Přejít na obsah

Štart Stop - neštartovanie


BlueRS

Doporučené příspěvky

Tak som tu zas,

 

 

dopredu upozorňujem, že som v témach o štart-stop systéme nič podobné nenašiel, tak dúfam, že som nezaložil niečo duplicitne, atď., ak áno ospravedlňujem sa a dajte mi to tam, kde to patrí. Dnes sa mi cca 3 krát stalo: idem v zápche, štart stop systém aktívny, ja pripútaný, klíma vypnutá, zapnuté rádio a v zapaľovači zastrčené napájanie kamery. Zastavím za autom, stojím na brzde, motor mi zhasne ako obvykle, ale zároveň sa mi na maxidote zobrazí hlásenie štart stop neaktívny, naštartujte motor ručne, po uvoľnení brzdy a stlačení plynového pedálu motor neštartoval. A takto sa mi to stalo ešte dva krát počas dňa. Stretol sa niekto s takýmto fungovaním štartstop systému? Bolo to dosť blbé, musel som znova stlačiť brzdu a tlačidlo štartovania a motor naskočil. Môže sa toto stať, alebo je to opäť problém so SW riadiacej jednotky? Ďakujem za odpovede... Inak dávam na vedomie pre všetkých s motorom 2.0 TDI, 135kw, že vyšiel nový SW riadiacej jednotky motora, ktorý mi už skúšali nainštalovať, ale neišlo im to, tak mi to budú na budúci týždeň robiť cez nejaký kód zásahu, či čo...môj problém so štartovaním, ktorý som opísal v inej téme totižto stále pretrváva aj po výmene EGR a týmto softom by to mali odstrániť...a kopu iných problémov...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žvásty o ničemnosti tohoto systému si laskavě nech někam jinam, konkrétně sem. Čímpak jsi vyřešil jeho problém? Ničím. To platí i pro případné další přispěvatele, budu to mazat. A příště laskavě edituj svoje příspěvky, není nutné to sem sázet po minutách. Udělal jsem to za tebe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož platforma MQB nemá zpracovaný úplný chybový sumář v jednotkách a mnoho existujících chyb nelze v jednotce načíst = nejsou uloženy v paměti závad a přesto budíky píšou chybu(chyby žárovek - ještě chápu, filtru pevných částic - to jsem nepobral), tak jedině doufat, že to vyřeší nový software motoru. Odis toto má vyřešení tzv. trace logem CANu, ten se posílá spolu s klasickým výpisem. Věřím, že to objasnilo, proč je zřejmě vše bez závad a servis nemohl zjistit příčinu tohoto problému. Pokud je auto v záruce, tak příště celé natočit a předat servisu a chtít po nich řešení(pokud nepomůže aktualizace). Servis má samozřejmě přístup pro ruční stáhnutí toho souboru přímo ze serveru, tj. neschopnost přehrát motorovou jednotku je opět zarážející.

 

Zde je úplný seznam jednotek a aktualizací:

CUPA - 6°manual, EU5:
04L906021EL - poslední software: 8150

 

CUPA - 6°DSG. EU5:
04L906021EM - poslední software: 8151

 

CUPA - 6°DSG. EU5, 4x4
04L906021EN není aktualizace

 

CUPA - 6°manual, EU6:
04L906021EP - poslední software: 8152

 

CUPA - 6°DSG. EU6:
04L906021EQ - poslední software: 8153

 

CUPA - 6°DSG. EU6, 4x4
04L906021ER - poslední software: 8154

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypnout pri nastartovani SS a mas klid!! Je to smejd na testovani trpelivosti!!

Se tady rozepisujes na 13 radku, proc??? Aby jsi usetril 0,1 l na 100 km???

Je to jen euro-paskvil.

Nic ve zlem, taky ho mam a ihned vypinam.

Kámo, 

 

ja Ti ďakujem za Tvoj príspevok, ktorého výpovedná hodnota rovná sa 0. Nepíšem tu nič o šetrení paliva - spotreba ma vôbec nezaujíma, ani nepíšem nič o nejakom paškvile, ale o tom, že mám auto za 40 litrov a mám s ním v kuse nejaký problém, teraz ten o ktorom som založil tému. Ak mi napíšeš nejakú radu budem vďačný - nie vypnúť SSS - mám to tam a tak to má byť funkčné, ak máš prispievať odpoveďou mimo témy nepíš, ok. Ďakujem.

 

Ahoj 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tebe Ferdo ďakujem za príspevok k téme, :kol-47:

 

 

už mám tej RS-y plné zuby, ľutujem, že som to auto kúpil, bohužiaľ niet cesty späť. V pondelok to dám do servisu nech urobia update SW cez ten kód zásahu, ak to bude robiť aj potom, asi im to zapálim :kol-29:  v servise na parkovisku, fakt som bezradný a neviem, čo s tým autom ďalej. Keď mi to spravia dám sem info.

 

 

Ahoj    

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč by nebylo cesty zpět? Pokud auto nemůžeš využívat normálně a zavadu ti neodstrani, tak ho můžeš přeci vrátit...

Jinak byt tebou si to nechám taky vypnout, akorát to pridělává starosti a kurvi motor, ale to je jenom dodatek.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož platforma MQB nemá zpracovaný úplný chybový sumář v jednotkách a mnoho existujících chyb nelze v jednotce načíst = nejsou uloženy v paměti závad a přesto budíky píšou chybu(chyby žárovek - ještě chápu, filtru pevných částic - to jsem nepobral), tak jedině doufat, že to vyřeší nový software motoru. Odis toto má vyřešení tzv. trace logem CANu, ten se posílá spolu s klasickým výpisem. Věřím, že to objasnilo, proč je zřejmě vše bez závad a servis nemohl zjistit příčinu tohoto problému. Pokud je auto v záruce, tak příště celé natočit a předat servisu a chtít po nich řešení(pokud nepomůže aktualizace). Servis má samozřejmě přístup pro ruční stáhnutí toho souboru přímo ze serveru, tj. neschopnost přehrát motorovou jednotku je opět zarážející.

........

Ferdo zdravím Ťa,

 

dnes som bol v servise aby mi konečne nainštalovali aktuálnu verziu SW - 8151, ako si to uviedol vyššie a predstav si, čo sa stalo. Najskôr to skúšali nainštalovať štandardným spôsobom, čo sa im však nepodarilo, pretože vypisovalo, že SW je aktuálny. Potom to skúsili cez ten kód zásahu a nakoniec to neišlo ani týmto spôsobom, pretože sa to jednoducho nedalo a po telefonáte do ŠA Slovensko zistili, že Škoda MB tú aktualizáciu stiahla. Normálne som z toho v péčku, nevedeli mi ani povedať prečo, z ŠA Slovensko samozrejme písali do Škody MB, ale odpoveď dnes neprišla, tak uvidíme zajtra.  

Editováno: , autor: Pawouk
Upravena citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

 

nepochybujem o Tvojich kvalitách, podľa toho čo tu o Tebe čítam, mali by Ťa zamestnať na oddelení vývoja SW v Škode MB - mali by sa tam čo učiť od Teba, mňa však skôr teraz zaujíma, prečo Škoda MB ten SW stiahla, či tam do toho ešte niečo chcú dať - upraviť, alebo čo vlastne idú robiť. Vedúci predajne mi tvrdí, že tam mohli zistiť nejaký problém a preto to stiahli, takže mám čakať na odpoveď z MB. Tiež som sa pýtal, či mi dajú informáciu o tom, čo tou aktualizáciou vlastne riešia, čo sa opravuje alebo mení, ale nevedia mi takúto info dať, tak uvidím, čo bude, resp. nebude auto robiť po aktualizácii... :kol-140:   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 týdny později...

Mě by v souvislosti s start-stop systémem zajímala jedna věc : v Octavii 22 (facelift, CR) jsem měl vylepený štítek, že po zastavení je dobré nechat motor několik sekund na volnoběh, aby se dochladilo turbo, a bylo tak dosaženo jeho delší životnosti.

To došlo k nějaké zásadní revoluci v chlazení turba, že je nyní možno vypínat motor hned po sešlápnutí brzdy, a nebo jen dostala ekologie přednost před životností?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...