zdenco Vloženo 21. Květen 2008 Sdílet Vloženo 21. Květen 2008 Nemali ste niekto podobny problem?? Fab 1,2 HTP chyba zapl. na prvom valci. sviecky dobre . vstrekovac tiez cievka dobra,vedenie ok .. co by to mohlo este byt?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 21. Květen 2008 Sdílet Vloženo 21. Květen 2008 osobna skusenost, tiez mam 1,2. kludne to moze byt odpaleny ventil na hlave, podfukuje ho ... mozes dat skusit premerat tlaky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenco Vloženo 23. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Květen 2008 Tlaky premerane su v poriadku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haneline Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 Hellou zdravím všechny. Můj přísěvek bude možná popsán trochu krkolomně, ale jsem ženská navíc blondýna tak mě omluvte. Mám Fabii r.v.2004 je to 1,2HTP každopádně asi měsíc mám problém, auto nedrží volnoběh, cuká jako blázen , při pokusu o rozjezd jede na 2 válce- tedy někdy,někdy v pohodě. když vypnua nastartuju znova tak v poho do dalšího stání na volnoběh. Někdy se rozsvítí kontrolka motoru, někdy se chyba zapíše, po napíchnutí na komp píše závadu č. 16685(P0301)- 1. válec - zjištění vynechání zapalování- přechodná závada. Svíčky jsme zkusili vyměnit , zkusili jsme přehodit cívku z prvního válce na druhý ale chyba je pořád u prvního. Chystám se do servisu nebot to mám na leasing, četla jsem něco o špatné kabeláži, ale vzhledem k tomu že se v autě nemůžem vrtat bych ráda měla nějaký tipnebo zkušenosti. díky Hanka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 aco vstrekovac je v poriadku ? skrtiaca klapka nie je spinava, urobil by jej vycistenie a zakladne nadstavenie. ak to robi ak to robi iba pri volnobehu tak asi to bude ta klapka vycistit a nadstavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
haneline Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 Bohužel nevím jestli je v pořádku. mám to na leasing, přítel je sice mechanik ale nemůže do toho vrtat pokud není z autoriz. servisu, každopádně díky za tip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 (editace) haneline: tak priatel automechanik to nech hned ide pozret skrtiacu klapku. staci odpojit jednu hadicku odvetrania klukovej skrine a potiahnut kryt smerom dore drzi na takych uchytoch a hned vidi ci je spinava, montaz je opacna akurat sa kryt najpr nasadza na usie ( hrdlo ) skrtiacej klapky. zakladne nastavenie cez vag ti spravi kazdy kto ma ten soft. to ze to mas na leasing je jedno toto je taky zasah ze to moze v pohode urobit toto nikoho nezaujima, to je uplna banalita ako vymenit vzduchovy to nikoho nezaujima. p.s.: jedine co ze nesmie rozobrat motor do sroba preco platit servis ked toto vzladne bez problemov ako mechanik bez toho aby to niekto poznal. Editováno: 26. Květen 2008, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 24. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 Nazdar chlapi, občas mám u své Fabie 1,2 12V problém s volnoběhem. Projevuje se to zcela nahodile jednou za čas, lhostejno jestli je motor zahřátý nebo studený, jestli je zima či léto a problém se projevuje jak při provozu na lpg, tak i benzín, takže vylučuji spojitost s lpg. Najeto mám 72t km, poprvé k těmto potížím došlo již při cca 40t km. Když se tento problém objeví, tak mě neustále kolísají volnoběžné otáčky od cca 500-600 po cca 1200-1300ot/min. Otáčky tak jakoby neustále oscilují okolo hodnoty, kterou by měly držet, ale nikdy ji nedosáhnou. Nejdřív jsem byl z této závady dost naštvaný, nepomáhalo prohnat auto ve vyšších otáčkách ani nic podobného, časem jsem objevil jediné řešení - když se problém projeví, zastavit, vypnout motor a znovu nastartovat, protože po vypnutí motoru a nastartování už auto drží volnoběh normálně Kontrolka se při tomhle kolísavém volnoběhu nikdy žádná nerozsvítila, motor nikdy nezdechl... Netušíte někdo v čem by mohla spočívat závada? Neměl jste někdo podobný problém? Předem díky za odpovědi. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 kolik mají svíce? Mě tohle začne dělat ale spíše to ubírá (než přidáva) otáčky a kolísavý volnoběh, když už jsem měl hodně najeto na svíčkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrator Vloženo 24. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 Cus,me to udelalo taky,a nechal jsem vycistit skrtici klapku,a je klid,ale ty svicky by to mohli byt taky.Me to delalo taky,a dokonce to i chciplo,ale po nastartovani,uz dobry presne jak pises ty.Tak to zkus a drzim palce cus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 Ahoj kluci, díky za náměty. Svíčky měním každých 20t km kvůli lpg, teď poslední výměna byla v rámci RP při 60t km a problém byl před výměnou (cca od 40t km) i po výměně, tedy po 60t km Svíčky jsou origo škoda, takže tady to asi bude lichá cesta... Ta klapka je zajímavá inspirace, tu mi určitě v servise doposud nikdy nečistili a když píše Petrator, že měl to stejné, tak určitě zkusím nasměrovat svou pozornost tímto směrem... Petrator: nevíš jen, dá se v případě, že je to klapkou, vyčíst něco z paměti závad nebo se to tam vůbec neobjeví? V úterý jdu do servisu s ložiskem, tak si asi nechám načíst i paměť závad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 Tiež by som najskôr pozrel tú klapku hore máš vyvesené téma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrator Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 Ahoj,me to tu klapku na diagnostice vubec nenapsalo,tak jsem to zkusil a bylo to ono.Tak drzim palce,a dej vedet jak jsi dopadl.Taky mi to nekdo poradil tady,jsou to tady hlavicky chytre Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 O tom nepochybuji, právě proto se tady ptám Děkuji za tipy, zítra jdu do servisu, tak dám vědět, snad budete mít pravdu kluci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrator Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 Cus chlape tak jak jsi dopadl? Doufam ze jsme ti dobre poradily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.s Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Dobry den, nikde som nenasiel konkretny pripad ohladom mojho problemu tak som zalozil novu temu. Mam Fabiu 1.2 HTP 12V 137 tKm, na volnobeh mi auto citelne prerusovane vibruje niekedy sa stalo ze aj otacky klesli a hned sa vratili spat, vibruje len ked je auto uplne zohriate. A vzdy len na volnobehu, ked stojim na mieste. Neviem v com by mohol byt problem, na co by som sa mal zamerat v servise??? Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 kolik mají svíce? A co škrtící klapka, už byla někdy čištěna? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.s Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 ..sviecky maju cca. 20tkm, dnes som kupil sprej na cistenie klapky LIQUI MOLY a vystriekal som ho tam skoro cely z auta vyslo asi 1kg ciernej sadze a problem sa zatial stratil, tak dufam, ze to je vyriesene. dakujem za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 18. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2010 zdravím vespolek,jsem po čipu a pořád mi vrtají hlavou ty zvednuté volnoběžné otáčky.Není někdo z Prahy a okolí,který by mě je změřil?Do servisu hodně dlouho nechci.Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladicek Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 Zdravím Mám problém s volnoběhem již rok.Závada se projevuje v parných letních dnech(přes zimu vůbec) ,po nastartováni volnoběh drži na 1200,nekdy klesá i na 600 motor se malem udusí.Po 2-3 minutach vše ok beži na 800 ot/min .Diagnostika nic neukazuje škrtici klapka byla nastavena i vyčištěná.Kod motoru BMD 47kw najeto 85tis. Poradí někdo co stím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 není náhodou na tento problém update softwaru ŘJ? Někde se to tu řešilo, jen nevím jestli to byl zrovna BMD kód Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladicek Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 není náhodou na tento problém update softwaru ŘJ? Někde se to tu řešilo, jen nevím jestli to byl zrovna BMD kód Ahoj.pošli link kde se to řeší...Stále mi kolísají otáčky za teplého počasí viz video tankuji lepší benzín alespon auto nemá tendenci kcípavat..Pře zimu ok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 http://forum.skodahome.cz/topic/45015-kolísání-otáček/?p=763846 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucie8 Vloženo 28. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2016 Ahoj, při volnoběhu mi kolísají otáčky u fabie 1.2 htp .. Poradí mi někdo, čím to? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2016 je to 6V, nebo 12ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.