Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Jo, četl jsem, proto na to kašlu. Nemám náladu se někde s někým zase hádat.

Ale jelikož Ti za chvíli končí záruka, tak bych to aspoň zkusil. Jak tam přijdeš po záruce, tak Ti budou najednou ochotni vyměnit klidně půl auta a uslyší i to co tam není : )

Uvidím, zatím to není tak hrozné, budu sledovat a do 5.2. ( i když pokud bych tam započítal všechny dny co jsem auto neměl k dispozici při předchozích reklamacích by to bylo do konce února) je ještě čas.

Taky bych to bejt tebou zkusil, ale chce to fakt pořádně ohřát, aby to bylo jasně slyšet a nedělali z tebe v servisu blázna. Ze zkušennosti stačí courat cca 10km svižně po městě a musí bejt min. nad 5 stupňů. Prostě víc řadit a vytáčet to a nenechat motor přirozeně vychladnout.

kasekvvv: to jsem já co mám pumpu vyměněnou a svině to dělá znova :-)

Upraveno od mkaba

  • 3 týdny později...

Poslední dobou jak mrzne, tak slyším při studeným startu takový tupý klepnutí. Není žádný rachocení, prostě krátký tupý klepnutí. Jde to slyšet i v interiéru za palubkou u spolujezdce a určitě to leze z motoru. Jak se motor ohřeje už to slyšet nejde. Že by se takhle projevovalo podtlakové ovládání clony vodního čerpadla, která zavře cirkulaci studeného motoru hned po nastartování? Máte to taky tak?

mě při -4 divně vrčí volant :)

  • 3 měsíce později...

poradite nekdo ? pri volnobehu [ zahrate auto ] kdyz se postavim k predku auta, tak v nem pri behu motoru sem tam tak divne lupne, jakoby skytne cca ve 20ti vterinovych intervalech. Motor ale bezi dobre, hladce. jde to asi z nejake soucasti, ne primo z motoru. nevite nekdo co to muze byt a jestli je to bezne ?

diky

nedělá to pořád, ale taky jsem si toho všimnul, je to takový klap klap, pak ticho a za chvilku klap klap. prej vodní pumpa. 

Jo to bych neřešil, TSI vydává spostu různých zvuků a většina z nich jsou zvuky provozní = vlastnost - pokud nejde o řetěz nebo pazvuk spojený s nepravidelným chodem motoru tak bych to neřešil. Diesel taky klape, HTP má zase jiné zvuky. Nesmíte to zase přehánět a hledat kde nic není.

to je presne ono. klap klap. Nejak mi to nevadilo, ale prislo mi to divne, vidim ze maji i jinni, takze neresim.

Když si stoupneš s otevřenou kapotou k motoru s běžícím motorem a někdo ti típně motor, tak cca 2s po típnutí v tom taky různě zaklape a zavrčí. Něco se přenastavuje a to něco bude vodní pumpa si myslím, nebo čerpadlo, páč se rozběhne elektrické čerpadlo pro dochlazování jednoho ze dvou okruhů (bublá v nádržce vody). Tedy žádnej stres. 

  • 3 měsíce později...

Zdravím, přidám se do party lovců zvuků. Mám najeto asi 2000 a na volnoběh to vydává divný zvuky, je to víc slyšet v kabině, než venku. Takové hluboké sténání kolísající pravidelně asi po sekundě nahoru a dolů.  Ventilátor i klima jsem vypnul a nic. Zítra jestli to bude ještě dělat tak to natočím. Neřešil někdo něco podobného? Díky.

až bude video, tak se uvidí... :)

Tak video není, zřejmě cesta do práce je příliš krátká (3km), bylo to slyšet tak slabě, že jsem to ani nezkoušel natočit. Je to takové sípání ,jako když se někdo nemůže nadechnout. Budu to sledovat a pak to nahraju a hodím sem. Takže se omluvám...

Tak jsem to konečně nahrál, je to slyšet jakoby na pozadí, musí se to zesílit. Dělá to jen když je motor víc zahřátý.

https://youtu.be/fAXEVi_xYf4

 

https://youtu.be/dD1vMabsoXc

 

U toho prvního videa zevnitř to není skoro slyšet, ale na originálu jo. Jak jinak můžu to video vložit?

Upraveno od kahuda

Ten motor má naprosto normální chod. Takhle se prostě TSI projevuje...

Já se jen ptám, protože to začalo až teď.

před rokem jsem do tohoto vlákna dával videa, kde je slyšet pískání z oblasti vodního čerpadla po zahřátí motoru, po zvýšení otáček pískání přestalo. dělalo to hlavně, když bylo venku horko, nebo po delší trase. nic jsem s tím nedělal a letos už to nepískalo a že nějaký to vedro teda bylo. nejlepší je ten motor moc nezkoumat a jezdit. mám najeto přes 40tis. s průměrnou spotřebou 5.8. někde už jsem to tady psal, ale tahle poslední verze EA111 je na dnešní dobu relativně spolehlivá a hlavně vychytaná jednotka. ve vlákně FII u prvních kousků snad není majitele bez problému s motorem a tady v Rapidem zase není snad nikdo, kdo by s ním měl problém, tím nemyslím zvuky, ale fakt problémy. 

To by stejně chtělo někde na živo, každopádně na obou autech co mám doma ten motor vydává pazvuky na které jsem také nebyl z předešlých aut zvyklý. Když jsem si před lety kupoval TDI tak mi ho prodejce předváděl , nastartoval motor a chlubil se tím jaký má ten motor chod. Když mi předávali TSI tak se tím už nechlubili  :kol-31:

 

Poslechem laik stejně nic nepozná a dělá se z toho akorát nafouknutá bublina. Uvědomte si, že tyhle motory jsou vlastně na vrcholu evoluce TSI pro normu euro 5. Jsou nejlépe odladěné ze všech. To se potvrzuje i tím, že u Rapidu zatím žádné globální problémy s rozvody nejsou. Podle mne budou tyto motory za čas velmi vyhledávané ojetiny právě kvůli zmíněnému. Nebudou trpět na rozvody a nebudou mít fičury z euro 6 jako startstop atd...

Musím souhlasit, mně to taky pískalo z míst vodní pumpy asi před rokem a letos nic. Mám téměř 50tis, asi se to vsáklo nebo zajelo.  :kol-28:  U Rapida jsem si zvykl že některé pazvuky hlavně v interieru jsou v top 10, stálice v mém žebříčku. Jiné pazvuky přicházejí a stejně tak odcházejí a jak plyne čas už to přestávám řešit - člověk najde rozhřešení a jeho duše vejde do nirvány, když to přestane řešit a nedělá si nervy a stres. Teď si chci nechat dodělat zadní repro a tím veškeré mé problémy zmizí. Motor je hlavně tichý jak při volnoběhu tak za jízdy a to se mi vždy hodně líbilo, měl jsem před tím O1 TDI rotačku ještě a to byl traktor. Tohle je šepot květin. Zprvu jsem skoro ani nepoznal jestli mám nastartováno nebo ne.

Upraveno od Petrrr

No vida, když jsem to tvrdil před dvěma roky, tak tomu málokdo věřil. A ejhle jak si ten motůrek s nárustem kilometrů získává důvěru. Znám lidi co jezdí, nic neřeší a chrochtají si, jelikož už mají najeto hodně přes 100 tis. bez žádných podstatných problémů.

Tak jsem to konečně nahrál, je to slyšet jakoby na pozadí, musí se to zesílit. Dělá to jen když je motor víc zahřátý.

https://youtu.be/fAXEVi_xYf4

 

https://youtu.be/dD1vMabsoXc

 

U toho prvního videa zevnitř to není skoro slyšet, ale na originálu jo. Jak jinak můžu to video vložit?

 

to je ten samý pazvuk, co tu někdo nedávno řešil... mě to přijde strašidelný, u svýho to nemám, ale pokud je to normální...

Nevim, ja tam neslysim nic neobvykleho, klasicky projev siciho stroje TSI

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.