Leden 13, 200817 r tak a je to tu mam uplne stejnej problem v rychlosti okolo 130 km/h prestane tahnout a pomuze akorat znova nastartovat. V otackach taky zadnej problem nemam, je to proste pouze v te rychlosti. Napis prosim tvoji zavadu jestli ji vyresis driv nez ja. Dik Delalo mi uplne to same a bylo to ventilem na regulaci tlaku turba Upraveno Leden 13, 200817 r od Cary_mary_fuck
Leden 13, 200817 r Delalo mi uplne to same a bylo to ventilem na regulaci tlaku turba to je ten N75 ze ? Ted sem to zkusil vytacet do vysokejch otacek na nizsi rychlosti, pak sem to rozjel na 160 a vsechno fungovalo dobre. Zatim ti dekuju za odpoved, az nebude ta posr... mlha, tak to protahnu vic
Leden 13, 200817 r to je ten N75 ze ? Ted sem to zkusil vytacet do vysokejch otacek na nizsi rychlosti, pak sem to rozjel na 160 a vsechno fungovalo dobre. Zatim ti dekuju za odpoved, az nebude ta posr... mlha, tak to protahnu vic No uvidis. Me to chvili slapalo a chvili ne. Ale tedka uz spraveno takze vse OK Kazdopadne nemas zac
Únor 7, 200817 r Ahojsa , kde se dá sehnat na netu ten ventil (N75) o kterém tu mluvíte? nemužu ho nikde najít ! Díkas Dornič prosím o odpověď sem - dornak@komutatory.cz , nejsem furt na tomto foru dík moc
Únor 13, 200817 r Ahoj mám stejný problém když vytočím na 2500 tak vypadne turbo. Vypnu a zapnu a je to ok. Nedělá to pořád, ale jen někdy. Byl jsem u mech. a ten vyměnil to čidlo, ale to nepomohlo, kontrola hadiček také nic. Nakonec konstatoval že je turbo v háji a poradil ať ho propláchnu nějakým přípravkem na odkarbonování. přípravek mi sehnal a uděla to. Ale pořád to děla. Proč to dělá jen někdy? Dá se to 100% poznat že je to turbo? Děkuju za radu
Únor 13, 200817 r zdravim vsechny mam neco podobneho ,pokud vytocim nad 2800 ot tak to jede jak svina ale cejtim jako kdyz motor ubira a zas zabira takove divne ,nevite coto muze bejt ,jinak vse v poradku dik moc vsem
Únor 14, 200817 r Zdravim vsechny, mam evidentne stejny problem, dnes provedu logovani a budu snad mit jistotu. Kazdopadne se chci zeptat, jestli doporucite nekoho z okoli CB na vycisteni turba, pripadne vymenu, atd. Jak dlouho se da takhle jezdit? Diky za info.
Únor 16, 200817 r Tak chlapci,když už se otom píše tak se rovněž připojím.Mám oktavu po prvním majiteli ,jezdil s tím hodně pomaloučku.Mám najeto 85 tis.TDI 81kw-prostě klasika naklapění lopatek atd. To mohli už taky soudruzi vymyslet způsob jak se těmto problémům vyhnout.Ikdyž by možná stačilo říci ,,šlapejte tomu pořádně blbouni a nejezděte do 2000 otáček .
Únor 17, 200817 r Bývám tady jen občas ,ale už jsem tuto podobnou věc řešil.Mám SUPER kamaráda ve Škodovce dělá mi jen on z oktavkou,jel jsem na rovince vytáčel motor na 4000tis ,a ve 3.5tis vyplo turbo a zaplo až po vypnutí a opětovném nastartování.Zajel jsem za ním do servusu hodili na počítač a vyjelo to prasklá tlaková hadice,jenže po dúkladné kontrole nic takového nebylo,turbo taky v pořádku.Nakonec jsme zjistili po všelijakých jeho fíglech že jeto ten malý přetlakový ventilek co upouští tlak z turba abny se nic nestalo.Prostě neupustil a elektronika snížila otáčkya výkon motoru.Jinak je to ten ventilek co je u stěraču PVC černobílý vedou do něho hadičky jedna vchází druhá jde ven.Dá se vyzkoušet dát ho dopusy a a jemně fouknout a zase jakoby potáhnout takové tahání tlaku sem a tam.Víc poradit nemohu.Mějte se Já som mal taký istý problém a bola to predratá tlaková hadica od turba ale ako chybu vag vypísal vadný ventil hore pri stieračoch.
Únor 20, 200817 r N 75 sem dal novej a porad stejny 1, 2, 3ku muzu tocit jak chci a nikdy to nespadne do nouzaku, ale na 4 a 5ku, kdyz jedu do kopce tak konec ma nekdo nejakou radu ? zkousel sem vsechno mozny co sem se docetl na foru a na nic sem neprisel
Únor 26, 200817 r Bez logu Vam nikto neporadi..... Hodte sem Vas log a potom Vam niekto poradi.... Som z okresu Zlate Moravce ak ti to nema kto zdiagnostikovat......
Únor 26, 200817 r N 75 sem dal novej a porad stejny 1, 2, 3ku muzu tocit jak chci a nikdy to nespadne do nouzaku, ale na 4 a 5ku, kdyz jedu do kopce tak konec ma nekdo nejakou radu ? zkousel sem vsechno mozny co sem se docetl na foru a na nic sem neprisel Daj sem LOG....inak ti nikto neporadi.... Tipujem......spinave turbo....bez logu tazko poviem
Únor 26, 200817 r tak a je to tu mam uplne stejnej problem v rychlosti okolo 130 km/h prestane tahnout a pomuze akorat znova nastartovat. V otackach taky zadnej problem nemam, je to proste pouze v te rychlosti. Napis prosim tvoji zavadu jestli ji vyresis driv nez ja. Dik Ahoj.... Mal som ten isty problem.....spinave turbo....vycistil som ho a slape ako hodinky.... Bez logu iba tipujem....takze hod sem log alebo ti to mozem zdiagnostikovat.... Mam octu 81kw/2003
Únor 27, 200817 r Přidám svou zkušenost. Mám ASV 81kW 03. Cca před měsícem jsem začal pozorovat zhoršení codu motoru nad 3000 otáček, nejprve slabé cuknutí, později přechod do nouzového režimu. Přečetl jsem prakticky vše zde i na fóru dieselpower a došel k závěru že problém bude zanesené turbo. Naměřil jsem logy a bylo mi to potvrzeno (tlak vyšší i o 25 - 60% podle zatížení). Koncem minulého týdne byla situace taková že jsem již prakticky nebyl schopen bezpečně předjíždět - motor jsem nemohl zatížit na víc jak půl plynu. V pondělí jsem ale musel podniknout ještě cestu ČB - Brno a zpět. Zvolil jsem dálnici a prakticky celou cestu tam jsem měl problémy. Na zpáteční cestě to ale začalo být o něčem jiném, dokonce jsem se později odvážil dát plný plyn a jít daleko přes 4000 otáček a paráda! Včera jsem znovu provel logování a hodnoty požadovaného a skutečného tlaku se téměř neliší! Faktem je že jsem si zvykl poslední dobou na klidnou jízdu v nízkých otáčkách a ani jsem nepodnikl delší jízdy. Závěrem tedy otázka, je možné že tyto typické příznaky zatuhlého naklápění lopatek turba se vyřeší delší jízdou po D1 (teď mě napadá co mělo větší efekt, jestli rychlá jízda na 3-4000 ot. nebo ten hroznej tankodrom na D1 :-) ). Každopádně prozatím mám po problému.
Únor 28, 200817 r Přidám svou zkušenost. Mám ASV 81kW 03. Cca před měsícem jsem začal pozorovat zhoršení codu motoru nad 3000 otáček, nejprve slabé cuknutí, později přechod do nouzového režimu. Přečetl jsem prakticky vše zde i na fóru dieselpower a došel k závěru že problém bude zanesené turbo. Naměřil jsem logy a bylo mi to potvrzeno (tlak vyšší i o 25 - 60% podle zatížení). Koncem minulého týdne byla situace taková že jsem již prakticky nebyl schopen bezpečně předjíždět - motor jsem nemohl zatížit na víc jak půl plynu. V pondělí jsem ale musel podniknout ještě cestu ČB - Brno a zpět. Zvolil jsem dálnici a prakticky celou cestu tam jsem měl problémy. Na zpáteční cestě to ale začalo být o něčem jiném, dokonce jsem se později odvážil dát plný plyn a jít daleko přes 4000 otáček a paráda! Včera jsem znovu provel logování a hodnoty požadovaného a skutečného tlaku se téměř neliší! Faktem je že jsem si zvykl poslední dobou na klidnou jízdu v nízkých otáčkách a ani jsem nepodnikl delší jízdy. Závěrem tedy otázka, je možné že tyto typické příznaky zatuhlého naklápění lopatek turba se vyřeší delší jízdou po D1 (teď mě napadá co mělo větší efekt, jestli rychlá jízda na 3-4000 ot. nebo ten hroznej tankodrom na D1 :-) ). Každopádně prozatím mám po problému. Vetsi zatizeni a dukladne prohrati motoru muze taky dopomoct k povoleni regulace.Hlavne ted ted poradne protahovat a snazit se pozadovat po turbu at tlaci a hejbe se to.
Únor 28, 200817 r Bez logu Vam nikto neporadi.....Hodte sem Vas log a potom Vam niekto poradi.... Som z okresu Zlate Moravce ak ti to nema kto zdiagnostikovat...... tak to sme skoro susedia .
Březen 7, 200817 r Já jsem měl přesně to samé, buď ztratilo turbo tah nebo spínalo pomaleji. Nevěděli jsme co s tím a pak jsem se dozvěděl o technologii vyčištění turba ultrazvukem....... nechal jsem to udělat a připadám si jako s čipem. šlape to jak hodinky. Stálo to 2500,- a dělá to skutečnej profík (aspoň teda tady u nás) bejvalej Škodovák. Pokud bude zájem, mohu to domluvit - cena se nemění. Pro info jsem z Ústí nad Orlicí.
Březen 10, 200817 r Zdravim Vas, kto mi vie poradit prosim cim aleko akym pripravkom najlepsie vycistit to turbo aby to bolo znovu v poriadku. Dik.
Duben 17, 200817 r Ahoj všem!Mám O1 r.v.2001,1.9TDI 81KW,najeto 109000km a mám tento problém:Jedu po dálnici 130 a najednou začnu ztrácet výkon,sešlápnu pedál až na podlahu,ale stále klesá.Tak sjedu z dálnice a zkouším rozjezdy.Vůbec to netahá,žádný odpich,ale při řazení je slyšet turbo jak píská. Přijedu domů vypnu motor. Za hodku znova vyjedu a zase to tahá jak má.Sice jsem to nezkoušel rozjet na 130,ale turbo při rozjezdech opět zabírá.Nevíte v čem je zakopaný pes?Moc Vás všechny kdo s tím má nějaké zkušenosti prosím o pomoc.
Duben 17, 200817 r Ahoj všem!Mám O1 r.v.2001,1.9TDI 81KW,najeto 109000km a mám tento problém:Jedu po dálnici 130 a najednou začnu ztrácet výkon,sešlápnu pedál až na podlahu,ale stále klesá.Tak sjedu z dálnice a zkouším rozjezdy.Vůbec to netahá,žádný odpich,ale při řazení je slyšet turbo jak píská.Přijedu domů vypnu motor. Za hodku znova vyjedu a zase to tahá jak má.Sice jsem to nezkoušel rozjet na 130,ale turbo při rozjezdech opět zabírá.Nevíte v čem je zakopaný pes?Moc Vás všechny kdo s tím má nějaké zkušenosti prosím o pomoc. Zkus vypnout motor a nastartovat když Ti spadne do nouzáku ale bude to Turbo je tady toho napsanýho o tom už xxxxxxxx témat
Duben 17, 200817 r Zkus vypnout motor a nastartovat když Ti spadne do nouzáku ale bude to Turbo je tady toho napsanýho o tom už xxxxxxxx témat A co přesněji by mohlo být s tím turbem?
Duben 17, 200817 r A co přesněji by mohlo být s tím turbem? Naklápění lopatek - když sáhneš zezadu pod sáním na turbo tam je regulační tyčka tak jí zkus stlačit dolů musí jít zlehka s mírným odporem
Duben 17, 200817 r Naklápění lopatek - když sáhneš zezadu pod sáním na turbo tam je regulační tyčka tak jí zkus stlačit dolů musí jít zlehka s mírným odporem Dobře zkusím to.Myslíš,že se zadírají lopatky?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.