Citi_goGOgo Vloženo 5. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2019 V 4. 12. 2019 na 14:07, Argon napsal: Ceka me servisni prohlidka po peti letech provozu kombika Octavia III s CNG. Najeto mam 67tis. Nevedel by prosim nekdo, jake jsou tam ukony a priblizna cena v autorizovanem servisu? Nasel jsem si predepsane ukony, ale nejak mi to nekoresponduje s cenou navrzenou servisem, tak nevim jestli jsem to nenasel blbe. Diky moc predem. Napiš si do dvou, tří škoda servisů v Tvém okolí. Každý ti odpoví trošku něco jiného. Je to nejlepší způsob, jak si křížově udělat přehled o tom co a jak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Argon Vloženo 5. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2019 před 3 minutami, Citi_goGOgo napsal: Určitě svíčky ty už 7 tis přejíždíš. Nepozoruješ cukání? CNG soustavu stejnak kontrolují jen vizuelně pohledem - dle toho co vím já. Ale až budeš v servisu, schválně se zeptej jakým konkrétním způsobem, jako jaký je přesný postup a dej vědět. Brzdovku a chladíci po 5 letech bych vyměnit nechal, někde jsem četl, že chladící může u tdi nějak houstnout. Schválně se na to zeptej. Každopádně tu brzdovku oni nějak měří, jaké má hodnoty a měli by to měnit až podle toho, jak to vyjde. Vzduchový filtr a kabinák si zvládneš udělat sám podle youtube a dáš za to třetinu co v servisu, tak to je na zvážení. A asi bych si nechal vydesinfikovat klimošku. Jestli to máš stále v záruce, tak mi tady ostatní radili, abych si nechal vyměnit ošoupanou řadící páku. Ale ještě jsem se k tomu nedostal. Tu reklamaci může člověk uplatnit kdekoliv, nebo v domovském servise co se vyplňuje při koupi škodovky (byl to bazar škoda plus). Vymena svicek je predepsana po 4 letech nebo po 60tis., takze ty mam nove. Tim spis nevim, za co mi chteji uctovat 11tis. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2019 Pro 1.4 TSI CNG je kromě standardních úkonů předepsáno toto: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Citi_goGOgo Vloženo 5. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2019 No hele každopádně pak napiš co si všechno navymýšleli. Já to tipuji na výměnu všech brzd i s kotoučema. :)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ares1978 Vloženo 26. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2019 S vymenou svicek neotalet a doporucim udelat samo domo, s trochou sikovnosti a par kousky naradi to lze. Ja to nechal na "odbornicich" z autorizaku a dopadl jsem... Pred par dny pri navratu z roboty najednou jedu na benzin misto na plyn, rozsvicena kontrolka zavady motoru. Chcipnu, nastartuju, vse ok. Dojedu domu, napichnu diag a chyba zapalu 1 valce. Druhy den sundam civku, spodek gumove izolace na hadry, vyndam svicku a vnitrni elektroda vcetne keramiky je fuc. Pred demontazi jsem si poznacil na klici jeho pozici smerem k sacim ventilum a jake bylo moje prekvapeni, kdyz jsem svicku vyndal, byla pretazena o 90 stupnu doprava, nez udava pozadavek vyrobce-z duvodu chlazeni elektrody. Vyndal jsem i ostatni a do povolenych 30 stupnu tolerance se vesla pouze jedna. Po vymene maji svicky najeto cca 7000 a predpokladam, ze prasknuti izolatoru elektrody a i vnejsiho izolatoru zpusobilo ono pretazeni. Ted mi ceka inspekce kamerou, pak zmerit tlaky a budu doufat, ze to bude v pohode, jinak rozhozeni motoru, vybrus, pist... A Autostope Rakovnik, tes se na moji navstevu, prijemne to rozhodne nebude! Pro ilustraci prikladam snimky, jak byly svicky namontovany, vsechny mely byt v zakrytu s cervenou carou na klici +- 30 stupnu, oblouk spodni elektrody smerem od cary. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guam Vloženo 26. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2019 Co tam dali za svíčky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ares1978 Vloženo 26. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2019 Bosch. Original byl tusim NGK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kupony Vloženo 27. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2019 Ak by som si kupoval vlastny olej - ktory je vhodny? Pozeram na faktury zo skoda servisu, a najprv mi tam davali shell 5w-40, ale posledne dva roky mi tam leju castrol 5w-40. Pojdem posledny krat k autorizakovi na vymenu oleja (kedze sa blizim k 100tis km) - potom si uz olej budem kupovat sam. Pozrel som na castrol web - a tam je doporuceny bud 0w-40 alebo 5w-40. Je v tom nejaky rozdiel? Asi ked mi tam od zaciatku skodovaci davaju 5w-40, asi by som v tom mal pokracovat, nie? (planujem potom teda kupovat tento: https://www.amazon.de/Castrol-EDGE-Motoren%C3%B6l-5W-40-5L/dp/B008KU72XU/ ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ares1978 Vloženo 29. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2019 Rozdil mezi 0w a 5w je v teplotnim rozsahu viskozity smerem k minusove teplote (pominu moznost, ze 0w zrejme bude mit jine zakladove oleje a aditiva, aby si zimni cislo udrzela co nejdele). Vlastnosti 0w se projevi pri studenem startu odhadem pod -10 stupnu. Kdybych to chtel hodne zjednodusit, 0w 40 zima 5w 40 leto. Daleko dulezitejsi je dodrzet normu predepsanou vyrobcem nez znacku. Kdyz je napr. vyrobcem pozadovana norma vw 502.00, tak pokud ji olej splnuje, neudelas chybu. Sveho casu jsem mel fiata, kde byly predepsany oleje Selenia, predrazene az hamba. Opel montoval do svych aut stejne motory od fiatu a olej byl predepsan GM za tretinu ceny a svete div se, splnujici fiatackou normu. Fiata jsem prodal s necelymi 300tkm a pokud vim, stale vrci, opravdu to neni o znacce oleje, spis o intervalu (30tkm longlife olej = motorova smrt) a dodrzeni norem. Do sveho povozu leju dle normy GM Dexos 2 za cca 450,-/5l, ale muzu tam dat i olej original VAG za 1100. Olej menim po 10tkm, coz pri mem najezdu dela rocne jen na oleji cca 3000,-, pokud bych to porovnal s cenou oleje v autorizaku, byla by to sumicka blizici se 20000,-. Jen bych se vyhnul sirokorozsahovym olejum typu 0w 50, takoveto vlastnosti olej nebude mit dlouho.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Citi_goGOgo Vloženo 22. Duben 2020 Sdílet Vloženo 22. Duben 2020 Ahoj, nenašel a tak se zeptám tady. Jaký olej do převodovky u O3 cng manuál 6 kvalt? Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 22. Duben 2020 Sdílet Vloženo 22. Duben 2020 https://forum.skodahome.cz/topic/146521-výměna-oleje-v-manuální-převodovce/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zelenakrev Vloženo 29. Duben 2020 Sdílet Vloženo 29. Duben 2020 Zdravím, Rád bych se Vás tu zeptal, zda byste mi nedali radu, an co si dát při koupi 1.4 tsi cng pozor. Rád bych si tento vůz pořídil s nájezdem cca 70k km a vůbec nevím, na co bych se měl zaměřit při jeho prohlídce. Děkuji za Vaše reakce :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Duben 2020 Sdílet Vloženo 29. Duben 2020 Předem upozorňuji, že toto je motorová sekce a téma o konkrétním motoru, takže sem nic jiného nepatří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wdog Vloženo 30. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2020 Informace nebo varování: pokud se snažíte jezdit pouze na plyn. Nedávno se mi rozsvítila žlutá kontrolka poruchy motoru, jen vymazání z registru závad nepomohlo, bylo to sice bez vlivu na provoz, vše jinak fungovalo, ale i tak jsme to nakonec dali na autorizáku na kontrolu. Auto má najeto za 3 roky cca 75.000km, tzn. 25.000 ročně, z toho 96% najezdilo na CNG. V servisu konstatovali, že systém hlásí závadu na vstřikovacích ventilech, nicméně jsou funkční, tak jen přehráli software, a doporučili více jezdit na benzín … Dosud jsem to dělal tak, že jsem vozil plnou nádrž benzínu, tankuji pouze ten lepší od OMV, a 1x ročně jsem benzín skoro všechen vyjel a dotankoval zase do plna. Takže podle servisu a systému auta je to asi málo. Díval jsem se do CNG dílenské dokumentace Škodovky, a tam se zmiňuje jen to, že při provozu na benzín jsou vstřiky chlazené benzínem a při provozu na plyn ne. V návodu k použití je u CNG jen uvedeno „Pro správnou funkci palivového systému vyčerpejte každých 6 měsíců palivovou nádrž na benzin až do rozsvícení kontrolního světla“, ale není tam nic o tom, kolik je optimální poměr nájezdu na plyn a na benzín. Shrnuto, podle mne, příliš šetřit na palivu se u tohoto auta asi nedá doporučit, při nájezdu 25.000 km ročně to bude chtít vyjet ročně tak 3-4 nádrže benzínu, tedy okolo 10% celkového nájezdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack znojmo Vloženo 30. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2020 Na prvním 1.4 TGI jsem najel 80tkm za 3 roky a nic. Teď mám najeto na další 1.4 TGI 50tkm a bez problému. Cca jednou měsíčně dělám "italskou údržbu motoru" = když je vše zahřáte, tak motor zhruba 5 minut (rychlé jízdy) pořádně točím a zhruba jednou za 3 měsíce toto dělám když jedu na benzín. Tankuju jen Vervu100 a takuju tak třetinu (15 litrů) a pak ji postupně 6 měsíců vyjíždím do 0km :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 30. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2020 Ještě bych do benzínu přidával aditivum VIF, mimo jiné zvyšuje mazivost benzínu, což má blahodárný vliv na vstřikovače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandydando Vloženo 30. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2020 Octavia 1.4 CNG - Taktiež pridávam aditívum a 100 oktán a cca každé dva týždne mam po ceste na východ SK strmý kopec, kde to na 3. stupeň asi 3 minúty vytočím, auto má 70 000km. Zatiaľ bez problémov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kukiak Vloženo 30. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2020 Kontrolku som mal.pri 75k aj ja, ale udajne islo o lambdu. Tiez chodim skoro len na CNG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 15. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2020 Wdog - spis bych se zameril netankovat plnou. Zbytecne tahas kila a i to vyjizdeni je delsi a nakladnejsi. U benzinu jsem ztratil prehled jake benziny jsou bez Buresslozky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atlas_jakub Vloženo 15. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2020 Zdar borci. Mám najeto 89k km. Teď se mi objevila chyba motoru - oranžová kontrolka. Na diagnostice mě servis řekl, ze je příliš bohatá směs. Nicméně auto měli dva dny a vyměnily lambdu. Po převzetí jsem ujel cca 300km a kontrolka se mi znovu rozsvitila. Jezdím 90% CNG a když benzin tak mám Vervu100. Auto mám sice v tovární zaruce, ale docela mi to vadí. Podle mě v servisu vůbec neví co s tím. Na CNG mám již 2 octavku a nebyl jedinej problém a teď toto. Budu rad za Vaši pomoc. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 16. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2020 Je celkem důležité jakou přesně to hlásí chybu, snažil jsem se o tom načíst co se, kde na netu nachází, a je celkem zřejmé, že odchází lambda sonda za katalyzátorem. Tady na fóru je několik členů co se o tom zmiňují, dost lidí jsem našel i v různých diskuzích. Mrkni na fakturu zda měnili lambdu 04E 906 262 E (před katem) anebo 04E 906 262 EC (za katem). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wdog Vloženo 17. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2020 Chyba motoru u mého auta, o které jsem tady psal 30.7.2020, byla "P2177 System Too Lean Off Idle bank1", neboli, jak jsem si vyhledal, příliš chudá směs. Ve značkovém servisu chybu vymazali a doporučili vyjet za sebou 2 nádrže na benzín, a pak průběžné více jezdit na benzín, ne vše jen na CNG. Pak se kontrolka rozsvítila krátce po sobě ještě asi dvakrát, ale to už jsem chybu vždy jen vymazal přes aplikaci Torque. Asi po vyjetí jedná a půl nádrže benzínu už se ta chyba (zatím, klepu na dřevo...) znovu neobjevila. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 17. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2020 To by byla dobrá zpráva, jsem zvědavej zda to pomůže dlouhodobě a kontrolka se už neobjeví. Kdyžtak po čase resp. po větším nájezdu km napiš zda to funguje (častější ježdění na benzin). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atlas_jakub Vloženo 26. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2020 Zdarec. Auto bylo nakonec dvakrát v servisu. Prvně to psalo příliš bohatá směs a vyměnili lambdu před kat. Ujel jsem necelých 300km a kontrolka vyskočila zase. Tentokrat jsem čekal dva týdny na termín servisu. (Prvně jsem čekal 3 týdny na termín prvního servisu). Auto měli tři dny. (Prvně 2 dny). V den kdy jsem jel podruhé do servisu mě kontrolka začala blikat. Po nějaké době přestala blikat a jen svítila. Nakonec se CNG kontrolka lehce za půlkou nádrže zhasla a auto jelo plynule na benzin. Kvalita CNG na maxidotu byla po dobu svícení kontrolky 80% a v době blikání kontrolky motoru CNG kvalita na maxidotu zmizela. Spotřeba CNG v den jízdy do servisu byla 7,5 kg/100km, dokud se auto nepřeplo do jízdy na benzín. V servisu bylo řečeno ze tam vyběhla jiná závada a vyměnili lambdu za kat. (Chtěl jsem aby to udělali hned, ale odpověď záručního technika byla ze museli udělat to co psala diagnostika, čili první lampdu před katalyzátorem). Nyní jsem s autem ujel zatím 150km a musím říct že auto jede na CNG úplně jinak. Chod motoru je plynulý a dynamický. Motor přestal cukat při 1. a 2. zařazeným rychl. stupněm. Snad je problém vyřešen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 29. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2020 Tak snad budeš mít už pokoj, zdá se, že je lambda za katem u G-TECu nějaká citlivá, nebo nekvalitní. Třeba se potvrdí to co píše Wdog, že je nutné jezdit delší dobu i na benzin, sám jsem zvědavej jestli se po čase ozve a potvrdí co mu doporučili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.