Leden 24, 20205 r Krátce jsem nakoukl do nové Corsy, dle mě je letitá Fabia lepší volba. Kufr nic moc, vyšší hrana, 5. dveře zevnitř odfláknuté obložení, nástupní prahy širší, loketka bez výš.nastavení, palubka ergonomicky OK, tablet jak pěst na oko. Vršek palubky měkčený, boky tapecu umělá koženka. Základ nejvyšší výbavy bez autoAC ( +10tis), ale zase s 16” kola a částečně kožená sedadla. Bude to mít omezenou kupní sílu, jestli se jich prodá 1500, budou slavit. Upraveno Leden 24, 20205 r od Jan R.
Leden 24, 20205 r Však za mě Opel nebyl dosud nikdy tak o ničem jako je dnes. Ve většině testů končí na posledních místech, nenabízí nic navíc, design naprosto nijaký, kvalita průměrná, prostor podprůměrný, jízdní vlastnosti jako jezdit v bramborové kaši a ceny už taky nejsou co byly.. Neměl bych jediný důvod byť jenom nad Opelem přemýšlet.
Leden 24, 20205 r Opel pre mna znamena Hertz alebo Europcar. Vzdy ten prijebany pocit ked bola volna len Meriva. A ja ako jediny kkt som nemohol skusit lavy pruh za Stuttgartom.
Leden 24, 20205 r Mně se Corsa líbí. Je to jen převlečený Peugeot, ale všechny francouzoviny dali pryč, přitvrdili podvozek a výsledek zřejmě není špatný.
Leden 25, 20205 r Mě by na té Corse lákaly ty Matrix světla, ale jinak nevím, asi by záleželo na cenové nabídce...
Leden 25, 20205 r Já zatím viděl jen toto viděl, nejel jsme s tím https://www.youtube.com/watch?v=lTFy1G2ujXg Asi to nebude uplně nejpokročilejší systém, na druhou stranu je to asi momentálně TOP co se dá v kategorii malých aut sehnat...
Leden 25, 20205 r Dnes zrovna test i tento týden ve Světě motorů. https://www.autorevue.cz/test-opel-corsa-12-turbo-96-kw-gs-line-o-duvod-vic-proc-kaslat-na-puvod#part=1
Leden 26, 20205 r Vypadá ale divoce. Testovací auto pro ČR, test výše Upraveno Leden 26, 20205 r od Jan R.
Únor 9, 20205 r Zní to zajímavě, svezeš se @Dixik2? https://m.autorevue.cz/prvni-test-mazda-2-15-skyactiv-g90-m-hybrid-v-cesku-muze-byt-raritou
Únor 9, 20205 r No Mazda pěkně podražila, proti staršímu tzv. předfaceliftu o 30%, a to je opravdu hodně. Základ z cca 300.000,- na 400.000,- Kč, tak to bude opravdová rarita, kdo to bude kupovat ?
Únor 19, 20205 r Nová konkurence: https://www.netcarshow.com/hyundai/2021-i20/ docela zajímavé technologie na tuto třídu, otázkou je jak nastaví cenu v nějaké rozumnější výbavě. Vzhled je prostě jiný než EU, ze předu a z boku OK, ale ten zadek bude chtít hodně zvyku :/
Únor 19, 20205 r No, jak mi přijde, že se Hnůjdej designem trošku zlepšuje a třeba taková KIA se mi v posledních letech vyloženě líbí, tak toto se za mě moc nepovedlo..
Únor 19, 20205 r Mne sa aj toto celkom páči - spredu, zozadu.. jedine to obtekanie zadného svetla okolo viečka od nádrže mi akosi kole oči. Zvykneme si na to!
Únor 20, 20205 r před 23 hodinami, Martab napsal: Vzhled je prostě jiný než EU, ze předu a z boku OK, ale ten zadek bude chtít hodně zvyku ? Vzhled je jiný než EU? Jak má vypadat EU vzhled? Jako nudná škodovka nebo vw? No tak... Hyundai pro EU trh se dlouhodobě tvoří v Russelsheimu.
Únor 20, 20205 r At si ty sve skvosty tvori kde chcou... Az budu mit pocit, ze je to lepsi nez 'nuda' , tak si to koupim, zatim jsem k tomu nedospel. I pres vznik pro EU trh...
Únor 20, 20205 r @Sabiza za mě třeba Kia Rio, Suzuku Swift nebo i ta Honda Jazz 2020 jsou pěkná a zajímavé auta (což třeba o Fabii po FL říct nemůžu), pokud bych šel o kategorii níže, tak nová i10 je taky moc pěkné auto, jen cenou se už dostává docela vysoko. A to že Hyundai si nechává navrhovat autě v Russelsheimu, no a co, to zanemená, že musí být hezké? (Hyundai Matrix taky navrhli ve věhlasném studiu Pininfarina a žádná sláva to nebyla) Jen jsme napsal, že nová i20 není uplně můj šálek kávy, po stránce vzhledu (dokonce jsme napsal, že až na zadek je to za mě OK), jak bude naceněn a jak bude jezdit, uvidíme. Ale jasný, mám Škodovku (nudná černá co zapadá do davu důchodců před Lidlem a proudu služebáků kterých je všude plno, to je přesně moje auto :D ), napíšu něco proti Hyundai a automaticky zapadnu do nějaké škatulky :D
Únor 20, 20205 r Já reagoval pouze na to, že si psal, že to auto není EU, což je blbost, protože Hyundai navrhuje auto pro EU zvlášť. Nic víc.
Únor 20, 20205 r Ano, třeba taková Elantra GT je uplně jiné auto než evropská i30. Ikdyž si Hyundai nechává navrhovat design "tady", tak vždy to bylo trochu asijské (ano, přesně jak píšeš, není to nudné Polo, které ani v GTI nevzbuzuje příliš emocí), u některých modelů se jim povede odlišit, některé (pro mě, je to čistě subjektivní věc) vypadají jako rozbouřené moře... Vzhled je čistě subjektivní věc a nemá moc cenu o něm diskutovat, prostě se někomu líbí, někomu ne, jde se o tom dohadovat hodiny a stejně bez výsledku. Uplně stejné je to v případě místa vzniku, je třeba Corsa "100% DE auto", jak tvrdí reklamy, nebo je to jen francouzka co vybrala jiné šaty ze skříně?
Únor 20, 20205 r Tak jsem si vzpomněl, jak před mnoha a mnoha lety v motoristických časopisech (weby ještě nebyly), haněli redaktoři dizajn japonských a korejských aut, že je to takové namašlené, kudrlinkované, přikrášlené, moc zatočené, prostě není to německy strohé, nebo italsky umělecké, nebo francouzsky avantgardní. Nikomu se tehdy ty tvary moc nelíbili a vzpomínám jak redaktoři houfně prohlašovali, že pokud se mají asiati v Evropě dizajnem aut prosadit, tak se musí evropskému vkusu a tvarům přizpůsobit. No a dnes mi to připadá úplně obráceně. Samé parádičky, šikmé linky, šikmá světýlka, difuzorky, falešné výfuky atd.atd.. Prostě evropské automobilky se přizpůsobili asijským výrobkům a asijskému vkusu. Můžete mít jiný názor, ale já to tak vidím. Globální trh si to přizpůsobil sám, navzdory názorům tehdejším odborníků.
Únor 20, 20205 r Dušan má pravdu, je to tak. Nikoho malý evropský trh nezajímá, dnes je v rámci globálního trhu zajímavý pouze asijský trh a tomu se vše podřizuje.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.