Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Vykon OK, ale nezamlouva se mi to vypinani valcu. Uz jen z pohledu potencionalni zavady,  Nevim ten Brusel a jeho ekologie nas jednou znici.
Ve stredu si du pro oktu 1.4/110KW ktera, ale nema to vypinani valcu. Nevim proc to do toho Supa dali a do oktavek ne. Ale jsem jedine rad. Ale jinak vykonove to bude pro supa uplne OK.

poruch bych se nebál, je to dost "stará" tedy známá technologie...

Z testu bych nevycházel, prostě to chce osobně projet na předváděcím autě na okreskách, ve městě, trochu tomu naložit... Pak bych se rozhodl.

  • 2 týdny později...

Proč prostě není možnost volby? Na lince je to beztak jedno, co tam prdnou za motor, zobrazení na budících je jen o kódování.

Toto mě rozčiluje, že se člověku pořád něco vnucuje. Protože jinak ten motor bude ok na běžné ježdění.

  • Autor

Pristi vikend budu mit tuto motorizaci pujcenou. Bohuzel s DSG, ale predstavu o motoru si tak clovek snad udela.

Kdyz to bude stejne dynamicky a tichy jako moje soucasna 1.8tsi, tak do toho pujdu.

Martine jak bohužel? buhu dík. :D  Příští čtvrtek jedu pro sportsvana s tímto motorem s dsg (ale bez vypínání válců)

  • 2 týdny později...

Ja som chcel tiez tu 1.4 110kw ale vseci znami mechanici ma od neho odhovarali. Hlavne ze ta zivotnost je dost mala a ze je to mali motor. Hodi sa do fabie alebo rapida. Tak potom som objednal 2.0 tdi istota.

čeho? zaneseného filtru pevných částic? 

Malý motor? Ježíš, to jsou žvásty. Ti tvoji mechanici budou asi skuteční "odborníci". Někdo prostě nemusí mít v autě 200 kW motor a tento mu naprosto dostačuje. A jaképak jsou ty problémy se životností? Poděl se s námi, ať víme, proč tento motor nemáme kupovat. :kol-44:

  • Autor

Tak prvni dojmy po cca. 1000km.

1.4tsi v SIII daleko tissi nez soucasna 1.8tsi, o motoru takrka nevis.

Dynamika plne dostacujici. Mozna pri zrychlovani nad 150km/h trochu mdlejsi projev, ale to muze byt tim DSG. Spotreba po meste o cca. 3/4 litru az litr mensi.

O funkci ACT - odpojovani valcu - prakticky nevis do te doby, nez ti to auto vypise na displeji. Dalnice, rovinka a ve 140 klidne jedes na dva valce :-)

Puvodne jsem chtel koupit opet 1.8tsi, ale ta 1.4tsi na moje jezdeni je plne dostacujici.

Malý motor? Ježíš, to jsou žvásty. Ti tvoji mechanici budou asi skuteční "odborníci". Někdo prostě nemusí mít v autě 200 kW motor a tento mu naprosto dostačuje. A jaképak jsou ty problémy se životností? Poděl se s námi, ať víme, proč tento motor nemáme kupovat. :kol-44:

Ked robia v skode tak by mali byt odbornici. Ci? Zevraj to je maximalne odlahceny motor a je vyzmykany vykonovo. Uz nie jeden robili po cca 100000km. No neviem mozno je tento vylepseny a neznicetelny a vydrzi aspon 300 000 ale asi. Nie. Pocitajte fora a tan su skusenosti. Skusal som ten motor aj ked len 60km a nebolo to nic hrozne. Slo to pekne ale nevie. Proste 1.4 do superba?

Upraveno od vavrorr

čeho? zaneseného filtru pevných částic?

Dufam ze nie.

To, že někdo dělá v autorizáku, ještě nic nezaručuje. Fora sleduji a ničem zásadním nevím. Proto se ptám. Možná si ty motory jenom pleteš, ono EA111 a EA211 jaksi není totéž...Tys tady napsal výkřik bez konkrétních údajů, takže je to totálně o ničem. Nezapomínej, že jsi momentálně na technickém foru a ve specializovaném tématu o motorech a ne někde v hospodě, kde se motory hodnotí podobným stylem. Takže máš nějaké konkrétní informace, nebo je to stále ve fázi "jedna paní povídala"?

Nevedel som ze su tu len sami profesionaly. Pardon ak som sa ta dotkol. 1.4 je najlepsi motor vydrzi 1000 000km bez poruchy a mali by ho davat aj do nakladnych aut. Ja som tu napisal ken svoj nazor. A dalsi moj nazor je ze objem nicim nenahradis. Vsetko je na ukor niecoho.

  • Autor

Osobne si nemyslim, ze servisaci Skodovky tento motor mohou nejak moc znat. V Superbu se tato modifikace objevila poprve. V jinem modelu Skody tento motor neni. Takze o tom moc vedet nebudou.

Upraveno od Martin Bednář

Puvodne jsem chtel koupit opet 1.8tsi, ale ta 1.4tsi na moje jezdeni je plne dostacujici.

 

Jak moc velky je rozdil v dynamice? SIII je prece jenom o neco tezsi nez OIII. Podle reakci z fora varianata 1.4/103kW jela velmi dobre a rozdi oproti 1.8/132kW nebyl zavratny. Takze je otazka, jestli varianta 1.4/110kW ACT na tom nebude v SIII podobne.

 

Nema nekdo informace o mereni puvodni 1.4/103kW na brzde?

Mam v O3 verzi 110kw. Rekl bych ze 103 mela takovy vetsi turbo efekt. Tady ta je takova linearnejsi. Ale muze to byt zdani. Ted mam DSG a pred tim jsem mel mamual.

  • 1 měsíc později...

Tak prvni dojmy po cca. 1000km.

 

Jaké jsou dojmy po dalších x km?

Startování?

Zahřátí motorru?

Spotřeba oleje?

Těžké lehké na předek?

Nějaký servis? /snad ne/

 

Mám v úmyslu pořídit 1.4 s haldexem neb ypadá cenově velmi zajímavě.

  • Autor

To byla testovaci zapujcka. Na to moje zatim bohuzel stale cekam.

Napis Despotovi, uz auto s timto motorem ma...

  • 3 týdny později...

Dnes jsem měl možnost slabou hodinku si sám projet Superba s tímto motorem 1,4 TSI 110kW. Systém vypínání válců fungoval, člověk z ajízdy vůbec nepozná, kdy se válce odpojí nebo připojí. Funguje to perfektně, poznáte to jenom podle LCD, dvouválcový režim. Systém ale odpojuje a zapojuje velmi často, dá se říci, že pořád, i při snaze udržet konstantní plyn na okresce. Jekmil eje trochu rovinka, šup, dv aválce, maličko hnete pedálem, šup čtyři válce, uberete, šup zase na dva....

 

K motoru: mohu porovnávat s OIII 2,0 TDI 110kW - tedy stejný výkon, ale u 1,4 TSI znatelně menší krouťák.

Ta 1,4 jede fakt pěkně, jde to i za plynem pěkně. Na normální ježdění uplně v pohodě. Prakticky to jede jako ten dvoulitr v naftě, jen při rozjezdu je to vlažnější a samozřejmě asi, když to člověk naloží, bude ten krouťák chybět a do kopce se to zadejchá....

Jinak fakt tichounkej sametovej motůrek. Spotřebu tipuji tak o litr - 1,5 litru max. větší než ten dvoulitr v naftě.

Upraveno od Clint

  • Autor

Toho krouťáku bych se nebál. Mám aktuálně v SII 1.8tsi – 118kw a 250Nm a krouťák mi určitě nechybí.

Spíš jsem zvědav, zda nebudou chybět koně. SIII 1.4tsi jsem měl půjčenou týden a na to, že to mělo syrový motor, mi to přišlo celkem OK. Faktem je, že to mělo DSG. (s vozem bez DSG jsem jel asi jenom 10 minut, takže zkušenosti takřka žádné)

 

Spíš by mě zajímal jaký bude rozdíl v průběhu tahu motoru:

 

aktuální 1.8tsi

118kW 5000-6200

250Nm 1500-4200

 

1.4tsi

110kW 5000-6000

250Nm 1500-3500

Upraveno od Martin Bednář

  • 1 měsíc později...

Spotřeba 130km/h

 

Nemá už někdo prosím zkušenosti, jaká je průměrná spotřeba na rovné dálnici při rychlosti 130Km/hod?

 

Já mám na svojí OII 1.2TSI v závislosti na okolnostech 6,1 - 6,6 (každých 100kg udělá asi 0,3l/100km).

 

Obouvám úsporné pneu 195/65 R15

 

OPRAVA: Tak v současné době leden/únor jezdím dálnici za 6,7-7,2 l/100km (2-3 cestující)

Upraveno od Dare

Naposledy 6,2-6,5 podle palubního počítače Brno - Zlín a zpátky...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.