Únor 5, 201411 r Ten LOG je pod plným plynem po celou dobu? Jako první bych prostříkl váhu vzduchu. Upraveno Únor 5, 201411 r od VAG BoBo
Únor 5, 201411 r Ano celou dobu plnej plyn. Ještě jsem četl že by mohl být problém s plynovým pedálem. Musím ještě vyzkoušet přes vag.
Únor 8, 201411 r Tak váha vzduchu to není. Prostřikl jsem čističem brzd a následně vyfoukal a výsledek stejný.Nějaké další nápady ?Plynový pedál taky OK. Upraveno Únor 8, 201411 r od hejkos
Únor 8, 201411 r Někdy prostříknout nepomůže. Váha jede nejprve na dost vyšší hodnoty než je požadavek pak klesá. Bych půjčil jinou a vyzkoušel. Ke konci to nedává regulace turba. Upraveno Únor 8, 201411 r od VAG BoBo
Září 30, 201410 r Zdravím odborné ale i laické osazenstvo. Mám Octávii 1,9 TDI 81kW r.v.2001 a najeto necelejch 200 000 Km. Jenom že to jede jak 120 nad 3000 otáček to dostanu jen s obtížema a nedej bože abych vezl ještě někoho v autě. Vyměnil jsem vzduch.filtr,vyčistil sprejem na brzdy váhu vzuchu (připadala mě ale čistá),vyměnil hadičky (ty slabší).U kamaráda na VAGu zjištěny závady - 17664,19561 a 17964 všechny sporadické,závady vymazány,auto jsem projel a na VAGu se už nic neobjevilo ale auto stále jako 120. Kde může bejt problém dál ? Jsem učitel na vesnici a tak si několika tisícové částky za různé nejisté snahy na opravu nemůžu dovolit :-( A ještě jedna dodatečná otázečka,ta plechová baňka pod turbem co do ní vede ze spoda hadička (asi podtlak) jde demontovat aniž se sundá celé turbo ? Upraveno Září 30, 201410 r od stopař
Říjen 6, 201410 r Zdravím pánové, jsem v klubu turbařů. O1 2001 1.9tdi 81kw. Turbo vypínalo, takže jsme vyhrabali chybu překročen plnící tlak či tak něco. Turbo vyčištěno přes výfuk, pomohlo na chvíli, poté čištění ultrazvukem, turbo bylo jak ze škatulky, úplně nádherné. Dva týdny jezdilo v pohodě a dnes už se zase seká ve stejné poloze jako předtím. Přitom by přece nemělo být zanesené, když od čištění ultrazvukem je to dva týdny. Nějaké rady a nápady? Je potřeba najít někoho kdo tomu rozumí a umí turbo vyčistit. Samotný ultrazvuk nic neřeší.
Říjen 19, 201410 r Mě motor padal do nouzáku a tak jsem byl na servisu u Indiho v Bohumíně. Turbo vyčistil, vyměnil baňku regulace a auto jede jako nové
Říjen 29, 201410 r Ahojte, mám podobný problém, auto mi padá do nouzáku, ale jenom nekdy, nekdy jedu 160 a nic a nekdy uz pri 90km.kdyz nastartuji tak tahlo turba sjede dolu, ale rukou snim nepohnu, hadičky měněny a turbo už 3x čištěné a pokaždé to udělá to samé, prosím o radu čím by to mohlo být
Duben 4, 201510 r zdravím, potřeboval bych poradit. Mám octu 1,9tdi 81kw rv 2003 a ztrácí výkon. při sešlápnutí plynu na třetí, čtvrtý nebo páty rychlostní stupeň auto tahne max. do 2500 ot ale do nouzáku nespadne... max rychlost je 150.diagnostika ukazovala něco s regulací tak jsem zkusil vyměnit vahu. ventil n75 hadičky už jsem dal i druhé turbo. chyba na diagnostice sice zmizela ale jinak změna na výkonu žádná..zkusil jsem udělat i díru před katem jestli není ucpaný výfuk ale marně... už nevím co bych zkusil. poradí mi někdo?? děkuji
Duben 4, 201510 r na 1 a 2 citím že to turbo zabere ale taky to není žádný zázrak a zbytek rychlostí je od těch 2500ot uplně mrtvý.. nějakej chlapík to měl napíchnutý během jízdy a říkal že to turbo natlačí to co má natlačit ale pamaleji ale nedokázal mi říct čím to může být
Duben 4, 201510 r ahoj chce to log 3,10,11 a poslat ho třeba na leteckou poštu pak se můžeme na to mrknout Upraveno Duben 4, 201510 r od ury7
Duben 4, 201510 r na 1 a 2 citím že to turbo zabere ale taky to není žádný zázrak a zbytek rychlostí je od těch 2500ot uplně mrtvý.. nějakej chlapík to měl napíchnutý během jízdy a říkal že to turbo natlačí to co má natlačit ale pamaleji ale nedokázal mi říct čím to může být treba po nastartovani pozriet ci podtlak zadiahne banku turba na doraz!!!toto su zakladne veci co treba pozerat Upraveno Duben 4, 201510 r od sparcp gti
Duben 4, 201510 r Jsem se ptal na ty rychlostní stupně 1,2 proto, že jsem tady měl jednou OI 1.8 T po výměně váhy, na jedničku a dvojku jela úplně normálně zbytek netáhl, dlouho jsme si nevěděli rady, až nakonec jsme smazali adaptační hodnoty, provedli nastavení a bylo po problému, ale to byl benzin.
Září 3, 201510 r Zdravím mam takový problém auto absolutně nejede žádný výkon už od startu nepomůže ani vypnou zapnout klíček jako by to bylo bez turba!! Vag vypsal tyto chyby. IC byl vyčištěn před 2dny váha vzduchu vyměněna před diagnostikou turbo 2×po repasu. 17564 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71) - preruseni / zkrat na kostru P1156 - 35-10 - - - Sporadická 17569 - snimac teploty saciho potrubi (G72) - preruseni / zkrat na plus P1161 - 35-00 - - 17552 -měřič hmotnosti vzduchu (G70) P1144-35-00- -
Listopad 9, 20159 r Muže mi někdo poradit mám problém s motorem v Oktánce 1,9 TDI 81kW ASV. Na 4 a 5 - tý rychlostní stupeň netáhne nad 2500ot/min až se destane nad 3000 ot/min tak zase zabere. Do kopce netáhne na 4-ku přes 3000 ot/min. Mezi 2500 a 3000ot/min je cítit propad výkonu. Turbo je po repasi, zkoušel jsem vyměnit váhu vzduchu a ventil N75 ale bez kladného výsledku. Egr mám zaslepený, ale i před tím byl problém stejný. Jsem bezradný, díky za jakékoliv informace
Listopad 9, 20159 r CHCE TO LOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3.10.11 kazdopadne skontroluj vsetky podtlaky ale ako vravim log napovie viac :kol-47:a ten repas moze byt tiez bohvie aky Upraveno Listopad 9, 20159 r od sparco gti
Listopad 9, 20159 r Repase je v pořádku. Známí co mi dělá auto tak tam repasuje všechny turba a nikdy problém neměl. Souběžně s ním autem dělal další 3 a problém je jen u mého. Když byl za jízdy připojený přes VAG tak hodnoty plnícího tlaku byly v normále.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.