Přejít na obsah

Škoda KAROQ


Zdeneek

Doporučené příspěvky

V 10. 1. 2021 na 22:06, Romtal napsal:

... Ovšem nejlepší je elektrické sedadlo s pamětí řidiče. Jelikož se s manželkou střídáme, máme každý svůj klíč a po otevření vozu se nastaví jak sedadlo, tak i zrcátka do požadované polohy. ...

Nedá mi to se nezeptat - jak to je kdyz mate v aute klic oba? A treba manzelka otevira dvere spolujezdce a ty pak startujes. Je to vzdy podle toho kdo odemyka auto? U me treba casto manzelka dojde driv a sedne si a ja az za chvili a staruju, jindy nastupujeme plus minus spolecne a klic mame u sebe vzdy oba dva. Kazdopadne pro sporne pripady je tam asi vzdy mozne pouzit tlacitkem pametovou pozici ze. Ja mam normalne manual sedacky a ani tu personalizaci/jizdni rezimy nemam, takze jen tak ze zvedavosti. P.s. vzdy mam klic v kapse a v 95% pouzivam keyless a jednou uz se mi to vymstilo kdyz jsem vezl manzelku, vyklopil ji v praci a pak mi to zaclo hlasit ze klic neni ve voze, celou cestu domu jsem pak mel vetry aby mi to nekde nechciplo nebo neco takovyho, protoze bych uz nenastartoval a nakonec to doma pred barakem neslo ani zamknout, nastesti teda klic jsem mel doma. A kdyz jsem u tech veselych prihod tak kdyz byla zena v nemocnici tak se mi povedlo zavrit do kufru psa a svoji tasku s klicema od bytu i od auta.. nastesti druhy klic od auta jsem mel doma takze az jsem se asi za hodinu dostal nahradnim klicem dom tak jsem si auto zas odemkl. A právĕ od te doby ma klic od auta uz stálé misto v me prave kapse u dzin :)

Editováno: , autor: lukas_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, lukas_k napsal:

Nedá mi to se nezeptat - jak to je kdyz mate v aute klic oba? Je to vzdy podle toho kdo odemyka auto?

Ano, jako prvotní se nabízí ten, kdo odemyká. Po nastartování to lze změnit kolečkem na volantu, kdykoliv během jízdy v nastavení auta. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, lukas_k napsal:

 A kdyz jsem u tech veselych prihod tak kdyz byla zena v nemocnici tak se mi povedlo zavrit do kufru psa a svoji tasku s klicema od bytu i od auta.. nastesti druhy klic od auta jsem mel doma takze az jsem se asi za hodinu dostal nahradnim klicem dom tak jsem si auto zas odemkl. A právĕ od te doby ma klic od auta uz stálé misto v me prave kapse u dzin :)

To se Ti stalo u Karoqa? Já když odemknu třeba kufr a nechám tam klíče zavřu auto ,tak se zamkne a hned odemkne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Naši mají přesně tuto kombinaci, určité rizika tam jsou, nicméně současná modifikace už by měla být OK stran opotřebení ji trápí spojky, s jejichž výměnou se musí prostě po nějakých 100-150 tisíc počítat (když vydrží déle, bude to jen příjemné překvapení :) ). Co se týče samotného řazení, za myslím že OK zatím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sixta doporučuje dokonce "až" po 100-120tis u DQ200, nicméně určitě to chce se nedržet doporučení výrobce, který tvrdí, že je náplň doživotní... (on má teda asi pravdu, ale... :D )

EDIT: Doporučuji pročíst http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/clanky-o-dsg-prevodovkach-a-reference a potom druhý díl.

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Upřímně, nevěřím, že by měly DSG DQ200 mít problémy dříve, než po 150 000 km. Ono defacto věřím, že vše vydrží (když je vše používáno tak, jak se má) tak, aby to pokrylo záruku 150000 km, která se volně nabízí při koupi vozidla.
Dám příklad u mé minulé 1.6 TDi 77kw Octavie III - po 100k km u ní prý odchází hojně vodní pumpa, kolem 120k mívá problém s turbem. Auto jezdilo převážně dlouhé trasy (dálnice) a při prodeji měla 160 000 km a ani náznak, že by se turbo mělo nějakým způsobem poroučet, nebo aby už někde něco unikalo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Z nabídky zmizel Karoq komplet... dodačky tak dlouhé, že už nepřijímají nové objednávky do doby než představí facelift. Sportline zmizel někdy v průběhu nebo koncem února. Šílené termíny, já ho objednal koncem ledna a dodnes se nedostal do plánu výroby

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes stejně jako třeba na stavbu new domu, není ani doba na objednání new car do výroby ... prostě ještě pár měsíců, možná rok, dva se budou srovnávat narušené dodavatelsko-odběratelské vztahy, než to přejde, budou cenové sebevražedné výkyvy materiálů a součástek, nedostatek onoho, či tamtoho. Kdo bez new Karoqa nemůže dnes žít ... tak na embasowebu je aktuálně 615 skladovek, co mám zkušenost, tak tam stejně není vše, co je u prodejců k dispozici. Kdo tedy chce, tak si najde :-). Ono předpokládám, že až přijde facelift, už půjde s proudem a padne donedávna konkurenční výhoda embasofirmy ... možnost velké individualizace new wagenu. Prostě bude několik výbavových stupňů, ke každému jeden, dva pakety a jinak čágos, ber, nebo nech být a abych mohl mít k sociální výbavě třeba senzor mrtvého úhlu, budu si muset připlatit bezpečnostní paket, obsahující i takové "potřebné" věci, jako je detektor střelce z RPG, nebo zaměření embéčka samonaváděcí střelou :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rok anebo dva ? Optimisto, pet a mozna vice a do te doby bude auto a i ten dum cenove x2.

Pokud nekdo chce nebo potrebuje tak si to poridi, mozn si pocka mozna proti minulosti priplati.

Inflace min4% a nikdo nevi kam to pujde.

Mozna pro nekoho ma smysl cekat na FL pr jineho zase ne.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...