oct Vloženo 23. Květen 2016 Sdílet Vloženo 23. Květen 2016 (editace) Fabia10mpi má ale na mysli tlačítko, kterým se vypíná S-S. Edit: Je jen trochu vyleštěné. Editováno: 23. Květen 2016, autor: oct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jara-i Vloženo 23. Květen 2016 Sdílet Vloženo 23. Květen 2016 Scenic: Díky za info :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sTebliczek Vloženo 23. Květen 2016 Sdílet Vloženo 23. Květen 2016 S/S jsem pouzival jen na pujcenem aute, protoze mi to bylo ukradene. Ted na svem vypinam kazdou jizdu a zitra zkusim deaktivovat uplne. Kdo se alespon trochu zajima o auta a alespon trochu mu na nich zalezi, nemuze v zivote rict, ze to urcite nejak vymysleli a autu to nevadi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 24. Květen 2016 Sdílet Vloženo 24. Květen 2016 Autu to nevadí, řidiči ANO... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sTebliczek Vloženo 24. Květen 2016 Sdílet Vloženo 24. Květen 2016 :-D a mohl bych poprosit alespon jednu studii nebo test, ve kterem prisli k zomu, zr tato funkce autu nijak nevadi? Je to akorat dalsi ekoteroristicky vymysl typu EGR, DPF, euro 5 - euro 355, apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnDoe Vloženo 24. Květen 2016 Sdílet Vloženo 24. Květen 2016 Autu to nevadí, řidiči ANO... ehm. opravdu? turbo se po svižné jízdě po dálnici uchladí samo, že... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scenic Vloženo 24. Květen 2016 Sdílet Vloženo 24. Květen 2016 Po sviznej jazde po dialnici sa S/S deaktivuje kym sa neochladi turbo. Vraj.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 24. Květen 2016 Sdílet Vloženo 24. Květen 2016 (editace) Máš tam elektrické dochlazovací čerpadlo pro turbodmychadlo při klasickém režimu jízdy, elektronika si hlídá zátěž motoru, režim jízdy. Když to prostě přehřeješ, tak se motor nevypne... Já nejsem příznivcem S-S, umím si ho vypnout, ale na auto to nemá žádný zásadní vliv. A v budoucnu už nebude ani tlačítko na vypnutí...Je to jen o řidiči a jeho mozku. Znám několik řidičů, kteří si zvykli a je jim to už vlastně v tuto dobu jedno.... Třeba režim prudké akcelerace, V tuto dobu je mimo provoz klimakompresor, alternátor. A alternátor? To je takový lenoch. Pracuje jen někdy. Většinu času jezdí auto na akumulátor. Jen v určitý čas, při splnění podmínek, začne dobíjet baterii. Palivo se šetří, kde se dá....A kdo bude chtít v budoucnu šetřit při výměně akumulátoru za klasický, těžce narazí. To se týká spouštěče, alternátoru,atd..-. Jak by se Ti líbilo, kdyby jsi bydlel u silnice a denně čichal emise typu Š120, TATRA 148, Atd??? Asi moc ne...Doba pokročila, vývoj šel dál a i emise se dají regulovat. Jde o to, jak to kdo dělá a jak je to kvalitní.... V budoucnu se už žádná nová auta bez S-S koupit nebudou dát. Automobilky to prostě tak dělat budou a nepřestanou... Editováno: 24. Květen 2016, autor: DIAGNOSTIK 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 Jen tak na okraj. S-S je v autech pro splnění homologační zkoušky. A ta je naprosto odtržená od reality. Jak vymyslí nové realne testy s-s nebude potřeba. Ale bude se aut montovat něco jiného. To je ale na diskuzi jinde. Sorry za ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiter Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 Bydlím v centru Prahy a jsem vděčný za každé auto, které má při čekání na zelenou vypnutý motor. Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 (editace) Ja jsem si nechal "otocit" funkci S/S. Po nastartovani se automaticky vypne a stiskem tlacitka se aktivuje. Naprosta spokojenost. Editováno: 25. Květen 2016, autor: havrosh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiPoLit Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 To "otočení funkce S/S" lze provést nějak "jednoduše" bez kabelu přes Maxidot ? Nebo je třeba někoho kdo tomu rozumí, a kdo má kabel ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnDoe Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 Máš tam elektrické dochlazovací čerpadlo pro turbodmychadlo při klasickém režimu jízdy, elektronika si hlídá zátěž motoru, režim jízdy. Když to prostě přehřeješ, tak se motor nevypne... Já nejsem příznivcem S-S, umím si ho vypnout, ale na auto to nemá žádný zásadní vliv. A v budoucnu už nebude ani tlačítko na vypnutí...Je to jen o řidiči a jeho mozku. Znám několik řidičů, kteří si zvykli a je jim to už vlastně v tuto dobu jedno.... Třeba režim prudké akcelerace, V tuto dobu je mimo provoz klimakompresor, alternátor. A alternátor? To je takový lenoch. Pracuje jen někdy. Většinu času jezdí auto na akumulátor. Jen v určitý čas, při splnění podmínek, začne dobíjet baterii. Palivo se šetří, kde se dá....A kdo bude chtít v budoucnu šetřit při výměně akumulátoru za klasický, těžce narazí. To se týká spouštěče, alternátoru,atd..-. Jak by se Ti líbilo, kdyby jsi bydlel u silnice a denně čichal emise typu Š120, TATRA 148, Atd??? Asi moc ne...Doba pokročila, vývoj šel dál a i emise se dají regulovat. Jde o to, jak to kdo dělá a jak je to kvalitní.... V budoucnu se už žádná nová auta bez S-S koupit nebudou dát. Automobilky to prostě tak dělat budou a nepřestanou... Není náhodou třeba pro správné dochlazení turba i olejové čerpadlo? Pokud ne, díky za osvětu. Srovnávat Š120 a T148 s Fabií co plní EU6 je úsměvné. Souhlasím s progresem v redukci emisí, čmoudící čipnuté TDIčka bych sešrotoval, ale všechno má své meze. Těch pár deci (a jestli vůbec) co na 100 km S-S ušetří, svět nezachrání. Pořád si myslím, že tohle spolu s novinkami typu ACT se akorát podepíší na nižší životnosti motorů. K tomu uvážit, že výroba nových aut je sakra energeticky náročná a jsme vlastně na nule. A ano, zkoušel jsem se Stop-Startem jezdit, při popojíždění v koloně mě to akorát brutálně vytáčelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 a co na to v servise na garancce? S takovymi zasahy do ŘJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Homoky Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 Ja jsem si nechal u "otocit" funkci S/S. Po nastartovani se automaticky vypne a stiskem tlacitka se aktivuje. Naprosta spokojenost. Kde? Jak? Za kolik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronall Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 Myslím že pokud si projdete toto vlákno od začátku, tak odpověďi tam jsou, dokonce myslím i nějaké video. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 Rele co spina tlacitko po zapnuti zapalovani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 Presne tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Homoky Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 Jo, to jsem viděl, spíš mě zajímala možnost přes ŘJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 No , nevím, asi moc o konstrukcích nynějších motorů moc nevíš, jinak by jsi si asi odpověděl sám...Olej v turbodmychadle vytváří olejový klín, vystředuje hřídel v uložení, maže, ochlazuje. Pokud stojí, olej neproudí, ale proudí chladící kapalina přes turbodmychadlo. A ta má větší učinnost, než samotný olej. Ta uspora nejsou deci, ale litry. To by jsi mohl vyčíst třeba z tabulek. Klasická 1.2 Tsi -66Kw SS dosahuje spotřeby při běžném provozu s dodržováním předpisů okolo 4,8L-někteří i mín. To máme usporu na palivu, pak nižší emise, odlehčené materiály. Jak dlouho a kolik Km to vydrží, to je věc druhá. Čas ukáže. Když jsi jel v koloně, tak jsi si to měl vypnout. To Tě nenapadlo? Ještě by mně zajímalo, co považuješ za životnost motoru v dnešní době? Jaká je Tvá představa...Ty doby, co motor vydržel 1000 000Km je dávno pryč. Dnes se vše počítá, vozový park mládne, firmy točí auta po třech letech, lidé nakupují nová. To má své důsledky. Auta nemusí vydržet 300 000Km...Automobilky musí vyrábět a prodávat. Přeji Ti, aby Tvůj motor vydržel desítky let. Třeba Tě někde potkám u veteránů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 vozový park mládne Ano hlavně u nás v ČR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 A Ty jezdíš ve starém autě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sTebliczek Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 @DIAGNOSTIK: Tady mas neco o tom tvem prumernem stari vozoveho parku: http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/prumerny-vek-vozoveho-parku-v-cr-stoupl-na-15-1-roku/1351977 Aneb placas, placam, placame, ale nic nemam podlozene fakty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnDoe Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 No , nevím, asi moc o konstrukcích nynějších motorů moc nevíš, jinak by jsi si asi odpověděl sám...Olej v turbodmychadle vytváří olejový klín, vystředuje hřídel v uložení, maže, ochlazuje. Pokud stojí, olej neproudí, ale proudí chladící kapalina přes turbodmychadlo. A ta má větší učinnost, než samotný olej. Ta uspora nejsou deci, ale litry. To by jsi mohl vyčíst třeba z tabulek. Klasická 1.2 Tsi -66Kw SS dosahuje spotřeby při běžném provozu s dodržováním předpisů okolo 4,8L-někteří i mín. To máme usporu na palivu, pak nižší emise, odlehčené materiály. Jak dlouho a kolik Km to vydrží, to je věc druhá. Čas ukáže. Když jsi jel v koloně, tak jsi si to měl vypnout. To Tě nenapadlo? Ještě by mně zajímalo, co považuješ za životnost motoru v dnešní době? Jaká je Tvá představa...Ty doby, co motor vydržel 1000 000Km je dávno pryč. Dnes se vše počítá, vozový park mládne, firmy točí auta po třech letech, lidé nakupují nová. To má své důsledky. Auta nemusí vydržet 300 000Km...Automobilky musí vyrábět a prodávat. Přeji Ti, aby Tvůj motor vydržel desítky let. Třeba Tě někde potkám u veteránů.... O konstrukci nynějších motorů moc nevím, děkuji za vysvětlení. Ke spotřebě udávané na foru.. Směrodatný je pro mě spíš spritmonitor, tam jsou ty spotřeby o litr výše. S-S jsem vypnul asi po třech popojetí. A vypínám pravidelně, díkybohu že to jde. Životnost motoru... To je těžká otázka. Osobně bych po několika letech auta točil, ale ne každý má fůru peněz na nové auto. Takže takový člověk má na výběr buď starou šunku s EU3 (přinejlepším) nebo motory, které jsou jak říkáš superhyper na papíře úsporné, ale zároveň se kazí. Nic není černobílé. Neboj, fabii jako veterána si opravdu nenechám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 Jo, to jsem viděl, spíš mě zajímala možnost přes ŘJ. v ŘJ se to dělá jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.