Martab Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 Tak ono je těch skladovek dost a stačí se podívat jestli některá nesplňuje to co od auta požaduješ. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 No ono se těžko vybírá auto, které má mít co nejmenší spotřebu, co nejbližší výbavu dle konkrétních představ a co nejmíň aby stálo. Já jsem si zde na fóru vždy četl diskuse o motorizacích, výbavách a zkušenostech majitelů. A to všechno jsem bral jen jako nějaký pomocný materiál při mém výběru nového auta. Zásadně jsem se rozhodoval hlavně na základě předváděcích jízd a taky co jsem tzv. vyhandloval na ceně. Jaksi mi bylo proti srsti zde diskutovat a ptát se, co by mi druzí doporučovali, to není dle mne to pravé ořechové. Pokud jsem úplný analfabet na auta, tak se raději ptát osobně nějakého dobrého známého, co se v problematice vyzná. Doporučuji "HLAVNĚ" se rozhodovat sám. 100 lidí, 100 názorů na jedno a to samé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 před 1 hodinou, Rada007 napsal: 1.0 TSI. Psal jsem o kombinované spotřebě s lehkou nohou a dálnice max. 130 tacho. DSG řadí při šetrné akceleraci sedmičku kolem 70 km/h. Dobre, pak je to asi vic o meste. Ja mestem jen projedu a dal svistim po dalnici nebo okreskach. Motor moc nevytacim, to je pravda, ale zase tomu prislapnu treba pri najezdu na tu dalnici nebo vyjezdech z omezeni, apod. Dlouhodobe jsem na 6l podle spritmonitoru a pres 7 na tankovani se dostanu fakt leda v zime s rakvi, nebo v lete s kolama. Oficialni kombinovanou 4.8l jsem nemel nikdy. Kdyz jezdim vic okresky do 100kmh, tak 5.6, 5.7l Kazdopadne s lehkou nohou za 7 u 1.0tsi je nejak moc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada007 Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 Už jsem se dostal pod sedm, to už jsem tady psal 2x. A když jsem měl přes 7, tak se to možná ještě zajíždělo. Prý trvá až 3 000 tis. km než si to sedne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 Je uplně jedno jestli nad nebo pod 7. Jednak nepíšeš trasy, na druhou stranu kdekoli jinde než na DE dálnici nebo ve městě je spotřeba kolem 7l/100 (myšleno i pod) prostě hodně na Fabii s 1.0 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radlat Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 (editace) Koukám, že kdo si v posledním půl roce objednal auto, docela na tom vydělal. Poslední levná auta se silnějším TSI byla fabia a rapid. Obojí je teď fuč. Editováno: 17. Květen 2019, autor: radlat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 Pokud budeš objednávat nové tak se zeptej jestli budeš mít již modelový rok 2020, ale asi ano dodací lhůta je 6 měsíců. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada007 Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 před 5 minutami, Martab napsal: Je uplně jedno jestli nad nebo pod 7. Jednak nepíšeš trasy, na druhou stranu kdekoli jinde než na DE dálnici nebo ve městě je spotřeba kolem 7l/100 (myšleno i pod) prostě hodně na Fabii s 1.0 TSI. Zadal jsem to co nejpřesněji do Spritmonitoru a průměr je u mého modelu 6,7 litru. To teď jezdím možná ještě o desetinu úsporněji, záleží samozřejmě na tom, kde to zrovna najedu. Podle mě je to v pořádku, nečekal jsem, že bych se dostal pod 5 litrů, které má Fabia podle NEDC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumirnavrat Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 Tady je muj spritmonitor: https://www.spritmonitor.de/en/detail/980129.html Kdyz se podivas pripadne i do meho tematu, tak uvidis i vyskove profily nekterych vyletu. Nicmene Ty dubnove hodnoty kolem tankovaneho OMV MaxMotion 100 jsou cesta do Slovinska a zpet. Globalne primestky provoz kolem Ostravy a obcas na vikend pryc za jinymi povinnostmi. A ani pri zajizdeni jsem se k 7 nepodival. Jo s okamzitou spotrebou to je jina. Takovy prujezd kolonou na Frydlanstkych mostech to da i 10l/100km. ale nez dojedu domu to spadne na 6-6.5. Jo a eco score a prumerna spotreba spolu nekoresponduje. Staci neposlouchat radce razeni a hned te penalizuje, ze jedes neeconomicky. A zelene sloupecky padaji dolu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada007 Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 Tak 6-6,5 a nebo 6,6-6,7 je podle mě skoro stejné. Nejezdím žádný eco race a kdybych se snažil, tak se na těch 6 třeba taky dostanu. Jestli mi to bere o 0,5 litru víc, než tobě, tak mě to netrápí. Pokud bych ale jezdil třeba za 8,5, tak to by mi vadilo. Předchozí auto mi bralo víc na dálnici, než po městě a jako hlavní příčinu jsem viděl ten pětikvalt. Ale asi to bylo i v lecčems dalším a uznávám, že srovnávat nový turbomotor a 15 let starou atmosféru není zrovna moc objektivní. U DSG padá eco skóre přepnutím do režimu sport, spotřeba se ale skoro nezvyšuje. Sport ale ani tak skoro nepoužívám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumirnavrat Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 No ono to je spis realne tak 5.5-6 v tom primestskem provozu. kdyz je rano klid, tak se dostanu i na tech 4.7. Tech 6-6.5 je pokud prodrncam cas tech 20min co mi to trva domu tou kolonou. ale uz odbihame od tematu, to je spis na diskuzi v sekci kolik nam to papa:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ibe Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 No su zvědavej co dají do MR2020 za motory, snad se zadaří a vrátí tam inovovanou verzi TSI 85kw 6. kvalt a nový MPi... Tím, že nebude fabia combi mě už strašili, když sem kupoval minulý rokem auto... Podle dealera k tomu nespíš dojde v roce 2021... Spotřeba: Teď s 1.0 tsi 81kw průměr 5,5, zima cca 6,5l, nejhorší sou studené starty a krátká trasa, což jezdím skoro denně od domu do práce cca 12km. Dlouhé trasy jezdím bez problémů pod 5l. Za mě spotřeba u Fabky super. Dřív sem jezdil s renaultem 1.6 a to pod 8l nešlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada007 Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 To souhlasí s tím, co jsem dohledal - Fabie IV (2021) už má údajně být jen HB. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada007 Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 před 6 hodinami, radlat napsal: Koukám, že kdo si v posledním půl roce objednal auto, docela na tom vydělal. Poslední levná auta se silnějším TSI byla fabia a rapid. Obojí je teď fuč. Přesně tak. Mně tedy nejde až tak o to, že je to MALÉ kombi, jako o to, že je za přijatelnou cenu. Před časem jsem si nakonfiguroval Fabii s výbavou, kterou chci (DSG, adaptivní tempomat, parkovací kamera, tažné atd.), a vyšla asi na 457 tis. Dnes jsem zadal Scalu se stejnou výbavou a vyšla na 592 tis. Několik prvků výbavy bylo u Scaly navíc (hodně výbavy se tam dá dát jen v paketu), ale nic kvůli čemu bych si chtěl připlatit 135 000 Kč. Poslední malé kombi (kromě Fabie) je údajně Renault Clio Gandtour. V showroomu jsem nebyl, na webu jsem našel, že má max. výkon 66 kW a také 5 rychlostí. A navíc se mi na fotkách nelíbí. Takže Fabie snad nemá konkurenci ani potom, co přišla skoro o všechny motorizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 V 16. 5. 2019 na 20:30, Rada007 napsal: Kde se o tom psalo? Přes vyhledávání jsem to nenašel, asi se mi nepodařilo zvolit správná klíčová slova. Fabie IV má být až v roce 2021, to je ještě dost daleko a navíc už prý nebude v kombíku, takže možná ještě budu rád, když na poslední chvíli pořídím FIII Kombi se 70 kW motorem. Uvidíme, jestli něco přinese MR2020. Vždyť jsi na to sám reagoval na stránce 4 když o tom Martab psal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada007 Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 před 3 hodinami, Ibe napsal: No su zvědavej co dají do MR2020 za motory, snad se zadaří a vrátí tam inovovanou verzi TSI 85kw 6. kvalt a nový MPi... Tím, že nebude fabia combi mě už strašili, když sem kupoval minulý rokem auto... Podle dealera k tomu nespíš dojde v roce 2021... Na to jsem také zvědavý. Nepřekvapilo by mě ale, kdyby tam dali už jenom elektromotor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 (editace) před 4 hodinami, Rada007 napsal: Poslední malé kombi (kromě Fabie) je údajně Renault Clio Gandtour. V showroomu jsem nebyl, na webu jsem našel, že má max. výkon 66 kW a také 5 rychlostí. A navíc se mi na fotkách nelíbí. Takže Fabie snad nemá konkurenci ani potom, co přišla skoro o všechny motorizace. Clio má kontroverzní motůrek, který je ale velmi spolehlivý a jednodušší než TSI. Víc mi vadí interiér, jak prostorností, tak designem. Editováno: 17. Květen 2019, autor: Twisted Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada007 Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 Motůrek má o deci menší než je ve Fabii. V Daciích ho mají nahrazovat litrem, to samé očekávám u Renaultu Clio, takže pak by na tom mohlo být Clio stejně jako Fabie. Otázkou je, kolik z toho litru vyždímouI. Interiér jsem nezkoumal, dostatečně mě odradil vnější vzhled. Před 10 lety by asi byl moderní, dnes už je hodně mimo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 Toto ovšem není Renault forum a také to není téma o výběru výbav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 21. Červen 2019 Sdílet Vloženo 21. Červen 2019 (editace) V konfigurátoru je zpět F3 1,0 TSI 81 kW 6-stup. mech. Jestlipak se navrátí i v kombinaci s DSG? Editováno: 21. Červen 2019, autor: Kuchar7 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada007 Vloženo 22. Červen 2019 Sdílet Vloženo 22. Červen 2019 https://m.autorevue.cz/nejsilnejsi-fabia-s-manualem-se-do-prodeje-nevrati-sef-skody-uvedl-duvody Tato verze byla první, kterou odstranili v rámci "redukce komplexity". Z několika zdrojů jsem měl informaci, že se nabídka motorů pro MR2019 a MR2020 rozšiřovat nebude. Navíc z ceníku naopak 81 kW verzi odstranili. Není to tedy spíš chyba konfigurátoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 25. Červen 2019 Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 Já to pořád říkám, že si máme kupovat jednoduché, bezporuchové a nekomplikované motory viz . např. tento článek: http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/mate-starsi-auto-s-dobrym-motorem-vazte-si-ho-ceny-takovych-prudce-rostou/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada007 Vloženo 25. Červen 2019 Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 (editace) Tak to je síla☹️ Myslel jsem si, že to bude článek o nadupaných V12 a podobných supermotorech a ono je to o obyčejných motorech v obyčejných ojetinách. Nesouhlasím s tím, že zákazníci nechtějí hybridy. Ja bych si ho klidně koupil. Cesta do práce s Toyotou Yaris - průměrná spotřeba 4,3 litru. Cesta do práce s Fabií 81 kW - 6,5 litru. A to jedu půlku po jižní spojce a celkem brzy ráno. Pokud bych poskakoval někde po centru, tak by byl rozdíl určitě ještě větší. Doplnění: dnes jsem jel později, chvíli jsem tedy popojížděl v koloně a spotřeba šla nad 7 litrů. Do města bych tedy takzvaně moderní turbomotor nedoporučoval. V mém případě je ve městě o to horší, že mám DSGčko a to ve standardním režimu motor trápí v nízkých otáčkách. Režim sport považuji za povedený a k motoru šetrnější. Zkusím jet příště na sport s uvidím, co to udělá se spotřebou. Doma máme ještě staré a malé auto s atmosférou. Známí se mě ptali, jestli ho prodám. Říkal jsem, že ne a stále víc se toto rozhodnutí ukazuje jako správné. Kdybych neměl tak omezený rozpočet, tak bych pravděpodobně šel do Mazdy s 2,5 litrem. Bohužel si ale mohu dovolit jen Fabii s tříhrnkem. Editováno: 25. Červen 2019, autor: Rada007 Doplnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 25. Červen 2019 Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 (editace) No já mám taky tříhrnek, ale Mpi a čím dál, tím více ho mám rád. Co by skorodůchodce nepotřebuji žádný nadupaný motor, ale bezúdržbový a nežíznivý motor, no a tento je pro mne trefa do černého. S bolavými zády stejně už pod auto nelezu, takže maximálně někde na kanálu výměna oleje, zvrchu pod kapotou výměna filtrů, svíček a to vlastně skoro stačí. Žádný problém s rozvody, žádné ředění oleje benzínem, přímý vstřik, takže žádné zakarbonované ventily, žádný filtr GPF, žádný EGR ventil, topí to hned, spojka zabírá jak má, maximálně ta převodovka mohla být lepší, ale nemůžeme mít všechno, že. Pokud mi ho neukradnou (což jsem taky s autem již zažil), nenabourám, tak pravděpodobně s ním dožiji, takže ani zůstatkovou hodnotu neřeším. Pro ty co nemají potřebu šperkovat auto a nejezdí dálkové trasy, ale převážně jen kolem a ještě trochu dál, tak dneska asi jediná skoro dokonalá volba. No a pro rozrůstající se rodiny doufám, že ještě by snad mohla přijít Fabia combi 1.0 Mpi Evo 59 kW, než ji definitivně pohřbí. Scala vypadá dobře, ale je dražší a žádná zážehová jednoduchá atmosféra tam asi již nebude. Ale nakonec proč ne, takovou Scalu s 1.0 Mpi 59 kW si dokážu představit, moc to nepojede, ale motor určitě držák a Rapid taky měl HTP motor 55 kW, i když větší točák. Editováno: 25. Červen 2019, autor: DušanV 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada007 Vloženo 25. Červen 2019 Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 Pro (skoro)důchodce je volba asi celkem snadná a nemá daleko k ideálu. Tedy snadná u HB nebo u ojetiny. U nového kombi už MPI není k dispozici. Pro rodinu je to horší. Uznávám, že ten motor jede lépe, než jsem čekal, ovšem také víc papá. DSG řadí plynuleji, než jsem čekal, také ale v určitých situacích dusí motor. To jsem ale víceméně čekal, protože na automaty laděné na spotřebu a emise jsem tuto kritiku již četl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.