Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Původně jsem chtěl zajet za Andrem do Jablonce,ale nakonec jsem to nechal udělat v místním servisu za 2500,-. Andre to dělá za 2000,-

  • 3 týdny později...

Tak měl jsem stejný problém, zajel jsem dnes za Andrem do Jablonce a hned mám po problému. Můžu Vám ho jenom doporučit. Auto jezdí tak jak má. Díky Andre!

Tak měl jsem stejný problém, zajel jsem dnes za Andrem do Jablonce a hned mám po problému. Můžu Vám ho jenom doporučit. Auto jezdí tak jak má. Díky Andre!

Kolko to trvalo?

3 hodiny - pohoda

  • 1 měsíc později...

Mám už delší dobu stejnej problém, vlastně mám auto přes 3 roky a dělalo mi to už od začátku, tdi 81 kw rok 99,najeto 235tis. km, stávalo se to jen někdy, nepravidelně, třeba dlouho nic a jindy třikrát za jeden den, stává se mi to jen na dálnici při velký zátěži nad 4tis. ot. najednou vypne turbo, asi nouzák ale kontrolka se nerozsvítí, stačí vypnout motor a znovu nastartovat (už dělám za jízdy), někdy to po chvíli udělá zas tak zopakuju postup a jedu pak klidněji a někdy klid někdy to vypne znova i tak, mimo dálnici se mi to ještě nestalo, a ani to nemusí bejt do kopce. Nestává se to až tak často takže sem to zatim nijak neřešil, nedávno sem měnil váhu vzduchu a od tý doby se mi to nestalo tak sem myslel že je problém vyřešen, až minulej tejden se mi to stalo zas, jel sem 500km do německa a hned zpátky, samá dálnice, jednou to vyplo cestou tam a jednou cestou zpátky, byl sem překvapenej protože mi to od výměny váhy neudělalo (skoro půl roku), tak si myslím že to bude ten ventil N75 nebo turbo, ale lopatky se hejbou v poho-rukou s tim normálně hejbu za to táhlo u baňky. Asi zavítám za Andrem aby se mi na to mrknul. Nebyl by někdo v Praze s Vagem kdo by uměl přeměřit ten magnetický ventil? Abych věděl na čem sem.

V Praze je kamos Mvolesko da se s nim dohodnout i cisteni turba.Kontakt hledej na www.chipforum.cz ja tam jako admon Mvolesko.Jinak diagnostiku severni morava muzu ja.

  • 2 týdny později...

Ahojte

Mám 1.9 Tdi 81kw Laurin & Klement Combi najazdených 180 000 km a zrazu motor stráca výkon. Ak, však vypnem motor a znova ho naštartujem, správa sa normálne, no nie vždy to 100% pomáha. Minulý týždeň som bol na služobke v Nemecku a tam auto akcelerovalo zivo aj po prekročení 190 km/h. Rýchlost cez 200km/h bez straty výkonu nebol nikdy problém. Teraz mi to robý problémi, lebo auto v porovnaní s minulosťou skoro nežije. Prosím Vás o pomoc, aj ked sa o tom už o tom trochu popísalo. Pomohli by nejaké fotky a mozno tech. nákres ( ZETKE, ETKE, atď....), akebo nejaký link.

Zatil Vdaka....

Ahojte

Mám 1.9 Tdi 81kw Laurin & Klement Combi najazdených 180 000 km a zrazu motor stráca výkon. Ak, však vypnem motor a znova ho naštartujem, správa sa normálne, no nie vždy to 100% pomáha. Minulý týždeň som bol na služobke v Nemecku a tam auto akcelerovalo zivo aj po prekročení 190 km/h. Rýchlost cez 200km/h bez straty výkonu nebol nikdy problém. Teraz mi to robý problémi, lebo auto v porovnaní s minulosťou skoro nežije. Prosím Vás o pomoc, aj ked sa o tom už o tom trochu popísalo. Pomohli by nejaké fotky a mozno tech. nákres ( ZETKE, ETKE, atď....), akebo nejaký link.

Zatil Vdaka....

Jedine reseni je to pichnout na pocitac a budes vedet co se deje.Jinak nejcasteji problemy pokud to nepada do nouzaku je vaha vzduchu dale muze byt spatny ventil N75 a nebo pridrene turbo (pomuze vycisteni regulace)....Dale je moznost dirky v hadicce regulace.... ;) ;)

No fajn. Skusim to dat na diagnostiku a urcite vas budem informovat. Inac pri poslednej výmene oleja si mechanik všimol, že motor je trocha špinavý od oleja a pravdepodobne presakuje niekde okolo "podtlakovej pumpy". Vyčistil to, no po skoro dvoch tyždnoch a ráznych 2000km som si ďalší únik nevšimol, Môže to mať niečo spoločné?????

Zda sa, ze som nasiel riesenie problemu.

V znackových servisoch je to aj s diagnostikou pekne natiahnuté a oni

by najradsej hned menili turbo. Urobil mi ju vsak, jeden mechanik v domacej

dielni na pockanie. Snimac vzduchu (G72, pod pravým svetlom) vykazoval iné hodnoty.

Po otvorení kapoty sme nasli kábel, ktorý vedie od neho,

ako sa dotýka rozvodového remena a kábliky idú do skratu.

Trocha izolačnej pásky a problém sa viac neprejavyl :t

post-3681-1178801987_thumb.jpg

post-3681-1178802016_thumb.jpg

Stejné příznaky, stejný motor, r.v. 01, najeto 150 000 - VAG nejdřív nevypsal žádnou chybu až při jízdě - váha vzduchu. Vyměněna a zas jezdí jak z praku.

I s prací za 3 600,-

Ahoj, mám podobný problém na 1,9 Tdi 66 kW. Z ničeho nic to při přidání plynu přestalo táhnout. stačí znovu nastartovat a je to ok. Po nějaké době mi to rozsvítilo kontrolku motoru. Na diagnostice to píše špatný tlak turba, regulace turba ok. Nevím jestli to může mít spojitost, ale v motoru to někde syčí, jako kdybz tam byla netěsnost a zatím se mi nepovedlo najít kde. Neměl to někdo z vás taky?

No fajn. Skusim to dat na diagnostiku a urcite vas budem informovat. Inac pri poslednej výmene oleja si mechanik všimol, že motor je trocha špinavý od oleja a pravdepodobne presakuje niekde okolo "podtlakovej pumpy". Vyčistil to, no po skoro dvoch tyždnoch a ráznych 2000km som si ďalší únik nevšimol, Môže to mať niečo spoločné?????

Jde o snimac tlaku a teploty nasavaneho vzduchu.

Ahoj, mám podobný problém na 1,9 Tdi 66 kW. Z ničeho nic to při přidání plynu přestalo táhnout. stačí znovu nastartovat a je to ok. Po nějaké době mi to rozsvítilo kontrolku motoru. Na diagnostice to píše špatný tlak turba, regulace turba ok. Nevím jestli to může mít spojitost, ale v motoru to někde syčí, jako kdybz tam byla netěsnost a zatím se mi nepovedlo najít kde. Neměl to někdo z vás taky?
Zkus N75 ventil regulace.Jestli mas r.v. pod 2000 tak to nema regulaci lopatkami.

rv 2004, pořád to syčí a furt nevim kde. Pohejbal jsem hadičky a zjistil jsem, že je volná taková černá nádobka a děsně se klepe. Ventil N75 by to být mohl. Včera už to jelo líp, tak jsem to vytáhl na 180 najednou černej oblak a zhasla ta kontrolka. Od tý doby už to je mnohem lepší, ale řekl bych že to není 100%. Zkusím dotáhnout nádobku, dát to na VAG a uvidí se.

  • 2 týdny později...

ahoj,mně to taky padalo do nouzáku,po delší době jsem zjistil že po nehodě bylana intercooleru zvrchu prasklina,tu jsem zalepil a vše O.K.!pak to znovu povolilo,zřejmě je tam hodně velký tlak nebo to není možné aby to znovu fouklo,hned jsem vyměnil podtlakové hadičky ty slabší a dírku znovu zalepil,po týdnu volnějších jízd to samé,znovu zalepeno tavným lepidlem a vyměnil jsem i ty silnější pod.hadičky tuším 5mm,od té doby auto prostě nejede jak dříve,výkon turba jaksi není znatelný,ani ho není slyšet v zátahu a reaguje spíše za hranicí 2200 otáček,nevíte někdo co s tím?hadičky jsem dal jak byly nemohlo se nic přehodit.nemohla současně odejít váha vzduchu nebo ten ventil?VAG mlčí a já se mračím!

zdar chlapi,

vyměnil jsem ty hadičky,nejdříve ty slabší a O.K.,pak ty silnější a ty už jsem nesehnal ty pletené ale jen 5mm benzínačku,od té doby mi reaguje turbo až za hranicí 2200 ot.,nevíte kde je chyba respektive kde sehnat origo hadičky ty silnější když ani ve škodovce je nemají????

Zdravim vsechny priznivce servisnich praci okolo Turba!

I me se "postestilo", ze odeslo turbo. Zacalo to zrat olej a byl z toho trochu prutokovy ohrivac - vsechno to slo pres Intercooler do vyfuku. To ze tam byl novy olej - plna syntetika uz resit nebudu :aggressive: .

V kazdym pripade, kdyz to budu rozebirat, rad bych vymenil i vsechny ty pleteny hadicky, ktery spojujou ty magneticky ventily a turbo atd.

Nicmene jsem zjistil, ze sehnat je je pomerne nadlidskej vykon. Ve skodovce to prodavaji pouze v rolich po 5 m. Vzhledem k tomu, ze metr te slabsi hadicky stoji cca 250 Kc a je potreba zhruba 2,5 m, tak by mi doma zbylo spousta hadic, ktera by nemela pouziti.

Vite nekdo, kde sehnat tyhle hadicky, prosim? Pripadne, kdybyste nevedeli, nechysta se nekdo na stejnou akci? Ze bychom se domluvili a koupili ty role treba napul?

Tohle me ted dost trapi, protoze fakt nevim, jak to vyresit.

Jo a jeste dotaz. Kdo to uz menil.. cim jste nahradili ty puvodni sponky, ktery tam jsou? Tema pruznyma svorkama?

Dekuji vsem za rady a inspirace.

zdar chlapi,

vyměnil jsem ty hadičky,nejdříve ty slabší a O.K.,pak ty silnější a ty už jsem nesehnal ty pletené ale jen 5mm benzínačku,od té doby mi reaguje turbo až za hranicí 2200 ot.,nevíte kde je chyba respektive kde sehnat origo hadičky ty silnější když ani ve škodovce je nemají????

To je blbost, chyba bude jinde. Já používám VÝHRADNĚ palivové hadičky bez opletu a vše funguje jak má. Chyba bude jinde!

Ty origo opletené nesnáším, protože často zteří a přes ten oplet to nejde vidět....a pak tě to někde překvapí.

Zdravim vsechny priznivce servisnich praci okolo Turba!

I me se "postestilo", ze odeslo turbo. Zacalo to zrat olej a byl z toho trochu prutokovy ohrivac - vsechno to slo pres Intercooler do vyfuku. To ze tam byl novy olej - plna syntetika uz resit nebudu :aggressive: .

V kazdym pripade, kdyz to budu rozebirat, rad bych vymenil i vsechny ty pleteny hadicky, ktery spojujou ty magneticky ventily a turbo atd.

Nicmene jsem zjistil, ze sehnat je je pomerne nadlidskej vykon. Ve skodovce to prodavaji pouze v rolich po 5 m. Vzhledem k tomu, ze metr te slabsi hadicky stoji cca 250 Kc a je potreba zhruba 2,5 m, tak by mi doma zbylo spousta hadic, ktera by nemela pouziti.

Vite nekdo, kde sehnat tyhle hadicky, prosim? Pripadne, kdybyste nevedeli, nechysta se nekdo na stejnou akci? Ze bychom se domluvili a koupili ty role treba napul?

Tohle me ted dost trapi, protoze fakt nevim, jak to vyresit.

Jo a jeste dotaz. Kdo to uz menil.. cim jste nahradili ty puvodni sponky, ktery tam jsou? Tema pruznyma svorkama?

Dekuji vsem za rady a inspirace.

To OV za tvým nickem jestli znamená Ostrava, tak zajeď do Tubesu, a kup si palivové hadičky 3,2 a 5mm. Normálně na metry.

http://www.tubes-int.cz/firma.htm

Jinak kdyby měl kdokoliv z okolí podobný problém a potřeboval by vyčistit turbo, nebo to celkově opravit, nebo vyměnit za větší, tak nabízím své služby. Bližší info na tdi.upravy@email.cz, nebo SZ. Jsem z Havířova.

Upraveno od tdipower

Taknějak....

post-6697-1180681487_thumb.jpg

Upraveno od tdipower

mam 1.9tdi 81kw,auto prestalo tahnout,az pri otackach kolem 2500 mam pocit,ze je vse o.k.,ale pri vetsi rychlosti to zase nejede,motor je hlucnejsi,ale nekouri.jako by to jelo bez turba,ale to je pry v pohode.mam uz 300000km a nebyla menena vaha vzduchu.poradte diky!!!!

tak si ju vymen a bude vse v poho :)

mam 1.9tdi 81kw,auto prestalo tahnout,az pri otackach kolem 2500 mam pocit,ze je vse o.k.,ale pri vetsi rychlosti to zase nejede,motor je hlucnejsi,ale nekouri.jako by to jelo bez turba,ale to je pry v pohode.mam uz 300000km a nebyla menena vaha vzduchu.poradte diky!!!!

Buď váha nebo to může být ten N75 ventil plnícího tlaku turba. Mě to taky tak dělalo.

no může to být věcí více. ale i to turbo... u tdi bězná závada....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.