Host kraken33 Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 Ahoj, možná to někomu bude připadat přímo banální, ale mě nikdo pořádnou odpověď nedal, v autoškole stačilo aby auto nechcíplo a dál nic. Jde o to, jak nejlíp používat spojku, myslim práci nohy se spojkou, klasický auto má hodně dlouhej chod spojky, já mám fábii a od autoškoly až do teď jezdim tak, že když spojkuju tak mám celou nohu ve vzduchu, možná lehce šoupu po podlaze a ohýbám jí v koleni, v normálnim provozu je to uplně jedno, najeto mám od řidičáku (2 roky) přes 50 tisíc a ostatní v autě ani nevědi, že řadim. Ale začal sem si všímat nevýhod když jedu trošku víc pro radost a míň na spotřebu, když to s autem hází, neni to úplně ono, před pár dny jsem začal vymejšlet a zkoušet. Jediný co jde celkem hezky je pustit si spojku do záběru s nohou ve vzduchu, pak si patu opřít o podlahu a zbytek pouštět jen ohýbánim nohy v kotníku jako u plynu. Je mi jasný že vymejšlim vymyšlený, ale každej koho znám přes auta jezdí tak akorát aby se dostal na sraz tuningu průhonice, nejlíp ve starym bávu 3 litru, ale naježdíno prd. Snad se tu najde někdo kdo opravdu řídí a poradí. Předem moc dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuttinko Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 Mam najazdene teda fakt dost jazdim od 1993 rocne 20000 +- ale ak ti mam pravdu povedat ani som si nevsimol doteraz ako vypinam spojku ale asi mam nohu v lufte podla mna mas tak väcsi cit v nohe a celej dlzke chodu pedalu si teda cisto teoreticky neviem predstavit mat pätu na podlahe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 teda cisto teoreticky neviem predstavit mat pätu na podlahe ani ja ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kraken33 Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 Taky jsem nad tim nikdy nepřemýšlel, všim jsem si toho právě až když jsem si byl nedávno zablbnout na takovym odlehlym plácku, jak máš celou nohu ve vzduchu jde špatně udržet cit když to s autem hází, zkoušim to teďka s tou opřenou nohou a musim říct že to funguje, neni to ono, ale myslim si, že když to budu chvíli cvičit bude to lepší, přecijen máš v kotníku větší cit než v koleni, dokonce jsem ještě včera koukal na nějaký videa na internetu a kluk to tak dělal, zkusim to najít a hodim to sem, taky jsem přemejšlel že tohle bych asi vůbec nemusel řešit kdybych podřazoval s meziplynem, protože bych nemusel srovnávat otáčky přes spojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kraken33 Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 tady je to tak nějak vidět, ten konec spojky si pouští už jen kotníkem: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 popravdě teď nejsem ani schopen říct, jak držím volant a to na to vidím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 3. Únor 2015 Sdílet Vloženo 3. Únor 2015 Jediná rada je DSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kraken33 Vloženo 9. Únor 2015 Sdílet Vloženo 9. Únor 2015 rada na co? mimochodem pokud automat, tak jedině skutečnej né manuál s mechatronikou co to má za význam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 Skús si trocha preštudovať techniku. DSG je to najlepšie, čo môžeš mať ... radí lepšie ako manuál .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kraken33 Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 abych to shrnul, prvně člověk co začal o dsg nejpíš vůbec nečetl co jsem psal a chtěl bejt akorát vtipnej, druhak psá,t že je něco nelepší je naprostá kravina když nevíš podle čeho soudim a do třetice první inženýr jezdí celej život ve škodovkách a vy jste měl opla, kterýho vymysleli jen proto aby ford nebylo nejhorší auto, děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 tu je vidiet ako treba zo spojkou a k technologii DSG iba tolko ze ano radi vyborne a rychlo ale iba smerom hore... pri zakrutach, snehu, a tam kde nieje iba rovna cesta je velmi velmi hlupa. skus si niekedy najst na youtube porovnanie s manualom na zavodnom okruhu a nie iba tam kde sa ide rovno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kraken33 Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 díky za odpověď, jo přesně tak to dělám, ještě občas zapomenu a jedu celou nohou, ale ten konec se opírám patou přesně jak na videu, je to teď nějakejch 14 dní, denně najedu 100 km, podřazování do zatáček perfekt. jinak ještě ze srandy k DSG, automat je vymyšlenej od toho aby snižoval opotřebení motoru špatnym řazenim, snižoval náklady na provoz, byl bezůdržbovej a co nejmíň poruchovej, je pro lidi který tomu prd rozuměj aby mohli šlapat na dva pedály a dostat se do práce, k ničemu jinýmu neni, a kdo od něj chce výkony jde podle mého názoru uplně naproti, chápu že dnešní nejvýkonější motory by šli při "lidském" zacházení hned do kopru, ale já osobně nejsem fanda ani těchto rádoby zdokonalení, žrát litr na sto to stejně nikdy nebude a ani to neni potřeba, je to špatná cesta kterou se díky falešně vyvolanýmu strachu o životní prostředí a zásoby ropy motorizmus vydal a na závěr manuál s dvojspojkou a kydraulickou nebo jakou rukou která řadí je opravdu výsměch DSG a kontrola stability a můžu do každýho počasí a zatáčky stovkou, jen škoda že nejdou srovnat všechny ventilky na kolech do jedný pozice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 A teď nám osvětli, který že to automat je ten pravý - a myslím tím v nějakém současném dostupném voze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kraken33 Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 všeobecně si nemyslím, že jakékoliv dnes nové nebo pár let staré auto bylo to pravé automaty který myslim já se mnotovaly do povětšinou americkejch značek, a byly tam proto, protože tě za životnost auta nemusely zajímat, nehájim americký auta, hájim přítomnost automatickejch převodovek právě v tomhle typu a takhle starejch autech, pokud chce dneska někdo takovejhle automat protože mu to moc nejde nebo aby měl volnou ruku na telefonování tak má smůlu, stejně jako každej člověk kdo chce auto s pěknejma jízdníma vlastnostma, pěknym vzhledem, kvalitou a bez počítače v každý součástce zato si můžeme dopřát maloobjemový ať už naftový, nebo benzínový s***če, zbytečně překombinovaný za účelem přenášení emisí do zemí třetího světa (z auta se čoudí míň, z fabriky víc), nehledě na celkovou koncepci auta na jedno použití Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kraken33 Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 samozřejmě nepopírám, že škoda, nebo vw je v dnešní době a v našich končinách nejlepší volba jak v autě zůročit peníze, dál už je to v normální cenový relaci jen horší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 Tak tento typ automatu má v našich končinách pramalou životnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kraken33 Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 nebylo tedy dost jasné, že americká auta jezdila většinou v americe, ano automat má svoje místo a čas, přesně tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 Já si to myslel, že jde o nějaké klasické ameriky. Jejich konstrukci příliš neznám. Současné převodovky s hydrodynamickým měničem jsou ovšem ovládány elektrohydraulicky, takže tam najdeš řídící jednotku a různé elektromagnetické ventily atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kraken33 Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 zakončil bych to jen tím že závidím každému komu se něco z toho novýho líbí pro mě to budou vždycky auta na cestu do práce a z práce, v evropě končej pořádný auta mercedesem w201 v cosworthu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 Este by som spomenul par legiend ako peugeot 205, lancia delta, stare alfy napr 75, alebo dtm 155, honda crx alebo nsx, toyota celica....nove auta od roku povedzme 2000 nestoja za nic a chyba im takpovediac charizma, vsetko sa orientuje na spotrebu a znizovanie nakladov a zvysovanie ziskov...uz je malo aut co za nieco stoja... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.