Duben 22, 20178 r před 7 hodinami, homy napsal: Dal jsem par ostrých kol na okruhu s předchozím bmw f10 a trvalo mi 1500 km, nez odpadla roztekla guma, takže bez slicku ci semi-slicku je jízda na okruhu jen hra Špatné gumy. Ja předminulý rok jezdil 25 minut po okruhu na běžných pneumatikách Dunlop SP Sport a sundal jsem jen 2mm. Byli to s Mazdou 3 MPS která má 260k.
Červenec 9, 20178 r Jo dá se, tento týden jsem jel Kvasiny - Liberec jízda podle předpisů v každé druhé vesnici měřili. Výsledek 6,8. Jezdím buď eko nebo sport. Zase na druhou stranu v Liberci se dostat po 10 vyžaduje docela dost snahy. Upraveno Červenec 9, 20178 r od AntonioB721
Červenec 22, 20178 r jaký benzín tankujete? Předepsanou 98 nebo předepsanou 95? :):) Já zatím zkouším 95 + VIF Máte někdo nějaké postřehy, jestli je nějaký zásadní rozdíl např. mezi 95 a nějakým Maxxmotionem, popř. W-powerem?
Červenec 22, 20178 r Jednou z půli nádrže dotankuji do plné --> OMV Maxxmotion 100 plus. Podruhé z půli nádrže dotankuji do plné klasiku Natural 95 s aditivy. Rozdíl snad jen v peněžence (36,-Kč/lit versus 30,-Kč/lit). Možná je ten 100+ prospěšný pro nějaké to .. "čištění palivové soustavy .. Mělo by to jet lépe, živěji a .. úsporněji. To by se poznalo ale zřejmě až na celé plné nádrži, nikoliv na tom míchání jen z půlky do plna.
Červenec 22, 20178 r Já tankují 95 plus ViF za mě osobně si myslím že více oktanova paliva nemají smysl,protože neznám žádnou čerpací stanici která by měla na tomto druhu paliva takovou výtoč aby mě o přesvědčilo že tam ty aditiva jsou nakupují jen silně předražená 95. To aspoň platí na Liberecku
Červenec 27, 20178 r Problém je malá výtoč jak píše Antonio. Byl jsem na brzdě a tam se to hned pozná. Údajně i v Praze taky tak max 3 benzínky co maj u 100+ slušnou výtoč.
Červenec 27, 20178 r Já natankoval 4x plnou 98 efekt o proti 95 + VIF jsem nezaznamenal opravdu žádný. Proto jsem přešel na VIF,tam vím že tam skutečně něco je.
Červenec 28, 20178 r Autor protože musíš motor vytočit do max otáček aby si to poznal.... a dát plnej gas
Listopad 25, 20177 r V 20.2.2017 na 14:38, mischicka napsal: Tyhle silné motory jsou nuda, co? Nemusíš na to šlapat a ještě to skoro nic nežere, chudáci ti, co mají maloobjemy a doufají, že ušetří. Přesně, z toho jsem vyléčený. Fabia 1.2 HTP Praha-Prešpurk. 3 dny jsem neslyšel, skoro 12 litrů.....po Praze běžně 8-9 litrů....proto se již nemohu dočkat S3.
Prosinec 20, 20177 r Omlouvám se, ale musím to říci. Jsem čerství majitel, 206 kW 4x4, jsem nadšen. Předčilo to mé očekávání. Po prvních 500 km to ukazuje 10 litránků rovných, a to to nešetřím (občas mu povolím uzdu). Krásně brumlá do výfuků, hezky to táhne .... jsem rád, že jsem odvolal Kodiaka. Dle prodejce mám dávat natural 95 a servis po 30 tisících. Tak uvidíme.
Leden 12, 20187 r problém s rozvody nemá, patří mezi to nejlepší, co lze koupit. Karbon je obecně problém u benzínů, kteří jezdí na čtvrt plynu, ale to by sis pak koupil asi 1.4 tsi a a ne tento nadupaný dvoulitr:-)
Leden 20, 20187 r Spotřeba je jako u každého auta závislá na stylu jízdy. Při dodržování rychlostních limitů jezdím Ostrava - Bruntál za 7,1l/100km. Ovšem nešlápnout tomu na krk chce velkou dávku sebezapření. Když tomu naložím tak kolem 9,5 a nakrátkých cestách i 12. Pokud bych ale chtěl jezdit na spotřebu, koupim si Diesel a ne tuhle závodničku kombinovanou s limuzínou.
Leden 20, 20187 r Přesně tak u tohoto motoru řešit spotřebu je nesmysl. Kdo chce šetřit jde do ospalého diesla . Jinak já mám dlouhodobou tuším 9,5 ale nevim přesně dlouho sem na to nekoukal. Upraveno Leden 20, 20187 r od AntonioB721
Leden 24, 20187 r V 20.1.2018 na 12:46, psuk@odetka.cz napsal: Spotřeba je jako u každého auta závislá na stylu jízdy. Při dodržování rychlostních limitů jezdím Ostrava - Bruntál za 7,1l/100km. Ovšem nešlápnout tomu na krk chce velkou dávku sebezapření. Když tomu naložím tak kolem 9,5 a nakrátkých cestách i 12. Pokud bych ale chtěl jezdit na spotřebu, koupim si Diesel a ne tuhle závodničku kombinovanou s limuzínou. Chvílemi mi to ukazuje i 22 litránků ...(hlavně krátké štreky a Praha ve špičce)., ale jak jsi řekl, nejde to jen tak šolichat. Ale do Drážďan a zpět (v Německu i přes 200km/h) to ukazovalo rovných 9. SPOKOJENOST
Únor 22, 20187 r A zase ty emise.... https://www.autorevue.cz/skoda-superb-ma-novy-vrcholny-motor-kodiaq-15-tsi-zeneva-2018 http://www.auto.cz/skoda-odhalila-kompletni-menu-zenevskeho-autosalonu-prozradila-dalsi-motorove-zmeny-113546
Únor 23, 20187 r Moc jsem tomu nevěřil, ale začal jsem dávat benzin 100 oktánků.....od pumpy s mušličkou....peklo ve válcích. Je to fakt znát. Zvláště ve vyšších otáčkách.....
Březen 5, 20187 r Mé nové video. Porovnání zrychlení sériového výkonu 280 koní a úpravy APR Stage 1. + karbonové sání APR Air Intake System celkem 370koní.APR Stage 1. je úprava řídící jednotky motoru automobilu Škoda Superb 3 generace pro dosažení vyššího výkonu a využití plného potenciálu motoru 2.0 TSI platformy Volkswagen MQB. Varianty úpravy jsou vhodné i pro ostatní motory koncernu VW například 1,8 / 2,0 TSI EA888. K této úpravě softwaru řídící jednotky je doplněno karbonové sání - Air Intake System od APR, který navyšuje výkon úpravy APR ECU Stage I. o dalších 15HP koní. Upraveno Březen 5, 20187 r od Viki88
Březen 5, 20187 r Ahoj,chtěl jsem se zeptat co za to chceš? A co na to tovární záruka ? Jaký to má vliv na životnost motoru a převodovky ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.