Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

graf bohužel nemám, nebyl jsem na brzdě

Dobry strelec:) ale jak se rika kdo chce kam ....

Hm čip bez brzdy, to se dělá jak, jako že zavřeš oči a zmáčkneš tlačítko? :kol-35:

Tak jako 12 let nazpet prvni cipovane auto taky nalili u pumpy a jezdi dodnes:-) ale brzda je jakos takos jistota:-)

Už nějakou dobu pozoruju, že mi docela hodně kouří z výfuků (i při volnoběhu). Dělá to i při zahřátém motoru. I létě ale teď přes zimu je to ještě horší. Při nedávném měření emisí byla kouřivost na limitu. Podle servisu je samozřejmě všechno v normě.

Mám motor chipnutý, takže mi to trochu vrtá hlavou.

Nemá někdo tušení čím by to mohlo být, nebo co zkusit?

 

 

Dobrý den,

pánové myslím si, že pan xpitris se ptal na úplně něco jiného než mu tu všichni odpovídáte. Ať si každý chipuje co se mu zlíbí. Pravda je taková, že všechny dnešní Škodovśké motory slavné LONG LIFE éry stojí za starou bačkoru, ať už se bavíme o malém V motoru 3.6 pro mně vždy řadový motor. Takhle prostě V6 nevypadá. Nebo o stále nepřemožitelných intergalaktických motorech TDi. S inter-mega-maxi nepřemožitelným, žádným z benz. motorů nepřekonatelný - kroutícím momentem.  Pravda prostě je že tyto nové agregáty a teď pozor. Řeknu Vám co nikdo kdo vlastní Koncern nechce slyšet. Tyto motory žerou prostě OLEJ JAKO KRÁVA !!! Z toho důvodu je zvýšená kouřivost. Prosím neděkuj mi za odpověď.

 

Dokonce v příručce se dočteš co 1000 Km = 1 L oleje = norma. Nemusíš si ted rvát vlasy vše je tak jak má být. Olej to papá ty ho kupuješ. Nejlépe za škodovkovou cenu 698 Kč za 1-litr. Ještě počkej, teď tě zcela uklidím, pokažené a zcela nedodělané agregáty typu 1.2 a 1.4 TSI nebo co to je, žerou oleje ještě mnohem více !!! Můj strýc olej nemusí vůbec měnit. Protože za slavný interval 30 000 km do výměny ten olej prostě více jak jednou doleje. Jedná se o Octavii 2010 - 1.2 tsi. Škoda se k tomuto problému vyjádřila jasně - Pane X vše je v naprostém pořádku. Motor si vezme jen to co potřebuje. Navíc máme tu na to normu. A vše je jak má být. Chudák strýc musí každý týden umývat zadní nárazník protože se mu jinak JZD směje že v tom má to co oni v traktoru !!! Jak to má okouřené. 

 

 

Tímto ti zcela normálně a teď už bez legrace odpovídám. Motor může spíše papá olej tím dochází ke kouřivosti.

 

Ještě ti odpovím co můžeš zkusit u tohoto motoru. Najet 90 000 km aniž by ti cinkal rozvodový řetěz. Motor má jak se zdá v 90 tis. km asi už hodně přesloužilo a řetěz to zkrátka nezvládá. Ve srovnání s tímto problémem je nadměrná kouřivost úplná maličkost. 

 

Dále mně ještě hodně zaujala malá rozepře s chipem a otázkou teď cituji - Co chceš sakra chipovat u 191 kw ? :D Děláte si srandu ? U takto velkého objemu se jedná zcela o sračkojidní výkon. Jistá nejmenovaná automobilka umí z 3.7 V6 dostat 246 kW (334 PS) sériově a nepotřebují k tomu nesmysl v podobě přímého vstřiku ! 

Takže nachipuj to co to půjde. Protože s tímto sériovým výkonem auto opravdu moc nejede. Kde jaké 1.9 - 2.0 Tdi ti ujede !!!! Protože ti když si dají chip tak nemají jen 191 kw ani 246 kw, ale minimálně 500 kw na brzdě rozumíš jo ? A za spotřebu 3.6 l na 100 Km.

Na spotřebu ser my budem a ropa nebude ! Pak budete šetřit co vy chytráci v traktorech !!! 

Upraveno od kunihovno

A jejda zase jeden 23 lety vševěd z Prahy, s dnešní registraci, to si asi sedneme všichni na zadek. Jak ses narodil tak jsem už dělal výbrusy na chrchlu.

Ale pobavil ne ze ne:-)

V autoškole asi auta žerou olej, odkud by to jinak věděl? :kol-48:

to je hravec nebo kdo?

To je spise blbec

  • Autor

kdyz uz nic, tak aspon ma pravdu v tom, ze moje otazka opravdu smerovala nekam jinam, takze z meho pohledu ostatni odpovedi nejsou o moc kvalitnejsi...

Sranda musí být :) Tvá kouřivost je naprosto v pořádku, takto kouří všechny 3.6 od škody :) U jedné jsem viděl že pomohl čip, prostě jiná mapa jiný průběh spalování a kouřilo to méně, ale olej to stejně papá :D

Ja jsem asi nejakej divnej. Nikdy jsem do auta olej mezi vymenama nedolival:-(

běžně dolívám i u 1.8 tsi, prostě z rysky max to spadne :) musíš taky trošku točit do červeného

Já taky ne. Když někdo koupí auto starší, nejlíp z pronájmu, tak se dolívá, protože to původní majitel ví, že to má cca do kila a jde to do světa. Podle většiny firem co znám, tak do toho zaměstnanci skočej a držej to pod krkem, dochlazování turba taky nikdo neřeší. Nevidím důvod proč dolívat, když se k tomu člověk chová slušně. 

 

Jinak mě taky překvapilo, jak se mi páří z výfuku v teplotách kolem nuly a méně. Asi bych si toho nevšiml, ale když couvám do garáže, proběhne mi pára kolem auta. Ještě bydlím pod cca 2 km dlouhým kopcem, takže když jedu domů, tak výfuk vychladne a při zajíždění domů to hodně páří, pokud přijedu z druhé strany kde jedu do kopce, výfuk je víc ohřátý a nekouří to skoro vůbec.

Kokta7: Olej na max nikdy neleju. Leju mezi min a max na střed a drží.

No mam pravidlo ze kazdou jizdu s autem min jednou dotocim kvalt do maxima i kdyz jedu pohodove takze tim to nebude:-)

tak tak páni , ono osobne keď denne vidíte kto všetko príde kúpiť nové auto a má vodičák tak sa nečudujem ničomu ... predajca ma volal na predvádzaciu jazdu Rapid 1,2TSI , zákazník sadol , v -10st naštartoval premrznuté TSI a vypálil z parkoviska štýlom jednotka do 3,5 a dvojka do 4  tis. otáčok , na trojke ho už toľko nedržal , pri 3000 preradil . Spojku púšťal štýlom odsunutia nohy preč ked cele auto efektne poskakovalo . Medzi rečou sa pýtal či sa tie TSI nekazia , reku pane ak budete takto jazdiť tak určite nie , dalej som už bol radšej ticho ... Chvalabohu že nerobím predajcu ani nič podobné lebo by som tých ludí asi vytiahol z auta a vyhodil na cestu ... 

Sranda musí být :) Tvá kouřivost je naprosto v pořádku, takto kouří všechny 3.6 od škody :) U jedné jsem viděl že pomohl čip, prostě jiná mapa jiný průběh spalování a kouřilo to méně, ale olej to stejně papá :D

Jo tak napíšu nesmysl a když to nikdo nežere tak napíšu tohle.

Jak to bylo v České sodě: "Byl si dobrý P.čo"

  • Autor

No ale mne to zadny olej nezere, alespon palubni pocitac si mezi prohlidkama nestezuje

Toz ten si zacne stezovat az ti chybi uz podstatne mnouzstvi:-)

Olej vždy na střed mezi rysky a auto musí stát absolutně rovně.

  • 3 měsíce později...

Přiznám se, že mě pohled do zrcátka když tomu naložím občas taky vystraší, ale troufám si tvrdit, že je to spíše kondenzát/pára. Olej mi to nežere (blbost, žere, každej motor žere, ale rozhodně ne litr na kilokilometr - mezi výměnama nepotřebuju dolívat a to to kontroluju). Pro páru hovoří i fakt, že to nedělá v teplém počasí. Navíc to "dělá mlhu" jenom cca 2 sekundy od okamžiku "plnej kotel" a pak to přestává, až to po 5-6 sekundách přestane úplně (i když motor furt točí).

Chtěl bych věřit tomu, že to jenom profoukne nějaké studenější kapsy na výfukovém systému  :kol-18: .

Ono se lehce zakouri i kdyz jedu plny kotel a preradi prevodovka tak si lehce psoukne. Auto za mnou si toho vsimne, mam to odzkousene. V teplem pocasi, auto mi taky olej nezere.

jj čoudí to a ohodně více než TSI :) se stačí podívat jak vypadají koncovky :D

Upraveno od kokta7

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.