Přejít na obsah

Prasklý vlnovec


xpitris

Doporučené příspěvky

Byl jsem tento týden na pravidlném servise (210 tisíc) a technik mi sdělil nemilou zprávu o prasklém vlnovci. Bylo by potřeba ho vyměnit, ale bohužel v případě výměny dílu za díl je potřeba vyměnit celý první díl výfuku kde jsou také katalyzátory. Cena nového dílu 55 tisíc. To mi přijde trochu mimo mísu. Jako alternativu mi nabídli svaření, ale s nejistým výsledkem.

 

Nemá někdo zkušenosti s opravou, nebo výměnou vlnovce u 3.6 motoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkušenost u mé 2.8 V6: Škodovka mě taky strašila s celým dílem, nakonec navrhli levnější řešení popsáno výše. Dělali oba dva, ale po 2 letech a něco mám zase nové, začali zase profukovat. Teď mi to dělal známý co má servis, a uplně bez problému a samozřejmě levněji, jen říkal že je to drbačka práce. Uvidíme jak dlouho vydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kto ten výfuk videl tak by si bol výsledkom možno nie celkom istý , osobne by som ho prevaril , ale treba ho správne zmerať a vybrať niečo značkové , aspoň podľa nejakých skúseností , tieto bežné polské , bosaly a podobne sú na rok dva a nie som si istý či je tam dosť miesta na opakované opravy... 

Editováno: , autor: suri.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...