Přejít na obsah

TEMPOMAT, SPEEDLIMITER


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

V 25. 7. 2016 at 21:12, TOMUS napsal:

Ahoj Kluci a holcičky :)

Mate nějaké zkušnosti v témě jizda s zaputim tempomatem a spotřebu benzinu?

Mam Fabču 2 FL a mam takové zkušnosti, že při zaputim tempomatě žere vic benzinu než když jedu s vyputim tempomatem. Neni to moc ale vždy trochu. Je to kolem 1L na stovku. Při zaputim tempomatě malo kdy palubni počitač ukazuje 0.0 zase něco ukazuje . Dokonce když jedeš po cestě a máš  šikmý ku dolu a normalně nedavaš plyn to PP ukazuje 0.0 i na tempomatě zase ukazuju 2.0 nebo 2.4 nebo 1.8L.

 

W starši motorizace během jizdy s zaputim tempomatem spotřebu byla menši než s vyputim tempomatem.

 

Můj přispěvek se týka lidi co mají TSIčko :)

Vyšší spotřeba při jízdě se zapnutým tempomatem je způsobena zejména tím, že tempomat udržuje nastavenou rychlost v úzkém rozsahu (+- 2 - 5 km/h podle typu), kdežto když jedete "obyčejně", tak vám rychlost kolísá v mnohem větším rozsahu zejména k nižším rychlostem, a průměrná rychlost je tudíž nižší. Důvodů proč při jízdě ze svahu tempomat neuzavře přívod paliva je celá řada, taky mi to vadí, a v tom případě ho vypnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, jjjlll napsal:

" Důvodů proč při jízdě ze svahu tempomat neuzavře přívod paliva je celá řada, taky mi to vadí, a v tom případě ho vypnu. " A nebo používat speedlimiter, a při jízdě z kopce prostě sundat nohu z plynu.

Při použití tempomatu s DSG převodovku mám nohu na plynu nebo na brzdě pouze vyjímečně, většinou mám obě nohy pohodlně na podlaze a rychlost reguluji zapínání a vypínáním tempomatu. K čemu by mi byla užitečná nějaká funkce speedlimiteru jsem bohužel nepochopil.

Editováno: , autor: dodge
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...

No myslel jsem, že chvilku počkám jestli se neobjeví že je to nová vlastnost, že tu za mě blbost odstranili. Speed nepoužívám a mám ho trvale na páčce vypnutý a jenom jsem tak pokusně ho zapnul jestli z toho není tempomat:). A na reklamaci mám času dost jak jsem psal u sebe tak jsem na dovolené a jsem rád že opravili problém. Až se vrátím tak zajdu do servisu v Brně kde ho mám 5minut pěšky od práce. A Adame, tempomat nemám tak nevím.

Editováno: , autor: milanxx
Doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Dnes konečně po čekání na SWAP a termín do servisu proběhla montáž nových páček a aktivace tempomatu.

Oproti předchůdcům mi na můj VIN dodali páčky 6C0959513GIGI které stojí o 50% méně. Takže se celá akce v domovském servisu vlezla pod 3900:D.

Staré páčky mám na hraní doma.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne není žádný další drátek. Je to vše vyřešeno v páčce přes odpory. Jak sem ty páčky doma zkoumal tak rozďěláni nic moc. A v autě to nepůjde tak stejně musí volant s bagem dolů.A potřebuješ Swap a jsou to ve skutečnosti 3 kody.

Teď mě napadlo, že kombinací odporů v extra tlačítku by se dal speed přepnout na tempomat. V sekci návody si stáhni schemata a zkoumej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Propípal jsem páčku tempomatu bez "MODE" ještě před montáží do auta a řekl bych, že všechny čtyři výstupy byly jen 0/1 bez odporu . . . Do BCM jsou pro tempomat jenom 4 vstupy a v konektoru na páčce rezerva není . . .  Kdyby to šlo vyřešit "vlastním" tlačítkem pro přepínání a jiným nastavením, tak bych byl potěšen :-)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...