Přejít na obsah

Start - Stop system


Buldog77

Doporučené příspěvky

Máš tam elektrické dochlazovací čerpadlo pro turbodmychadlo při klasickém režimu jízdy, elektronika si hlídá zátěž motoru, režim jízdy. Když to prostě přehřeješ, tak se motor nevypne... Já nejsem příznivcem S-S, umím si ho vypnout, ale na auto to nemá žádný zásadní vliv. A  v budoucnu už nebude ani tlačítko na vypnutí...Je to jen o řidiči a jeho mozku. Znám několik řidičů, kteří si zvykli a je jim to už vlastně v tuto dobu jedno.... Třeba režim prudké akcelerace, V tuto dobu je mimo provoz klimakompresor, alternátor. A alternátor? To je takový lenoch. Pracuje jen někdy. Většinu času jezdí auto na akumulátor. Jen v určitý čas, při splnění podmínek, začne dobíjet baterii. Palivo se šetří, kde se dá....A kdo bude chtít v budoucnu šetřit při výměně akumulátoru za klasický, těžce narazí. To se týká  spouštěče, alternátoru,atd..-.

 Jak by se Ti líbilo, kdyby jsi bydlel u silnice a denně čichal emise typu Š120, TATRA 148, Atd??? Asi moc ne...Doba pokročila, vývoj šel dál a i emise se dají regulovat. Jde o to, jak to kdo dělá a jak je to kvalitní.... V budoucnu se už žádná nová auta bez S-S koupit nebudou dát. Automobilky to prostě tak dělat budou a nepřestanou...

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš tam elektrické dochlazovací čerpadlo pro turbodmychadlo při klasickém režimu jízdy, elektronika si hlídá zátěž motoru, režim jízdy. Když to prostě přehřeješ, tak se motor nevypne... Já nejsem příznivcem S-S, umím si ho vypnout, ale na auto to nemá žádný zásadní vliv. A  v budoucnu už nebude ani tlačítko na vypnutí...Je to jen o řidiči a jeho mozku. Znám několik řidičů, kteří si zvykli a je jim to už vlastně v tuto dobu jedno.... Třeba režim prudké akcelerace, V tuto dobu je mimo provoz klimakompresor, alternátor. A alternátor? To je takový lenoch. Pracuje jen někdy. Většinu času jezdí auto na akumulátor. Jen v určitý čas, při splnění podmínek, začne dobíjet baterii. Palivo se šetří, kde se dá....A kdo bude chtít v budoucnu šetřit při výměně akumulátoru za klasický, těžce narazí. To se týká  spouštěče, alternátoru,atd..-.

 Jak by se Ti líbilo, kdyby jsi bydlel u silnice a denně čichal emise typu Š120, TATRA 148, Atd??? Asi moc ne...Doba pokročila, vývoj šel dál a i emise se dají regulovat. Jde o to, jak to kdo dělá a jak je to kvalitní.... V budoucnu se už žádná nová auta bez S-S koupit nebudou dát. Automobilky to prostě tak dělat budou a nepřestanou...

 

Není náhodou třeba pro správné dochlazení turba i olejové čerpadlo? Pokud ne, díky za osvětu.

 

Srovnávat Š120 a T148 s Fabií co plní EU6 je úsměvné. Souhlasím s progresem v redukci emisí, čmoudící čipnuté TDIčka bych sešrotoval, ale všechno má své meze. Těch pár deci (a jestli vůbec) co na 100 km S-S ušetří, svět nezachrání. Pořád si myslím, že tohle spolu s novinkami typu ACT se akorát podepíší na nižší životnosti motorů. K tomu uvážit, že výroba nových aut je sakra energeticky náročná a jsme vlastně na nule.

 

A ano, zkoušel jsem se Stop-Startem jezdit, při popojíždění v koloně mě to akorát brutálně vytáčelo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No , nevím, asi moc o konstrukcích nynějších  motorů moc nevíš, jinak by jsi si asi odpověděl sám...Olej v turbodmychadle vytváří olejový klín, vystředuje hřídel v uložení, maže, ochlazuje. Pokud stojí, olej neproudí, ale proudí chladící kapalina přes turbodmychadlo. A ta má větší učinnost, než samotný olej. Ta uspora nejsou deci, ale litry. To by jsi mohl vyčíst třeba z tabulek. Klasická 1.2 Tsi  -66Kw SS dosahuje spotřeby při běžném provozu  s dodržováním předpisů okolo 4,8L-někteří i mín. To máme usporu na palivu, pak nižší emise, odlehčené materiály. Jak dlouho a kolik Km to vydrží, to je věc druhá.  Čas ukáže. Když jsi jel v koloně, tak jsi si to měl vypnout. To Tě nenapadlo? Ještě by mně zajímalo, co považuješ za životnost motoru v dnešní době? Jaká je Tvá představa...Ty doby, co motor vydržel 1000 000Km je dávno pryč. Dnes se vše počítá, vozový park mládne, firmy točí auta po třech letech, lidé nakupují nová. To má své důsledky. Auta nemusí vydržet 300 000Km...Automobilky musí vyrábět a prodávat. Přeji Ti, aby Tvůj motor vydržel desítky let. Třeba Tě někde potkám u veteránů....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No , nevím, asi moc o konstrukcích nynějších  motorů moc nevíš, jinak by jsi si asi odpověděl sám...Olej v turbodmychadle vytváří olejový klín, vystředuje hřídel v uložení, maže, ochlazuje. Pokud stojí, olej neproudí, ale proudí chladící kapalina přes turbodmychadlo. A ta má větší učinnost, než samotný olej. Ta uspora nejsou deci, ale litry. To by jsi mohl vyčíst třeba z tabulek. Klasická 1.2 Tsi  -66Kw SS dosahuje spotřeby při běžném provozu  s dodržováním předpisů okolo 4,8L-někteří i mín. To máme usporu na palivu, pak nižší emise, odlehčené materiály. Jak dlouho a kolik Km to vydrží, to je věc druhá.  Čas ukáže. Když jsi jel v koloně, tak jsi si to měl vypnout. To Tě nenapadlo? Ještě by mně zajímalo, co považuješ za životnost motoru v dnešní době? Jaká je Tvá představa...Ty doby, co motor vydržel 1000 000Km je dávno pryč. Dnes se vše počítá, vozový park mládne, firmy točí auta po třech letech, lidé nakupují nová. To má své důsledky. Auta nemusí vydržet 300 000Km...Automobilky musí vyrábět a prodávat. Přeji Ti, aby Tvůj motor vydržel desítky let. Třeba Tě někde potkám u veteránů....

O konstrukci nynějších motorů moc nevím, děkuji za vysvětlení.

Ke spotřebě udávané na foru.. Směrodatný je pro mě spíš spritmonitor, tam jsou ty spotřeby o litr výše.

S-S jsem vypnul asi po třech popojetí. A vypínám pravidelně, díkybohu že to jde.

Životnost motoru... To je těžká otázka. Osobně bych po několika letech auta točil, ale ne každý má fůru peněz na nové auto. Takže takový člověk má na výběr buď starou šunku s EU3 (přinejlepším) nebo motory, které jsou jak říkáš superhyper na papíře úsporné, ale zároveň se kazí. Nic není černobílé.

Neboj, fabii jako veterána si opravdu nenechám :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...