Přejít na obsah

Čištění škrtící klapky


century

Doporučené příspěvky

Právě jsem vyčistil škrtící klapku.. Ale nevím kolik tam toho mam nastříkat.. myslím tím sprej.. Koupil jsem si čistič karburátorů... Má to obsah 500 ml. Koukal jsem, že při čištění šlo kouře zápachu a zem byla černá jak to šlo všechno z výfuku.. Aby to nebylo horší než lepší.. Co myslíte.. kolik se tam toho má dát? A auto za jízdy cuká pořád takže to asi nepomohlo..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau chlapi, můžete mi někdo napsat jaký přesně používáte čistič na škrtící klapku? Všichni píšete, že jí čistíte, ale čím přesně, to nenapíše nikdo ;)  :D

Dík...

kuk sem : http://www.tectane.cz/produkty/tectane/1160.htm

http://www.wurth.sk/?__TkFlY3E4RCgxMSg1J2A...vXG1odnA=-A3-v3

:D

Editováno: , autor: colins
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes mi kamoš čistil klapku i vstřiky nějakyma připravkama od fa BG.

Je to takova nadoba napojena na stlačeny vzduch do ktere se nalije připravek přimo určeny na škrtici klapu a střika se to do ni při běhu motoru, teď je čista jako slovo boží :). Jiny připravek je na vstřiky kdy se odpojí přivod paliva a napojí se misto ta nadoba a zase se necha motor běžet. Trva to tak 10min. klapka a 15 min. vstřiky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove jen tak pro info, kdzy se cisti ta klapka, musi se pak ynova nastavit nebo je to vse ok ? A tim sprejem se vycisti jen klapka nebo i zbyle potrubi ?? Nebo se jen sajrajt presune nekam jinam kde neni vide ? Jestli tak pls odpovedi na vse :)

Po čistšní by se neměly změnit parametry nastavení, tudíž nemusíš nastavovat. Může se zlepšit chod motoru na volnoběh i chuť jít do otáček apod. Při čištění ti čistící látka uvolňuje usazeniny ze škrt. klapky i z celého potrubí, kudy směs vzduchu a čistící látky prochází. Sajrajt se po uvolnění z klapky a potrubí přesune do spalovacího prostoru, kde většina bezpečně shoří a zbytek nečistot jde výfukem pryč z auta... B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomuhle, tohle říct zarytému ekologovi:

Špína se po uvolnění z klapky a potrubí přesune do spalovacího prostoru, kde většina bezpečně shoří a zbytek nečistot jde výfukem pryč z auta...

Tom

Aha, jsem nevěděl, že je tu někdo extra ekolog.. :ph34r: každopádně je to tak jak jsem psal, pokud to někomu vadí, nechť zajede někam, kde se točí cisterny s palivem (místa, kde má stát železný zásoby paliva), tam by se musel na místě zastřelit,, :rip: ,, protože se dost často děje, že v cisterně po vyčerpání zůstane třeba 300L paliva a řidič se ho musí zbavit kvůli váze na novou várku. Tak přebytek prostě vypustí do trávy u silnice... :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a preco je v nasavacom potrubi 0.5mm cierneho bordelu ved je to nas. potrubie a nie vyfukove ? ten bordel su tvrde ciastocky a tym sprejom sa uvolnia a brusia :palec2:

To v tom potrubí nejsou pevný částice, je to sražená mastnota třeba z odvětrání klikovky,, :o ,jinak všechen vzduch, co proudí skrz škrtící klapku jde přes vzduch. filtr a proto tam při správné funkci ani nemůžou být pevný částice... B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomuhle, tohle říct zarytému ekologovi:

Špína se po uvolnění z klapky a potrubí přesune do spalovacího prostoru, kde většina bezpečně shoří a zbytek nečistot jde výfukem pryč z auta...

Tom

Aha, jsem nevěděl, že je tu někdo extra ekolog.. :ph34r: každopádně je to tak jak jsem psal, pokud to někomu vadí, nechť zajede někam, kde se točí cisterny s palivem (místa, kde má stát železný zásoby paliva), tam by se musel na místě zastřelit,, :rip: ,, protože se dost často děje, že v cisterně po vyčerpání zůstane třeba 300L paliva a řidič se ho musí zbavit kvůli váze na novou várku. Tak přebytek prostě vypustí do trávy u silnice... :kuk:

Špatně jsi mě pochopil já nejsem zarytej ekolog ( jezdím přece autem ne :D )

Mě prostě rozesmála ta věta proto jsem se jí rovnou zasmál :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze dnes som aj ja poriadne prestriekal klapku. Zvolil som tento postup:

- odkrytie klapky od plastov nasavania

- aplikovanie cistica sprejom (3streky)

- ponechal som to posobit tak cca 5min (prikryte aby to rychlo nevyprchalo)

- nastarovania motora (kamarat drzal auto v otackach cca 3000-5000)

- striekanie cistica priamo na teleso klapky v intevaloch 1strek/10sec celkovo 10strekov

- vypnutie motora a znovu osadenie krytu klapky a motora

- ponechanie motora v na volnobehu cca 5 minut

Okamzity Vysledok:

- auto po nastarovani prvy krat zhaslo (asi zostatky spiny)

- po opakovanom nastartovani nestabilne otacky

- po cca 20 sekundach sa otacky znormalizovali

Celkovy vysledok:

- volnobeh sa o dost ukludnil

- auto uz tak netrasie ako predtym (trosku to este citit ale oproti tomu ako sa traslo pred vycistenim klapky je to pocitovo 50% menej)

- pri vypinani motora auto netrasie (aspon zatial ani jeden krat nezatraslo)

Toto su moje vysledky. Kazdopadne cistenie bolo robene rano a doteraz som na aute jazdil. Uvidime dalsie dni (hlavne rano) kedy malo auto tendenciu "kaslat-dusit"

PRE PROFIKOV: myslite ze cistenie v tychto intervaloch a v takejto dlzke je dostatocne alebo kratke. Chapem ze to zavisi od miery znecistenia ... ale aka je prax?

Editováno: , autor: ceannu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...