Přejít na obsah

Chiptuning


Albrecht

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Tak jsem nakonec dal na rady z fóra a zajel si do Těšína za TDIfunem. Byl jsem mile překvapen individuálním přístupem k autu. Napřed první test, aby se zjistilo co je auto zač. Potom zjistil, že už mám na odchodu ventil N75 (už mám novej). Jen tak mimochodem mi opravil startování za tepla a okta teď chytá na brnk. Potom následovalo samotné "ladění" a ne jak jinde naliforvání softwaru a nazdar. Nakonec výkon skončil na 108kW, protože při větším už chudák nestíhala a kouřila. Jako poslední testování na dálnici :) Takže jsem odjel s pocitem, že mám opravdu odladěné TDI, odměřené na brzdě, opravené startování za tepla, diagnostiku motoru a ještě se slevou 20% :palec2: Už mám koupené i nové tlakové hadičky od bruna, ale nějak se té výměny pořád bojím :)

Editováno: , autor: Shotek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pročítám to tady, a je pravda, že každý má své skušenosti. Tak já přidám tu svojí. Upozorňuji, že to není proto, abych pomlouval, haněl a podobně. Jsou to asi 2 roky, co jsme se tady dohodli a jeli na chipování k p. Jandovi. Bylo nás asi 10. Po příjezdu k Rodinnému domu pana Jandy jsem se postavili do lajny, najížděli jsme jeden po druhém, auta se napíchly na PC a během několika minut bylo nachipováno. Celá tahle akce trvala něco víc jak 1 hodinu. Pak jsme se rozjeli do svých domovů s dobrým pocitem, že máme nachipovaná auta. Ale, do ruky jsme dostali tak maximálně nálepku firmy. Žádný certifikát nebo záruční list jsme nedostali. No a já jsem se letos rozhodl, že si nechám auto změřit na válcích. A byl jsem překvapen. Stručně řečeno. tohle nachipování spočívalo jenom v jedné věci. Proti originálu SW řídící jednotky byla změna pouze na mapě dávkování paliva, nic víc. Tedy vlastně žádný chip. Takže jsem si nechal auto prechipovat znova, včetně diagnostiky, měření na válcích a všeho co k tomu patří. Tím samozřejmě nechci říct, že Mr. Cimbu neumí. Ale tohle je prostě moje skušenost s HROMADNÝM CHIPEM. Chtěl jsem ušetřit, ale nakonec mě to vyšlo víc, než kdybych to nechal udělat hned.

Znova upozorňuju, nepíšu to sem proto, že bych chtěl někoho pomlouvat a urážet, to v žádném případě. Pouze jsem sdělil mojí anabázi chipování, tak doufám, že se zde nerozeběhne zbytečná slovní přestřelka. smile.gif

Jo a taky doufám, že ti, co tam byli se mnou, nebudou moc nasraný. smile.gif

Editováno: , autor: foromen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak myslim že tě tady nikdo neukamenuje,je fajn že jsi napsal svuj nazor, ktery jen potvrdil muj nazor na předraženy CIMBU.Kvalitni chip se neda udělat za 10-15 min.Byl jsem taky chipovat auto,takže vim o čem mluvim.A nejlepe je opravdu dat auto na brzdu před a po chipu,tam jse pak projevi kvalitni nastaveni ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

U škodovek dávám i garance na motor, ne jen na provedené práce a do Brna jezdím./ref na vw CLUB/

Nebo pokud jezdíš do Prahy tak také není problém. Pokud jezdíš na Ostravu tak TDI FUN. /ref.zde/ Myslím, že oba jsme schopni potřebnou kvalitu zaručit Ono i u chiptuningu platí ...nejsem dost bohatý na to ,abych si mohl dovolit kupovat levné věci. A ještě jedna věc nemám nic společného s chiptuner.cz. To je pouze odpad. Od příštího měsíce budu i zde pod nickem motorpower.

Editováno: , autor: chiptuner
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zajeď si rovnou do Prahy, můžu ti doporučit www.chipforum.cz , dělají to za dobrou cenu, máš možnost si to nechat změřit na brzdě a hlavně jednání je velmi solidní :)

Až pojedeš domu po dálnici, tak si rovnou vychutnáš vyšší výkon :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš SZ. Není třeba jezdit světakraj někam do tramtárie. Sám mám tenhle motor vyladěnej.Brzda není taky problem.

lucky.jack: Píšeš nesmysli........navíc koukám že máš nejspíš starou jednotku,co se musí letovat, jinak všechno od 2001 a výš jede po kabelu,takže nevím o jakém bastlení píšeš. U nás by jsi přeletovanou pamět možná ani nepoznal. (10let praxe)

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pojmem zbastlení jsem neměl na mysli nějaký pájení a podobně. Jasně, že vím, že nový jednotky jedou po kabelu. Spíš jsem měl na mysli takový ty rádobytuningy, kdy přehrajou soft bez kontroly stavu motoru a nalejou tam soft z nějaký osvěčený zkušenosti. BTW kdybych to věděl dřív, tak bych k tobě zajel na chip, ale teď už je pozdě :doh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Njn,to jsi mohl a ušetřil by jsi myslím i pěkných pár peněz. Máš pravdu,bez logů před a potom to nejde,jinak je to prasečina a nalejvárna jak píšeš a právě že i tyhle velký firmy v Praze, Brně (nechci jmenovat) to tak dělají a soft nic moc. Plno aut jsme předělávali. Všechno se dělá z origo softu a s případným doladěním, když by byla špička na turbu, ale to se týká hlavně 77 a 85Kw motorů. Já mám ted tuhle 81 kw nabuzenou dost nahoru a téměř bez kouře. Ty lucky...jsou tu i jiný hradečáci,nebo jen my dva? Možná by se hodil nějakej menší srázek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

No hlavne si tam zavolej a nech se objednat. Ja tam byl, chtěl jsem to čipnout, ale zjistili mi ze to už upravovaný je. Tak mi jen změřili vykon.

Co ja sem tam byl, tak toho měli moc, a bylo to i videt za ty cca 2h co jsem tam byl, tak se tam prostřídaly se mnou další dvě auta (nevim zda čip,mereni,nebo jen diagnostika apod...)ale měli tam narváno a objednali mně až na další týden. Takže rozhodně dopředu a rezervovat si termín!!!

Jinak co se týká přístupu super. Jen mi trochu vadilo (ale myslim že to maj i na strankach), že jsem u toho nemohl být (u měření hodnot při jízdě, na měření a tak), to ve mně vyvolalo docela -. Na druhou stranu to ale chápu, aby jim nikdo nekoukal pod ruce, neznervoznoval atd...

Celkově se nejedná o žádnou velkou firmu jak jsem si představoval, jde spíše o 2 chlapy co se tomu věnují (věkově 30-35let), ale tím nechci říct že by tomu nerozuměli! Jen jsem to čekal větší,ale všechno nejde hned :-)

Jinak celkově to hodnotím kladně, myslím si že cenově parádní, přístup fajn, a v neposlední řadě hlavní důvod-mají měření výkonu MotoCom, tudíž žádné sliby ale fakta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně firmu neznám, ani nikoho, kdo by si u nich nechal upravovat auto, ale jen jejich stránky mi stačí, abych si udělal představu o jejich solidnosti a odbornosti. Když vezmu auta a motory, o nichž mám nějakou páru:

1) Prezentované údaje a výsledky jsou často za hranicí bujné fantazie

Fabia I SDI - +12 kW / 28Nm (!!!!)

OI 1.8 20V - +14kW / 28Nm

2) Jsou schopni upravit takové typy, které nikdy nespatřily světlo světa

Fabia I 1.6 55kW

Fabia I 1.6 16V 74kW

OI 1.6 16V 74, resp. 75kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdárek chlapi, byl jsem tam osobně s tímto vozem Citroen Xsara Picasso 2,0 HDI , 66 kW . Zvolen byl zlatý střed , tedy OPTIMAL POWER , kde konečný výkon měl býti 83 kW , ovšem skutek byl jak jste si mohli z odkazu všimnout o 6 kW nižší, ale i tak si tatík zvýšený výkon chválí a je s ním spokojen :) Jinak na začátku nám byli poskytnuty nějaké informace ohledně chipu a posléze s námi byla provedena zkušební jízda kde se sledoval chod motoru , výpis závad atd a poté nám byla doporučena vcelku slušná restaurace na oběd ( pochutnali jsme si :palec2: ) . Asi za 3 hodiny nám volali , že už je hotovo, že můžeme přijít . Dostali jsem CD s původním softem co tam byl před přehráním , protokol z brzdy a samozřejmě fakturu ( bzda se počítá zvlášť, není v ceně chipu ) . Můj dojem je takový , že celá úprava spočívá v přehrání map , ale jak už jsem psal tatík je spokojen tak jsem se tím dále nezabýval ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, tu hospodu jsem zapoměl dodat :-) U mně ale nehorázně chcalo,tak jsem nikam moc nešel.

Jak rikam, pristup je super, jsou seriozní.

A pokud mužu dodat k těm neexistujícím typům-prostě chtěli říct, že umí všechno udělat, právě upravou mapy v ECU.... Asi se spletli a napsali tam toho víc, nebo ten seznam jen kopírovali odněkud z blbych zdrojů.

A ještě další věc-nikde nepíšou garantovaný výkon! Stačí číst pozorně a všude je napsáno AŽ xxxkW. Zaleží na tom, jak zrovna tu mapu udělají a na kolik je to auto už opotřebovaný.....

Nicméně jak říkám:

+přístup

+cena

+měření výkonu na válcích, s protokolem

+CD se starym softem

+video úpravy

-nemožnost být u vozu při úpravě

A jestli nějaké mínus......tak zatim nevim jaký.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...