Listopad 24, 201410 r Kvalitativní. Vše co je dováženo na náš trh je pro něj dělaný. To znamená že když to vysvětlím laicky náš trh zboží B-kvality, to samé zboží pro trh Německa, Rakouska, Belgie A-třída. Proto třeba hodně čechů jezdí do Německa pro jogurty a drogerii. To samé je s pneumatikami.
Listopad 24, 201410 r Sniper_2003Velmi hezky řečeno Bohužel je v tomto Evropa rozdělena na dvě části, západní a východní, střední se ztratila. Potraviny a naftu můžu potvrdit osobně a drogerii by vám vysvětlila manželka jak se jí lépe třeba pere nebo umejvá nádobí se stejnou značkou přípravků z A oproti z ČR. Za chvíli už si u nás budu kupovat jen Plzeňský, Zpět k pneu ať tu nejsme jak v hospodě, už sem mluvil s pár lidma co to tak začali praktikovat a chválí si to. Btw nemyslím si že jízda s lepšími pneu je jen o pocitech.
Listopad 24, 201410 r já netvrdím že jízda z lepšími pneu je o pocitech. já tvrdím, že stejná guma koupená u nás a v rakousku je naprosto stejná co se týká kvality Upraveno Listopad 24, 201410 r od Voice
Listopad 24, 201410 r tak tomu nemuzes sam verit kamos co dela v barumce me rikal jak je to s kvalitou pneu a ty A jdou jen tam a tam a ty nejhorsi jdou treba do eshopu atd,bavim se jenom o cr
Listopad 24, 201410 r Mysli si to......a nebo tam běž pracovat a poznáš jak to tam chodí a né že kamoš říkal.......
Listopad 24, 201410 r Prijde mi to pretazene za vlasy... U jídla, které dělají v různých fabrikach pro různé trhy si to dostanu představit (ibkdyz ta hysterie je směšná)... Ale u gum, pokud to dělají v jedny fabrice... To co by ušetřili tim, ze smecko by posílali tam, a nesmecko jinam, by zaplatili na logistice teto operace...
Listopad 24, 201410 r Mysli si to......a nebo tam běž pracovat a poznáš jak to tam chodí a né že kamoš říkal....... co se certis?ty tam delas?
Listopad 24, 201410 r S tím pocitem sem to myslel tak že ten kdo hledá dobrou gumu ví proč to dělá a pozná rozdíl mezi lepší a horší takže to není o tom že když jí koupí třeba v D tak má jen pocit že má lepší pneu. Pneu může bejt vyrobená klidně v Číně a bude kvalitní ale každá určitě nebude stejně kvalitní, to platí všeobecně. Např. kovárny v Německu vyrábí základní materiál pro výrobu určitých dílů který zpracovávám a každá várka je jiná, jedna lepší, druhá "horší", třetí zase lepší atd. Pokud tu lepší nechají v Německu a horší nám dovezou tak jakej to má vliv na logistiku? Vozí nám pořád stejný množství a když třeba v Polsku ve fabrice vyrobí pneu Dunlop tak je vozí jen k nám nebo i do jiných států? Nemůžou tak roztřídit A a B a podle toho je rozvést? Jeden prodejce ti tvrdí že je jedno kde byla guma vyrobena, pořád je prý stejně kvalitní, takhle to jde? To bych neřekl, nikdy se nepodaří každý kus stejný, všeobecně, co dělají s těma "horšíma", zlikvidujou je? To že se u nás kupuje horší zboží, samozřejmě ne vše, není za nic přitažené, to se myslím ví a jen doufáme že se to zlepší. Netvrdím že každá guma, či jiné zboží koupené u nás bude B ale je to větší pravděpodobnost. Kdysi mě dojalo prohlášení kolem paliv, u nás ho známá značka prodává v horší kvalitě protože prý máme zastaralý vozový park (to je bohužel pravda), ale za tu horší kvalitu si účtuje stejnou, ne-li vyšší, cenu. Proč k nám přestali lidi z A jezdit tak masivně nakupovat a ládovat si pupky jako nějakou dobu po takzvané revoluci? Když si to spočítám tak o penězích to nebude. V obchodech nebo u pumpy je dnes vidíš jen zřídka, třeba paliva mají dnes průměrně dražší než my a obědy jak by smet, a přesto je tu už dnes nevidíš jako dřív. Když se nám proháněli po mým rodným městysu tak sem z prdele zahlásil "aby se to jednou neobrátilo" a teď když tam jedu v sobotu na nákup tak v tom městysu stojí dvě auta z rakouskou značkou a u nich v obchodě nestačím zdravit známý, u pumpy to samý A to i přesto že nám soudruzi tak pěkně upravili kurz € Omlouvám se za velký OT, když tak to klidně smažte, ale o pneu to je taky
Listopad 25, 201410 r je to tak nejak jak pises-bohuzel,a ten kdo si mysli ze je to u nas stejne kvalitni jak v A nebo D tak je v podstate spokojeny clovek ktereho nic netrapi :)asi
Listopad 25, 201410 r co se certis?ty tam delas? Dělal jsem tam 10 let, pak jsme založili firmu a stále externě pro ně (a nejen pro ně) děláme. Ale je to , věnujme se těm zimákům.
Listopad 25, 201410 r No vidím,že jsem tu vyvolal vcelku velkou diskuzi o kvalitě pneu... Samozřejmě byla otázka brána ironicky.Takže se teď pokusím vysvětlit jak to opravdu funguje.. Jestliže např. Michelin zadá výrobu do Polska,Ruska, či někde jinde stále směs zůstává stejná, je to kontrolováno a hrozí za to obrovské postihy , samozřejmě každá fabrika má jiné stroje, ale to je jen otázka potřebného času k vyrobení pneu.Každá pneumatika se liší, pouze tím ,že bude chtít vyvážit odlišným počtem závaží . U nás v ČR či SK jsou pneumatiky stejně kvalitní jako v Rakousku,Německu atd. (neexistuje kvalita A a B ,ale pouze A, zmetky se likvidují.)
Listopad 25, 201410 r Já si tedy nedovedu představit, jak by to fungovalo, jak by hlídali dané množství kvality A a B pro různé státy. Někde najednou objednají méně, jinde zase více... A když by tu třeba němčourovi praskla guma, tak by mu zde pak namontovali na auto jednu nekvalitní gumu. Přikláním se taky k názoru, že u dané značky je jedna kvalita a zmetky.
Listopad 25, 201410 r Nevím jak to je,ale mám pneuservis a když k nám přijdou pneu,je jedno jestli Barum,Michelin atd,tak jednou z té země,podruhé z té a neovlivním to. Je fakt,že někteří fajnšmekři chcou pneu vyrobené z německa a musím je sólo pro ně objednávat,ale to je opravdu vyjímka. Co je fakt a vidím,tak na pneu dodaných do prvovýroby je větší nájezd km než na těch samých kupovaných dodatečně.
Listopad 25, 201410 r "Co je fakt a vidím,tak na pneu dodaných do prvovýroby je větší nájezd km než na těch samých kupovaných dodatečně."Toto jsem nepochopil :|
Listopad 25, 201410 r Co nechápeš??prostě to na kterých to vyjede najedeš třebas 40.000,na těch samých ale už koupených v pneuservise třebas 25000
Listopad 25, 201410 r Nechápu na tom ten výraz "prvovýroba" a "kupovaných dodatečně". Kde se tedy prodává ta prvovýroba a když si teda člověk koupí pneu v pneuservise, tak dostane pneu z "druhovýroby"?Promiň, ale nějak to nechápu
Listopad 25, 201410 r Prvo vyrobou bylo nejspíš myšleno kola, která na auto namontoval výrobce auta...
Listopad 25, 201410 r myslím, že takto to funguje u mnoha dílů a nejen pneumatik - kvalita komponenty dodané s vozem není stejná jako kvalita originální náhradní součásti.
Listopad 25, 201410 r Výrobce vozu, např. škoda si nechávala kompletovat kola u jiných firem(ten kdo vyhraje "konkurz"), jeden čas jsme je i kompletovaly.Takže nějaká prvovýroba je blbost.. a to že na prvních namontovaných pneumatikách ujede člověk více je spíše přisuzováno "zajíždění vozu" kdy člověk jezdí scitem..
Listopad 25, 201410 r jinak myšleno u letních pneu. Pochybuji že je to dané zajížděním.Nedovedu si to vysvětlit,ale je to tak
Listopad 25, 201410 r ........prostě to na kterých to vyjede najedeš třebas 40.000,na těch samých ale už koupených v pneuservise třebas 25000 To je přesně ono na co poukazuji. Prostě ta pneu je jiná. Stejné je to třeba s výfukem. První vydrží 9 let a druhý, který koupim v originále maximálně 6.
Listopad 25, 201410 r Ta pneumatika není jiná.., prostě taky zaleží na více faktorech, styl jízdy,huštění,teplota, povrch na kterém vůz jezdí, neříkej mi že na jedné sadě cos dostal na autě namontované jsi ujel 40tis km a na druhé sadě 20tisíc km a jezdil jsi tím samým stylem, na uplně stejném povrchu a při stejné teplotě jak na první sadě.. U toho výfuku to beru ale u pneumatik ne..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.