Martin Bednář Vloženo 19. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 19. Únor 2016 To tvrdím od začátku, že by to tohle dělat nemělo. Jsem zvědav, co vymyslí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrys22 Vloženo 19. Únor 2016 Sdílet Vloženo 19. Únor 2016 U SII je je těsnění také uprostřed s mezerou, a dokonce nad každým světlometem je další asi 5ti cm mezera. Mám uz druhého SII a nikdy jsem takto zaprasený motor neměl. Nechápu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal z Vloženo 21. Únor 2016 Sdílet Vloženo 21. Únor 2016 Tak jsem se podíval na tu díru v těsnění okolo kapoty motoru a po 500 km to mám relativně čisté. Přijde mi, že to těsnění tam původně měli a z nějakých důvodů ho potom dali pryč. Jediné co mě napadá proč ho dali pryč je, že se pod tím místem nachází čidlo adaptivního tempomatu a že by se tam mohl tvořit nějaký vzduchový pytel nebo zpětný vír, který by to čidlo mohl nějak ovliňovat, kdyby to tam těsnění bylo. Moc tomu sice nevěřím ale aerodynamika je svinstvo a co se zdá v 150km/h nesmysl může v 30km/h fungovat. Nadruhou stranu mě nenapadá proč tam to těsnění neni, protože přístup k páčce je dobrý a s chlazením motoru by to nemělo mít nic společného. Asi bych počkal na vyjádření od ŠA co inicioval Homy u Opat Auto. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelkonir Vloženo 22. Únor 2016 Sdílet Vloženo 22. Únor 2016 Myslím, že tam těsnění není aby byl lepší přístup k páčce. Včera jsem se díval pod kapotu a je vidět, že jak déšť odstranil ze silnic sůl a jel jsem několikrát v dešti, tak se motor sám umyl. Určitě by šlo dát těsnění až za páčku. Otázkou je, jestli Škoda opravdu tímto neřeší nějaký nedostatek, který při počítačových simulacích nebyly diagnostikovány. Radarovým vlnám by nějaké stojaté proudy vzduchu vadit neměly. Pokud je možné jejich vznik na přídi vozu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal z Vloženo 22. Únor 2016 Sdílet Vloženo 22. Únor 2016 Nemyslel jsem že by radar mohl přímo ovlivňovat vzduch, ale že by se tam za určitých okolností mohl chvilku držet nějaký bordel z před tebou jedoucího auta. Třeba v 50km/h rychlosti tam na 5sekund ulpí nějakej bordel a jednotka to vyhodnotí jako náhlou překážku na silnici a půjde na brzdy. Spíš to tak nebude, ale v předchozím článku jsem myslel toto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrys22 Vloženo 22. Únor 2016 Sdílet Vloženo 22. Únor 2016 A proč je to stejné u SII? Tam radar není. Myslím, že řešíme nesmysly. Foukněte si tam stavební pěnu a máte po díře Návod k použití čtu a motor otvírám, až když se něco zkurví. Do 100 000 km se tam stejně nic neděje. Mám už čtvrtého Supa, 2x SI, 2x SII, každého od plínek. Doufám, že SIII na tom bude stejně - to bude můj pátý, snad v březnu. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 23. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2016 U SII se mi takhle motor vubec nespinil. V sobotu jsem jel 200 km po dalnici v desti a motor zahnojenej jak u nemytyho auta s pul mega na tachaku. Snad to v breznu poznas sam :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 23. Únor 2016 Sdílet Vloženo 23. Únor 2016 Na S2 zadny tesneni neni a spini se to minimalne. Ja bych tam to tesneni dal, auto neni to zadna vesmirna lod a trocha gumy, co snizi o 5% proudeni vzduchu u motoru nemuze nic poskodit. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 27. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 27. Únor 2016 Homy: jak jsi dopadl u Opata - vymysleli neco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 1. Březen 2016 Sdílet Vloženo 1. Březen 2016 už jsem to urgoval.. ozvu se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 13. Duben 2016 Sdílet Vloženo 13. Duben 2016 Dnes jsem dal těsnění za páčku, auto je nové a tak bude lehké nějaké další zašpinění motoru vysledovat. Případně se podělím o to, jestli 2.0TDI 140kW kvůli těsnění vůbec pojede a jak moc se bude přehřívat 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 13. Duben 2016 Sdílet Vloženo 13. Duben 2016 co jsi tam dal za tesneni? nejaky samolepici? origo je tam nacvakavaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 13. Duben 2016 Sdílet Vloženo 13. Duben 2016 Přesně jak píšeš, v patek budu auto voskovat tak to cvaknu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 14. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 Pripadne nam pak napiš, co za tesneni jsi pouzil, pripadne kde ho sehnat. Diky :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 16. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2016 Jestli někdo čeká, až to sem Michal dá, tak ať mrkne do sekce Návodu... ☺ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 Tak mi drahý Opat sdělil, že je to tak prý správně, že to má chladit motor . Vehementně mi tvrdili, že to nejde přes to chybějící těsnění, ale kolem chladiče. Když jsem jim říkal, že VW to má vyřešený výrazně lépe, tak diskuze sklouzla k tomu, že se někde šetřit musí. SA prý doporučuje nechat si občas motor umýt. pánové a dámy, to jsou fakt zoufalci 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 Takže oficiální stanovisko ŠA je to, že tam těsnění není z důvodu lepšího chlazení motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 klasika tím chtěl autorizák v jejich řeči naznačit, že tam není těsnění ze dvou důvodů. 1) úspora pár desetikorun v návaznosti na bod 2) je zapotřebí si nechat motor v autorizáku i umýt Martin má pravdu, zapoměl jsem nahodit odkaz, jak jsme to za 69 Kč vyřešili. http://forum.skodahome.cz/topic/135514-špinění-motorového-prostoru-s3-dodatečná-montáž-těsnění/ Po montáži těsnění bez problémů. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 29. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2016 Nemáte náhodou někdo info, zda-li se to nějak neřešilo u modelového roku 2017 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinznitry Vloženo 29. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2016 Neriesilo, mam MR2017 a riesil som to dolepenim tesnenia vid. vymysel michal2009 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berta2 Vloženo 7. Květen 2018 Sdílet Vloženo 7. Květen 2018 Ahoj, chci objednat nového Supa. Toto by mě štvalo. Na OB díly je přídavný plast, Snad originál Škoda. Nedává se už náhodou ve výrobě? Nebo si ho mám hned objednat a sám přidat. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 7. Květen 2018 Sdílet Vloženo 7. Květen 2018 Dej odkaz, my všichni řešíme dolepením těsnění a funguje, stačí necelý metr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berta2 Vloženo 7. Květen 2018 Sdílet Vloženo 7. Květen 2018 Právě to nechci řešit gumou, ale něco stálého. https://www.obautodily.cz/skoda-superb-iii-horni-plastovy-nastavek-predni-masky-original-9178cz2287/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 7. Květen 2018 Sdílet Vloženo 7. Květen 2018 To je myslím normální kryt,ne? .. mám gumu rok a maximální spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berta2 Vloženo 7. Květen 2018 Sdílet Vloženo 7. Květen 2018 Právě se ptám, mělo by to zaplnit mezeru. nevím, jestli to funguje. Je to tedy k ničemu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.