Pawouk Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 Kdyžtak se mrkni na obdobnou motorovou sekci (1.8 TSI) na Octavia Clubu. Kromě rozvodů, myslím, nic zásadního. Jen někteří mají problém s vyšší spotřebou oleje. Jinak tento motor je kultivovaný a jede fakt pěkně. A pokud jezdíš vyklidněně, jak píšeš, ani spotřeba nemusí být velká. Jen si nemyslím, že 1.8 TSI je jednoduchý motor. To už platí snad jen pro tu 1.6 MPI. V příslušné sekci si stáhni příručku a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivoch Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 Už se tam dívám chlapi. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 Chci OII rv 2008. Přemýšlím buď o motoru 2.0 TDI PD 103kw nebo 1.8TSI 118kw. Jezdím poklidně. 85% do práce 13km a zpět opět 13km. Jaký motor z těhle dvou? Četl jsem pečlivě tohle vlákno, i jiný. Na TDI je +spotřeba, ale -filtr pevných částic, náchylnost na naftu a vůbec větší údržba dieselu. Na benzínu +zátah, jednoduchost, -spotřeba. Chci kombi. Můžete mi dát někdo tip na auto, případně jakému kódu motoru se vyvarovat. Roční nájezd zhruba 13.000 km. V tvém případě bych doporučil také 1.8TSI jen dávat pozor na viz zmiňované. Mimochodem filtr pevných částic se dá deaktivovat a nebo použít aditiva to jen pro udání tvého mínusu pro diesel. Nicméně nechápu položku zátah v plusu na 1.8 TSI, kdy na naftě je 320Nm a na benzínu jen 250Nm??? Rozdíl celkem markantní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Austin Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 Nm je hezké ale ujedu každému ropákovi. 1,8 TSI mám od 2011, takový dvouletý dvouapůl -letý bys měl do 260 t. sehnat. Dá se s tím jezdit jako já za 7,4 ale dá se jezdit dlouhodobě i za 6,9 a když jedeš klobouka do 90kmh po okreskách tak 5,3 žere to jen když tomu vytneš, ale zase to neskutečně jede, dokonce bych řekl že taková 1,6TSi by stačila Ohledně žraní oleje - dá se to trochu potlačit použitím jiné značky oleje ale litr tam mezi výměnami asi naleješ. Výměny zásadně po 15tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NRoctavia Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 Čo tam po 320NM, ked su len v uzkom pasme? S TDI sa musis naucit predbiehat, aby si to "stihol" v spravnych otackach, zaradit a preradit, lebo vytacat je to zbytocne. S TSI das proste o dve rychlosti dole, plyn na podlahu, kludne ho potocit takmer do cervenych a za par sekund je po predbiehacom manevri. Mne sa priebeh 1,8tsi velmi paci. Nema vyznam riesit podla mna TDi, a to mam v rodine obidve motorizacie. Jedina vyhoda s tdi (u mna v passate) je neskutocne velky dojazd (70l nadrz) oproti tsi (octavia). 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivoch Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 Super. Díky. Jsem téměř na 100% rozhodnutý pro 1.8TSI. Prodám stávající vůz a začnu to řešit. Díky za cenné rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 Nm je hezké ale ujedu každému ropákovi. Nejsem urputným zastáncem nafty, osobně bych také chtěl 2.0TSI. Nicméně mě takovéto prohlášení ( viz citace ) velice baví.... nespoléhej na to vždy se najde někdo kdo ti dokáže že nemáš pravdu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Březen 2014 Sdílet Vloženo 1. Březen 2014 By mě zajímalo, jak můžeš mít u 1.6 TDI spotřebu 10l na trase Pha-Brno? U 1.8 TSI se na něco podobného dostaneš možná někde kolem 190 km/h a výš. U 1.4 TSI na této trase rychlostí 150 - 160 km/h spotřeba lehce přes 8 litrů. A že ta 1.8 měla vyměněný motor? Počítám, že u toho původního přeskočil řetěz, škodovka potkané motory rovnou vyměňuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bartasek Vloženo 1. Březen 2014 Sdílet Vloženo 1. Březen 2014 (editace) Ta 1.6 je benzín, OII předfacelift. A u té 1.8 TSI došlo k výměně kolem 50 tKm. Proč nevím, to by se zjistilo v systému škodovky. Editováno: 1. Březen 2014, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 1. Březen 2014 Sdílet Vloženo 1. Březen 2014 Osobně bych volil 1.8TSI a jak psal Pawouk, vsadím se že to byl opravdu přeskočený řetěz a tím MB měnila motor. Dále bych se toho nebál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kašpi Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 Zdravím hoši má někdo zkušenosti s motorem BMM v octavii chci naftu ale nevím jaký motor vybrat o BKD jsem slyšel jen hrůzu tak bych chtěl zvolit octu od r.v. 2007 a výš ale chtěl bych doporučit jaký motor v naftě chci spíše 2.0 tdi páč se rád svezu spotřebu neřeším a DPF taky ne nechal bych ho vyrvat nebo jelikož mám možnosti k dílům do octy tak to moc neřeším. A přemýšlím taky o variantě RS 07 kod motoru BMN tak kdyby někdo měl zkušenosti i s RS motory tak pls info Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kašpi Vloženo 11. Březen 2014 Sdílet Vloženo 11. Březen 2014 Koukám že už to tady moc nefrčí :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 11. Březen 2014 Sdílet Vloženo 11. Březen 2014 Bmm bmn ok ... Otázka jak se k tomu auto choval předchozí majitel a jaký servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kašpi Vloženo 12. Březen 2014 Sdílet Vloženo 12. Březen 2014 Díky moc jenom mám ještě otázku.Ten BMM by měl být 8 ventil že jo?A nevíš zda ten BMN z RS jestli to je už CR nebo PD radši bych ten CR slyšel jsem na něj více chvály.Jinak obě by byly z Něměcka s doloženou serviskou ale všichni víme jak to chodí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Březen 2014 Sdílet Vloženo 12. Březen 2014 BMN je PD. Motory TDI CR mají čtyřmístný kód (např. CBDB, CBDC, CEGA, CFCA, CJAA...). V Octavii RS by to mělo být CEGA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Březen 2014 Sdílet Vloženo 12. Březen 2014 U PD pocitej s větším hlukem, je to celkem znatelný rozdíl oproti cr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 12. Březen 2014 Sdílet Vloženo 12. Březen 2014 BKD jsem měl do 200 tis km a na motoru vše původní.Nyní mám BMM a také spokojenost,jen ten setrvák je nějaký divný i když je měněný tak při vyšlápnutí spojky nějak lehce zavrní!!!To je ale údajně u některých aut normání a nikdo neví proč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kašpi Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 Pawouk: Díky moc za ty kódy.A ještě se zeptám nevíte od jakého roku přesně dávaly CR do RS? A i u normální koukal jsem na RS kolem roku 08 by se dali slušně sehnat.Díky mocPawouk: Myslíš že ten BMN je špatnej i když je to ještě PD ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 Nejsem expert přes diesely, začátek montáže CR zkusím zjistit (tipnu si že CR přišel s faceliftem, tzn. přelom 2008-9), ale co do kvalit motoru BMN se musíš obrátit jinam. Podívej se třeba sem. Víc tady toho asi nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 (editace) proč by bylo bmn špatné? záleží na jednotlivém stavu auta, jenom to PD bude prostě hlučnější než CR a u PD turbo efekt. CR u RS je s kodem CEGA. Editováno: 13. Březen 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 A nezapomeň na vstřiky, které jsou velkou slabinou ( bavím se o RS PD ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 V čem sou slabé? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 Prostě odcházeli. Někde je tu vlákno přímo o tomto problému. Tento motor bych si vzal jen v případě, že ty trysky ( nejsem si jist, ale mám dojem že to byly Siemens ) byly vyměněny za Bosche. Nebo bych si pak vzal rovnou CR tam už tato chyba byla odstraněna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 Tak jest, vlákno je ZDE a obdobné je na OC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 Bosche jsou ok to same u cr. 1,6 maji Siemense a odchazi slušné taky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.