Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ten LOG je pod plným plynem po celou dobu? Jako první bych prostříkl váhu vzduchu.

Upraveno od VAG BoBo

Ano celou dobu plnej plyn. Ještě jsem četl že by mohl být  problém s  plynovým pedálem. Musím ještě vyzkoušet přes vag.

Tak váha vzduchu to není. Prostřikl jsem čističem brzd a následně vyfoukal a výsledek stejný.Nějaké další nápady ?Plynový pedál taky OK.

Upraveno od hejkos

Někdy prostříknout nepomůže. Váha jede nejprve na dost vyšší hodnoty než je požadavek pak klesá. Bych půjčil jinou a vyzkoušel. Ke konci to nedává regulace turba.

Upraveno od VAG BoBo

  • 7 měsíců později...

Zdravím odborné ale i laické osazenstvo.

Mám Octávii 1,9 TDI 81kW r.v.2001 a najeto necelejch 200 000 Km.

 Jenom že to jede jak 120 nad 3000 otáček to dostanu jen s obtížema a nedej bože abych vezl ještě někoho v autě.

Vyměnil jsem vzduch.filtr,vyčistil sprejem na brzdy váhu vzuchu (připadala mě ale čistá),vyměnil hadičky (ty slabší).U kamaráda na VAGu zjištěny závady - 17664,19561 a 17964 všechny sporadické,závady vymazány,auto jsem projel a na VAGu se už nic neobjevilo ale auto stále jako 120.

Kde může bejt problém dál ?

 Jsem učitel na vesnici a tak si několika tisícové částky za různé nejisté snahy na opravu nemůžu dovolit :-(

A ještě jedna dodatečná otázečka,ta plechová baňka pod turbem co do ní vede ze spoda hadička (asi podtlak) jde demontovat aniž se sundá celé turbo ?

Upraveno od stopař

Zdravím pánové, jsem v klubu turbařů. O1 2001 1.9tdi 81kw. Turbo vypínalo, takže jsme vyhrabali chybu překročen plnící tlak či tak něco. Turbo vyčištěno přes výfuk, pomohlo na chvíli, poté čištění ultrazvukem, turbo bylo jak ze škatulky, úplně nádherné. Dva týdny jezdilo v pohodě a dnes už se zase seká ve stejné poloze jako předtím. Přitom by přece nemělo být zanesené, když od čištění ultrazvukem je to dva týdny. Nějaké rady a nápady?

Je potřeba najít někoho kdo tomu rozumí a umí turbo vyčistit. Samotný ultrazvuk nic neřeší.

  • 2 týdny později...

Mě motor padal do nouzáku a tak jsem byl na servisu u Indiho v Bohumíně. Turbo vyčistil, vyměnil baňku regulace a auto jede jako nové

  • 2 týdny později...

Ahojte, mám podobný problém, auto mi padá do nouzáku, ale jenom nekdy, nekdy jedu 160 a nic a nekdy uz pri 90km.kdyz nastartuji tak tahlo turba sjede dolu, ale rukou snim nepohnu, hadičky měněny a turbo už 3x čištěné a pokaždé to udělá to samé, prosím o radu čím by to mohlo být

  • 5 měsíců později...

zdravím, potřeboval bych poradit. Mám octu 1,9tdi 81kw rv 2003 a ztrácí výkon. při sešlápnutí plynu na třetí, čtvrtý nebo páty rychlostní stupeň auto tahne max. do 2500 ot ale do nouzáku nespadne... max rychlost je 150.diagnostika ukazovala něco s regulací tak jsem zkusil vyměnit vahu. ventil n75 hadičky už jsem dal i druhé turbo. chyba na diagnostice sice zmizela  ale jinak změna na výkonu žádná..zkusil jsem udělat i díru před katem jestli není ucpaný výfuk ale marně... už nevím co bych zkusil. poradí mi někdo??   

 

 děkuji

Na jedničku a dvojku to táhne normálně?

Proč zrovna 1,3,11?

na 1 a 2 citím že to turbo zabere  ale taky to není žádný zázrak a zbytek rychlostí je od těch 2500ot uplně mrtvý.. nějakej chlapík to měl napíchnutý během jízdy a říkal že to turbo natlačí to co má natlačit ale pamaleji ale nedokázal mi říct čím to může  být 

ahoj chce to log 3,10,11 a poslat ho třeba na leteckou poštu pak se můžeme na to mrknout 

Upraveno od ury7

ok zkusím to a dám vědět dík

Proč zrovna 1,3,11?

az vidim aj palivo

na 1 a 2 citím že to turbo zabere  ale taky to není žádný zázrak a zbytek rychlostí je od těch 2500ot uplně mrtvý.. nějakej chlapík to měl napíchnutý během jízdy a říkal že to turbo natlačí to co má natlačit ale pamaleji ale nedokázal mi říct čím to může  být 

treba po nastartovani pozriet ci podtlak zadiahne banku turba na doraz!!!toto su zakladne veci co treba pozerat

Upraveno od sparcp gti

jo to jsem sem se dival a funguje to...

Jsem se ptal na ty rychlostní stupně 1,2 proto, že jsem tady měl jednou OI 1.8 T po výměně váhy, na jedničku a dvojku jela úplně normálně zbytek netáhl, dlouho jsme si nevěděli rady, až nakonec jsme smazali adaptační hodnoty, provedli nastavení a bylo po problému, ale to byl benzin.

jasne u benzinu vecsinou dost pomoze zmazanie adapatcnych hodnot

  • 4 měsíce později...

Zdravím mam takový problém auto absolutně nejede žádný výkon už od startu nepomůže ani vypnou zapnout klíček jako by to bylo bez turba!! Vag vypsal tyto chyby. IC byl vyčištěn před 2dny váha vzduchu vyměněna před diagnostikou turbo 2×po repasu.

17564 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71) - preruseni / zkrat na kostru 

P1156 - 35-10 - - - Sporadická 

17569 - snimac teploty saciho potrubi (G72) - preruseni / zkrat na plus 

P1161 - 35-00 - - 

17552 -měřič hmotnosti vzduchu (G70)

P1144-35-00- -

  • 2 měsíce později...

Muže mi někdo poradit mám problém s motorem v Oktánce 1,9 TDI 81kW ASV. Na 4 a 5 - tý rychlostní stupeň netáhne nad 2500ot/min až se destane nad 3000 ot/min tak zase zabere. Do kopce netáhne na 4-ku přes 3000 ot/min. Mezi 2500 a 3000ot/min je cítit propad výkonu. Turbo je po repasi, zkoušel jsem vyměnit váhu vzduchu a ventil N75 ale bez kladného výsledku. Egr mám zaslepený, ale i před tím byl problém stejný. 

 

Jsem bezradný, díky za jakékoliv informace

CHCE TO LOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3.10.11

kazdopadne skontroluj vsetky podtlaky ale ako vravim log napovie viac :kol-47:a ten repas moze byt tiez bohvie aky

Upraveno od sparco gti

Repase je v pořádku. Známí co mi dělá auto tak tam repasuje všechny turba a nikdy problém neměl. Souběžně s ním autem dělal další 3 a problém je jen u mého. Když byl za jízdy připojený přes VAG tak hodnoty plnícího tlaku byly v normále. 

poviem ti to takto bez logu sa nehnes :kol-47:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.