Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Norimberk a zpět s mým 206 kw - spotřeba 12.9 litru. Krásně svezení.

 

V Arteonu s 200 kw "brumla umřel" a je z toho živější 1.8 tsi....

Upraveno od ferda25

před 12 minutami, Martab napsal:

Tak ještě jednou

 

Ručička teploty vody navíc neukazuje skutečnou teplotu, ale v polovině stupnice se drží v rozmezí cca 70-105°C reálné teploty vody.

Ale já už nic neporovnávám jenom sem chtěl vysvětlit, proč k porovnání vůbec došlo. Jediné, co sem znal byl ručičkový ukazatel, který jak už teď vím neukazuje teplotu oleje.

Ferda: to mi ani neříkej... [emoji17] už tak mě štve ze to má filtr pevných částic

V 20. 2. 2016 na 15:34, lukas474 napsal:

prave to som sa pytal.  udajne vsetko okrem 100octane beru zo slovnaftu,  iba toto je dovazane z rakuska... dnes clovek ani už nema kde na SK natankovat kvalitne palivo.... ale myslim že 206KW si zasluži už niečo lepšie

SHELL nema na kazdej ČS Racing 100 okt. Skus pozriet na OMW tam je castejsie 100 oct. benzin.

Ma zde nekdo s timto motorem vyssi najezd a muze podat zkusenost se spolehlivosti / zavadami? 

Čo je vyší nájazd? ? 660  000? 

Mas tolik najeto?

Nie iba pár tisíc.. Preto sa pítam čo je vyšší  normálne je aj 350 000  keď sa tak pozrieš okolo na autá. 

Zatím nejmenší spotřeba. Režim Normal.

B93C6F43-5196-4ADC-9375-DFBC784A9DCA.png

Tak já mám nejnižší 6,2 ale  umím i 14,3 ?

261D5210-A103-490B-ADC5-0295892E26FC.png

ECEC781B-31DF-4880-95F8-A37F7224988A.png

  • 3 měsíce později...

Ahoj klubáci.

 

Prišiel čas kúpiť niečo nové a posunúť sa z S2. Seriozne rozmyslam nad S3 2.0 TSI 206kw rv 12/2017.

Robim sice denne 75 KM, ale bola by kupa srcdom :D a nie rozumom ( Ten rozdiel oproti 110KW dieslu ma nespasí a ani nezabije, ale manzelke ani muk  )

 

Ako majtel CDAA 1.8 TSI rv 4/2010 som samozrejme trocha skeptický.

 

Ako je na tom tato 2.0 TSI co sa tyka:

  • Spotreba oleja
  • Rozvodova sustava (napinak ?)
  • Pripadne ine neduhy ???

 

Ďakujem pekne za Vaše postrehy a rady.

Naprosto správná volba, jezdím dost svižně a mám průměr 10,2. Dá se jezdit ale v klidu i za 7,5 - 8 litrů. Olej mi nežere, dělám výměny dle ukazatele, ozve se co 22tkm. Na žádné známé neduhy jako dřívější motory netrpí. Zásadní jsou výměny všech olejů (motor, dsg, haldex, diferenciál) a nehonit to za studena. Pokud to budeš mít s dcc podvozkem, tak 19 kola, bez dcc bych šel do 18 palců.

Toto je jen a pouze motorové sekce, takže podvozek a různé jiné věci sem rozhodně nepatří - to kdyby náhodou někoho napadlo v tom pokračovat,

  • 3 měsíce později...

Ahoj mam dotaz jak je na tom motor kdyz ma najeto kolem 150 tis ? 

Chtel bych si to koupit ale neznam nikoho kdo to ma a nedokaze rict co vydzi . 

 

No zrovna já si myslím, že můžu dát aktuální zkušenost po 128 000 km. Motor mi odešel - zadřen, přeskočený řetěz. Čekám na vyjádření Škody k možnosti kulance. Nový polomotor stojí cca. 250 tisíc, podle toho, co mi bylo řešeno. Problém jsem reklamoval 3x a nikdo na nic nepřišel. Minulý týden mi zarachtalo v motoru a konec. Předtím se problém objevoval sporadicky, rozsvícením kontrolky EPC a kontrolky motoru. Občas motor nešel nastartovat a občas měl výpadek v zapalování, takže přestal zrychlovat. Vždy prý "špatná kvalita benzinu". Auto za 1,3 mio a nevydrželo ani 250 000 km. Servisoval jsem každých 15 000 km. Auto, které je prodáváno, jako lehce sportovní, a nesmím s nim občas jet rychle, jak my bylo řečeno, že s tím jezdím rychle.:) Takže 2 týden je auto v servisu, motor čeká na rozebrání a bude se čekat na to, co se najde a co bude Škoda AS ochotna proplatit ze svého.

Jestli máš protokol o reklamaci, tak jakápak kulance? Jde to za nimi, to že na upozorněnou závadu nepřišli, je jejich věc. U týhle ceny opravy bych si najal znalce a právníka. Nejprve ale napiš do Škodovky a seznam je se situací a poměry u prodejce. Mimochodem u reklamace platí 2x a pak vrácení peněz; reklamace byla zamítnutá, ale zjevně neoprávněně, když problém existoval. Nevím, co bych musel tankovat, ay měl zmíněné problémy, navíc trvale...

Osobně si myslím, že jde o dobrý motor, když se hlídá olej a servis. Pokud vím, přišel po prověřených motorech 2,0TSI slabších výkonů.

Je to motor, který je již řadu let v modelech Leon Cupra, Ti mohou mít najeto mnohem více. za čtyři roky jsem neměl žádné problémy na motoru samotném, kontrolky, chyby. Souhlas s tím, že je třeba měnit pravidelně olej, ideálně každých 15tkm, nastavit si teplotu oleje na palubním PC a dávat tomu jakmile bude nad 90 stupnů (nemyslím vodu, ta je zahřáta na 90, když má olej lehce přes 50). 

To vše jsem splnil:) - olej měnil po 15000km. Vše ostatní servisoval daleko před limitem. Tankoval jsem Vervu, jakože s pocitem, že teda Verva je to nejlepší, co tomu motoru můžu nalejt, a přesto to nestačilo. Takže a) je to výrobní problém, b) je to problém mého auta, c) řady aut, které někde jezdí a časem se jim stane to samé. Ale chápu to tak, že ten motor je z Audi S3 a dával se nějakou dobu i do Seatů atd. atd. Musí něco vydržet a přesto ne. Auto je po zaruce, měl jsem 5 let, nebo 100 000km. Bohužel 3x reklamováno ,když auto mělo 108k km a teď naposledy, před destrukcí, při 128k km.

  • Autor

Nějakou dobu do Seatu? Furt se montuje a celou dobu....  ( v oktávce tenhle motor ani není)...

Jinak 100 000km za 4 roky v Seatu a funguje zatím bez problému.

 

Holt si nebyl důsledný při reklamaci, stačí se nebát a mluvit....

Upraveno od kokta7

To asi nebyl, ale uvidíme, jak to teď dopadne s kulancí, pokud bude. Auto by po dobu dvou let mělo být v záruce, bez omezení km. To je záruka daná ze zákona, pokud se nepletu. Po tu dobu, pokud je auto v servisu, pro danou poruchu, tak se záruka prodlužuje. Auto jsem vyzvedával 18. srpna 2017 a auto odešlo 26.8., takže pokud bych se dobral toho, že auto bylo ve servisu víc jak 8 dnů+ dnů, tak je auto stále kryto zárukou, ta ještě neskončila.

Vidím to na kombo problému z výroby a "pondělního" kusu - čili někde se potkaly, či naopak nepotkaly tolerance. To špatné palivo - ve světle Vervy - bych jim omlátil o hlavu. Jednoznačně dát vědět Škoda auto a.s.

  • 2 týdny později...

Dobrý den. Má někdo zkušenosti u Superba III motor 206 kw s kontrolou myslím EPC ? Je to 4x4 a v zatáčce jsem dost přidal plyn a kontrolka se rozsvitila a skocilo to do nouzového režimu. Co to může být, popřípadě jak závadu odstranit aby se již neopakovala ?

před 18 minutami, Pawouk napsal:

Diagnostika, bez toho se nikam nepohneš.

Díky. Jsem to nechal v bazaru. Byla to zkušební jízdy před koupí toho auta. 

  • 3 týdny později...
V 2. 9. 2019 na 16:32, H1982 napsal:

....takže pokud bych se dobral toho, že auto bylo ve servisu víc jak 8 dnů+ dnů, tak je auto stále kryto zárukou, ta ještě neskončila.

jak stare auto , 6/2017 ? havarie zadna? servis ktery kde?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.