Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

před 7 hodinami, homy napsal:

Dal jsem par ostrých kol na okruhu s předchozím bmw f10 a trvalo mi 1500 km, nez odpadla roztekla guma, takže bez slicku ci semi-slicku je jízda na okruhu jen hra

Špatné gumy. Ja předminulý rok jezdil 25 minut po okruhu na běžných pneumatikách Dunlop SP Sport a sundal jsem jen 2mm. Byli to s Mazdou 3 MPS která má 260k. 

  • 2 měsíce později...

Poprad - Skalica cca 350 km kľudna jazda spotreba 7,3 individual rezim 

Jo dá  se, tento týden  jsem jel Kvasiny - Liberec jízda podle předpisů v každé druhé  vesnici měřili. Výsledek  6,8. Jezdím buď eko nebo sport. Zase na druhou stranu  v Liberci se dostat po 10 vyžaduje docela dost snahy.

Upraveno od AntonioB721

  • 2 týdny později...

jaký benzín tankujete? Předepsanou 98 nebo předepsanou 95? :):)

 

Já zatím zkouším 95 + VIF

 

Máte někdo nějaké postřehy, jestli je nějaký zásadní rozdíl např. mezi 95 a nějakým Maxxmotionem, popř. W-powerem?

Jednou z půli nádrže dotankuji do plné --> OMV Maxxmotion 100 plus. Podruhé z půli nádrže dotankuji do plné klasiku Natural 95 s aditivy. Rozdíl snad jen v peněžence (36,-Kč/lit versus 30,-Kč/lit). Možná je ten 100+ prospěšný pro nějaké to .. "čištění palivové soustavy ..  Mělo by to jet lépe, živěji a .. úsporněji. To by se poznalo ale zřejmě až na celé plné nádrži, nikoliv na tom míchání jen z půlky do plna.

Já tankují 95 plus  ViF za mě  osobně  si myslím že více oktanova  paliva  nemají  smysl,protože  neznám žádnou čerpací  stanici která  by měla na tomto druhu paliva takovou výtoč aby mě o přesvědčilo že tam ty aditiva  jsou nakupují jen silně  předražená 95. To aspoň  platí  na Liberecku

Problém je malá výtoč jak píše Antonio. Byl jsem na brzdě a tam se to hned pozná. Údajně i  v Praze taky tak max 3 benzínky co maj u 100+ slušnou výtoč.

  • Autor

nevím jak u superba, ale u Španěla je N98 znát o dost. 

Já natankoval 4x plnou 98 efekt o proti 95 + VIF  jsem nezaznamenal opravdu žádný. Proto jsem přešel na VIF,tam vím že tam skutečně něco je.

  • Autor

protože musíš motor vytočit do max otáček aby si to poznal.... a dát plnej gas

  • 1 měsíc později...

Bere si tento motor olej a připadne kolik?

  • 2 měsíce později...
V ‎20‎.‎2‎.‎2017 na 14:38, mischicka napsal:

Tyhle silné motory jsou nuda, co? Nemusíš na to šlapat a ještě to skoro nic nežere, chudáci ti, co mají maloobjemy a doufají, že ušetří.

Přesně, z toho jsem vyléčený. Fabia 1.2 HTP Praha-Prešpurk. 3 dny jsem neslyšel, skoro 12 litrů.....po Praze běžně 8-9 litrů....proto se již nemohu dočkat S3. :)

  • 4 týdny později...

Omlouvám se, ale musím to říci. Jsem čerství majitel, 206 kW 4x4, jsem nadšen. Předčilo to mé očekávání.

Po prvních 500 km to ukazuje 10 litránků rovných, a to to nešetřím (občas mu povolím uzdu). Krásně brumlá do výfuků, hezky to táhne .... jsem rád, že jsem odvolal Kodiaka.

 

Dle prodejce mám dávat natural 95 a servis po 30 tisících. Tak uvidíme.

Olej bych vyměnil dříve, tím spíš teď v záběhu :)

a víceoktanový benzín taky neuškodí

Osobně bych jezdil minimálně na 98.

  • 2 týdny později...

Zdravím. Má tento motor nějaké klasické TSI problémy (rozvody, karbon atp.)?

  • 2 týdny později...

problém s rozvody nemá, patří mezi to nejlepší, co lze koupit. Karbon je obecně problém u benzínů, kteří jezdí na čtvrt plynu, ale to by sis pak koupil asi 1.4 tsi a a ne tento nadupaný dvoulitr:-)

Hele uber, 1.4 tsi taky nemá problém s karbonem :rolleyes:  Anebo často vyháním pavouky...

Spotřeba je jako u každého auta závislá na stylu jízdy. Při dodržování rychlostních limitů jezdím Ostrava - Bruntál za 7,1l/100km. Ovšem nešlápnout tomu na krk chce velkou dávku sebezapření. Když tomu naložím tak kolem 9,5 a nakrátkých cestách i 12. Pokud bych ale chtěl jezdit na spotřebu, koupim si Diesel a ne tuhle závodničku kombinovanou s limuzínou.

Přesně tak u tohoto motoru řešit spotřebu je nesmysl. Kdo chce šetřit jde do ospalého diesla . Jinak já mám dlouhodobou tuším 9,5 ale nevim přesně dlouho sem na to nekoukal.

Upraveno od AntonioB721

V ‎20‎.‎1‎.‎2018 na 12:46, psuk@odetka.cz napsal:

Spotřeba je jako u každého auta závislá na stylu jízdy. Při dodržování rychlostních limitů jezdím Ostrava - Bruntál za 7,1l/100km. Ovšem nešlápnout tomu na krk chce velkou dávku sebezapření. Když tomu naložím tak kolem 9,5 a nakrátkých cestách i 12. Pokud bych ale chtěl jezdit na spotřebu, koupim si Diesel a ne tuhle závodničku kombinovanou s limuzínou.

Chvílemi mi to ukazuje i 22 litránků ...(hlavně krátké štreky a Praha ve špičce)., ale jak jsi řekl, nejde to jen tak šolichat. :) Ale do Drážďan  a zpět (v Německu i přes 200km/h) to ukazovalo rovných 9. SPOKOJENOST-_-

  • 4 týdny později...

Moc jsem tomu nevěřil, ale začal jsem dávat benzin 100 oktánků.....od pumpy s mušličkou....peklo ve válcích. Je to fakt znát. Zvláště ve vyšších otáčkách.....

  • 2 týdny později...

Mé nové video. Porovnání zrychlení sériového výkonu 280 koní a úpravy APR Stage 1. + karbonové sání APR Air Intake System celkem 370koní.
APR Stage 1. je úprava řídící jednotky motoru automobilu Škoda Superb 3 generace pro dosažení vyššího výkonu a využití plného potenciálu motoru 2.0 TSI platformy Volkswagen MQB. Varianty úpravy jsou vhodné i pro ostatní motory koncernu VW například 1,8 / 2,0 TSI EA888. K této úpravě softwaru řídící jednotky je doplněno karbonové sání - Air Intake System od APR, který navyšuje výkon úpravy APR ECU Stage I. o dalších 15HP koní.

 

 


 

Upraveno od Viki88

Ahoj,chtěl jsem  se zeptat co za to chceš? A co na to tovární záruka ? Jaký to má vliv na životnost motoru a převodovky ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.