tiktak Vloženo 14. Květen 2020 Sdílet Vloženo 14. Květen 2020 A i ten rest další výměny můžeš udělat přes budíky a nemusíš na VAG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richard86 Vloženo 27. Květen 2020 Sdílet Vloženo 27. Květen 2020 Máte někdo zkušenost, kolik stojí pouze výměna olejové náplně + olej. filtru v autorizáku? Materiál + práce. Mám najeto na oleji 20tis a chtěl bych pouze nechat vyměnit náplň. Díky moc za reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexaji Vloženo 31. Květen 2020 Sdílet Vloženo 31. Květen 2020 Cena za mojí výměnu v autorizáku, olej vlastní: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richard86 Vloženo 5. Červen 2020 Sdílet Vloženo 5. Červen 2020 Tak jsem absolvoval výměnu oleje v Auto Jarov. Výměna olejové náplně 4,7l LL - VW 507 00, filtr, šroub + 0,6 hod. práce - cena celkem 3700,-Kč s DPH. Poradíte mi někdo spolehlivý servis do 60km od Prahy nebo Plzně, kde mi nalijou vlastní olej a zároveň je to autorizovaný servis Škoda. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 5. Červen 2020 Sdílet Vloženo 5. Červen 2020 sroub do vany za 110,- tj s pozlacenim, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 5. Červen 2020 Sdílet Vloženo 5. Červen 2020 No proč ne, prostě cena zátky na internetu + marže servisu navíc, a už seš na těch 110,- Kč a ani nemusíš pozlacovat: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06l103801-zatka-sroubova-m14x1-5x22-skoda-23096.html 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Iwanovič Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 To cos poslal jako odkaz je zatka do víka od krytu filtru oleje. Šroub do vany za 110 je pěknej přestřel od origo servisu ale tak to je se vším. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n90288901-sroub-m14x1-5x16-skoda-30645.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 (editace) @Ivan Iwanovič To co poslal @DušanV je zátka (šroub) olejové plastové vany která je u O3 u víceobjemových motorizací standard. Editováno: 26. Červen 2020, autor: LiveBomb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Iwanovič Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 Jo, už to vidím, moje chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 29. Červen 2020 Sdílet Vloženo 29. Červen 2020 Podla mna je ta zatka akurat tak blbost, za ktoru si mozu pri kazdej vymene pytat peniaze. X-nasobne viac ako za tesnenie na skrutku, ktora tam je od vyroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homelessdrop Vloženo 29. Červen 2021 Sdílet Vloženo 29. Červen 2021 (editace) Zdravím, chcel by som sa opýtať, prišiel interval na výmenu oleja ale bohužiaľ ten ktorý tam doteraz dávali už nieje. Preto by som chcel niečo podobne. Samozrejme podliehajú norme VW507.00 / VW504.00. Jedna sa o oleje Volkswagen VAG GS55545M4 LongLife III FE 0W-30 čo by mal byt originálny olej od výrobcu (ohľadom tohto by som bol zvedavý na dáke podrobnosti :) ) alebo potom ako náhradu Castrol Edge Titanium 0w30, Total Quartz INEO Long Life 0w30. Som nováčik ohľadom tohto autá, preto aj možno blbšie otázky, tak sa ospravedlňujem. :) Editováno: 29. Červen 2021, autor: homelessdrop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzenda7 Vloženo 7. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2021 Myslím, že obě náhrady jsou v pohodě. Originál VW je jistota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 7. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2021 Originál 0W30 je Shell 0W30. Vybrat si můžeš který chceš, Castrol dřív dodával koncernu, Total je francouzská značka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolbik Vloženo 31. leden 2022 Sdílet Vloženo 31. leden 2022 Zdravím, prosím o radu popřípadě vyvrácení/ujištění, že jsem se jen překoukl:) Koukám do starých faktur za servis a snažím se rozluštit, zda jsem tam neměl po druhé výměně olej mimo specifikaci VW507.00 / VW504.00, kterou bych tam měl mít: 15 000 km - G052195M9 30 000 km - G052505M6 45 000 km - Castrol 5W30ll 60 000 km - GS55545M9 Jestli koukám správně, tak první a poslední je 0W30ll. A jestli googlím správně, tak ta druhá výměna je 5W40 mimo normy, které tam patří. Teď už s tím asi nic neudělám, ale bylo by možná dobrý vědět, jak velký je to problém a jestli se mi díky tomu nemůžou časem objevovat různé problémy. Pak se mi podařilo tam dat automaticky 5W30ll a nenapadlo mě si ověřit novotu 0W30ll, snad tohle vadí nejměně. Díky za případné rady nebo ideálně upřesnění, co je G052505M6 za olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzenda7 Vloženo 31. leden 2022 Sdílet Vloženo 31. leden 2022 (editace) Ahoj, G052505M6 je olej 5W/40. Taky jsem měl na faktuře jednou olej 5W/40 a jednou 0W/30, vše originál servis Škoda v Německu. Nějak to taky nechápu, ale další výměna bude 0W/30. Údajně se dává 5W/40 když budeš měnit olej do roka a 0W/30 do nájezdu 30 tis. km, po telefonátu do autorizáku. Každý si dělá co chce.... :-) Editováno: 31. leden 2022, autor: dzenda7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolbik Vloženo 31. leden 2022 Sdílet Vloženo 31. leden 2022 (editace) Aha, to koukám nevypadá na ojedinělou věc. Je ale pravda, že při 30k tam ta výměna byla nastavená na rok/15k... Každopádně ta 5W40 by měla být VW502.00 / VW505.00, což tam vubec nepatří a to mě trochu děsí. Koukám do příručky a do motoru CRMB už mají pouze VW507.00 Editováno: 31. leden 2022, autor: Kolbik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 31. leden 2022 Sdílet Vloženo 31. leden 2022 Katastrofa bibilických rozměrů se nestane. Ale jestli chceš být paranoidní, tak třeba neměnili olej vůbec. Jak poznáš, že je vyměněný nebo že je vyměněná celá náplň?? Musíš jen věřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzenda7 Vloženo 31. leden 2022 Sdílet Vloženo 31. leden 2022 Proto si měním sám olej a vím co jsem udělal a nebo neudělal. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 31. leden 2022 Sdílet Vloženo 31. leden 2022 V týchto motoroch ani olej 5w-40 motoru neublíži, niekoľko náplni cez leto som dal Liqui Moly a následne Yacco a bolo to dokonca lepšie ako originál VW olej 5w-30, olej sa toľko nehrial na dialnici. Ak by to bolo PDečko tak by sa mohla opotrebovať rýchlejšie vačka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 1. Únor 2022 Sdílet Vloženo 1. Únor 2022 Pokud vím tak žádná 5w40 neplní VW50700. A do PD s DPF už taky patřila 50700 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolbik Vloženo 1. Únor 2022 Sdílet Vloženo 1. Únor 2022 (editace) Díky za postřehy, snad to tedy bude ok. Pro srandu přemýšlím poslat zjištění do servisu, jak na to zareagují:) Dříve jsem také řešil, zda výměnu opravdu provedli, občas jsem i raději byl u auta, což už teď vůbec nejde. Po odjetí pár metrů od servisu alespoň kouknu na rysku, kde je vidět nezačerněný olej. Z čehož soudím, že byl měněný, aspoň z části (kdo ví jak fitr:-D) Ale s tím člověk nic nenadělá a akorát si dělá nerva. Od teď už si také budu měnit olej sám, ale kvůli záruce jsem to hold absolvoval. Editováno: 1. Únor 2022, autor: Kolbik 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 1. Únor 2022 Sdílet Vloženo 1. Únor 2022 před 13 hodinami, Vápno napsal: Pokud vím tak žádná 5w40 neplní VW50700. A do PD s DPF už taky patřila 50700 VW norma nieje jediná, ktorá označuje použiteľnosť oleja. Samozrejme je lepšie dodržať. Dôležitejšie sú API normy a ACEA. VW len svojou normou zúžil presné parametre, ktoré daný olej musí spĺňať. Poznal som jedného pánka čo na Seat Leon do motora CUNA lial 5w-50 a motor funguje bez problémov ďalej. (splnil API a ACEA normu pre tento motor). Ja keď som kúpil druhú Octaviu tak som pri výmene oleja zistil, že olejový filter tam musel byť tak 30-50tkm on už nefiltroval nič, pretože bol roztrhnutý. Pre predstavu takto vyzerá filter po 15tkm. A takto po tých podľa mňa viac ako 30tkm Je možné, že bol krivo nasadený aj keď neviem ako sa tím umelcom to podarilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 2. Únor 2022 Sdílet Vloženo 2. Únor 2022 (editace) Obecně oleje 5/0W30 se specifikací 507.00 jsou v této kategorii hlavně proto že se všeobecně většinou jedná o low saps , což u 5W40 bývá problém. Je to hlavně kvůli DPF filtru a EGRům kterým oleje xW40 můžou vadit. Nicméně jak bylo zmíněno jsou tu API a ACEA normy používané jinými automobilkami s mid sap obsahem a lijí se taky do motorů s DPF u jiných automobilek. Obecně tedy 5W40 olejem motoru neuškodíš, ale můžeš snížít životnost DPF filtru. Otázka je o kolik a jestli vůbec... @marfan Stav obou nafocených filtrů odpovídá jakémukoli filtru po cca. 8K+ km kdy už je u dieslů olej černý jak bota. Osobně bych si u druhého filtru tipnul spíš na zpackanou montáž (dle deformace, která tam byla evidentně od montáže) než přetáhnutí výměny. Každopádně prasárna co dodat. Editováno: 2. Únor 2022, autor: 15degren 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 2. Únor 2022 Sdílet Vloženo 2. Únor 2022 Olej v týchto diesloch je špinavý po 1minúte behu a vypustení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 2. Únor 2022 Sdílet Vloženo 2. Únor 2022 (editace) Přijde na to U CR pokud je olej měněný dlouhodobě do 15K km tak první výrazně znečištění nastává až po nějakých 3K km, ale vyloženě černý by neměl být před 5K km. Samozřejmě saze které už mění odstín oleje se tam dostávají velmi brzo. Nicméně aby byl tak to filtr černý jak je na foto musíš podle mě ujet aspoň těch 10K km, ale vlastně nedokážu ani říct. Filtr jsem preventivně před 10K nikdy neměnil a po 15K už tak to vypadá vždy... Editováno: 2. Únor 2022, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.