Tom Muaddib Vloženo 5. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2014 1.2 TSI 63 kW ... podlézání laťky... kdo má... poreferuje? CHIP od CIMBU a jiných, zkušenosti? Uvažujete? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2014 Mas tuto motorizaciu ? Ako to vnimas ? Ja mam 1,2 TSI 77kW v novem Leone a pohodicka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 8. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Srpen 2014 Mám no... zatím to zajíždím, tak to moc netestuju, ale 95% dopravního výkonu si odbývám v městě, nebo lehce mezi-město a sám (a většinou prázdný)... zatím dobrý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hyper ST Vloženo 8. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2014 Mám 1,2TSI 77kw, najeto 7200km,pr. spotřeba na těch 7200km je 5.8L.Šlape jak hodinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Afuz Vloženo 14. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2014 Tom Muaddib - pls dake info o spotrebe a celkovej jazde s tymto motorom.dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 Jak je 5 kvalt zpřevodovaný? Do těžka jako 6 kvalt (77 kW verze) nebo jsou převody lehčí? Jsou u 5 kvaltu velké přeskoky mezi rychl. stupni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stonek Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Resil jsem to, kdyz jsem se rozhodoval, jestli ma smysl priplacet za sesty rychlostni stupen. Tahle tabulka me presvedcila, ze ne. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Pětka je tedy hodně těžká. Jak si vede tento motor na pětku třeba mimo obec v kopcovitém terénu (rychlost 80-90, otáčky kolem 2000)? Bere to pětka nebo se musí podřazovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stonek Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Na petku radim na rovince uz pri nejakych 60 km/h. V mirne kopcovitem terenu pri rychlostech kolem 80-90 je petka naprosto dostacujici (2 lidi v aute). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Pětku v 60 km rychlosti řadíš podle "našeptávače" řazení? Kolik má motor otáček v takové rychlosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Mně je blbý tam dávat v 60 i 4ku, ta 5ka je tak max z kopca. Motor to teda zvládá, ale nadšenej zrovna nebude. Jinak na pětku při 80-90 jedu kopec nekopec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 (editace) Kopec, nekopec...to moc velké kopce nemáte.. Editováno: 31. Březen 2015, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 8. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 Dělal jsem teď nekolik jízd a poreferuju... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matocz Vloženo 9. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2015 Ahoj, mám nyní zapůjčeno jako náhradní vozidlo Octavii III Active Liftback s motorem 1,2TSi 63kW a pokusím se nyní napsat názor na tento motor / auto. Upozroňuji, že je to opravdu můj názor a každý jsme jiný a máme na auto jiné požadavky. Takže k věci: Dle mého názoru je tento motor na takto velké auto naprosté minimum - očekávat od tohoto motoru nějaký výraznější zátah je nesmysl. Motor trochu ožije v cca. někde kolem 1800ot/min a do nějakých cca. 4000ot/min táhne pořád stejně. Ale tento zátah není nijak výrazný - možná tomu neprospívá 5-ti stupňová převodovka - převody jsou příliš dlouhé. Kratší zpřevodování a 6. st. by byla výrazně lepší. S tímto motorem musíte pořád řadit, aby jste nespadli s otáčkami pod 1500 ot/min, kdy motor začne nepříjemně dunět podobně jako diesel. Takže obec 50 km/h - 3.st, 4. st - duní a motor se trápí, 5st. se dá zařadit někde kolem 80 km/h, ale člověk musí při jakémkoliv požadavku na zrychlení podřadit na 4st. ale ani pak se bohužel nic moc neděje. Nepříjemná je rovněž jízda přes retardéry, kde člověk jede cca. 15 - 20km/h, zařazenou dvojku a pak dá plyn a cca. 3s se nic neděje než se nafoukne turbo a auto začne zrychlovat. Rovněž mi osobně nesedí zvuk motoru - sterilní, v nízkých otáčkách, do kterých každou chvíli díky dlouhým převodúm a koukáním na rádce řazení spadnu (rádce řazení je tady naprosto nepoužitelný), duní. Možná je to dáno (ne)výbavou Active, kde se asi šetřilo i na tlumících materiálech. Takže pro mě je tento motor naprostým zklamáním a pro lidi, kteří mají rádi alespoň trochu dynamické auto tento motor nedoporučuji. Předjíždění s tímto motorem si ani nedovedu představit. Ale pro defenzivní řidiče v pohodě. Co se auta samotného týká - výbava Active je k ničemu. Pouze pro marketingový tah: Octavia již od ... Interiér v plastu, pouze klimatizace, 5st. převodovka, není ani palubní počítač, takže nejsem schopen ani zhodnotit spotřebu. Kvalita sedadel nevalná, látkové potahy jsou na dotek docela nepříjemné. Nemá parkovací čidla - pro tak obrovský liftback k nezaplacení, na liftback se již nemontuje zadní stěrač? Asi zase Active. Ale abych jen nehanil: Auto je opravdu obrovské, kufr je snad bezedný, prostornost pro posádku beze slov, na můj vkus je na zadních sedadlech v podélném prostoru místa až přehršel. Podvozek je v pohodě, na základních pneumatikách 195/65 R15 je auto naprosto pohodlné, nikde nic netříská. Řízení je taky v pohodě, ale že bych byl z něho nějak nadšený, to ne. Zklamání je pro mne řazení 5-tikvaltu - obzvláště z 1. na 2. je nějaké nepřirozené a jako by drhlo, ale to může být chyba pouze konkrétního kusu. Shrnutí: Hodně věcí, které jsem zde zmiňoval je pouze vina výbavy Active - spousta věcí lze vyřešit změnou motoru, výbavy. Kolega má OII s 1,4TSi s DSG a tento motor je pro tohle auto opravdu to pravé - tedy hlavně pro lidi jako jsem já, kdo nemá rád diesely. Škoda, že jsem nedostal k zapůjčení lepší výbavu a jiný motor, protože jsem se na OIII těšil. Takhle za mě bohužel zklamání nad konkrétním kusem. Snad toto někomu pomůže v rozhodování, popř. to může admin smazat, přeřadit ... Jinak, aby jste do mě mohli jít vlastním Kia Ceed 1,6GDi SW Exclusive. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 10. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Říjen 2015 Proč mazat... každý názor je dobrý a je to pořád jen názor: Takže: Motor: 1.2 TSI 63 kW po cca 40Mm Na klidné poježdění po městě a okolí, naprosto dostačující. Dynamika v zásadě mdlá, ale s plynem jse dá opatrně placovat klidně i od 1.200 ot. (samo chce to cit a nejde o akceleraci) Na přesun pětičlenné rodiny cca 300km včetně dálnice v rámci limitů... no taky to jde... ALE auto nechce od cca. 90-100 km/h moc akcelerovat... od 130 km/h vlastně zrychluje jen velmi neochotně bez ohledu na polohu pedálu plynu. Pokud by s tím někdo plánoval přesuny po rychlejších komunikacích, nedoporučuju. To samé, co se týče "jistoty" předjíždění... rychle předjedete traktor, nebo avii, ale už kamion jedoucí na okresce na omezovači je vcelku zásadní překážka u které se musí značně plánovat předjížděcí manévr. Myslím ovšem že čip na 77kW (83kW) verzi, která je v plánu hned po záruce by tyhle nedostatky měla odstranit a měl by se z toho stát skutečně dostačující ZÁKLADNÍ motor. V téhle verzi je jeho použití bezpečně limitováno asi jen na to město/okresky. Asi je to tím, že byl motor čerstvý a údajně ze škodovky chodí auta jen s olejem "těsně nad risku" ale v ve 12Mm jsem musel dolévat olej. (pak už jen na garančce) Co se týče spotřeby... pravda, A/C moc nepoužívám a jsem v zásadě velmi klidný až defenzivní řidič (ale zase občas musím bejt u zákazníka FAKT RYCHLE a někdy taky prostě pospíchám a na spotřebu prostě vůbec nehledím, tak jako tak, v zásadě bych řekl že vcelku dosahuji spíše nadprůměrných výsledků (ve smyslu niužší spotřeby)) ale... Dlouhodobá průměrná: 5.1-5.2 podle palubního PC (vím, že to to neneí exaktní, ale orientačně to stačí) Včera např. jsem měl cestu Tábor-Praha-Tábor (bez provozu 4.4 tam, zpátky v kolonách 5.3) Když jsem zkoušel z nudy a dostatku času ekojízdu, tak se dá ject i za 3.5 ale nedá se to označit za jízdu, spíše jako plazení... (zkoušel jsem to ve tři ráno, naprosto žádný provoz v mém směru v proti jelo tak pět aut celkem, meziměsto tam a zpět cca 80 km) Motor je lehoučký, není žádný problém projíždět hezky svižně zatáčky (OK), není žádný problém za vlhka mít problém s ostřejším rozjezdem bez prokluzu kol (NOK) Auto: prakticky bez jakéhokoli zaváhání (což by měl být samo standart, ale doba je hodně spotřební a zmetků není málo) krom výše zmíněného oleje byl prakticky jen jeden problém... začal se mi loupat chrom na vnitřní klice dveří u řidiče. Řešeno výměnou dveřní výplně v rámci záruky samo 10 minut v or. servisu. Popisovat auto asi nemá smysl, kdo chtěl tak O III viděl, takže jen pár komentů: + ještě více místa vzadu na nohy + po OII FL zase koukatelný (pro mně velmi) design (hlavně zvenku a palubka) + technologie + ambiente + nějaký extra položky = standartní výbava 21. století + některý drobný vychytávky (nebudu rozepisovat, ale škrabka je fakt dobrá..) + strohý, přehledný, hezký design přístrojovky + výbroně situavaný tlačítka (až na níže uvedené) - až moc strohý design výplně dveří... navíc se tam asi nejvíce podepsalo šetření - celkově "cutting costs" dojem hlavně zevnitř - ohavný design 4-ramenného vlantu (samo otázka vkusu) - na mně až moc velký zrcátka (OII před FL se mi líbili asi nejvíc) - Fórovej lak (ano vím, mám základní) - příliš zapadlá kola, hlavně vepředu teda... tohle esteticky nepřežiju, až na to bude rozpočet, určo budou jiný kola. - krok zpět co se týče řešení "manžety" park. brzdy - nesmyslně umístěné tlačítka "před šaltrpákou"... já tam teda mám jen zámek, ale ty lidi co tam maj jízdní režimy, START-STOP systém a tyhle chujoviny z toho musej bejt nenadšený. celkově se auto proti OII posunulo dále v technice a do jisté míry i v designu, přičemž kvalita zůstala v zásadě stejná. Klesla podle mně "luxusní" stránka celého auta oproti OII, Příjde mi, že OIII je prostě spíše více pracovní nástroj, než auto pro parádu. Do jisté míry se podepisuje snižování nákladů ovšem ne do takové míry, aby se to zásadně podepisovalo na kvalitě. (ale je to cítit). Myslím, že si své odjezdí a možná i lépe/levněji, než OIII. BTW co se týče jednoduché nápravy... asi je to tím, že s tím nezávodím, ale nezaregistroval jsem žádné zhoršení jízdních parametrů oproti OIII a ani pověstné "bouchání" jsem nijak zvlášť nepociťoval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 10. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Říjen 2015 A také si myslím, že 1.4 TSI je ideální motorisace pro OIII jen (1.8/2.0RS pro radost) na to prostě nebyl rozpočet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2015 Pánové, téma je v motorové sekci, tak na to při psaní svých příspěvků nezapomínejte. Nerad bych tady z toho měl debatu o interiéru, laku, či výbavě - to sem skutečně nepatří! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubicekb5 Vloženo 3. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2016 Prosím znalce: má motor v OIII již řemen nebo ještě řetěz? Uvažuji o koupi ale majitel tvrdí řetěz, což se mi v tom roce moc nezdá. Díky za od. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2016 V OIII jsou motory 1.2 TSI EA211 s řemenem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubicekb5 Vloženo 7. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2016 Díky za odpověď. A uměl by mi to někdo podle VINu potvrdit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2016 Není co potvrzovat - tak to prostě je! Motory TSI předchozí řady EA111 (s řetězem) v trojkové Octavii nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubicekb5 Vloženo 8. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2016 OK. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.