Přejít na obsah

cvakani od panelu pristroju


PetrKV

Doporučené příspěvky

Po nastartovani studeneho auta a kratke jizde, kdyz uz trochu vyleze teplota motoru mi zacne chvilku cvakat,nebo jako praskat primo od panelu pristroju.Trva to chvilku,jak je auto zahrate,je to pryc

Zvuku jsem si vsiml v zime,myslel jsem,ze je to nejakou teplotni zmenou pri nabehu topeni a reakce plastu atd.

Ted kdyz je tepleji deje se uplne stejne treba pri plus 15stupnich.Nejak neverim,ze by plasty vydavaly temer vzdy stejne zvuky,pri uplne rozdilne teplote.Nemuze tam cvakat nejake rele,nebo,jestli to neni nejaka klapka topeni, jen hadam...

Jak jsem ted sledoval kdy se ozyva piskani ventilatoru vsiml jsem si jeste tohoto,takze kdyz je chladno mam to postupne,nejdriv vetrak a pak tohle.. :kol-32: 

 

 

 

Netusite nahodou ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dělá dost podobně Jel jsem Praha-Brno a za ty 2 hodiny se ozvaly tři cvaknutí ale je to fakt od plastu nějaká rázová změna protože takovej lupanec fakt rele neudělá :-)

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek! Každému je snad zřejmé, na co reaguješ, nehledě k tomu, že tím porušuješ pravidla fora!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi v kapličce přístrojů taky občas lupne, hlavně při přejezdu příčných nerovností.

Takže jak auto propruží, tak to lupne. Pravidelně mi to dělá v jednom místě, můžu když tak zkusit nahrát.

Pokud ti to dělá častěji, tzn. ne jen sporadicky v jednom místě, tak bych zkontroloval stabilizátor.

Palubka mi silně vrzala na FI, právě když byl stabilizátor v háji a auto se tím pádem více kroutilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi v kapličce přístrojů taky občas lupne, hlavně při přejezdu příčných nerovností.

Takže jak auto propruží, tak to lupne. Pravidelně mi to dělá v jednom místě, můžu když tak zkusit nahrát.

Pokud ti to dělá častěji, tzn. ne jen sporadicky v jednom místě, tak bych zkontroloval stabilizátor.

Palubka mi silně vrzala na FI, právě když byl stabilizátor v háji a auto se tím pádem více kroutilo.

Lupe mi úplně stejně,tipuju za budíkama.....ale co s tím? Myslím, že rozděláním palubky v servisu vznikne ještě víc škody......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem na pazvuky rezignoval, jediné co se chystám, tak vytlumit stropnici, kdy tam mi to lupání pije krev. Ty budíky to je sranda, to mi lupne opravdu sporadicky.

V servise to určitě hlásit nebudu, to je škoda slov. Já jsem teď u SII spokojený s motorem, což mi vyvažuje občasné vrznutí v palubce nebo vrzající těsnění kolem dveří na nerovnostech.

Akorát v létě mě zase začne prudit ta stropnice, takže tím se budu bavit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se taky snažím si toho nevšímát,ale nejde mi to:) Na pricnych nerovnostech mi to lupe samozřejmě také..modlim se tedy at se mi neozve stropnice to už by na mě bylo moc. Bohatě mi stačí ještě ty zvuky od b sloupku dveří,také takové loupání na nerovnosti.Sloupky musím přiznat jsem v servise nahlásil,teď mi končí záruka, takže ještě zkusí něco udělat. No a zmínil jsem i budíky, ale ukázal jsem jim, jak se mi uloupnul kus chromovaneho ramecku u otackomeru,když jsem mačkal hodiny tak mě to řízlo do prstu.Mam přijet, že mi panel přístrojů celý vymění.. Prý ten rámeček samotný není..

Oba kličky přivézt sebou,prý kódování

Editováno: , autor: PetrKV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se muzu pridat do klubu praskani:) Trosku sem to omezil pritahnutim pres kryt rizeni a vlozenim umelohmotne kosticky, kterou jsem oblepil ze spod a shora hustym molitanem (poloha volantu je pro mne OK)..zda se mi, ze po pritahnuti je praskani o neco min. Kazdopadne nekrupe jen kaplicka, ale taky stredovy ofuk..ten praska min, kdyz do nej auto rezim na climatronicu nezene vzduch..jestli nekdo vymysli jak se pazvuku zbavit, tak to bude parada:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak koukám občasné lupnutí v palubce se začíná objevovat jako slabina novějších škodovek. mě to na SII dělá taky někde mezi budíkama a předním oknem. Je zajímavé že staré octávie na tohle netrpěli. Odlupování chromovaných rámečků je taky kapitola sama o sobě. Mě se chrom sloupl na řadící páce a dost nepříjemně to řezalo do ruky. Pilníček na nehty to vyřešil ale obávám se že jen dočasně. Superb má být vlajková loď škodovky ale  takovéto nepříjemné detaily to hodně srážej dolu.Já si toto forum přečíst před koupi vozu tak bych si hodně rozmejšlel jestli do takového auta vůbec jít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak mam ten panel pristroju vymemen a zmizlo mi zatim to obcasne lupnuti pri prejezdu nerovnosti.Asi jen jak to proste vyndali a dali nove jinak.

Ale cvakani pri ohrevu auta,kdyz se zahriva po ranu tam je a uz jsem si jist,ze jde o nejakou klapku topeni.I servisak ze skodovky mi to rikal,ze mu to jeho Octavia II s dvouzon klimou dela,tika mu pry jak bomba..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...