Oblacek1 Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Ahoj všichni, chci se zeptat, zda-li náhodou neexistuje nějaká speciální barva či sprej, která by zakryla škrábance na plastech interiéru? Vím, že jsou takové ty různé tmely a jiné záležitosti, ale já mám spíš problém s tím, že tam mám poměrně dost takových těch povrchových škrábanců a odřenin, které v místě odření barví plast do světlého odstínu. Myslím, že by to stačilo něčím stříknout a hezky to vizuálně zmizí, ale nic jsem na netu neobjevil. Vím, že jedno z řešení je výměna konkrétního plastu, ale já bych raději zvolil recyklační, úspornější metodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 Nejúspornější metoda bude asi sžít s s tím, ale použít nějakou leštěnku taky ujde. Jenže čím mastnější to bude, tím víc se na to nalepí prach. Sleduj akce Lídlu, tam maj prej docela dobrý věci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 záleží, jak ty škrábance vypadají. Celkem úspěčně se dají eleiminovat opatrným nahřátím opalovací pistolí, či zapalovačem - musí se to trochu slít, ale ne zas moc, protože pak to přejde do lesku. A nebo ty plasty vyměnit, na vrakárně je koupíš za pár korun... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 Poškrábané interiérové plasty nejdou v podstatě nijak opravit, vždycky to bude na nich vidět. Jediné řešení je koupit nové, ty z vrakoviště budou buď stejné, nebo ještě horší. Některé nejsou ani moc drahé, asi 300 Kč za kus. Jiné naopak stojí i víc jak dvojnásobek. Zrovna na F I se velmi obtížně demontují, takže většina použitých je i různě polámaná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oblacek1 Vloženo 3. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Poškrábané interiérové plasty nejdou v podstatě nijak opravit, vždycky to bude na nich vidět. Jediné řešení je koupit nové, ty z vrakoviště budou buď stejné, nebo ještě horší. Některé nejsou ani moc drahé, asi 300 Kč za kus. Jiné naopak stojí i víc jak dvojnásobek. Zrovna na F I se velmi obtížně demontují, takže většina použitých je i různě polámaná. Kvůli té demontáži jsem se právě rozhodl, že to nebudu měnit. Vyměnil jsem co se dalo, ale ta demontáž je fakt očistec. Nejednou se mi podařilo něco zlomit nebo ohnout. Říkal jsem si, jestli jsem fakt tak nešikovný nebo jestli je to normální, tak mě potěšilo, že píšeš, že je to obecně obtížné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 ono se to nesmí dělat, pokud jsou ty plasty studené, tedy křehké. V létě to jde celkem bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oblacek1 Vloženo 4. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2016 ono se to nesmí dělat, pokud jsou ty plasty studené, tedy křehké. V létě to jde celkem bez problémů. Zajímavá informace, to mě nenapadlo, díky za radu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 10. Únor 2016 Sdílet Vloženo 10. Únor 2016 Já jsem zatím rozebíral OI, OII, FI a FII a na té FI to jde suveréně nejhůř. Mám vytápěnou garáž, takže rozebírání v zimě u mě nehrozí. Plastové demontážní páky se dost často i ohýbají, takže musím použít kovový separátor čalounění HAZET. Ten to vydrží, jen z obavy o poškrábání ho různě vypodkládám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.