Říjen 4, 20231 r videl som borcov, co pisu ze 0.5l/h ale to je kravina, to som mal na OII z roku 2008... Ja mam DFGA a mam stale 0.8l/h . Samozrejme ked mam klimu naplno tak to pojde kus hore, ale zas nie moc
Říjen 4, 20231 r FYI - na CRLB (110kW verze bez AdBlue) je 0,5l/h standard. 0,8l/h jen pri regeneraci
Říjen 4, 20231 r Jo, 0.5 l/hod odpovídá. Ale záleží co máš zapnuto.... ráno zapnu výhřev zrcátek, skla a sedaček. Do toho jede PTC a jsi na 1,5 l/hod jen to fikne.
Říjen 13, 20231 r Díky moc. Mám právě na volnoběh většinou cca 0.8 a myslel jsem, že je něco špatně. Jen pro zajímavost na starym Passatu 2.0 TDI 2006 jsem měl 0.5, pak na Mondeu 2.0 TDCi 2016 jsem měl 0.3 - 0.5. Upraveno Říjen 13, 20231 r od Widlajz
Prosinec 30, 20231 r Zdarec Borci, mám možnost koupit tuto motorizaci s náletem 110tis. od známého za cca 300k. Nevíte, co by bylo nutné v nejbližší době servisovat a na kolik by cca vyšla údržba auta ročně? Za předpokladu, že se o auto staral jako průměrný řidič (servis každých 20t km apod.)? Díky za každé rady 👍
Prosinec 30, 20231 r Obecně to není problematický motor. Ale jako vždycky je ZÁSADNÍ, co má za sebou. Kdo s ním jezdil, JAK s ním jezdil, jaký byl servis... V OIII FL jsem s tímhle motorem najezdil 230 tis. km (od novoty) a byl v naprosto špičkovém stavu - čistý suchý výfuk, žádné úniky nikde, bezproblémový chod, komprese jak má být, nezanesený DPF. ALE: motor málokdy po nastartování ujel míň než 70 km, drtivou většinu kilometrů najel po evropských dálnicích, měl pravidelný autorizovaný servis... Pokud tedy znáš historii a ta je ok, není se za mě čeho bát.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.