Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Všechno digitální je levnější. Proběhne vývoj s testovací fází za $$$ a pak už je jen potřeba trocha součástek za 00 nic a trocha plastů okolo. HW řešení je výrobně o dost nákladnější pro potřebu více drahých součástek.

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo
On 6/1/2021 at 8:08 PM, deto said:

Su este nejake dalsie zmeny vramci MR2022?

Bojím se změny designu VC a na první pohled neviditelných změn, které předvádí např u Karoqa (Fotky z vlákna o MR2022 Karoq). Ale nic jsem zatím nezjistil.
image.thumb.png.42b2792f8ea3f92069a77b700cc3f5dc.pngimage.thumb.png.caa1adc53723aa3c5292a3101668c7a0.png

Vloženo

To snad nemyslí vážně že u auta s cenovkou 1,4M (ceníkově) bude přihrádka jen z tvrdého plastu a budíky z Fabie? Asi nezbývá nic jiného, než mít po ruce právníka, který mi potom pomůže vysvětlit, že jsem si objednal něco jiného a auto nechci. Tohle je na hlavu.

Máme 24. týden, mají týden na to, aby mi vyrobili to, co jsem si objednal. Jsem zvědav. 

Každopádně díky za info!

Vloženo

Holt seženeme nějakou plsť a budeme si muset kastlík vylepit :-). Už se ani nerozčiluju. To nemá cenu. Buď řád, že Superb půjde nastartovat aniž by si měl nasazenou roušku :-). Tak asi tak. 

Vloženo
před 45 minutami, guest100 napsal:

ano, potvrzuji, tapec v kastlíku u MR 2022 nebude, nebudou další drobnosti, zkrátka drobné úspory, ale bude volič DSG s prosvícenými symboly v hlavici voliče.

 

nevím, zda měl již MR 2022 na místo plastových nýtků jako dorazu pro přezku bezp. pásů přehnutý a prošitý konec pásu, ale překvapilo mě to u ENYAQu, když jsem se poutal, tak by to měly mít už všechny škodovky

 

jinak náběh výroby ME 2022 by Superbu měl být tuším 25 KT

V těch produktových změnách u Superbu že by odebrali polstr nic není. Jen Scala/ Kamiq/Karoq. O4 také zůstane.

Ten přehnutý pás je už myslím v O4, ráno kouknu.

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Vloženo

Jsou to drobné prkotiny jak se říká, ale praktické pro uživatele.

Ten tapec v té přihrádce je praktická věc, tak si tam každej za 10kč nalepí něco lepšího.

Potom třeba přijdeme o simply clever,škrabky apod...........

Nejvíc mě dojalo u Enyaqu plechová kapota bez pístů, to by hnus velebnosti.

Doufám že ty nové budíky půjdou nakodovat i na SIII FL MR2021, vlastně podobné budíky má Octa IV.

 

Vloženo

Tak samozřejmě že nám neřeknou: "Šetříme a je nám jedno, jak to vypadá."

Technicky je pravda, že nedochází ke kontaktu mezi plastem sloupku a čepem, ale na druhou stranu jsem zrovna tuto část v autě nikdy podřenou neměl a hluk jsem také nikdy nepozoroval. Vizuálně to pěkné není. 

Vloženo

To mlácení jsem tedy neregistroval, je fakt že u Fabie 3 ano hlavně kočičí hlavy nebo otevřené okno na vyvětrání auta to tam mlátilo ta plastová klipsa o tvrdý B sloupek. Toto tomu zabraňuje. 

Vloženo (editace)

@JaToNechapu

Nevím, přijde mi to zbytečně vyhrocené. Jsou změny, které dokážou naštvat - osvětlení v kufru, tapece v přihrádkách apod. Ale nadávat na tohle řešení pásu? Kolik času na to koukáš? Já bych si toho všiml maximálně při luxování auta, jindy bez šance. @Jan R. to ani nevěděl, že to má. Zbytečný povyk pro nic.

Editováno: , autor: Rapid1.0

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...