Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Výměna volantu je jednoduchá.Pokud nezapneš klíček když bude odpojený bag tak nic nemusíš kódovat.stačí pokud ze zadu volantu krátkým šroubovákem sesuneš pružinky z bagu a máš ho venku.potom už jen povolíš volant a stejným spůsobem nasadíš druhý.A máš 3 kila doma.

Vloženo

Tak tak. Pri vypnutom zapaľovaní sú airbagy mŕtve a môžeš s nimi pracovať. Len nesmieš zapnúť zapaľovanie, kým je bag vonku, lebo sa ti do RJ bagu zapíše chyba a tú ide vymazať len VAGom. Sama nezmizne ako bežné sporadické chyby.

A taktiež, pokiaľ to nie je nevyhnuté, neodpájaj baterku, lebo potom budeš mať kade tade spústu chýb (ideálne mazať VAGom), bude treba nastaviť stredovú polohu volantu (ak máš ESP), dorazy okien a pod.

Vloženo

Baterku jsem už odpojoval, potom sem jen musel nastavit ty dorazy oken + servo řízení,ale to se nastavilo samo po nějaké době jízdy cca 200m(svítila kontrolka).ESP nemám.

Vloženo

Po odpojení a opětovném připojení akumulátoru je automatika spouštění

oken nefunkční. Systém je nutno aktivovat. Postup obnovení funkčnosti je

následující:

• podržte klíč v zámku řidiče v zamykací poloze, dokud se všechna okna

nezavřou

• klíč uvolněte

• znovu podržte klíč v zamykací poloze ještě asi 3 s.

Vloženo

Myslel som, že to robí len verzia s ESP. Ale skutočne ide o nastavenie stredovej polohy snímača natočenia volantu. Ono je na to nejaký postup, ktorý by sa mal dodržať.

Vloženo
...Postup obnovení funkčnosti je následující:

• podržte klíč v zámku řidiče v zamykací poloze, dokud se všechna okna

nezavřou

• klíč uvolněte

• znovu podržte klíč v zamykací poloze ještě asi 3 s....

To bude jistě dobře proveditelné pro majitele O., kteří si pro zvýšení bezpečnosti svého miláčka nechali vyndat dveřní zámky (zvenku přístupné), a nechali je nahradit záslepkami... Já to např. takto dostal objednané již od prodejce :D

No, je potřeba na to dávat pozor...

Vloženo

o tech zaslepkach jsem taky premyslel, ale porad mi vrta hlavou to, ze v dalkaci jednoho dne baterka dojde(i kdyz asi za hodne dlouho). ve chvili kdy baterka dojde, jak se dostanu do auta, kdyz budu teoreticky treba nekde uprostred "pole"?

Vloženo

Hmm, pánové, já jsem baterii odpojoval. Mám ESP a je fakt, že všechno svítilo chvilku poruchami, ale to bylo za chvíli pryč. Jinak k těm oknům. Způsob, který tady popisujete jsem ani nezkoušel, ale stačí prostě podržet tlačítko na dálkáči k odemknutí vozu tak dlouho, až všechny okna sjedou a pak zase obráceně. No chvilku to trvá, ale pak vše funguje OK. No ono z toho manuálu stejně moc věcí dle návodu nefunguje. Já tam mám ještě TPC a to mi funguje úplně jinak. Když jsem to nastavoval poprvé čekal jsem se zmáčklým tlačítkem na gong a nic a pak jsem pustil a v tu chvíli zazněl gong... No zjistil jsem, že je třeba držet tlačítko než zhasne kontrolka a pak pustit a pak teprve gong. Systém funguje jen trochu se jinak nastavuje.... Ještě, že nepíšou návody v MB jak chodit na záchod. To bych si v životě nedošel....

Vloženo
...Postup obnovení funkčnosti je následující:

• podržte klíč v zámku řidiče v zamykací poloze, dokud se všechna okna

nezavřou

• klíč uvolněte

• znovu podržte klíč v zamykací poloze ještě asi 3 s....

To bude jistě dobře proveditelné pro majitele O., kteří si pro zvýšení bezpečnosti svého miláčka nechali vyndat dveřní zámky (zvenku přístupné), a nechali je nahradit záslepkami... Já to např. takto dostal objednané již od prodejce :D

No, je potřeba na to dávat pozor...

Dojezdy nastavíš i přidržením ovládacích tlaítek v kabině.

Vloženo
o tech zaslepkach jsem taky premyslel, ale porad mi vrta hlavou to, ze v dalkaci jednoho dne baterka dojde(i kdyz asi za hodne dlouho). ve chvili kdy baterka dojde, jak se dostanu do auta, kdyz budu teoreticky treba nekde uprostred "pole"?

(sorry za OT, vim ze je toto o vymene volantu)

No, ja uz to tak mel u O1, zatim se to nestalo. Spise nez poruchy dalkace se ale vice obavam vybiti baterky v aute, protoze u O2 uz neni ani zamek v 5. dverich vyklopnych dverich, kterymi se tam dalo nouzove dostat u O1 (mel jsem kombika), otevrit hauptnu a vymenit hlavni baterii.

U O2 to bude asi fatalni prusvih, kdyz o tom tak premyslim, asi budu vozit 2.sadu klicku i na kratsi cesty pro snizeni pruseru. Zkusim se jeste optat v servisu, jak toto resi, kdyz bez problemu vymenu zamku za zaslepky doporucuji a delaji. Meli by to mit asi domysleno...

Nevi nekdo ?

Vloženo

Ja som nemal žiadny zámok ani na Fabii a za 3,5 roka nebol problém. A to mi dokonca aj umrela baterka, teda jeden článok. Ale centrál fungoval Rovnako na Golfe sa úplner vybila baterka, ani kontrolky nesvietili ale pri odomknutí kľúčom cvakli aj ostatné zámky. Teraz na OII tiež nemám žiadny zámok a ako tu už padlo, tie dorazy okien ide nastaviť aj tlačidlami v dverách. Len treba okno zavrieť nadoraz a potom ešte raz podržať na chvíľku tlačidlo pre zatváranie a potom tuším okno zase otvoriť.

Ale kto sa bojí o totálne vybitie akumulátora, tak odporúčam niekam pod mriežky vedľa hmloviek vyviesť jeden káblik (tak 2,5-ku) a zakončiť nejakým rozumným konektorom. V aute to ide jednoducho napojiť na E-box, v prednej časti určite budete mať nejaké voľné svorky. Netreba ale zabudnúť uvedený káblik opatriť nejakou poriadnou diódou, aby nešlo skrz túto svorku vyskratovať akumulátor. A pedanti môžu do E-boxu osadiť aj poistku, sú to také špeci poistky. Napríklad štartér má myslím 200A poistku. A v prípade totálneho vybitia potom stačí napojiť na tento kontakt 12V, niekam na kostru auta (koleso, výfuk a pod) pripojiť kostru a akumulátor dobiť nabíjačkou, akumulátorom iného auta alebo v prípade núdze aj nejakým 12V adaptérom (ale to trvá dlhšie). Ale na oživenie centrálu stačí málo energie.

Vloženo

Už som z toho jeleň. Teraz som na to pozeral a vyzerá to tak, že po novom už existuje len RJ pre autá bez všetkého, alebo pre autá ktoré majú tempomat alebo PP alebo multif. volant. Zaujímavé.

Vloženo
Tak ta ŘJ stojí v servise cca: 5500Kč a zjistili, že by ta, co tam mám to měla taky umět.Tak nevím :(:(

no AlesioP ji nabizi za 950,- a uvadi u ni primo "Řídící jednotka pod volant, která zprovozní multifunkční volant."

-_-

Vloženo
Už som z toho jeleň. Teraz som na to pozeral a vyzerá to tak, že po novom už existuje len RJ pre autá bez všetkého, alebo pre autá ktoré majú tempomat alebo PP alebo multif. volant. Zaujímavé.

Myslim ze ted je ridicich jednotek uz jenom par

1- RJ pro auta bez vybavy (s PP i bez PP(pokud to vubec existuje)) ty umej minimalne tempomat

2- RJ pro auta s multifunkc. volantem (ty by meli umet vse)

v model. rocniku 2005 jich bylo daleko vic i v ETOSu jich mam zapsanejch minimalne 6-7

Vloženo

Fakt som tam predtým videl podstatne viacej verzií RJ, teraz sú len 2. Ale ja som zase vypátral, že je jednotka, čo nevie nič a jednotka, čo vie všetko vrátane multif. volantu.

Ja tam mám RJ - 1K0 953 549 BC a vraj by mala vedieť tiež ten volant. Ale v ETKE som takú teda nenašiel.

Vloženo
Co mi říkali v servise, tak ta ŘJ, co tam mám by měla multifunkční volant zvládnout.Tak nevím. Nemohl by to někdo zjistit v ETOSU 1K0 953 549 AM

tak jediny co my napsal ETOS - modul elektronicky pro prepinac volantove tyce kombinovany :(

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...