epo Vloženo 29. Září 2016 Sdílet Vloženo 29. Září 2016 A co? Kdyz to budu chtit jen preparkovat, taky nastartuju a po ujeti par desitek metru to chcipnu... Znicim si tim motor? Kdyz si to rozmyslim a pojedu jeste na nakup, tak nastartuju a vyrazim... ve meste z toho asi zadne zavratne vykony zdimat nebudu. Nejak mi neni jasne co se vlastne tim zhasnutim na par vterin prihodi motoru tak strasneho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri733 Vloženo 29. Září 2016 Sdílet Vloženo 29. Září 2016 Každý start motoru omezuje jeho životnost a je jedno jestli je vybaven S/S systémem. Pokud plánuješ vyměnit auto třeba po 3 letech tak to řešit nemusíš. Pokud si chceš auto nechat déle tak bych se nad tím zamyslel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 30. Září 2016 Sdílet Vloženo 30. Září 2016 Presne. Myslim si ze to co se S/S usetrim na palivu potom dam za opravy. S/S je proste zlo a stve me to i u sluzebniho LeasePlan auta, ktery pujde za pul roku pryc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sTebliczek Vloženo 30. Září 2016 Sdílet Vloženo 30. Září 2016 Sranda je, ze kdyz to chcipne motor tak brzo po startu nekde na krizovatce, tak to nevydrzi (minimalne pri zapnute klime) ani celou cervenou a jeste v prubehu stani startuje, protoze uz nema dost stavy Proste S/S sel ven a kdyz stojim nekde v kolone nebo cekam, az projede vlak, tak si to chcipnu manualne a mam klid... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Září 2016 Sdílet Vloženo 30. Září 2016 V 29. 9. 2016 na 23:40, epo napsal: A co? Kdyz to budu chtit jen preparkovat, taky nastartuju a po ujeti par desitek metru to chcipnu... Znicim si tim motor? Kdyz si to rozmyslim a pojedu jeste na nakup, tak nastartuju a vyrazim... ve meste z toho asi zadne zavratne vykony zdimat nebudu. Nejak mi neni jasne co se vlastne tim zhasnutim na par vterin prihodi motoru tak strasneho? Jenže toto obvykle běžný řidič nedělá denně a to ještě opakovaně. V Astře to bylo dotaženo až do absurdna - tam ten diesel chcípal studený i v zimě, že je posádce zima jaksi nikoho nezajímá. U té FIII jsem si všimnul, že ráno, jak je trochu chladněji, to zhasne po trochu delší době, ale jak se oteplí, tak nemilosrdně u studeného motoru pokaždé. No jak píše sTebliczek, občas se motor sám nastartuje aby, po ujetí pár metrů na další křižovatku opět zhasnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysak82 Vloženo 29. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2016 výhody start stop systému ušetření pár deci paliva - ovšem to je diskutabilní nevýhody -výrazně zvýšené opotřebení motoru vlivem neustálého startování -výrazně vyšší opotřebení AKU a startéru přes to, že mají být údajně dimenzované na vyšší zátěž - to že to výrobce tvrdí ještě neznamená že, to taky vydrží(známe svoje lidi) -AKU i startér je při výměně výrazně dražší než standardní (AKU stojí cca 2x tolik než standardní AKU) -okamžité vypnutí po jízdě ničí turbodmychadlo(výměna cca 30.000 Kč samozřejmě dle typu, když máte Bi Turbo upřimnou soustrast) -postupem času vyšší spotřeba oleje(souvisí s celkovým opotřebením motoru, turba atd..) -taky by bylo zajímavé jaký vliv bude mít neustálé startování motoru na životnost filtru pevných částic(DPF) Jeho výměna není rozhodně levná Tak ať si to každý přebere jestli mu to za to stojí. Za mě je START-STOP naprostá kravina, na které vydělá akorát servis a majitel auta spláče nad výdělkem. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 29. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2016 A proto ho mám fuč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2016 Ukázka několika hlášení infotainmentu o podmínkách, za kterých je S/S mimo provoz: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Tá posledná hláška sa mi najviac páči.. mne sa objavuje po naštartovaní a hneď na prvej križovatke. Žeby nejaké spomalené senzory, ktoré si nevšimli, že ten motor už beží? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Spatne to chapes - kdyz budes sledovat logiku tech hlaseni, ta posledni hlaska rika, ze S/S nevypne motor, protoze beh motoru je nutny (at uz z jakehokoliv duvodu). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Už jsem měl i hlášku, že se mi může zamlžit čelní sklo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
corve Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 před 30 minutami, Maverick napsal: Spatne to chapes - kdyz budes sledovat logiku tech hlaseni, ta posledni hlaska rika, ze S/S nevypne motor, protoze beh motoru je nutny (at uz z jakehokoliv duvodu). Běžně Start/Stop vypínám, ale dnes ráno jsem to nevypnul a sledoval na infotainmentu hlášení. Během 6 km cesty do práce postupně zmizelo Nízká provozní teplota a Klimatizace vyžaduje běh motoru. Ale hlášení Nutný běh motoru bylo zobrazeno i po zastavení po dobu asi 2 minut běhu na volnoběh. Čekal jsem co se bude dít, ale nakonec jsem to vypnul sám. Zajímal by mě ten jakýkoliv důvod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vejbuch Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 A kolik si měl °C oleje? za 6Km asi tak 50 ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
corve Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 (editace) 56 °C, ale to je snad sledováno společně s chladící kapalinou jako Nízká provozní teplota? Když to může dát hlášku, že se může zamlžit čelní sklo, proč tedy nehlásí nízká teplota oleje? Takže x jiných důvodů je tedy prostě hlášeno Nutný běh motoru.. Editováno: 13. Prosinec 2016, autor: corve Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Neviem, ako berie tie teploty... písal som to už aj v inej téme.. Teraz v zime, vonkajšia teplota bola na 0°C.. po asi dvoch hodinách státia v podzemnej garáži s teplotou 15°C mi S/S zaplo už po pár kilometroch, keď teplota oleja bola len na 56°C. Na druhý deň som parkoval vonku a S/S mi nechcelo zapnúť ani pri teplote oleja 62°C, systém hlásil nízku prevádzkovú teplotu. Ktovie, čo myslia pod pojmom prevádzková teplota. Dnes mi nechcelo zapnúť S/S dokonca ani pri oleji 76°C z dôvodu nízkej prevádzkovej teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Ještě to hlídá vlhkost v autě. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vejbuch Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Tohle je hnus, chudak motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Souhlas. Jak rekl Jeremy v poslednim GT: we decided that environmentalism simply doesn't work 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Citovat Nutný běh motoru Toto se u té Fabie také objevovalo při běžící regeneraci DPF. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
corve Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 před 8 hodinami, corve napsal: Běžně Start/Stop vypínám, ale dnes ráno jsem to nevypnul a sledoval na infotainmentu hlášení. Během 6 km cesty do práce postupně zmizelo Nízká provozní teplota a Klimatizace vyžaduje běh motoru. Ale hlášení Nutný běh motoru bylo zobrazeno i po zastavení po dobu asi 2 minut běhu na volnoběh. Čekal jsem co se bude dít, ale nakonec jsem to vypnul sám. Zajímal by mě ten jakýkoliv důvod. Pokus jsem zopakoval cestou z práce, před startem jsem navíc vypnul Climatronic(zhasnul displej). Ani ne po 0,5 km infotainment hlásí Start/stop připraven... Pouze rosvítím displej na climatronicu a hlášení se změní na Nutný běh motoru. Na videu od vejbucha je taky vypnutý climatronic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Regulak Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 Dnes jsem vkuchal do auta automatické vypínání start-stop. Úplně zablokovat tuto funkci jsem nechtěl, občas jí využívám při stání třeba u závor. Doteď jsem musel vždy vypínat ručně a občas jsem si zanadával když mě to na třetí křižovatce chcíplo motor (zapomněl jsem to vypnout). Použil jsem k tomu jednoduchý obvod s PICem naprogramovaným jako dvojitý časovač. Po zapnutí zapalování to vygeneruje za 8 sekund impulz který simuluje zmáčknutí tlačítka. Znovu zapnout případně vypnout funkci lze jako obvykle tlačítkem. Nejsem zrovna zastáncem této funkce jelikož počítám s dlouhodobým užívání Fábie. Naprostá spokojenost. Nemusím na to myslet. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 16. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2016 (editace) Regulak Pekné od teba ako si to zvládol, mohol by si hodiť návod a súčiastky aké si použil, prípadne fotky, ja som to riešil cez diagnostiku ale ako návod pre tých čo nemajú VCDS by sa to tu hodilo a určite dakomu aj pomohlo. Zaujímavé je to na tom že vlastne aj využiješ potencial toho SS keď ti príde vhod ho použiť. Editováno: 16. Prosinec 2016, autor: Eric_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 16. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2016 Presne takto by mal fungovať S/S už od výroby... a pripájam sa k žiadosti o nejaký návod, zvládne to amatér? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 16. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2016 (editace) stačí Arduino Nano predpokladám (alebo len napáliť cez Arduino Uno ATMega mikroprocesor), jeden vstup (signál od kľúča/spínacej skrinky), jeden výstup, ktorý riadi signál zopnutia tlačidla...a pár súčiastok k tomu + naprogramovať to. nápad nie zlý, budem musieť medzi sviatkami vytiahnúť nejaký modul už len zistiť, ako sa k tomu nabúrať, aby v prípade problémov nezrušili záruku Editováno: 16. Prosinec 2016, autor: wirer 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 16. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2016 wirer.. spolieham na teba! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.