osobne Vloženo 12. leden 2022 Sdílet Vloženo 12. leden 2022 Pokud se netrefí du zásuvky, která je napojena na spínací skříň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 12. leden 2022 Sdílet Vloženo 12. leden 2022 Zatím sem nezaznamenal, že by u škodovek, tedy těch současných, nebyly zásuvky pod stálým napětím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 13. leden 2022 Sdílet Vloženo 13. leden 2022 Mám od syna CTEK MXS 5.0 ale asi mu ji vrátím. Nabíjí 0.8A nebo 5A což je na baterii 44 Až až moc. Koupím BOSCH C3 ta má max 3.8A ale pokud se nespěchá tak raději nabíjet 0.8A (motorka) delší dobu. Nabíjení přes zásuvku je OK ale POZOR raději programem 0.8A aby se zásuvka/zástrčka nevyhřála (zkušenosti z autolednice). V garáži mám baterku 90Ah tak když vím že dlouho nepojedu tak ji připojím přes zásuvku. Ještě mám uděláno bezdotykové měření napětí baterie. Do zásuvky zapojený měřáček viz foto a na přívodním kablíku jazýčkové relé umístěné k oknu. Přiložením magnetu k oknu se zobrazí napětí baterie u uspaného auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 13. leden 2022 Sdílet Vloženo 13. leden 2022 Kluci, vy z těch aut děláte plugin hybridy. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 14. leden 2022 Sdílet Vloženo 14. leden 2022 Karel z HK: Vím, že Ti jde o ampéry, tak skutečně asi Bosch C3. Jen drobná poznámka - sám jsem před nějakým časem věnoval dost času výběru nabíječky a pročetl mnoho diskuzí. A zjistil jsem, že Bosch C3 je dle "expertů, co se rádi hrabou v elektronice" naprosto totožná se starším typu z Lidlu (ULG 3.8 B1). Dnes už ale mají v Lidlu jen verzi s displejem a 5A. V každém případě ještě pozor na to, že při větším vybití (tuším pod 7,5 V) Ti Bosch i Lidl hodí chybu a nenabíjí, kdežto CTEK nabíjet bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 14. leden 2022 Sdílet Vloženo 14. leden 2022 Já mám starší LIDLovku ale zlobí tak jsem chtěl od Ježíška novou. Dostal jsem nabíječku OptiMATE 6 ale je moc chytrá a já si nemůžu vybrat jak chci nabíjet tak mám půjčenou na furt tu CTEK. Ale koupím BOSCH C3 kde si můžu vybrat. A že nespustí nabíjení při velkým vybití nevadí poradil bych si trafem a jednocestným usměrněním. Trochu nabíjení rozumím dělal jsem skoro 50 let autoelektrikáře. Ještě že už nemusím když vidím tu elektronickou hrůzu u dnešních aut FUJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 14. leden 2022 Sdílet Vloženo 14. leden 2022 Mám cca 2 roky Lídlovku taky, v čem zlobí? Prioritně jsem ji koupil kvůli motorkám, že má i 6V. Když je lídlovka nevezme tak je oživím obyčejnou nabíječkou a pak je prohodím a 2 baterky se vzpamatovaly a jsou OK. Ale teď co mi Rapid téměř už nejezdí tak ho dokrmuju velmi často. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 14. leden 2022 Sdílet Vloženo 14. leden 2022 Já mám tu LIDLovku už snad 10 let tu šedivou. Musím ji spouštět přes ampérmetr abych viděl že naběhla. Kontrolka se rozsvítí ale proud není tak to musím několikrát zkusit a pak se chytne. Ale za ty roky OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 14. leden 2022 Sdílet Vloženo 14. leden 2022 Jo rozumím, ty starší měly problémy s mikrospínačem jsem někde četl. Já mám červenou v akci za 400, teď už je zase nějaký novější model, ale za ty peníze dobrý 😀. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovar Vloženo 31. leden 2022 Sdílet Vloženo 31. leden 2022 Dnes jsem byl na technické (auto 6 let), zapomněl jsem zacvaknout konektor u baterky. Vše v pořádku, nic neříkali. Mám odpojeno od r. 2016, baterka původní, v dobré kondici, startuje při -12°C. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 31. leden 2022 Sdílet Vloženo 31. leden 2022 @Kovar však také co by měli říkat ? ten odpojený konektor nemá s STK vůbec nic společného. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 6. Únor 2022 Sdílet Vloženo 6. Únor 2022 (editace) Já jsem ho na první STK pro jistotu zapojil, protože nevím, co při Měření emisí se Škodou Yeti dělají. Technik mě nechal stát venku před vraty, takže jsem se to stejně nedozvěděl. Když jsem jezdil na Měření emisí s Felicií jinam, tak chtěl technik naopak, abych byl při tom. Editováno: 6. Únor 2022, autor: osobne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzcz Vloženo 16. Březen 2022 Sdílet Vloženo 16. Březen 2022 (editace) Předem se omlouvám, že můj příspěvek píšu sem, ale již se mi nedaří najít postřeh jednoho z členů, kdy psal o problémech, které měli příznaky dosluhujici baterky, nicméně servis shledal Aku o. k. a problém byl v jakémsi relé v pojistkovce u motoru. Příznaky mám ty samé i stejný model a rok výroby t.j. 1.0 tsi 81 kw, style plus, 04/2019, nicméně již k věci, závady tempomatu, radaru, nivelace světel, kontrola pneu, abs+esp, navíc nereagujici startér. Měřil jsem baterku a v mrazech -7st. po ránu bylo změřeno 12,3v, ale autu se nechtělo. Nakonec vždy zabralo opakované uzamčení odemčení auta a na podruhé či napotřetí auto chytlo. V servise je hned napadla baterka a bla bla uděláme diagnostiku a uvidíme. Nakonec se baterka zda o. k. a u mne je to také zřejmě ono relé, kdy budou měnit celý pojistkový blok. Prý AŠ na toto má TPI.Jejich ultradrahá Varta se kupovat nebude a ani by se nekupovala, takže tak… Editováno: 17. Březen 2022, autor: Hanzcz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 3. Červen 2022 Sdílet Vloženo 3. Červen 2022 Chtěl bych se zeptat jak vyzrát na "inteligentní nabíjení". Mám to nový nechci nic odpojovat atd. Jde mi o cestu do Chorvatska před rokem jsem po cestě 1100 km týden stál a pak sotva natočil takže byla po jízdě baterka inteligentně nedobitá. Co zapnout třeba posledních 50km aby to plně nabíjelo. Jen prosím neradit vyhřívání sedaček 😎 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 3. Červen 2022 Sdílet Vloženo 3. Červen 2022 Ono jde o zátěž a k tomu je právě ten výhřev to správné. Jiné spotřebiče v autě nemají takový příkon aby to mozek v BCM pochopil. Jedině snad ventilátor nebo i vpředu na plno světla (LED ne). Možná lednička v zásuvce. Než tohle řešit a bát se, tak konektor z - odpojit. Druhá varianta je po dojetí píchnout na nabíječku. Třetí, je to nový, auto je v záruce, asistenční služby aktivní, tak tohle neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 3. Červen 2022 Sdílet Vloženo 3. Červen 2022 (editace) Já jezdil a divil se dle V-metru v zapalovači že stále dobíjíme a dnes jsem si všiml, že mám od zimy furt zapnutý výhřev zrcátek. Od zimy jsem prakticky nejezdil a startuje to dobře. Zapnul bych posledních 100 km víc spotřebičů jako výhřev okna, zrcátek, ventilaci na vyšší stupeň, maximum povoleného osvětlení atd. Startovací kabely pro sichr neuvezeš? Auto bych co 3 dny zkusil na pár minut třeba i natočit. Editováno: 3. Červen 2022, autor: ben06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 3. Červen 2022 Sdílet Vloženo 3. Červen 2022 Já myslel že když 30km před cílem jedu 6 km z kopce pod Sv.Illijou brzdím motorem i brzdama že se to dobije. Tak letos za tunelem rozsvítím, přidám mlhovky a manželce pustím vyhřívání sedadačky ať si zvyká na teplo. 😜 No a nabíječku taky vezmu a do Kauflandu v Makarské pojedu dříve než za týden dokoupit základní potraviny 🍺 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 3. Červen 2022 Sdílet Vloženo 3. Červen 2022 Dobíjet jen posledních 30km je fakt málo. Já si koupil z Lídlu jak nabíječku tak kabely, za pár korun je aspoň placebo jistota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 3. Červen 2022 Sdílet Vloženo 3. Červen 2022 Jó mám BOSCH C3. Snad bude kam dát, kufr má jen 530l a rakev 350l 😛 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 4. Červen 2022 Sdílet Vloženo 4. Červen 2022 Jak už tu bylo v minulosti řečeno, tak jediné, co potlačí rekuperaci je právě zapnutí výhřev sedaček nebo právě odpojení konektoru. Nic jiného, bohužel, nefunguje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pelo222 Vloženo 21. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2022 fu V 12. 1. 2022 na 23:06, Sudetak napsal: Pokuď baterii dobíjíš s ohledem na to, že aktuálně méně jezdíš a máš nabíječku CTEK, můžeš využít možnost, kterou též používám, vyměň kabel se svorkami, které u toho máš za kabel do cigaretové zásuvky. https://www.alza.cz/auto/ctek-konektor-cig-plug-d4525443.htm Už několik let to takhle řeším, nabíječku hodíš do auta, připojíš do zásuvky, nemusíš řešit SS nebo rekuperaci, bod připojení atd. Samozřejmě pokuď by si dobíjel mrtvou baterii, použiješ standardní kabel se svorkami. Je to taková šikovná fičura CTEK nabíječek. funguje to na Fabii? mne sa zda že pri vypnutom zapalovani je aj vypnuta cigaretova zasuvka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prknapav Vloženo 22. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2022 Toto sice chápu vím o tom, ale auto mám ve společné garáži pod barákem, k zásuvce 30 metrů, nájemníci nechtěli pochopit, že těch 6 hodin je spotřeba skoro nic, až měřák některé přesvědčil, kabel k zásuvce musím tahat kolem stěn aby ho ostatní auta nerozjezdila. Takže toto není pro mě řešení. Jednoduše každý 3 týden v sobotu natáhnu kabel a dobíjím. Snad při nynějším zdražení nenastane vzpoura i když spotřeba podle měřáku na nabití baterie je mezi 0,1 kWh až 0,2 kWh. Měřák totiž měří jenom na desetiny. Což při ceně 9 Kč za 1kWh dělá necelé 2 Kč. Ale díky za snahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 22. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2022 @prknapavPokud máš s nabíječkou potíže ohledně dlouhému síťovému připojení, tak dnes si můžeš koupit nabíječku CTEK Free, která slouží i jako Powerbanka a doma si ji nabiješ někde v kuchyni na 220V zásuvce a bez káblu na síť s ní můžeš dobíjet někde v té podzemní garáži. Je sice trochu dražší, ale univerzální. https://www.nabijeckyctek.cz/produkt/ctek-cs-free/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 22. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2022 Jaká je přesně výhoda CTEK CS Free oproti Vartě za 2000 a kabelům od benzínky? Podle mě to je stejně jen "přečerpání" energie do vyrovnaného stavu (~napětí). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 22. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2022 Před lety jsem viděl nabíječku do zásuvky. Byla to zástrčka s takovou krabičkou a kabel do zásuvky druhýho auta. A než 8000 tak tu Vartu 2000 + měnič 12/230V za 1000. Stejně nevidím důvod nabíjet preventivně. Po nastartování ten tablet na kolech zjistí že je baterie nabitá a nedobijí. Před 50 lety jsem se učil že plně nabitá baterie je při 16,8V což inteligentní nabíječka neumí. Tak na rekondici vyndat, vzít starou nabíječku a malým proudem třeba 0,3 - 0,5 nabíjet do 16,8 V. Ale nejlepší je než 8000 za CTEK koupi každý 3 roky novou baterii za 2000 a to už je autu 15 let! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.