Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

Tak vidím, že mám asi docela podobný problém. Jedu a najednou auto přestane jet a rozsvítí se mi kontrolka ASR a druhá kontrolka, co je definována jako závada na motoru. Počítač hlásí EMISE DO DÍLNY. Ve škodovce zjistili jen sporadické chyby. Není to prý ani váhou vzduchu, protože by ji to prý napsalo jako vadu. Čtu tady, co to vše může být. Pokud to nebude nic z vámi napsaného, tak už snad jen nové turbo, nebo byla by ještě nějaká rada? Díky moc. Ještě doplním, ýe mám OI, 1,9TDi, 66kW, rok 03.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čaute potrebujem poradiť. Mám octavku 1.9 81kw ASV a začala padať do núdzového režimu. Kamarát mi robil log, prikladám na pozretie.

http://leteckaposta.cz/104734693

Skúšal som pohýbať tou páčkou na turbe a ide dosť ťažko. Neviem či ju netreba odpojiť od turba a tak skúsiť, či ju nedrží ten podtlakový ventil.

Vďaka za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar páni, tak už aj ja patrím do klubu "Turbo padá do núdzaku". Dnes som vybehol na dialnicu a tiež asi pri 3000 ot. a 4st. to padlo do núdzaku. Zastavil som na prvom parkovisku chvalabohu notebooka som mal v aute pripol som ho a skúšal na 3st. pri 3000 ot. píšu že má mať 1500 - 1750 mb a mal okolo 1200 mb. Vypálil som mu plné kotle na cca 200 km/h a držal asi 2min a potom znova núdzak. Teraz neviem kde mám začať, podtlaková banka, n75, hadičky, páni poraďte prosím. Pred zhruba 2 mesiacmi keď som menil olej som skúšal reguláciu a išla hýbať cca 1 - 1,5 cm to sa mi zdá v pohode, mimochodom cca 1 krát za týždeň mu prefukujem sadze na dialnici ale zdá sa, že to nestačí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zase nová skúsenosť. Pri rozbehu okolo 3 tis/ot. padol výkon ale zachvílu sa znovu chytil a všetko ok. Tlačil som ho až do 4tis/ot. a všetko vporiadku. Spravilo mi to asi 2-3 krát, keď som kontroloval chyby vo vag žiadnu nenašlo. Neviem či najskôr neodchádza ventil N75, alebo chytá niekde falošný luft.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím,

já nejsu vůbec žádnej odborník, tak bych se chtěl na pár věcí zeptat:

- slyšel jsem, že někdo přidává do palivové nádrže aditivum - co to je a proč se to tam lije a v jakém množství, prosím někoho o objasnění, DÍKY

- mapo78: prosímtě, chtěl bych se zeptat, co tím myslíš, že profukuješ saze? já su fakt velkej laik, zatím studuju, takže toho moc nevím. Zkus mi to popsat nějak, abych tomu rozuměl, DÍKY

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže těch aditiv je víc druhů? A kolik aspoň tak zhruba se lije na plnou nádrž 55 litrů a kolik to cca stojí? A jak to je s promícháním nafty a tím aditivem, to musím hned po vyjetí z benzínky párkrát prudce akcelerovat a brzdit abych to tak nějak promíchal? Jo a ještě jeden takovej dotaz: který Octávky mají turbo VTG, mají to i 66 kW ?

DÍK za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne ako hovori luckies treba tomu dať občas plný kotol najlepšie až do 4000 ot.. A k tomu aditivu. Väčšinou majú risku na flaške a tam je označené aké množstvo na daný počet litrov a nemusíš sa báť s premiešavaním, keď to naleješ a potom natankuješ tak sa ti to pri tankovaní pekne premieša.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim chlapi,

tak uz taky asi patrim do party. Mam taky problemy s turbem na moji Octavecce (1,9TDi 81Kw 2003 najeto 160000km) dela mi nasledovny brejkule: nekdy se stane ze chci akcelerovat a najednou auto proste netahne jindy to jde jak po masle ale posledni dobou stejne zjistuju jakoby vykon klesal. Nedavno jsem byl na servisce a v logu jsem mel chybu 17695 regulace plniciho tlaku prekrocena mez. Tak jsem tady pocet ze to nejspis dela zatuhla regulace turba. Tak jsem se byl poptat v servise kde mi to i potvrdili ale tu cenu kterou mi rekli (za vyndani a naslednou montaz turba 3500kc a cisteni ze jim dela nejaka specializovana firma tak za cca 5000kc) coz kdyz jsem tady cetl ze treba Indy to dela do 3000kc tak jsem si rikal jestli si ze me delaj pr.el..

Ted nastava nejvetsi problem. Jsme z jiznich cech a na ostravsko to mam trochu z ruky. Nevite prosim o nekom tady z jihu nebo proste nekde pobliz???Vsem moc dik za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj ve Strakonicich jsou asi tri firmy ktery turba repasujou ale ja ho potrebuju i vyndat a pak samozrejme dat zpatky. Asi mi nezbyde nic jinyho nez servis (ale tam za to chtej fakt dost). proto jsem zkousel jestli nahodou nikdo nevite o nekom tady z jihu kdo by to delal treba jako Indy s TDIFunem na ostravsku. Ale tady asi nikdo co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v tom asi zadnej problem neni...jen v servise mi rekli za vyndani a zpetnou montaz 3500kc a za vycisteni ve Strakonicich chteji od 4000 do 5000kc...tak jsem myslel jestli by nekdo nevedel o necem levnejsim...ale asi to udelam takhle budu to mit aspon 100%...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechci zakladat nove tema...mam takovej problem mam 81 kw asv 2001 a stalo se me tak 2 krat ze mi prestalo auto tahnou,tak jsem to chcipnul a znova nastartoval ale ono nic ani po znovu nastartovani to nejak netahlo..myslite ze je to turbo nebo ten ventil??ale asik nejlepší to bude nechat nekde napichnout,že??t

Editováno: , autor: Tdííí
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Páni, vedeli by ste mi niekto poradiť? Mám octaviu 1.9 TDI rv 2002 motor ASV, turbo mi 2 - krát vypadlo takže chystám sa ho repasovať. Švagor mi dal teraz jedno z búranej fábie z 1.9 PD ale neviem kód motora. Turbo je KKK. Bude mi pasovať do mojej Octy? Možno len na čas kým mi moje zrepasujú. To turbo z tej fábie má nalietaných 13.000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim chlapi.

mam jeste jeden dotazecek? je mozny ze kdyz je zatuhla ta regulace na turbu tak uz mi to vubec netahne uz to neni jako pred tim ze jednou to tahlo a pak ne a po znovu nastartovani treba chvili jo? Pristi tyden jdu na to cisteni tak snad to bude jen tim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím octaváky :-)

prosímvás, mohl by jste mi někdo poradit, jak poznám chipnutou Octávku? Dejme tomu, že půjdu do bazaru, bude se mi nějaká Octávka líbit, ale zajímalo by mě jestli třeba náhodou není chipnutá - jde to nějak poznat??? Případně, kdyby to oni prodejci v bazaru věděli, že je chipnutá a mě by to nechtěli říct, jak to můžou zastírat, nebo jak to můžu já poznat? Jsem opravdu laik, takže pokud mi někdo řeknete, že to poznám podle chodu motoru, tak já to teda nepoznám - fakt se v tomhle nevyznám, proto Vás prosím o nějakou tu radu...

Předem díky

P.S.: V novinách (Mladá fronta DNES) ze dne 10.2.2010 byl special článek o poruchách automobilů. V Německu udělali průzkum poruch a oprav milionů aut a přišlo se na to, že Octavia II je více poruchová než Octavia I, např. desetiletá Octavia I má méně poruch než dnešní např. 3 roky staré dvojkové Octávky. Prostě, jedničkové Octávky jsou prý mnohem!!! spolehlivější.

Mně to přijde i celkem logický, když vidím kolik elektroniky a nových technologií se dnes používá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...