Publikováno Listopad 12, 20159 r To že nový R nebude je dnes víc a víc jasnější...no ale co místo něj až přijde za cca 1-2 roky čas na výměnu?... Rapid... FIII... Golf new... Golf Sportsvan... Caddy... Nad jinou značkou než koncern nepřemýšlím... A co vy...?
Listopad 12, 20159 r Já to pořešil Sportvanem, ale je to zcela jiná cenová kategorie. Rooma ještě máme, protože ten krám nikdo nechce, zůstane na dojetí.
Listopad 12, 20159 r Taky to bude s největší pravděpodobností Golf Sportsvan. Mě za tem můj pětiletý roomster (podle tebe krám) nabízeli ve Volkswagenu 170.000Kč, když vezmu Sportsvana. Cenově to je jiná liga, ale variabilita sedaček je horší jak u tebou zmiňovaného krámu. Kdyby dnes ještě dělali rooma tak si jdu hned pro něj. Bohužel.
Listopad 12, 20159 r Autor Pak nechápu proč sis ho pořizoval...já má třetího a neměnil bych... A ještě jsem zvědav zda Škoda udělá z krátké FIII něco jako malý Sportsvan...zvíšeného...proběhla nějaká spekulace že snad...ale po dýzlgejt... Upraveno Listopad 12, 20159 r od martt
Listopad 12, 20159 r Síla okamžiku, výhodnost ceny, či co já vím...... Chybama se člověk učí. Ale on ještě poslouží na ježdění kolem komína, odveze bordel z baráku na sběrný dvůr atd. Upraveno Listopad 12, 20159 r od Voice
Listopad 12, 20159 r pokud budu nahrazovat Fábuli, tak bych asi s největší pravděpodobností pořídil taky druhého lehce jetého R. Mám HTP, takže výkonu nazbyt vůbec, ale pro to moje přibližování a s LPG za rozumný peníz, rozhodně spokojenost
Listopad 12, 20159 r Nejede to (1,4 16v) a je to hnusné. Mel jsi koupit tsi a jelo by to. Co se týká designu, záleží na výbavě. Hlavne bez hagusů vypadá divně.
Prosinec 4, 20159 r Autor Tak bych to momentálně viděl na roční Golf 1.2TSI 77Kw alespoň v Comfortline (cca 350tis)...jo bude o cca 50 tis.dražší než Rapid (cca 300tis) ale bude to auto "téměř" o třídu víš...
Leden 18, 20169 r Autor Že by? "Vstup do segmentu menších aut zapadá do koncernové strategie, letos přijde na český trh také podobné auto Audi Q2, jehož velikost se podobá právě novému chystanému modelu Škody v segmentu CUV"... Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/ceske-skodovka-se-vice-zameruje-na-terenni-vozy-f5e-/ekoakcie.aspx?c=A160117_171401_ekoakcie_rts
Leden 27, 20169 r Nevím, mně přišel Golf Plus (nově "sportovní van") malej - oproti klasickému hatchbacku jsem neviděl velkou přidanou hodnotu. Na novou verzi se pudu podívat, protože za pár měsíců snad rozlouskneme, jestli bude potřeba druhé auto nebo ne. Na tu roli by určitě stačil a je vcelku za "obdobné" peníze (rozuměj ne dvakrát dražší". Ale jestli "sportovní van" neudělal velký pokrok, tak si to jako hlavní auto do rodiny kvůli kufru moc nedokážu představit.
Leden 28, 20169 r Ve Sportsvanu jsem seděl minulý rok.Vpředu místa hodně,vzadu taky,kufr dostatečný.Materiály na úrovni a audio slušné.
Březen 1, 20169 r Autor Tak tady je v Ženevě Q2...Pokud na tomto základě bude i Škodovka tak jen dobře... http://www.novinky.cz/auto/396328-male-suv-audi-q2-je-vylozene-do-mesta.html http://www.auto.cz/audi-q2-drze-auto-hrana-pujde-prodeje-podzim-prvni-zive-dojmy-93295 Upraveno Březen 1, 20169 r od martt
Březen 2, 20169 r Blbosť, Škoda bude skôr takéto niečo http://www.autorevue.cz/suv-seat-ateca-je-venku-bude-se-vyrabet-na-stejne-lince-jako-skoda-kodiaq
Březen 2, 20169 r Autor Orlov...ach jo...Kodiaq bude velké SUV, tedy tak o 2 třídy víš...to jako bys srovnával tuhle new Q2 s Q7...
Březen 3, 20169 r Autor David C3 - mám to už roky vyzkoušený...proč to měnit? Škodovky se mi neserou, velmi slušné spotřeby, mám vyřešený servis, slušný ceny...a asi mě nejvíc medí, že si na ně COKOLI seženu...nevím jak u citrónů
Březen 23, 20169 r Když to vezmu za sebe, tak Berlingo není řešením hned z několika důvodů: - Bezpečnost (mám boční i hlavové airbagy) - Euro NCAP dospělý 94 vs. 56 %, děti 82 vs. 74 %, přičemž bezpečnost dětí mohu u Roomstera ještě zvýšit vyhozením prostřední sedačky a posunutím krajních k sobě, dál ode dveří. - Panorama, bez které už si žádné další auto neumím představit - zatímco Roomster má velké nepřerušované sklo umožňující skvělý výhled, Berlingo má 4 malá okna poskytující světlo, avšak o výhledu se nedá moc mluvit (viz http://i25.photobucket.com/albums/c70/Jonny5ive/Roomster/P1020619.jpg vs. http://4.bp.blogspot.com/_RwTlT1U9_S8/THY8sXxeLpI/AAAAAAAAALM/nnQZ21pb_fg/s1600/Citroen-Berlingo_Multispace_2009_800x600_wallpaper_17.jpg). - Jízdní vlastnosti - Roomster je sice kostitřas, ale se 17" Sportmaxxy ho mohu poslat do jakékoliv zatáčky na suchu i na mokru způsobem a rychlostí, které jsou u Berlinga vyloučené. Pro toho, kdo si Roomstera oblíbil, náhrada opravdu není jednoduchá. V řadě ohledů je to unikátní auto, které sice vypadá dodávkovitě, ale dodávka to prostě není a nedá se jí nahradit. Golf Sportsvan je sice větší a podstatně dražší, ale z omezených možností náhrady asi jedna z nejlepších. V každém případě bude náhrada Roomsteru vždy o kompromisech - buď bude něco chybět, nebo to bude stát něco navíc.
Březen 27, 20169 r mino2: Vida, na toho jsem ani nepomyslel, přitom je to stejná třída velikostí i cenou. Jak je to u Fiatu 500L s výškou nad hlavou a maximální polohou vysunutí opěrky? V Roomsteru vzadu odvezu dva 2m čahouny (vyzkoušeno ). Jinak koukám, že variabilita zadku je slušná. Jak je to s přístupem na dětské sedačky? Roomster je v tomto ohledu díky vysokým dveřím dost dobrý. Panorama je, koukám, otevírací s motorovou roletkou, což znamená s velkou pravděpodobností nižší vnitřní výšku čalounění stropu a určitě snížení tuhosti karoserie, střední příčku rušící výhled a samozřejmě možnost vrzání, skřípání a poruchy, stejně jako u Sportsvanu nebo u Škodovky Yetiho a všeho výš. Škoda, že výrobci nenabízejí variantně otevírací i pevnou panoramu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.