, aby ty předepsané prohlídky byly zapsány v elektronické servisní knížce. Mně se stalo i v autorizáku, že nezapsali prodloužení záruky mobility do nějakého jejich systému a zrovna jsem měl na cestě problém s autem a byly kvůli tomu nepříjemnosti. Razítko v servisce jsem přitom měl.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ja som bol na vymenu oleja a bolo mi povedane ze nemusia, az kym nezadal moje VIN do systemu. Nenulovali interval, slo o predcasnu vymenu. Bola tam povinna aktualizacia takze napichoval. Tebe ale maju nulovat pocitadlo, tak si myslim ze pripajat sa budu.

Vloženo

Pro mobilitu je nutno jen servisovat v autorizáku. Pro prodlouženou 4letou záruku sice ne, ale zas sou pak problémy kdo si případnou závadu-reklamaci vezme na hrb.

 

Například situace: Výměna oleje v rámci záručního servisu u neautorizáku i když na základě blokové vyjímky . Poté ale nějaká závada na mazání motoru.

Vloženo

Neví, co má obsahovat, protože to není pevně dané. Po zadání VINu vyjede lejstro/obrazovka s úkony přímo ze systému pro dané konkrétní auto (motorizace, modelový rok, ....). Dřív byly formuláře, které se postupem času upravovaly. Výchozí stav je/byl uvedený i v servisní knížce. Už nějakou dobu ale dostávám po prohlídce tisk přímo ze systému.

 

Je vcelku zajímavé, že výměna oleje a prohlídka se nekryje a olej má delší periodu. Mně to zatím u žádného auta nepotkalo. Já už poslední dobou auto taky nechávám na klasické prohlídce každý rok. Prvních pár let je to asi mechanicky zbytečný, ale s rostoucím počtem různých updatů kdo ví.

Vloženo (editace)

Iba blazni by do toho vrtali kym nemusia. Nesies im predsa peniaze. Ak by bol problem tak by pri garancii mozno riesili neautorizovany zasah a upravu. Ja som bol v servise kvoli hlodavcovi, a napriek tomu ze auto bolo pripojene na diagnostiku tak dokodovane veci neriesili. Pas nepipa, rucicky sa pretacaju pri zapnuti, kto si to nevsimne? :)

Editováno: , autor: MoRFi
  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Než jsme jeli do Chorvatska, dal jsem auto se 17.000 km do servisu na celkovou prohlídku a na výměnu oleje.

Mám sice nastavený INSP na 30.000 km, ale říkal jsem si, že celková výměna oleje po zajetí vozu autu jen prospěje..

(najel jsem 17000 km za 0,5 roku)

Takže: výměna oleje, olejový filtr, celková kontrola, dolití provozních kapalin (ostřikovače, chladič) - celkem 3.800,- včetně DPH.

V servisu ochotní, příjemní, náhradní auto připraveno. Auto přistaveno do servisu v 8:00, ve 13:00 mi přišla SMS zpráva o hotové práci

 

(+) Jako bonus navíc perfektně vymyté gumové koberce, vyvoněný interiér, vyleštěná okna (oboustranně). Perfektní.

(-) Kluci v servisu zapomněli přišroubovat plastový kryt u podpory kapoty (4 vruty zcela nazašroubované).

Více kontroly by neškodilo (nikam jsme nespěchal).

 

A taky náhradní vůz (ŠKODA RAPID 1,6 TDI) za 500,- na den mi přijde trochu jako úlet, ale to si příště lépe pohlídám.

Jinak vše zaevidováno v elektronické databázi, papírově jsem dostal jen vy\tištěný a orazítkovaný Potvrzení o mobilitě.

Editováno: , autor: Petr
Vloženo (editace)

díky Aleši za reakci .-) Už jsem to psal ve zkušenostech s konkurencí:


Měli jsme v rodině Hyundai I30 (1,6 CRDI) než jsme se do něj s novorozeným Kubíkem již nevešli


a tam, stejný servis, vyšel na 7.500,- vč. DPH Takže pro mne cenově podstatná změna k lepšímu..


 


Snad mě Pawouk "neodstřelí" za příspěvek s konkurencí.. :kol-28:


Editováno: , autor: Petr
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím,chci si doma vyměnit olej (první výměna)a potřeboval bych vědět jestli se dá vynulovat oznámení na maxidotu,že výměna oleje nastala právě nyní a znovu nastavit odpočítávání.Děkuji

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...