Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

a zamyká se vůbec, nebo se jen odpojí to tlačítko?

Dobrá otázka. Kufr se vlastně vůbec nezamyká, ale zablokuje se možnost otevření.

 

Boční dveře se otevírají klasicky mechanicky klikou, ať z venku, nebo zevnitř přes táhla, a aby to nešlo otevřít, tak se musí zamknout.

Kufr se odjišťuje elektricky, tak stačí jen tu elektriku odpojit a je "zamčeno". Když v autě není baterka, tak se do kufru nedostanete. Pouze vlést do kufru zevnitř a podle návodu západku odjistit ručně. Je to v návodu.

  • 2 měsíce později...

Terminator3-  podržením klíče v zámku v zamykací či odemykaci poloze stáhne či vytáhne okýnka

 

Tak tuhle funkci mi hlava nebere. Když dám prostě krátkým zmačknutím povel k zamknutí auta ale nezavřou se mi okýnka. A pro jejich zavření je třeba podržet dlouze zamknutí auta a nebo klíčkem v zámku při zamykání dlouze podržet v pozici zamknout.

 

Ale-K čemu je mi zamčený auto když má okýnka stažený?!

 

 

A teď můj poznatek. Když couvám v dešti tak se mi setře zadní okýnko aniž bych zapínal zadní stěrač..

Upraveno od Mr.Pavka

Ty si ešte v lete nikdy nenechal pootvorené okná?

Syncy a vite ze to vsecko je v manualu ? :)

Já stojim bud-

 

Na zahradě ve stínu a nebo v garáži kde kolem auta běhá pes jak tele a jinak je doma furt někdo takže když si zcela  výjimečně stáhnu okýnka, tak mam otevřený celý auto.                 

 

Všude jinde okna zavírám.

Syncy a vite ze to vsecko je v manualu ? :)

No jo, když ty manuály skoro nikdo nečte... Je to pořád dokola a všude na foru.   :kol-32:

Ty ja si ho kdysi procetl za cca mesic kdyz jsem pakzdr cekal na moji zenu po praci :D

Já taky hned co sem s novým autem dojel domu. Akorát sem toho půl zapomněl.

Celkem šikovná je možnost si ho stáhnout v elektronické formě - většina z nás má jeho papírovou formu v autě a když v něm něco potřebuje najít, nechce se mu běžet do auta.

Ta aplikace je dobrá, ale co vydali tu novou grafickou verzi tak mě to pořád na Z1c padá :-(

  • 3 týdny později...

Prográmek jsem taky stáhl jen se mě zdá lehce vadný. Zadal jsem tam VIN svého auta a vypsal mi první registraci 7.6. 2010 přitom já mám první registraci v malém TP 9.4. 2010 :) jediná chyba kterou jsem objevil .. A nerozpozná přesně typ auta .. jen F2 :/

Tá aplikácia je nenormálne pomalá, hrozné niečo. Ale nakoniec som sa dostal až k údajom svojho auta, a údaje tam mám presné. Aspoň čo sa týka dátumu prvej registrácie vozidla. Dátum výroby som sa síce pamätal o týždeň neskôr, ale možno sa zle pamätám. To je vlastne jedno.

Mě se zdála rychlá. Reakce okamžité.. Jen mě zaráží ta první registrace.. zajímalo by mě kde je chyba. Jestli na úřadu nebo u škodovky. :)

Mě spíš štve, že jakmile dám zpátečku, tak se zavírá okruh ventilace, když třeba parkuju tak to tak udělá tolikrát kolikrát zařadí zpátečku. chtělo by to nějakej zpožďovač.

Mo moment ja kdyz parkuju tak vetsinou tu spatecku zaradim jen jednou, timpadem se to sepne jen jednou... To bude spise tim prvkem mezi volantem a sedackou

Někdo jiný ale má tu a tam složitější parkování...

Kdesi jsem četl že se časem zlomí a pak je to furt otevřené nebo furt zavřené. A radši bych byl rád opravit/upravit tohle cvičení tak aby to nebylo tolik cvičením namáhané a zlomilo se to někdy až za tisíc let.

Upraveno od Kvitek

ako vidím tak riešiš blbosti......na fabii mám skoro 200tkm najazdené každý den minimálne 3krát dam spiatočku a zatiaľ sa to nepokazilo tak čo ?? a ešte k tomu keď jazdím s prívesným vozíkom tak tiež používam spiatočku a niekedy viac krát a nič sa nepokazilo ani cúvacie senzory sa nepokazili (jeden krát mi zblbly že stále píščáli ale to je všetko)

Upraveno od marfan

S tím zbytečným kvedláním s klapkou recirkulace při zařazení zpátečky se mě to taky nelíbí. Souhlasím s Kvítkem. A kámošovi na Octě se taky něco zlomilo na pohonu klapky. Takovým závadám je lépe předcházet.

Když už programátoři něco takového vymysleli, tak mohli dát podmínku, aby se klapka uzavřela až po ujetí 3 -4 m. Když při parkování couvnu 1/2m, tak zavírání klapky nemá žádný význam. A když pomyslím že potom pro opravu se musí sundat celá palubka :kol-26:  

 

Neví někdo jak se dá tenhle komfort odkódovat? Raději bych to oželel.

Jsem to nikdy nepostehl ze by mi to se nejak zaviralo :D a pokud ano tak smrad z vyfuku uz jsem citl nekolikrat tak mi to asi nefunguje.

Tato klapka (resp. její servo?) zlobila na jedničkové Fabii. U dvojky to bude spíš výjimečná záležitost.

taktéž jsem to měl zlomené na F1 a měla najeto asi 200t km. Tak jsem to na tvrdo demontoval a nechal trvale otevřené.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.