Přejít na obsah

Kódování funkcí na Fabii III (VCDS)


kokta7

Doporučené příspěvky

Ano, mam oficialnu licenciu, ja som zastanca legalneho SW. Je mi jasne, ze chip cez VCDS neurobim, ale ci niekto nahodou nenasiel nejaku polozku v Adaptations aj na ine veci ktore sa menia pri Drive Profile Selection. Lebo prepinac rezimov nepotrebujem, ked by som aj tak jazdil stale v Sport mode :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobry den,

 

Jestli jsem odpoved nekde nize ve vlakne prehledl, tak se omlouvam. Ma otazka ke kodovani je, jestli je mozne, (a zdejsi borci by umeli prekodovat) dobijeni alternatoru pro system start/stop tak, aby alternator nenabijel pouze podle nejakych predem definovanych kriterii.

V clanku na Auto.cz z 10.unora 2018 http://www.auto.cz/proc-stop-start-nici-autobaterie-tohle-byla-draha-uspora-113291 se pise, ze ackoliv se system start/stop vypne tlacitkem, nebo vyradi zcela, nema to vliv na cinnost alternatoru. Toto pak muze snizovat zivotnost autobaterie. V clanku se pise take o tom, ze nekolik lidi uz zustalo na krizovatce a museli volat asistenci.

Prosim tedy o odpoved, zda-li je mozne kodovanim pomoci.

 

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 12. 2017 na 9:21, wirer napsal:

na SS systém sú viaceré cesty kódovania. jednou z nich je zmena položky SS with recuperation

 


Kódovanie:
- Modul 19 – CAN Gateway
- Coding 07 – Long Coding Calculator
- Byte 3 – Bit 2-3 zmeniť z 04 Start/Stop System with Recuperation installed [PR-7L6] na 08 Start/Stop System NOT installed [PR-7L3]
- Byte 4 – Bit 0 Start/Stop system installed - zrušiť zaškrtnutie (z 1 na 0)
- Byte 15 – Bit 0 eASS Function Active - zrušiť zaškrtnutie (z 1 na 0)

Poznámka: nutný kábel 16.8.3 alebo novší.

 

re1.thumb.png.53acc70f3421a03688c6f1e64441f905.png re2.thumb.png.acaf832866cd7badebfe1bf33c9c56fb.png

 

nemám to však overené. a je otázne, či sa to dá zistiť, či máš vážne rekuperáciu vypnutú...


Zdravím. Dnes jsem přesně do puntíku udělal to jak je psáno v návodu o Wirera jak vypnout SS pomocí can gatweay (všechny tři byte (3.4.15)) jsem změnil jak je psáno v návodu, uložil, ravřel a SS se nevypíná sámo. Musel jsem změnit hodnotu Voltů na 12.1 což se mi uplně nelíbí, raději bych to měl udělané "hezčeji" :)  může mi někdo poradit kde je chyba? Mam VCDS 17.8.0 ia kabel 17.3 nebo tak nějak. Děkuji za radu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, Čečulák napsal:

Dnes jsem byl na vylete ve Strakonicich, 

naprosta spokojenost,

vse bez problemu vcetne potlaceni rekuperace.

 

To si nemyslím, že je výhra. Baterie ti nepoděkuje, při rekuperaci (brzdění motorem) je jeden z mála stavů dobíjení 14V. Při jízdě většinou jen 12V. Asi tak.

Editováno: , autor: MRoom
Pravopis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@MRoom To potlačení je asi myšleno tak, že se vypne rekuperace a dobíjení funguje jako "za starých časů".

 

@ralff Né jen já, ale i jiní jsme to měřili a teď jak je zima, tak to dobíjí furt 14,8-14,9V uvidíme jak bude tepleji, už jsme viděl to skákat mezi 13,3 a 14,9V, tak je otázka jak se to bude chovat v létě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, vajkooo napsal:

ked ste sa tu chvalili tymi update-mi tak aj ja sa pochvalim ak dovolite:D. Dnes uspesne urobeny update cinskeho klonu na 18.2.0. Plne funkcny ;)

 

prosím, můžeš nějak blíže a více rozvést, jak se takového výsledku docílí na čínském klonu ? děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 
prosím, můžeš nějak blíže a více rozvést, jak se takového výsledku docílí na čínském klonu ? děkuji.

Je potrebné flashnut kábel cez programátor - nový firmware a EEPROM. Na to musí byt kábel postavený na cipe Atmel. Nahrá sa tam aj bootloader ktorý v cipe chyba a ďalej je možné ho normálne už updatovat len cez USB, čiže tento krkolomný spôsob je len raz. Práve som dokončil druhý kábel a všetko funguje takze paráda.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[mention=24919]vajkooo[/mention] díky za vysvětlení, takže tahle úprava jen jen pro profíky se znalostí, ale ne pro nás běžné uživatele [emoji3] ale zajímavé info, že to na číně vůbec jde ..

Kľudne mi pošli kábel a spravím ti to. Ale to už nepatrí do tejto témy ak niekto chce napíšte SS.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepodařilo se mě dnes dodělat nastavení citlivosti v menu swingu. F3 5/2015 postup dle @wirer pro easy light asist/čidlo v palubce/, v logu je ok :

channel IDE08786-ENG142177-Assistance light functions-Assistance_lighting_sensitivity_adjustable,adapted from,Not Present ,to,present 

Wednesday,07,March,2018,15:41:26:00001, neví někdo? , Ještě mě napadá soft reset zkusit?

 
Editováno: , autor: ronall
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Martab napsal:

Předpokládám že toto bude čistě mechanická záležitost. Ale FIII po FL bude mít nejspíše páčku bez polohy (automatická dálková světla), nebo použít z Rapidu by možná šlo, pokud na tom trváš.

 

to jako ze protoze ma automaticke dalkovky, tak nebude mít páčku? trošku přehnané očekávání, ne? :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...