oneb1t Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 a co treba interni servisni zaznamy o vozidle nebude jim divny ze tam chybej 2 prepisy jednotky? nebo flash counter jde u tyhle jednotky taky zmenit? nabyl jsem dojmu ze se pro kazdej zasah do SW s oficialni diagnostikou musej pripojit na server skodovky ale je mozny ze se to tyka jen nekterejch jednotek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 Počet přehrání nemá žádnou váhu, pokud existuje vydaný oficiální update pro ten konkrétní typ jednotky a jednoduše řečeno, zákazník za to nemůže, že to servis zapomněl zapsat do systému. Stále je dost servisů, které nemají mezi sebou propojen ODIS a jejich zakázkový systém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oneb1t Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 ok tak pak je to asi v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jchv Vloženo 13. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2015 V čem ono zvýšení výkonu spočívá? Tlak turba, bohatost směsi, časování rozvodů?? Neměli by jít tyto věci nastavit přes diagnostiku??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 14. Duben 2015 Sdílet Vloženo 14. Duben 2015 Ahoj, pánové... Dnes jsem byl u Ferdy25 na přehrátí software řídící jednotky z 63kw na 77kw. Následovala cesta domů cca 190km a můžu říci těch 14kw je "kurevsky" znát!!! Navíc jako bonus mi Ferda25 ještě přehrál software pro klimošku. Ferdo25 ještě jednou díky!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 14. Duben 2015 Sdílet Vloženo 14. Duben 2015 Diky za info. A co spotreba, stejna nebo lepsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalik73 Vloženo 17. Duben 2015 Sdílet Vloženo 17. Duben 2015 Spotřeba? Nevím, teď jezdím a užívám si zvýšený výkon. Najednou teď všude jezdím o cca 10-15km/hod rychleji než dřív takže si musím dávat bacha na "Pomáhat a Chránit" s bradavicí Spotřeba přijde na řadu asi až příští měsíc až si zvyknu na nový výkon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jchv Vloženo 7. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2015 Tak jsem si stáhnul origo soubory z http://flash.ecubin.com/what-is-an-ecu-flasher-for-skoda-roomster-1-2-tsi-77kw-chiptuning, ale jeden problém.. Roomster 1.2.TSI 77kw tak není....Nemáte to někdo??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 29. Květen 2015 Sdílet Vloženo 29. Květen 2015 To jsou zase bláboly. Do navyšování výkonu u 63kW verze bych určitě nešel. Nic to nepřináší, když dáte 63 na brzdu tak zjistíte že už z výroby má ten motor k 70kW, Momentálně mám doma 2 Rapidy, jeden 63kW druhý 77kW a rozdíl nula nula nic. 77kW jsem volil kvůli 6ti stuňové převodovce a kotoučům na zadku (machr index). Max. výkon samozřejmě má větší 77, ale to poznám jedině když se potřebuji rozjet naloženej do kopce. Pro běžné ježdění k nepoznání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 29. Květen 2015 Sdílet Vloženo 29. Květen 2015 To by ale nejdřív chtělo tu 63kW na brzdu opravdu hodit, řešilo se to tu ale v sekci chipování 1,2TSI myslím u Fabie, kolik auta s 63 a 77kW ve skutečnosti mají. A navýšení na 77kW (nebo možná víc, dle toho, kolik daný soft, stažený z jiného auta dosahoval) s 5R převodovkou udělá díky jiným převodům z Rapida "větší" žihadlo, než 77kW s 6R. Ono změnou softu z 63 na 77 totiž hlavně dojde k navýšení kroutícího momentu o 15Nm (dle tabulkových hodnot ŠA), což je důležitější faktor než stále propíraný nárůst kilowatů, na to se pořád zapomíná. Každý Nm navíc se prostě hodí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 30. Květen 2015 Sdílet Vloženo 30. Květen 2015 miklisek: mas to prehrane nebo pujdes do toho nekdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 1. Červen 2015 Sdílet Vloženo 1. Červen 2015 miklisek: pokud je tomu tak že se tím získá 15Nm tak jsem schopen věřit v pozorovatelný rozdíl... ale jestli to za to opravdu stojí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 1. Červen 2015 Sdílet Vloženo 1. Červen 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 1. Červen 2015 Sdílet Vloženo 1. Červen 2015 Nechci se opakovat, ale Effective má pravdu, i jsem to tak změřil. Skutečný rozdíl je minimální/ víc udělá hlavně placebo efekt/. Není přeci jen nad klasiíckou úpravu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 1. Červen 2015 Sdílet Vloženo 1. Červen 2015 Nikde jsi dosud nezveřejnil tvá měření takto upraveného auta(starý software s 63kW a nový vhodně zvolený pro tento typ vozu s 77 kW + výpis diagnostiky kde bude vidět shodné VINko, jen označení motoru se bude lišit). Psát zde o placebo efektu umí každý. Bez nezávislého měření jednoho auta jsou placebo spíš tvé argumenty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 1. Červen 2015 Sdílet Vloženo 1. Červen 2015 (editace) To by ale nejdřív chtělo tu 63kW na brzdu opravdu hodit, řešilo se to tu ale v sekci chipování 1,2TSI myslím u Fabie, kolik auta s 63 a 77kW ve skutečnosti mají. A navýšení na 77kW (nebo možná víc, dle toho, kolik daný soft, stažený z jiného auta dosahoval) s 5R převodovkou udělá díky jiným převodům z Rapida "větší" žihadlo, než 77kW s 6R. Ono změnou softu z 63 na 77 totiž hlavně dojde k navýšení kroutícího momentu o 15Nm (dle tabulkových hodnot ŠA), což je důležitější faktor než stále propíraný nárůst kilowatů, na to se pořád zapomíná. Každý Nm navíc se prostě hodí. Tohle nechápu. Jak dělají delší převody z auta větší žihadlo než to s kratšími? Nemělo by to být naopak? Editováno: 1. Červen 2015, autor: Supermarine_Spitfire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
runner Vloženo 2. Červen 2015 Sdílet Vloženo 2. Červen 2015 prave u prevodovky s delsimi prevody vic poznas vyssi kroutak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 2. Červen 2015 Sdílet Vloženo 2. Červen 2015 Zabíháme už mimo téma, ale u 63kW/5R je jinak poskládaná převodovka a jiný stálý převod, motor točí víc otáček pro dosažení stejné rychlosti jak u 77kW/6R, takže 5R je ve výsledku zpřevodovaná víc do pomala, tudíž víc do síly. A protože 63kW má síly málo, úspornější 6R k němu nedávají, protože by to pak vůbec nejelo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 3. Červen 2015 Sdílet Vloženo 3. Červen 2015 6-ti kvalt má lehce kratší 2-5 stupen oproti 5-kvaltu díky motoru a převodovce je to kroutákem na kolech živější o 18,6% (nejenom 9.4% rozdíl na motorech) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oneb1t Vloženo 23. Únor 2016 Sdílet Vloženo 23. Únor 2016 (editace) tak jsem porovnaval a ty softy pro 63kW a 77kW a lisej se sice se neda s jistotou rict v cem presne protoze nemam dostatecny znalosti (a ani naladu) na hledani map v simos10 jednotce ale ze by se lisil jen nazev jednotky a checksum tak to rozhodne neni je teda pravda ze jsem porovnaval CBZA a CBZB v jinym aute nez rapidu ale sehnat soubory pro rapida je nad moje schopnosti a platit za ne kvuli porovnani nebudu kdyby nekdo mel mappack/damos tak by me docela zajimalo procentualni porovnani 63kW a 77kW jak se lisi naladeni turba, vstrikovana davka paliva,soi,atd... taky by me docela zajimalo jestli nejaka ceska firma vazne ma vlastni vyvoj pro tyhle jednotky a je schopna menit parametry jak chce, nebo jestli tam naflashujou nejakou starou verzi 77kW ktera mela pres 90kW (to bylo zmereny tusim v nejaky recenzi) a tim to pro ne konci (pripadne maj koupenou nejakou jednu mapu od zahranicnich upravcu) PS: kdyby si chtel nekdo cvicne zahledat tak tady mate dumpy nasledujicich jednotek 1.2tsi 03F906070GR - seat ibiza 03F906070GN - audi a1 03F906070HD - seat leon 03F906070D - polo 1.2tsi.zip Editováno: 23. Únor 2016, autor: oneb1t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 To jsou zase bláboly. Do navyšování výkonu u 63kW verze bych určitě nešel. Nic to nepřináší, když dáte 63 na brzdu tak zjistíte že už z výroby má ten motor k 70kW, Momentálně mám doma 2 Rapidy, jeden 63kW druhý 77kW a rozdíl nula nula nic. 77kW jsem volil kvůli 6ti stuňové převodovce a kotoučům na zadku (machr index). Max. výkon samozřejmě má větší 77, ale to poznám jedině když se potřebuji rozjet naloženej do kopce. Pro běžné ježdění k nepoznání. Ja mam 63kW a jelikoz mam ted auto v servisu a pujcili mi 77kW verzi, tak musim rict, ze rozdil tam urcite je. Ne velky, ale nejaky jo. Sestka je super na dalnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 Rozdíl tam je, když bych auto konfiguroval tak bych neváhal, ale pokud už auto máš nebo kupuješ skladovku tak bych slabší motor neřešil. V čem je 6tka super na dálnici? V tom že točíš o 200 otáček méně? Já to poznám v podstatě jenom do kopců nebo při ostrém předjíždění, ale to musím mít motor opravdu vytočený a s tím se běžně nejezdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 Tak jako musim souhlasit, ze nejvetsi rozdil jsem citil u akcelerace, kdyz jsem to vytocil na 3000otacek .. pak do 4000 to krasne tahne (verze 63kW to v 3500otacek utne, je to videt i v grafu). Prece o to jde, vykon je potreba, kdyz chci predjizdet nebo, kdyz mam nalozene auto. Spis by me zajimalo jak to je s tema emisema. Pry s tim budou mit ochipovana auta problem. Poznaji u emisi, ze je auto takto midifikovano? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 U emisí určitě ne, aspoň auta ode mne. Navíc i toto má případné řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 Dnes s tím problém ještě nebude, co bude za rok nikdo neví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.