Květen 7, 20196 r Momentálně jsou dostupné dva, 1.0 MPI 44kW (jen HB) a 1.0 TSI GPF 70kW, oba s 5M převodovkou.
Květen 8, 20196 r Abych to dobre pochopil, ony se zase testuji emise po novem a nebo je nedostupnost dana nedostatkem motoru? Bude MPI Evo?
Květen 8, 20196 r V září vstoupí v platnost Euro 6d-TEMP, ale pokud vím, tak ŠA na ni homologovala již současné motory. Ale nějak se mění podmínky pro měření spotřeby WLTP (původně se počítalo odstavení auta a výpar z nádrže za 24h, nově by mělo být 48h). Další věcí je vstup v platnost RDE (také září 2019): https://www.caremissionstestingfacts.eu/rde-real-driving-emissions-test/?gclid=EAIaIQobChMIgdPG1bWL4gIVBs13Ch1SWAt1EAAYASAAEgJenvD_BwE# Ale může to být kombinace obou, protože třeba u toho 1.0 TSI 81kW nějaký mluvčí tvrdil, že se do nabídky nevrátí, tak je otázka, zda ty motory vypustí uplně, nebo je nahradí novějšími verzemi, MPI -> MPI EVO a TSI 81kW -> TSI 85kW.
Květen 8, 20196 r Mám dojem , že v té neutuchající přílivové vlně emisních norem a příkazů z EU, mají pořádný "HOKEJ" i samotné automobilky. Sakra, vždyť to člověk ani nestačí registrovat, jak se to na nás, z toho vršku valí. ?. Nechci dělat agitaci Škodovce, ale případným zájemcům vřele doporučuji si ten zatím "OBYČEJNÝ" motor 1.0 Mpi koupit, než nám časem zbude pouze možnost kupovat náhradní autodíly v prodejnách ELEKTRA (dříve narození dozajista chápou).?
Květen 31, 20196 r Ahoj a vratí se nekdy automat do nabídky ? mám v planu kupovat fabia combi ale ted jsem koukal ze automat neni v nabidce
Červen 1, 20196 r Vidím, že se tady Pavel Hádek ozval vůbec poprvé a tak bych pro něj chtěl upřesnit, že čekání na modelový rok 2020 není čekání do 1.1.2020, ale zpravidla další modelový rok naběhne ve Škodovce po prázdninové celozávodní dovolené, může být i dříve. Ale třeba to ví a roky to zde sleduje, v tom případě sem nic neřek..... PS: Tak jsem to dohledal, že MR 2020 má naběhnout v 28. kalendářním týdnu, tj. od 8. července, no ale nevím,nevím jestli se DSG převodovka vrátí. Malá auta Škodovka jaksi dává stranou svého zájmu. Asi nevydělávaj pro fabriku tak, jak by potřebovala, možná to může být i v důsledku připravované elektrifikace a přesunem financí do této oblasti, těch možností je habakuk. Jak to je doopravdy, vědí asi jen ve vedení VW, který to všechno na dálku řídí. Pochybuji, že Škodovka má možnost si to všechno 100% určovat sama. Holt daň za rok 1991, ale to je kapitalismus..... Upraveno Červen 1, 20196 r od DušanV
Červen 1, 20196 r Já doufám, že tam dají eště TSI 85kw a MPi EVO, jinak by teda Fabiu dobře odepsali, což si nemyslím.Na novou řadu iV mají ještě čas. Teď byl teprve facelift. Bohužel nová verze IV (2021) už nemá být combi, což je velká škoda, dokonce sem někde četl, že má být plně elektrická, kvůli emisním limitům od r2022. Já sem si ji hlavně kupoval kvůli velkému kufru, a dobrámu podvozku, když sem zkoušel Hyundai a tak se mě zdálo, že strašně plave v zatáčkách, to Fabia drží krásně.
Červenec 22, 20196 r Z konfigurátoru o5 vypadl 1.0 Tsi 81kw, je tam na výběr jen 70kw varianta ( u verze combi). Moc dlouho nevydržel v nabídce..?
Srpen 20, 20196 r Co se týká úvěru na novou Fábii, tak já chci přístí rok koupit facelift Combi Style najeto max 30k od ŠkodaPlus a podle jejich informací: Pokud auto bude stát řekněme 300k a já dám na ruku 70% a dám si splátky na dva roky, tak mi to vycházelo, že přeplatím necelé 2000Kč což se mi zdá hodně dobré. Pak je ještě otázka, zda vzít to jejich pojištění proti všemu, tak už mi to nějak nevychází a příjde mi to pojištění hrozně drahé, i když je to skoro na vše (krádež, krouby, nehoda atd.)
Srpen 20, 20196 r před 47 minutami, Kuchar7 napsal: Za 300k si kup rovnou novou a hned, ne? Ve výbavě Style s 81kW motorem? teď stojí roční kolem 340-350k
Září 16, 20195 r Bude Fabie ještě někdy vůbec opět s automatem? Pokud chce člověk malé auto s automatem tak nejmenší možnost je Scala, což je tedy docela úlet. Elektrické Citigo nepočítám jako auto (nic proti Citigo, pouze proti autům na baterky, s těmi si hrají děti).
Září 16, 20195 r Vem křištálovou kouli a ... Osobně sem toho názoru že z důvodu nutnosti homologace a prodejnosti takové kombinace do nástupu hybrida nikoli.
Září 16, 20195 r V 20. 8. 2019 na 8:06, Deawon napsal: Co se týká úvěru na novou Fábii, tak já chci přístí rok koupit facelift Combi Style najeto max 30k od ŠkodaPlus a podle jejich informací: Pokud auto bude stát řekněme 300k a já dám na ruku 70% a dám si splátky na dva roky, tak mi to vycházelo, že přeplatím necelé 2000Kč což se mi zdá hodně dobré. Pak je ještě otázka, zda vzít to jejich pojištění proti všemu, tak už mi to nějak nevychází a příjde mi to pojištění hrozně drahé, i když je to skoro na vše (krádež, krouby, nehoda atd.) U noveho auta jsem mel pojisteni jako soucast uveru za brutal cenu... a neudelas nic. Ja to po trech mesicich doplatil. Bral jsem to pouze z duvodu bonusu, ktery mi zustal.
Listopad 19, 20195 r Velmi zajímavý atyp - předfacelift bez paketu Plus, tzn. bez klimatizace, bez lakovaných zrcátek a vnějších klik, bez el. ovládání předních oken. Ale s radiem, 70kW motorem a metalízou za velmi sebevědomou cenu u Boury - https://www.skodaplus.cz/Car/1486959/skoda-fabia-1-0-tsi-70-kw-active
Listopad 19, 20195 r Pekná raritka, ale s rádiom už to nie je ono. V jednej skupine na FB sa pohybuje takáto sociálna Fabka dokonca bez rádia - vlastne už s rádiom, minule sa majiteľ chválil, že už ho konečne má! :D
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.