Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Prostě mě jenom zajímaj naměřený hodnoty a nevim, co je na tom nepochopitelnýho. A asi nejsem jedinej zvědavej, když se měří pro Svět motorů.

Tahle debata mi přijde trošku zbytečná...

Mně přijde od začátku zbytečný ten dotaz - měření samozřejmě může potrvdit či vyvrátit oficiálně uváděné hodnoty, ale na 100% ne do té míry, aby to mohlo ovlivnit rozhodování o volbě motoru při koupi.

Nebo pokud místo 140 naměří 137 kW, tak si řekneš, že kvůli třem chybějícím kW si radší vezmeš 110 kW, u kterého naměří třeba 111 kW?

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Tak jsem měření soukromě doplnil bez světa motorů a dopiksloval porovnání s měřením na hřídeli.

To byla největší práce, přestože to nebyl pochopitelně motor z jednoho auta, je výsledek konečně věrohodný.

Ještě zbývá zjistit, proč na Jarově přeměřují točivý moment a uvádějí nějakých 436 Nm tedy pokud si to dobře pamatuji.

Zde je odkaz na mé měření.  https://www.facebook.com/motorpower.cz

Výsledek je rozhodně lepší než u Superbů. Výrobcem udávané parametry jsou  400Nm a výkon 190PS.

Silnější křivka je měření u mě, na válcích s odpojeným Haldexem. Abych vyloučil ztráty na Haldexu. Na víc se neptejte,  kdo u mě měřil ví co a jak. Rozhodně je jistota, že mám změřeno správně. I rozsahem odpovídám tomu co Škoda uvádí. Právě na rozdíl od superba.

Upraveno od motorpower

  • 6 měsíců později...

Kdo má zkušenosti s úpravou u 140kw verze? Kde jste upravovali? Kolik najeto? Jaké jsou nyní pocity? Odezva na plyn? Co na to řazení u DSG? Přeci jenom se jedná o relativně nové auto, doporučíte to i u málo jetého cca 6 tis km vzhledem k záruce? Díky za relevantní názory a zkušenosti.

dřív jak po prvním servise bych vůz na úpravu nedával, ať si nejdříve vše sedne

  • 9 měsíců později...
  • Autor

S tím se dá souhlasit, ale i dříve se dá.  Testovací kus překonal 100tis. upravoval se při 1200km

  • 4 měsíce později...

Už delší dobu zvažuju chip na Kodiaq 2.0 TDI 140 kW. Nemáte někdo zkušenost s tímto:

http://www.dp-race.com/iflash/

 

Líbila by se mi možnost přehrát si zpět originální soft například v případě návštěvy servisu. Zase na druhou stranu jak může být kvalitní úprava bez toho, aniž by úpravce auto vůbec viděl...

Já mám sportline MR2019 140kw Dsg a na 99% jdu do chipu přes xtuning se zápisem do TP. Jako výkon mi stačí, spotřeba je taky ok, ale neodkážu zkousnout tu lenost v nízkých otáčkách. Známý má autosalon Nissan a taky mi doporučil xtuning. Prý se není čeho bát. Ve škodovce mi taky řekli, že chipu se nemusím bát. Jen prý mám zkrátit intervaly servisních prohlídek z 30.000km na 15-20.000km.

  • Autor
před 6 hodinami, fun.tomas napsal:

Už delší dobu zvažuju chip na Kodiaq 2.0 TDI 140 kW. Nemáte někdo zkušenost s tímto:

http://www.dp-race.com/iflash/

 

Líbila by se mi možnost přehrát si zpět originální soft například v případě návštěvy servisu. Zase na druhou stranu jak může být kvalitní úprava bez toho, aniž by úpravce auto vůbec viděl...

Toto má jednu vadu, neřeší to záruku. Tedy podle nových směrnic. Bohužel jí neřeším ani sám. STK problém není. To druhé jsi napsal sám, nalej a jeď.

Upraveno od motorpower

  • Autor
před 5 hodinami, klakson23 napsal:

Já mám sportline MR2019 140kw Dsg a na 99% jdu do chipu přes xtuning se zápisem do TP. Jako výkon mi stačí, spotřeba je taky ok, ale neodkážu zkousnout tu lenost v nízkých otáčkách. Známý má autosalon Nissan a taky mi doporučil xtuning. Prý se není čeho bát. Ve škodovce mi taky řekli, že chipu se nemusím bát. Jen prý mám zkrátit intervaly servisních prohlídek z 30.000km na 15-20.000km.

Zajímalo by jak případně škodovka, kde ti radili vyřeší záruku. Pokud si nezaplatíš pojistku. Pro případné dotazy volejte, kdykoliv. Čas mám ...marodím.

 

před 9 hodinami, motorpower napsal:

Toto má jednu vadu, neřeší to záruku. Tedy podle nových směrnic. Bohužel jí neřeším ani sám. STK problém není. To druhé jsi napsal sám, nalej a jeď.

 

Tak přesně téhle odpovědi jsem se bál ? Jestli to dobře chápu, tak ve Škodovce dokážou z ŘJ vyčíst, že byla přehrávaná? Přece jenom je to dost drahé auto a nechtěl bych přijít o záruku...

  • Autor

Umím to i vyřešit, ale rozhodně ne ''selbekablem''.  Se zárukami to samé. Nejvíce si pomůžete sami a ne s pomoci pofidérních smluv.

V 10. 1. 2019 na 22:43, motorpower napsal:

Zajímalo by jak případně škodovka, kde ti radili vyřeší záruku. Pokud si nezaplatíš pojistku. Pro případné dotazy volejte, kdykoliv. Čas mám ...marodím.

 

Jelikož v xtuningu přebírají záruku, tak jsem to se škodovkou už dále neřešil.

Jestli do úpravy půjdeš, poděl se pak prosím o své pocity. Já zatím asi budu muset zkousnout tu lenost motoru. Mám strach ze ztráty záruky, což mi potvrdil i technik u dealera...

  • Autor

Jde to udělat, a už jsem to psal, tak , aby to prošlo.

před 20 hodinami, fun.tomas napsal:

Jestli do úpravy půjdeš, poděl se pak prosím o své pocity. Já zatím asi budu muset zkousnout tu lenost motoru. Mám strach ze ztráty záruky, což mi potvrdil i technik u dealera...

Jasný, dám vědět. Ještě ale musím počkat cca 4tis km. Teď tam mám 6tis najeto. Doporučili mi kolem 10tis že to bude ok.

vždycky je lepší nechat motor ,,sednout,, a pak se dají řešit úpravy

Kamarád co leta dělal čipy už dnes dává jen tohle:

https://www.racechip.de/

Když se něco někde stane, stačí odpojit a nemusíš nad ničím víc přemýšlet, jak vrátit, kam odtáhnout....auto je v záruce a nikdo nic po odpojení nezjistí.

  • Autor

Má to takové parametry, že to nemusíš ani zapojovat.  Navíc s tímto nelze vozidlo seriózně diagnostikovat.  Výhodné je to pouze pro obchodníka, nemusí mít žádné znalosti. Proto ABT, MTM a další dříve seriózní značky, přešli na krabičky. O parametry nejde, ty jsou přeci na papíře a namontuje to kdejaký turek, či opice.  Navíc krabičky časem přestanou fungovat. Jednotka snímá nějakých 32 parametrů týkajících se bohatosti směsi průtoků vzduchu , atd.,  umí si dopočítat, že něco nesedí a ubere. Tj. reálný výkon, je po najetí cca 5tis, často nižší než originál. O tom už v návodu nic není. Jedinná obstojně fungující věc je od MTM / tam není nájezdová degradace tolik citelná, ale cena činí cca 1000 až 1500 eur. Za tuto cenu to již zprovozním i s náhradní jednotkou, což je pořád lepší varianta.

Dnes som bol na úpravu s týmto výsledkom. 

 

IMG_20190201_151726.jpg

IMG_20190201_152731.jpg

Upraveno od lubos23

Cez víkend som bol trošku otestovať ako sa úprava prejavila v reále a môžem potvrdiť, že auto skutočne veľmi pekne ožilo v celom spektre otáčok. Rozdiel je citeľný hlavne v pružnom zrýchlení a rýchlejšia je aj odozva na zošliapnutie plynového pedála. Vyskúšal som aj maximálnu rýchlosť a tu som ostal naozaj zaskočený, keď som dosiahol 230 km/h podľa tachometra! Sám som tomu nechcel veriť, keďže pred úpravou auto atakovalo ledva 200km/h. Len doplním, že takto nejazdím pravidelne, len ma zaujímalo čo auto dokáže po úprave.

  • 3 měsíce později...
V 5. 2. 2019 na 9:12, lubos23 napsal:

Cez víkend som bol trošku otestovať ako sa úprava prejavila v reále a môžem potvrdiť, že auto skutočne veľmi pekne ožilo v celom spektre otáčok. Rozdiel je citeľný hlavne v pružnom zrýchlení a rýchlejšia je aj odozva na zošliapnutie plynového pedála. Vyskúšal som aj maximálnu rýchlosť a tu som ostal naozaj zaskočený, keď som dosiahol 230 km/h podľa tachometra! Sám som tomu nechcel veriť, keďže pred úpravou auto atakovalo ledva 200km/h. Len doplním, že takto nejazdím pravidelne, len ma zaujímalo čo auto dokáže po úprave.

Zdravím, a kde si cipoval a za kolko ? No a so zarukou ako ? Ja mam noveho Kodiaqa 140 kW automat 4x4, mam ho len mesiac , zatial nabehanych 2500 km a tiez som z vykonu sklamany, predtym som mal passata 103 kW CR v manuale a mam pocit ze bol silnejsi. Láka ma to chipnut ale bojím sa ze pridem o zaruku.

Chiptuning a zaruka, to je večná dilema. Závisí to aj od toho, aké má kto argumentačné schopnosti a tiež na aký servis, resp. ľudí v ňnom natrafíš v prípade riešenia nejakého problému.

 

Úpravu mi robil profituning tu v Bratislave.

dnes mi přišla nabídka od xtunig.cz že všechny škodovky mají slevu 25% akce trvá do 26.5.19 ?

Hlavně se prosimtě těmito akcemi nenech zlákat [emoji3] jsou neustále a jen hřeší na to, že se lidi honem rychle chytí a ještě mají pocit, že ušetřili [emoji3]

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.